Hardelot (Pas de Calais)

We hebben een aantal aanbieders voor Hardelot (Pas de Calais) voor je op een rij gezet:

Reviews over Hardelot (Pas de Calais)

Leuk plaatsje in mooie omgeving

Henk
    9-7-2014

Hardelot Pl. is een relatief kleine badplaats. Wel van alles voorzien, winkeltjes, restaurants, flats ( met huur appartementen) en een boulevard. Veel straat activiteiten. Hardelot Pl. is lastig te vinden omdat steeds Neufchatel-Hardelot wordt aangegeven. Goed opletten voor de verwijzing naar La Plage. Ook TomTom had het er moeilijk mee.

Gereisd met partner in Wed Jul 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantieplaats

Erik Van Bever
    3-8-2012

Hardelot is een leuke vakantieplaats met een langgerekt strand (groot verloop tussen eb en vloed). Het geeft zelfs een wat mondaine indruk. De gebouwen aan de dijk geven een wat monotone indruk, maar de straten landinwaarts zijn mooi (ook enkele villawijken). Er is een winkelstraat (niet al te uitgebreid) met enkele toffe restaurantjes. Nog meer landinwaarts kom je in een bosrijke omgeving, waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Op een tiental km van Boulogne-sur-mer.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig strand van 17 km met mooi hinterland

Els Degrauwe
    13-8-2011

natuurgebeiden langs de zee + le forêt d'Hardelot - lang en breed zandstrand (17 km) - kleinde maar vernieuwde zeedijk - wandelen - fietsen - strandzeilen - tennis - golf - paardrijden - zéér rustig - basisvoorzieningen winkel en enkele leuke resto's - interessante bezoeken in omgeving : Le Touquet - Les jardins de l'abbaye de Valoir + Le moulin de Mantenay - Montreuil - "Nausicaa" + Vieux Boulogne

Gereisd met partner in januari 2011

een echte aanrader

Karin Masalski
    6-6-2009

Een leuke 'bed and breakfast' accommodatie bij particulieren. 3 mooie hotelkamers en een ruim appartement voor 6 personen, allen geïntegreerd in het woonhuis. Wèl alle privacy die je ook in een echt hotel hebt, inclusief een leuk tuintje. Alles is vrij nieuw en ziet er erg mooi uit. Aan alles is gedacht: föhn, koffie-/theefaciliteiten (wordt iedere dag bijgevuld). Lekkere ligstoelen in de tuin. Gelegen tussen pijnbomen en vlakbij het mooie strand van Hardelot en 2 werkelijk prachtige golfbanen (Golf de Dunes en Golf de Pins). Een echte aanrader voor mensen die in een wat rustigere omgeving hun vakantie willen doorbrengen. Het ontbijt wordt in een deel van hun eigen 'living' geserveerd. De gastvrouw doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Ontzettend lieve mensen. Fietsen zijn er ook te huur. Honden zijn meer dan welkom, zonder extra toeslag. Wèl aan de riem in de tuin. Kortom: fantastisch!

Gereisd met partner in juni 2009

Kampeervakantie nabij hardelot plage, kindvriendelijk, met

M.Poot
    3-8-2006

Kampeervakantie nabij hardelot plage, kindvriendelijk, bouelevard vrij lelijk met flats, wel gezellig strand en centrumpje, in nabijheid veel variatie in kustplaatsen, van het grote Boulogne sur Mer en het Mondaine Touquet/Paris Plage tot authentieke piepkleine badplaatsjes. Voor cultuur moet je naar Boulogne of het binnenland

Gereisd familie in juli 2006
Hardelot (Pas de Calais) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 reviews