Reviews over Verdun

Heel gastvrije mensen, werken vol overgave!

Lars Ruijter,
    16-8-2016

Gerda en Marcos zijn al jaren vrienden van ons, en het was fijn om te zien wat ze aan het opzetten zijn in Les Cabannes. Ik weet zeker dat hun project mooier en professioneler geworden is, zonder in te boeten aan persoonlijkheid.

Gerda en Marcos gaan zeer bewust om met outdooractiviteiten en gezonde voeding, en laten ons daar graag mee kennis maken.

Voor mij persoonlijk is Cabcamp een fantastische gelegenheid om te klimmen. Dat zou ik namelijk niet zo snel in mijn eentje met de kinderen doen. Gerda en Marcos bieden ons met hun materiaal en kennis wel die mogelijkheid.

Leuke camping op loopafstand van centrum Verdun

Hans,
    5-7-2009

Een aantal jaren geleden een aantal keer geweest, een prima doorsnee camping met een hele gezellige bar. Er komt van alles wat op deze camping, fietsers, wandelaars, motorrijders, caravans, dit zorgt voor een leuke ontspannen sfeer.

Verdun is leuk, een paar lekkere restaurantjes en in het centrum voor Franse begrippen een paar leuke bruine kroegen.

Historisch centrum doet Romaans aan.

Leuke stad voor een paar dagen.

Verdun scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews