We hebben een aantal aanbieders voor Le Portel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Le Portel voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Portel

Een schitterende regio !!

Lijdie Molendijk,
    26-9-2018

Een schitterend uitzicht over Het Kanaal en over Le Portel.

Animatie was in grote, grijze schuur en erg Frans. Wordt bewoond door vooral bewoners uit het departement zelf met een vaste plaats. Verder is het een doorreis camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk om uit te waaien

Joshua,
    30-7-2017

Gewoon een Franse camping. Sanitair is prima in het midden van de camping. Tussen de receptie en het midden van de camping verwaarloosde gebouwen met kapot sanitair. Dus een stukje verder lopen.

Verder een prachtig uitzicht op de kleurrijke zee. Als het tij laag is kun je kilo's mosselen verzamelen en 's avonds klaarmaken en opeten met de heerlijke friet van de friture die aanwezig is bij de ingang.

Bij helder weer zie je Engeland liggen met de krijtrotsen van Dover. Voor een dag of drie een prima plek om te verblijven!

Gereisd met partner in juli 2017

We willen terug

Milo,
    10-2-2014

Helaas komt er altijd een einde aan fijne dingen. We hebben heerlijke momenten op deze camping doorgebracht, zo goed dat we niet weg wilden…Het was echt zeer prettig.

Gereisd met vrienden in januari 2013
Le Portel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews