Bagnoles-de-l'Orne

We hebben een aantal aanbieders voor Bagnoles-de-l'Orne voor je op een rij gezet:

vakanties Bagnoles-de-l'Orne

Reviews over Bagnoles-de-l'Orne

Prima verzorgde camping, met goed schoon sanitair

Visser,
    19-8-2017

Veel campers. Eten matig, we moesten drie kwartier wachten op een sympele tosty.

Gereisd met partner in juli 2017

Super verblijf gehad met vrienden in hotel O Gayot

martine,
    16-8-2017

Het is een bruisend hotel met een heel goed restaurant. Zowel 's middags als 's avonds is het restaurant volgeboekt met lokale mensen en toeristen. Het personeel is er heel vriendelijk en niets is hen teveel. Wij hadden logies met half pension en het eten was super lekker. Het ontbijt is eenvoudig maar alles is vers. Parkeren is geen probleem en vanuit het hotel heb je al direct mooie wandelingen. Het lig vlak bij een bos en een meer. In de buurt zijn vele dorpjes en stadjes die je reeds na een half uurtje rijden kan bereiken. Het hotel is volgens ons meer dan 2 sterren waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

heerlijk ontspannend

KRIS,
    27-6-2016

rustig gelegen maar toch op wandelafstand van centrum (wel beetje klimmen om terug te komen)

heerlijke restaurantjes in de buurt

Gereisd met partner in mei 2016

dit verblijf is dik in orde!

willy,
    9-9-2015

Dit verblijf is bijtengewoon in orde!Voor Franse normen is dit uitstekend-bezit 4 sterren.

Het gebouw is prachtig-de ontvangst en bediening zijn top.

Er is een broodjesservice alsook kun je er ontbijten en middagmalen.(wel aan de dure kant).

Er zijn géén dieren toegelaten!

Appartement is modern ingericht en beschikt over voldoende spullen.

Het bezit ook een prachtig binnenzwembad . ook een prachtige tuin en in de omgeving zijn wandelpaden.het centrum is te voet te bereiken en is prachtig!!

Gereisd met partner in september 2015

mooi hotel

arie,
    1-8-2012

Mooi hotel kamer met uitzicht op het meer boeken.

Grote schone kamer met mooi uitzicht op het meer.

Ontbijt niet helemaal vier sterren waardig

Geen diner in het hotel gebruikt,leuke restaurants in omtrek

Ga niet naar pizzaria Le Lido laat dat links liggen en steek de straat over naar restaurant Le Gourmand echt heerlijk gegeten

Gereisd met partner in juli 2012
Bagnoles-de-l'Orne scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews