Géén boekingskosten

Camping Les Genets

FrankrijkMidi PyreneesSalles Curan (Aveyron)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Genets voor je op een rij gezet:

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Genêts is gelegen aan een meer in Frankrijk. Op de camping vind je een zwembad en ook in het meer kan gezwommen worden. In het meer bevinden zich tevens allerlei speeltoestellen voor de kinderen. Aan de overkant van het meer is een klimpark. In de buurt is een manege waar je een prachtige buitenrit kunt maken.

Contact

398 Reviews over Les Genets

• 7Esther05-06-2022

Mooie camping, maar sanitair kan veel schoner

Mooie camping aan het meer, grote kampeerplaatsen. Het toiletgebouw wordt aan het eind van de ochtend “schoongemaakt” er zijn veel kleine vliegjes die dood op de wasbakken liggen, na het schoonmaken liggen die er nog. Wc papier wordt niet naar gekeken. Al 2 dagen dat er in 3 van de 4 toiletten geen wc papier is. Vind dat het sanitair beter en hygiënischer schoongemaakt kan worden. Dat sanitair basis is of ouder is niet erg, maar het moet wel schoon zijn. Dat vind ik voor deze camping een heel groot minpunt. Dit heeft ons doen besluiten om te vertrekken naar een andere camping.

• 5Staat v/h sanitair

Laure, Eigenaar, 19-06-2022

Wij waarderen het zeer dat onze gasten ons vertellen hoe hun verblijf bij ons is geweest. Wat vervelend dat u ons sanitair in slechte staat heeft aangetroffen. Het is helemaal jammer dat u niet even bij mij bent langsgeweest om dat te melden, dan hadden wij daar direct wat aan kunnen doen!

• 8Linda21-05-2022

Heerlijk

Heerlijke vakantie gehad. Onze kinderen van 11 en 12 hebben zich prima vermaakt. Het meer is echt geweldig met leuke speelatributen in het water. We hadden een stacaravan niet groot maar het was schoon en de bedden waren goed! Een leuk soort bar tafel met krukken op het terrasje van de caravan.. We hebben genoten

• 10Monique02-11-2021

Fantastisch gehad met onze jongens van 6 en 11!

Fantastische Camping direct aan een gigantisch meer waar onze kinderen (jongens van 6 en 11 jaar) zich echt geweldig vermaakt hebben. In het zwembad maar uiteraard ook in het meer waar je kunt suppen, een kano of een boot huren, ze vonden het allemaal geweldig! En dan nog de speeltuin en de fijne Nederlandstalige receptie en animatie maakte dat ze zich helemaal thuis voelden en het vanaf het begin tot einde naar hun zin hadden. De sfeer is fijn en alles klopte gewoon op deze camping, wat ons betreft echt een aanrader en een reden om nog eens terug te gaan naar deze fijne plek, wat we eigenlijk nooit doen!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Rebekka de Voer05-10-2021

Wat een heerlijke vakantie!

Een fijne kindvriendelijke camping waar onze kinderen van 5 en 8 zich opperbest vermaakt hebben. Leuke nederlandse animatie en bijzonder vriendelijke receptie. Het ligt aan een prachtig meer met eigen strand. We hebben ons geen moment verveeld.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Linda06-09-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Leuke camping aan een prachtig meer

• 6Eetgelegenheden
  • 7Annemieke24-08-2021

Leuke camping voor kinderen!

Minpunten: lakenpakket besteld, kreeg alleen wegwerp lakens, geen dekbedovertrek en hoes. Heb vaker lakenpakketten besteld bij andere campings en daar zat altijd een overtrek bij. Nu moesten we deze zelf aanschaffen in de supermarkt. Weinig mogelijk in het restaurant op het terras bij het podium, als in een borrelplankje tijdens de borrel, niets eigenlijk. Het was ook niet mogelijk glutenvrij brood te bestellen. Huisjes veel te dicht op elkaar. WC trok niet goed door. Camping lag afgelegen, voor alles moest je de auto pakken. Zwembad, meerdere keren had onze dochter haar teen opengehaald aan de vloer. Bij het meer misten wij een barretje. Pluspunten: kinderanimatie super! In het restaurant kan je goed eten. Heerlijk meer, veel te doen op het meer. Kleinschalig, kinderen konden overal naartoe. Leuke speeltuin met springkussens. Fijn dat de auto bij het huisje gezet kon worden. We hebben een goede vakantie gehad.

• 8MvdBie24-08-2021

Revieuw

Hele fijne camping aan een fantastisch meer. Hele vriendelijke animatie. Hele fijn receptie medewerkers, adequaat en behulpzaam

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Joyce24-08-2021

Heerlijke camping

Wat een fijne camping is dit. Wij stonden in een nieuwe stacaravan en deze was top. Ruim terras en veel gras op je plek. Ligging is prima, direct aan het meer en het zwembad is overzichtelijk en niet druk. Grote speeltuin voor de kinderen en leuke animatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tonny Stam, Gérante, 29-08-2021

Wat leuk om te horen, fijn dat u het goed bij ons heeft gehad!

• 8Judith24-08-2021

Mooie camping, fijn meer erbij. Goed voor elkaar!

Fijne camping, leuke animatie voor vele leeftijden. Kids van 5 en 7 waren aldoor zoet op de camping. Groote speeltuin.Mooi meer erbij. Leuk een bootje gehuurd op de camping. Genoten!

• 8Lotte10-08-2021

Fijne camping

Fijne, rustige, kleinschalige camping met toch genoeg faciliteiten. Leuk met zowel een zwembad als gelegen aan een meer. In het zwembad haal je je tenen open aan de vloer. We hebben het ook bij diverse anderen zien gebeuren. Jammer dat hier niets aan gedaan wordt. Er is een veld bij de camping met diverse sport- en spelfaciliteiten met voor alle leeftijden wat wils. Een keer pizza's afgehaald die erg lekker waren. Ook het restaurant een keer geprobeerd, maar niet helemaal ons ding (biefstuk en entrecote van matige kwaliteit). Bij de receptie doen ze alle moeite voor je om je te helpen bij het regelen van activiteiten buiten de camping, dat is erg fijn. De riolering van onze sta-caravan liep niet goed door. Daar werd direct op in gesprongen door het sturen van een man die het zou oplossen. Op basis van van zijn inspectie bleek er geen probleem. Toch was erna tegelijkertijd douchen en naar de wc gaan nog steeds niet mogelijk.

• 8Staat v/h sanitair

• WaterfietsenBeschikbaar (5)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar