Vakantiepark La Draille

8.5Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Souillac (Dordogne)

8.5Fantastisch

• 8.5Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Op Camping La Draille in Souillac is er voor iedereen wel wat te doen. De kinderen vermaken zich met leuke activiteiten, in de vernieuwde speeltuinen of nemen een duik in het zwembad. Ook voor de oudere kinderen zijn er sportieve activiteiten. In de snackbar kun je makkelijk even wat te eten halen. De steden Sarlat en Rocamadour zijn aanraders.

Contact

242 reviews over Vakantiepark La Draille

• 2019
    8Groeneveld01-09-2019

Geweldig

Wat een geweldige mensen beheren deze camping. Na in juli 8 dagen met veel plezier gecampeerd te hebben, besloten we in augustus nog een keer te gaan kamperen op La Draille. Helaas werden we 120 km voor de bestemming aangereden en was zowel als onze auto en caravan de vakantie in puin dachten we. (gelukkig geen gewonden) We hebben mogen ervaren hoe Sonja en Alex het christen zijn in de praktijk brengt. Met alles zijn we geholpen, we hebben ondanks alles nog heerlijk genoten van onze vakantie. We hopen zeker nog eens terug te komen. De camping is verder erg ruim en schoon en erg gezellig. Ga zo door.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8van Gaalen25-08-2019

Gemengde gevoelens

Met gemengde gevoelens kijken we terug op deze camping: + Allerhartelijkste beheerders (goed geholpen met onze autopech) + ruim opgezette camping met veel speelplekken + basisbenodigdheden ruimschoots aanwezig en supermarkt binnen 10 min + sanitair werd de hele dag schoongehouden + veel 100% vrijblijvende activiteiten (meegevallen) - sanitair in hoeveelheid te beperkt (waardoor erg weinig waterdruk en veel wachten) - zwembad te klein voor de hoeveelheid gasten - kerk te klein voor aantal gasten (onverrichter zaken retour gestuurd) (of is dat +?) - de grootste min, dik onderstreept, de herrie in de avond, vanaf 22.00. Nog nooit zoveel kabaal meegemaakt op een camping. Plek 1 t/m 13 schijnen hier bekend om te staan. Erg slechte nachten gehad. Andere plekken hadden hier minder last van. Ik waande me op een jongerencamping in Salou (incl. gespreksthema's). Voor ons de reden om niet terug te komen (en dat is jammer van de camping)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Ow nee toch24-08-2019

Leuk voor 1 keer maar komen hier nooit meer terug

We hebben het best leuk gehad. Maar we hebben zeer slecht geslapen. Het is een onrustige camping ondanks dat het om 23 uur stil moet zijn. Last van loslopende honden van caming gasten. De jongeren lopen rustig tot 3uur in de nacht mensen wakker te houden nadat ze uit de bar zijn gekomen. Wifi is zeer slecht ondanks hier in is geinvesteerd. Geen telefoon ontvangst mocht je echt in de problemen komen heb je denk ik een probleem . Pizza patat tentje gaat pas om half 6 open dit is te laat waardoor wacht rijen ontstaan. Als je s'ochtends een broodje wil halen in de winkel moet je vroeg uit de veren anders is alles op. Verder camping opzich prima . Ze zijn leuk met de kinderen. De beheerders zijn erg aardige mensen. Lidle op 10 min rijden . Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Adriana19-08-2019

Wij zullen deze camping niet zo snel meer bezoeken

We hebben het naar ons zin gehad op la Draille. De onderlinge sfeer is goed. We vonden het wel een onrustige camping. Ondanks dat het 's avonds om 23.00 uur stil hoort te zijn blijft het bij diverse huisjes/kampeerplekken tot laat onrustig met luidruchtige mensen die bij elkaar op bezoek zijn. Het sanitair vonden we voor een 4 sterrencamping onder de maat. Te weinig afwasgelegenheid en het water was vaak lauw. Bij het oudere sanitairgebouw is er te weinig ruimte en het is er vaak erg donker. De douches waren regelmatig koud of een kleine straal zodat je je haar niet uitgespoeld krijgt. Het toiletpapier was vaak op. Bij de wastafels kun je je toilettas nergens droog neerzetten. Het was één waterballet. Ondanks dat we betaald hebben voor de wifi werkt dit totaal niet. Je bent onbereikbaar voor de thuisblijvers en dat voelt niet fijn. De plekken zijn doorgaans ruim, maar achterin teveel schaduw!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Gert Jan en Marianne van den Bosch03-07-2019

Geweldig

We hebben genoten tijdens ons verblijf op La draille. Wat een gastvrijheid! Op alle manier word geprobeerd je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Op zondag wordt er voor geinterseerden een kerkdienst en zangdienst in een nabij gelegen dorp georganiseerd en 2 x is er een korte dagsluiting. Dit alles geheel vrijblijvend.

Tevens is er twee keer in de week de mogelijkheid om mee te gaan met een uitstapje.

Verder is het park keurig onderhouden en hebben we is er een leuk en gezellig restarant waar je heerlijk heerlijk kunt eten. Op woensdag wordt er op het park een óverheerlijke BBQ georganiseerd. Een aanrader.

Een park om heerlijk te ontspannen.

• 10Eetgelegenheden

• 9R de Lange01-07-2019

Een super vakantie park voor jong en oud

Geweldige schone en fijne camping We kwamen hier voor de 15e keer. Het is alsof je thuis komt. De tent met sanitair voldeed volledig aan onze verwachting. Het beheerdersechtpaar en het personeel bij de receptie gaven ons een warm welkom. Het eten in het restaurant is heerlijk en voor een erg lage prijs. De overige medewerkers waren de hele dag druk om de camping in conditie te houden. Schoonmaken, snoeien etc. De sanitair gebouwen waren keurig schoon. Als een toilet een remspoor toonde, zei dat meer van de vorige gebruiker dan van het schoonmaakten. Want de rest zag er gewoon schoon en helder uit. Was het gas op? In no-time was het opgelost. Ieder avond kreeg het zwembad een schoonmaakbeurt. Voor ons is en blijft deze camping een absolute topper. Waar we nog vaak naar toe hopen te gaan

• 9Fam van Engelenhoven29-06-2019

Aanrader!

Super camping met heel betrokken beheerdersechtaar. Elk jaar nieuwe verbeteringen. Altijd aanbiedingen in voor- en naseizoen. Wij komen hier al meer dan 10 jaar met veel plezier! Ruime standplaatsen met veel privacy en verschillende soorten accommodaties. Heerlijk zwembad in een prachtige omgeving. Écht een aanrader voor wie een fijne ( christelijke) camping zoekt!

• 9Onderkomen

• 2018
    10Kees Van keulen12-09-2018

Echt vakantie, heel mooie omgeving.

Voor de 8ste x geweest. Elk jaar is het weer leuker, en de kinderen 5,8,11 kijken er maanden naar uit om weer naar la draille te gaan. Zoveel animatie, en zo n leuk team. Laatste 2 jaar veel vernieuwde huisjes,trampolie, zwembad aangepakt,enzenz. Supermooie omgeving,en de kinderen zijn 2 weken lang aan spelen, schommelen,voetballen, volleyballen, zwemmen,kreeften vangen,bioscoop s avonds. Ook dagje naar de dordogne is en aanrader.Mooie schone verzorgde camping en schoon sanitair,en vind het leuke dat er van alle richtingen samenkomen en het 1 groot geheel vormt. Echt vakantie als we hier naar toe gaan. En tip dagje kanovaren de kastelen route.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10JD10-09-2018

Heerlijke camping!

Prachtige camping! Heel netjes en goed verzorgd. Wij zaten in een prachtige Limoges accommodatie en keken vanaf onze veranda het dal in op de tenten en tourcaravans. Prachtige plek! Het zwembad was simpel, en bij temperaturen van 38 graden wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten, maar denk dat iedere camping dat in deze zomer zo heeft ervaren. De glijbaan is super! De snackbar is prima! Lekkere Hollandse snacks. Wel ging hij pas om 17.30 uur open en zeker op de aankomstdag vond ik dat te laat, er stond dan ook best en flinke rij. Door de weeks ging het prima. Verder waren de pizza's echt heerlijk! Het hele team is super aardig! Van pizzeria tot aan receptie enz. Zou deze camping zeker aanraden! Het beekje tussendoor was erg leuk voor de kids, kreeften vangen! Prachtige omgeving! Veel te doen! Lidl op 10 minuten rijden. Misschien nog als tip: een dartboard of pooltafel. Verder vooral zo doorgaan!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sander05-09-2018

beoordeling

Erg vriendelijke receptie, mooie locatie en het zwembad is erg prettig.

Gereisd in september 2018

Vakantiepark La Draille info