Camping Municipal de Renéville

56 reviews over Camping Municipal de Renéville in het Nederlands

super

joke
16-6-2017

alles was oké de sanitair mocht wel iets schone

misschien een hint bouw een nieuwe sanitair en dan vrouw en man gescheiden er is ruimte genoeg

het personeel was oké zeer vriendelijke mensen

Geweldige vakantie, uitzicht op zee!!!

Liesbeth
7-2-2017

We hebben genoten met ons gezin in een comfortabel huisje B met een fantastisch uitzicht op zee vanaf ons terras. Zijn er zelfs voor een 2e keer geweest. Rustige camping, echt terrascamping, vriendelijke eigenaren. Op de site kan je heel goed met behulp van de foto's en plattegrond een fantastisch huurobject boeken. Zeer aantrekkelijke prijzen en veel keus. Mailen gaat heel goed in het engels met de eigenaren. Geen animatie maar onze pubers hebben het niet gemist. Vanaf je terras loop je zo naar beneden naar het strand en de boulevard. Omgeving is indrukwekkend met zijn mooie krijtrotsen. Fecamp is een grote plaats met restaurants, terras op boulevard, een haven, grote supermarkt. Strand is stenen, wel handig als je waterschoenen meeneemt.

Wij kunnen deze camping echt aanraden als je van mooi uitzicht, zee, strand, prachtige krijtrotsen, rust wilt genieten, maar ook om allerlei uitstapjes te maken. Echt een aanrader.

Simpel, rustig, uitzicht op zee...

Amy
20-8-2016

Rustige camping, veel bezoekersverloop, je hebt bijna elke dag andere buren, groot gedeelte terrascamping, hele mooie plekken, hele verschrikkelijke plekken, er worden plekken toegewezen, je mag daarna nog ruilen. Fecamp is geen interessante stad, echt niet de moeite waard. Niet echt geschikt voor kinderen i.v.m. hoogteverschillen en verder geen entertainment. Heel dicht bij de kliffen gelegen, erg mooi! Vriendelijke eigenaar, er komen alleen steeds meer huisjes, wat ik persoonlijk jammer vind.

Niet meer ,het geheel viel erg tegen.

Paul P
15-8-2016

Voor oudere mensen is het een slecht camping en zeker het sanitair. Wat erg te wensen overliet.De nacht verlichting was erg slecht of slecht geplaatst. Ja staat met je caravan deels op de grind ,maar er zijn wel groene plekjes. Op elk vlak stukje staat een tent die je kan bereiken door een erg gevaarlijke afdaling . Mocht je beneden op de camping staan en je zou naar de toilet moeten ,is het een hele klim. Van ons uitgezien is het geen aanrader. Het stadje is redelijk maar niet meer dan de duizend en 1 andere stadjes lang een kust streek.

Voor ons is het de eerste en laatste keer aldaar.

mooie ligging, verder matig

hiker
7-8-2016

De ligging is prachtig. Mooi uitzicht, dichtbij centrum Fecamp, en dichtbij de Etretat Cliffs. Het sanitair is vrij matig en vies! Er zijn meerdere sanitair blokken, dus misschien zijn andere beter.

Voor minder valide mensen: vraag naar een plek waar je niet bergjes en enge trappen af hoeft om bijvoorbeeld 's nachts het toilet te bereiken, want hierdoor heb ik mijn enkel verzwikt en drie dagen amper kunnen lopen (en ik ben actief persoon).

Verder vriendelijke man aan de receptie, niets op aan te merken.

geweldig uitzicht

peter
22-2-2015

mooie omgeving en schitterend uitzicht vanaf ons plekje

Prachtige camping, een caravan gehuurd met een TOP uitzicht.

Zicht over de zee en de krijtrotsen.

Met een vrij terras. Behulpzame en vriendelijke campingeigenaar.

Prachtig mooi weer gehad, kon niet beter. Echt een aanrader!!

Geweldig uitzicht

Iris
12-8-2014

Een camping met een geweldig uitzicht op de zee en de krijtrotsen. De terrassen zijn erg mooi, maar er is wel zeer weinig beschutting bij slecht weer.

Schitterend qua ligging!!!!!

Maria de Mos
12-8-2014

Geweldige terrascamping qua uitzicht op zee!!!!!

Minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Ligging uniek

floris
29-7-2014

Mooi aangelegde terrascamping boven het strand. Bijna overal zicht op zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Renéville in Fécamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Renéville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.