Reviews over Touzac (Lot)

Top vakantie

kragtwijk
    11-11-2018

Er was een zeer leuke animatieteam die de kinderen goed vermaakten. Ze waren ook erg kindvriendelijk. De trap naar de rivier was goed te doen. Het was wel steil, maar met een goede uithoudingsvermogen?? Het eten in het restaurant was erg lekker. Het was echt een top vakantie. Dit is een camping waar we zeker terug komen.

schaduwrijke familiecamping met zwembad & rivier

Annemiek
    8-10-2018

Fijne camping met rust en gezelligheid. Lekker vrij geen moeten. Er is voldoende stilte in de avond met gezelligheid. De bar is gezellig ingericht. Ze hebben er al echt iets moois van gemaakt. Ik hoop dat het tweede sanitair iets van de nostalgie behoud en geen plaatwerk wordt.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
    Dankjewel voor de complimenten, we zijn er blij mee. De plannen voor het tweede toiletblok zijn gemaakt. Nog deze winter beginnen we er mee. Volgens ons wordt het heel comfortabel met zelfs een familiedouche. Wat het uiterlijk betreft heeft Rutger, die ook de bar heeft ontworpen, weer een erg mooi plan gemaakt. We hopen dat jullie er van zullen genieten

Heerlijke vakantieplek

Dhr. Groen
    6-10-2018

Een heerlijke camping aan de rivier de Lot met een mooi zwembad. Goede fietsmogelijkheden en voldoende te zien in de omgeving. In de rivier kan men uitstekend vissen. Nederlandse eigenaar.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
    Dankjewel voor jullie review. Het is inderdaad heerlijk fietsen en via de gedeeltelijk autovrije velo-route direct langs de Lot, ook nog eens redelijk vlak. Lekker om even naar Puy L'Eveque te fietsen en daar een terrasje te pakken.

geweldig

Johan
    24-9-2018

Een van de weinige campings die direct toegang geven naar de Lot rivier.

lekker vissen: mooie natuur en marktjes in directe omgeving.

Enthousiaste nederlandse eigenaren : heerlijk zwembad : lekker rustig in september.

ideaal om te wandelen en fietsen in de Cahors wijnstreek

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Die ligging was voor ons de reden om juist voor deze camping te kiezen. Het is werkelijk een juweeltje :-)

Ideaal voor vissers, direct aan één van de schoonste rivieren van Europa, waarin ook prima kan worden gezwommen natuurlijk :-) .

Maar ook voor wandelen of fietsen tussen de druivenvelden naar leuke stadjes in de omgeving. Wil je wat meer uitdaging dan kun je deze aangaan in de de bossen in de omgeving. Voor ieder wat wils.

Fijn dat jullie er van hebben genoten.

Heerlijke (familie)camping met ongedwongen sfeer

fam van de Velde
    29-8-2018

Heerlijke familiecamping! Genoten van de ongedwongen sfeer en rust op de camping en van de heerlijke rivier en het grote zwembad. Gastvrijheid, service en gedrevenheid van de nieuwe eigenaren is uitstekend.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dat is nou precies wat we willen bereiken!

Een heerlijke ongedwongen vakantie voor onze gasten samen met hun hele gezin.

Dankjewel voor deze review, we zijn er blij mee.

Touzac (Lot) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 39 reviews