Camping Le Clos Bouyssac

73 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Zeer verrassende camping!

Ferdi en Marja Dobbelaer
6-6-2019

De camping was voor ons een grote verrassing. Mooie plaatsen pal aan de rivier. Heel rustig gelegen, je hoort er geen verkeer. We voelden ons erg welkom. We waren op doorreis, maar zijn er 6 nachten gebleven. We komen beslist nog terug.

Rosalie, Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 22-6-2019

Dankjewel Marja en Ferdi, we zijn blij met deze beoordeling. Fijn dat jullie zo van de stilte hebben genoten. Wanneer de zon aan de overkant van de rivier is ondergegaan en de natuur stil wordt, hoor je zo af en toe het geroep van een uil. Heerlijk om bij te gaan slapen of naar de schitterende sterrenhemel te kijken. We vinden het een compliment dat jullie graag wat langer bleven. Dankjewel en we zien jullie graag weer terug.

Echt geweldig

Iris
16-11-2018

Prachtige camping, verschrikkelijk lieve en leuke eigenaren. Hele mooie omgeving ook

Gereisd Alleenreizend in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 30-11-2018

Dankjewel voor het compliment en heerlijk dat je een geweldige vakantie hebt gehad.

Met een 10 voor kindvriendelijkheid en zwembad! Super. De "disco" zwemavond voor de kinderen is inderdaad een groot succes. Voor zowel de ouders als de kinderen :-) Aan het einde van één van de avonden, nadat er werd gezegd dat zojuist de laatste muziek was gedraaid, verzuchtte een meisje gelukzalig: "Gelukkig, dan heb ik álles meegemaakt, want morgen gaan we naar huis".

Geweldig tóch :-) Volgend jaar weer ?

schaduwrijke familiecamping met zwembad & rivier

Annemiek
8-10-2018

Fijne camping met rust en gezelligheid. Lekker vrij geen moeten. Er is voldoende stilte in de avond met gezelligheid. De bar is gezellig ingericht. Ze hebben er al echt iets moois van gemaakt. Ik hoop dat het tweede sanitair iets van de nostalgie behoud en geen plaatwerk wordt.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor de complimenten, we zijn er blij mee. De plannen voor het tweede toiletblok zijn gemaakt. Nog deze winter beginnen we er mee. Volgens ons wordt het heel comfortabel met zelfs een familiedouche. Wat het uiterlijk betreft heeft Rutger, die ook de bar heeft ontworpen, weer een erg mooi plan gemaakt. We hopen dat jullie er van zullen genieten

Heerlijke vakantieplek

Dhr. Groen
6-10-2018

Een heerlijke camping aan de rivier de Lot met een mooi zwembad. Goede fietsmogelijkheden en voldoende te zien in de omgeving. In de rivier kan men uitstekend vissen. Nederlandse eigenaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Het is inderdaad heerlijk fietsen en via de gedeeltelijk autovrije velo-route direct langs de Lot, ook nog eens redelijk vlak. Lekker om even naar Puy L'Eveque te fietsen en daar een terrasje te pakken.

geweldig

Johan
24-9-2018

Een van de weinige campings die direct toegang geven naar de Lot rivier. lekker vissen: mooie natuur en marktjes in directe omgeving. Enthousiaste nederlandse eigenaren : heerlijk zwembad : lekker rustig in september. ideaal om te wandelen en fietsen in de Cahors wijnstreek

Gereisd Met partner in september 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Die ligging was voor ons de reden om juist voor deze camping te kiezen. Het is werkelijk een juweeltje :-) Ideaal voor vissers, direct aan één van de schoonste rivieren van Europa, waarin ook prima kan worden gezwommen natuurlijk :-) .
Maar ook voor wandelen of fietsen tussen de druivenvelden naar leuke stadjes in de omgeving. Wil je wat meer uitdaging dan kun je deze aangaan in de de bossen in de omgeving. Voor ieder wat wils. Fijn dat jullie er van hebben genoten.

Heerlijke (familie)camping met ongedwongen sfeer

fam van de Velde
29-8-2018

Heerlijke familiecamping! Genoten van de ongedwongen sfeer en rust op de camping en van de heerlijke rivier en het grote zwembad. Gastvrijheid, service en gedrevenheid van de nieuwe eigenaren is uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dat is nou precies wat we willen bereiken! Een heerlijke ongedwongen vakantie voor onze gasten samen met hun hele gezin. Dankjewel voor deze review, we zijn er blij mee.

