Tijdelijk €25 aanbetaling

La Draille

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark La Draille voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 271 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Camping La Draille in Souillac is er voor iedereen wel wat te doen. De kinderen vermaken zich met leuke activiteiten, in de vernieuwde speeltuinen of nemen een duik in het zwembad. Ook voor de oudere kinderen zijn er sportieve activiteiten. In de snackbar kun je makkelijk even wat te eten halen. De steden Sarlat en Rocamadour zijn aanraders.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

271 Reviews over La Draille

• 10Bart en Tom30-09-2022

Fijne vakantie gehad hier.

We hebben echt een geweldige tijd gehad op het vakantiepark. De kinderen hebben genoten van de kinderclub en wij hebben heerlijk een koffie kunnen nemen bij het palviljoen op het nieuwe terras. Ondanks de corona, was alles hier goed geregeld. Bij het restaurant lekker gegeten en het grote zwembad met aqua-glijbaan is echt een pluspunt. Wij komen zeker terug!

• 10Bart09-08-2022

Hier is echt van alles te doen.

Wij zijn weer met zeer veel plezier hier geweest. La Draille is gelegen in de Franse Dordogne, één van de mooiste streken van Frankrijk. Eindeloos veel mooie, historische dorpjes met gezellige pleintjes, terrassen en kerken. Ook op hun park is van alles te doen: van recreatieactiviteiten voor de kinderen tot een frisse duik in het zwembad. Het weer in de Dordogne is subtropisch en dus altijd lekker warm. Kortom: La Draille is de perfecte bestemming voor een gezinsvakantie. Een ideale plek om tot rust te komen en van het zonnetje te genieten. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

• 10Karine09-08-2022

Het was weer geweldig

Dit was ons 3e bezoek aan deze camping en het was weer gewoon helemaal goed. Ouders blij, kinderen blij. Goed ingericht en schone mobilhome en gastvrije ontvangst. In de omgeving vinden we altijd weer nieuwe leuke plekjes om te bezoeken.

• 8Geertje Douma18-05-2022

Heerlijk rustige vakantie

Een lekkere tussendoor vakantie. We zochten zonnig weer en die kregen we.

• 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Ingeborg17-05-2022

super vakantie gehad met de kinderen.

Leuke omgeving, al lekker weer in mei. Vriendelijke eigenaar en medewerkers en al wat animatie in de meivakantie. Super gaaf onderkomen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Linn30-08-2021

Super!

Leuke camping, prachtige omgeving. Wij hebben erg genoten en komen graag nog een keer terug.

• 9Anco Dubbeldam29-08-2021

Heerlijke vakantie gehad

Mooi park met źowel tenten, chalets als kampeerplaatsen. Heerlijk genoten aan het zwembad en later op de middag schoven we vanaf ons ligbed het terras op. Veel te zien/doen in de omgeving maar ook op het park zelf werd veel georganiseerd voor zowel jongeren als ouderen.

Prima restaurant, snackbar en pizzeria.

• 8Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 6P. Wiersma10-08-2021

Tegenvallende camping, vooral door drukte.

Mooie camping met een leuk zwembad, maar accomodaties ( vooral huurtenten) staan dicht op elkaar. Kampeerplekken hebben wel ruimere plekken.Huurtent was wat verouderd, vooral de inventaris.Water van de douche en het afwassen was vaak koud.Er komen hele vriendengroepen heen die elkaar kennen en dan 's avonds bij elkaar gaan "buurten" tot in de late uurtjes. Er wordt niet gehandhaafd. Veel luidruchtige jongeren.Camping ligt aan een weg waar (vooral ook 's nachts) hard wordt gereden. Dit hoor je goed, als je in een tent slaapt.Prijzen op de camping waren hoog (Snackbar, pizza's, la Terasse etc.)Kinderwerk en tienerwerk was wel leuk, maar had geen christelijk element, wat erg tegenviel.Wat ons opviel was dat er veel mensen rookten en veel alcohol dronken, wat we niet hadden verwacht bij een Christelijke camping.Er was veel te doen, maar alles ging ook met veel geluid gepaard helaas. Uiteindelijk zijn we eerder naar huis gegaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9rosalie10-08-2021

Prachtig park!

Het park is heel gezellig en er wordt veel georganiseerd.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Fam.10-08-2021

Gezellige familie camping.

Gezellige camping met een christelijke inslag waar je makkelijk contacten maakt. Een geweldig leuk programma voor kinderen en tieners. Voor de oudere jeugd alleen een ontmoetingsplek, waar veel alcohol wordt genuttigd. Dit zorgt voor veel overlast. Helaas geen christelijk programma voor de oudere jeugd. Kanovaren, samen zingen en sporttoernooien zijn erg leuk. Zwembad is voor de hoeveelheid gasten in het hoogseizoen te klein. Er is geen voltijd badmeester en er wordt glas geserveerd aan het terras vlakbij het zwembad. Er moet betaald worden voor een ligbedje en er is wel een grote ligweide. Er zijn maar 2 toiletgebouwen op de camping, waarvan het eerste gebouw maar 2 toiletten heeft voor mannen. Toiletdames deden hun best, maar was niet voldoende voor de hoeveelheid gasten. Regelmatig was ‘s avonds het warme water op en had je een koude douche. Pinnen kan niet overal. Omgeving is prachtig!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen