Reviews over Touzac (Lot)

Echt geweldig

Iris,
    16-11-2018

Prachtige camping, verschrikkelijk lieve en leuke eigenaren. Hele mooie omgeving ook

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 30-11-2018

Dankjewel voor het compliment en heerlijk dat je een geweldige vakantie hebt gehad.

Met een 10 voor kindvriendelijkheid en zwembad! Super.

De "disco" zwemavond voor de kinderen is inderdaad een groot succes. Voor zowel de ouders als de kinderen :-)

Aan het einde van één van de avonden, nadat er werd gezegd dat zojuist de laatste muziek was gedraaid, verzuchtte een meisje gelukzalig:

"Gelukkig, dan heb ik álles meegemaakt, want morgen gaan we naar huis".

Geweldig tóch :-)

Volgend jaar weer ?

Top vakantie

kragtwijk,
    11-11-2018

Er was een zeer leuke animatieteam die de kinderen goed vermaakten. Ze waren ook erg kindvriendelijk. De trap naar de rivier was goed te doen. Het was wel steil, maar met een goede uithoudingsvermogen?? Het eten in het restaurant was erg lekker. Het was echt een top vakantie. Dit is een camping waar we zeker terug komen.

schaduwrijke familiecamping met zwembad & rivier

Annemiek,
    8-10-2018

Fijne camping met rust en gezelligheid. Lekker vrij geen moeten. Er is voldoende stilte in de avond met gezelligheid. De bar is gezellig ingericht. Ze hebben er al echt iets moois van gemaakt. Ik hoop dat het tweede sanitair iets van de nostalgie behoud en geen plaatwerk wordt.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
    Dankjewel voor de complimenten, we zijn er blij mee. De plannen voor het tweede toiletblok zijn gemaakt. Nog deze winter beginnen we er mee. Volgens ons wordt het heel comfortabel met zelfs een familiedouche. Wat het uiterlijk betreft heeft Rutger, die ook de bar heeft ontworpen, weer een erg mooi plan gemaakt. We hopen dat jullie er van zullen genieten

Heerlijke vakantieplek

Dhr. Groen,
    6-10-2018

Een heerlijke camping aan de rivier de Lot met een mooi zwembad. Goede fietsmogelijkheden en voldoende te zien in de omgeving. In de rivier kan men uitstekend vissen. Nederlandse eigenaar.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
    Dankjewel voor jullie review. Het is inderdaad heerlijk fietsen en via de gedeeltelijk autovrije velo-route direct langs de Lot, ook nog eens redelijk vlak. Lekker om even naar Puy L'Eveque te fietsen en daar een terrasje te pakken.

geweldig

Johan,
    24-9-2018

Een van de weinige campings die direct toegang geven naar de Lot rivier.

lekker vissen: mooie natuur en marktjes in directe omgeving.

Enthousiaste nederlandse eigenaren : heerlijk zwembad : lekker rustig in september.

ideaal om te wandelen en fietsen in de Cahors wijnstreek

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Die ligging was voor ons de reden om juist voor deze camping te kiezen. Het is werkelijk een juweeltje :-)

Ideaal voor vissers, direct aan één van de schoonste rivieren van Europa, waarin ook prima kan worden gezwommen natuurlijk :-) .

Maar ook voor wandelen of fietsen tussen de druivenvelden naar leuke stadjes in de omgeving. Wil je wat meer uitdaging dan kun je deze aangaan in de de bossen in de omgeving. Voor ieder wat wils.

Fijn dat jullie er van hebben genoten.

Touzac (Lot) scoort een 5,7 uit 10, op basis van 39 reviews