Heerlijke relaxte camping op unieke locatie

J. en D. Kunst
29-8-2018

Wij hebben een week doorgebracht in een chalet op de camping. Bij aankomst voelde het meteen goed; zeer relaxte sfeer en enthousiaste en aardige eigenaren. De camping ligt prachtig, aan de Lot! Alle plekken hebben uitzicht op de rivier wat echt uniek is. De rivier, het zwembad, de tafeltennis, darten en de biljarttafel waren super voor onze kinderen. Dagelijks wordt er wel iets georganiseerd. Dit was voor onze jongens voldoende. In de omgeving kun je goed mountainbiken en winkels zijn binnen 15 minuten bereikbaar. Dit is het eerste seizoen van Ruud en Rosalie. Je ziet dat er al veel gedaan is aan de camping en faciliteiten. Ook de huisjes en het sanitair worden nog verder opgeknapt. Wij zijn vol lof en kijken er met volle tevredenheid op terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Zo goed te horen dat jullie heerlijk hebben genoten van ons paradijsje direct aan de rivier. We zijn alweer volop bezig met het verder opknappen van de camping. Tenslotte willen we de allerfijnste camping in de wijde omgeving worden :-)

Heerlijk ontspannen

Hannah
28-8-2018

Hebben hier heerlijk gekampeerd met tent en onze twee meiden van 4 en 5. Prachtig weer, fantastische omgeving en fijne camping met hardwerkend gezin om het iedereen naar hun zin te maken. Relaxte sfeer en precies genoeg activiteiten die vanuit de camping worden georganiseerd. Het disco zwemmen was een grote hit voor de mini's en het bandje Soulfood was voor zowel ons als de meiden genieten. Goed bezig! :)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

DANKJEWEL ! (het heerlijke weer hebben wij niet zelf geregeld :-) Fijn te horen dat we lekker op weg zijn. Ook wij hebben volop genoten van het disco zwemmen en van de band SOULFOOD. Wat een stem heeft die Shirley ! Heerlijk. Volgend jaar komen ze zeker ook weer een keer. We zetten zo wat foto's op onze Facebook pagina. Als voorbereiding op de volgende vakantie ;-)

Wij komen graag nog eens terug!

Inez
10-8-2018

Een prachtige plek aan de rivier de Lot. Wij hebben hier twee weken genoten met onze dochters (9 en 13 jaar). Fijn dat er zoveel schaduw is, want het waren erg warme weken. Het zwembad is prachtig en ook in de rivier kun je heerlijk zwemmen en er op dobberen met een luchtbed. Een kanotochten maken vanaf de camping is ook een aanrader. De broodservice is ideaal en de pizza’s heerlijk! Toen de camping op een gegeven moment nagenoeg vol stond, vonden wij het een beetje “hutje mutje”, maar dat is persoonlijk; wij houden van iets meer ruimte om onze tent. Ruud en Rosalie en hun zoons zijn heel gedreven en enthousiast! Knap hoe zij zo’n eerste seizoen al zo goed draaien! Ga zo door!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018

Dankjewel, het is fijn te horen dat jullie het zo goed naar de zin hadden. Heerlijk, daar doen we het voor. En wat betreft het zo doorgaan: Vast en zeker! Het gaat beslist de fijnste camping worden die je je maar kunt indenken :-)

Ontzettend mooi gelegen camping

Petra en Henk
9-8-2018

Een erg leuke, ontzettend mooi gelegen camping direct aan de rivier de Lot gelegen. De camping is compact opgezet en je hebt alles bij de hand. De nieuwe eigenaren zijn ontzettend enthousiast bezig hun eigen touch eraan te geven waarbij zij de hulp van hun kinderen, vrienden en familie. Kortom deze camping is een échte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018

Dankjewel voor het compliment. Wij zijn ook superblij met deze schitterende plaats. Op dit moment zijn we er helemaal voor onze gasten, maar na 1 oktober gaan we weer verder met de werkzaamheden. Volgend jaar dus weer nieuwe voorzieningen erbij :-)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.