Camping Les Genets

Camping Les Genets
8,3

Camping Les Genêts is gelegen aan een meer in Frankrijk. Op de camping vind je een zwembad en ook in het meer kan gezwommen worden. In het meer bevinden zich tevens allerlei speeltoestellen voor de kinderen. Aan de overkant van het meer is een klimpark. In de buurt is een manege waar je een prachtige buitenrit kunt maken.

Contact

120 reviews over Camping Les Genets in het Nederlands

Heerlijke plek, ook met pubers

Mark
28-8-2018

Een heerlijke schone camping. En was uitstekend voor pubers.

Genoten!!

Angelique
26-8-2018

Geweldige camping. Mooie, schone en vooral ruime douches. Personeel en eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Enige punt waar je tegenaan zou kunnen lopen is dat winkels wat verder weg liggen. In t naburige dorpje zit een kleine winkel met het hoognodige en een bakker. Dichts bijzijnde grote winkel ligt op 30 minuten rijden.

Nooit weer

Eric
17-8-2018

Wij zijn met 2 kinderen (6 en 7 jaar) in een tent naar deze camping geweest. Camping bestaat vooral uit mobile homes en caravans. Veel rust moet je niet verwachten op deze camping. De gasten zijn hier over het algemeen erg lawaaiig tot `savonds laat. Tijdens ons verblijf werd op een avond een beer zone ingericht. De hele campingstraat werd afgezet, alle tafels werden op straat gezet en er werd, tot laat in de avond, luidruchtig met elkaar BBQ en gedronken. Hier werd geen rekening gehouden met andere campinggasten. De avond erna was er luide karaoke vanuit de bar van de camping tot een uurtje of 0.00 u. Het meer wordt al snel diep attractisch zijn moeilijk op te klimmen. Niet voor kleine kinderen. In het zwembad haalt menig kind zijn tenen open. Er waren geen plekken beschikbaar op de camping waar het wel rustig was dus we zijn eerder weggegaan. Kregen geen cent terug. Zelfs niet voor electriciteit of toeristen belasting. 😠 jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Camping Les Genêts, Tonny, Gérante, 2-9-2018

Het spijt mij dat uw verblijf zo naar is verlopen. Wij willen graag dat al onze gasten het fijn bij ons hebben en zijn daar bij u niet in geslaagd.

super leuke camping

Ingrid
17-8-2018

hele leuke camping, mooie plek aan het meer en fijn zwembad. Komen hier al enkele jaren en bevalt prima. Voor jonge maar ook oude kinderen.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier zien ze mij gegarandeerd terug ☺

MICHEL WAUMAN
14-8-2018

Vriendelijk onthaal, alle voorzieningen, leuk zwembad, afgebakend gedeelte in het meer om te zwemmen met allerhande speeluitrusting op het water, verhuur van motorboten, pedalo's,... Prachtige ligging aan het meer . De winkels zijn niet in de directe omgeving, maar in de plaatselijke shop vind je een basis aan voeding en andere producten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke vakantie

Driessen
11-8-2018

Leuke camping, niet te groot, wel veel huur caravans In de buurt niet veel te doen, je moet even rijden om wat te kunnen doen Restaurant is goed, animatie is erg goed! Zwembad moet gemaakt worden voegsel van het tegelwerk is slecht waardoor de tegelranden vrij komen en als mesjes fungeren elke dag diverse kinderen en volwassenen met sneetjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Was leuk, maar niet nog eena

Per
11-8-2018

Ligging aan mooi meer. Zeer goede en vrolijke nederlandse animatie. Vriendelijk personeel ook al laat de communicatie heel wat steken vallen maar dat zal wel iets frans wezen. Zwembad is totaal niet kind vriendelijk halen zit overal aan open. Was vorig jaar ook al maar word gewoon niets aan gedaan. 2 keer eten gehaald 1e keer goed 2e keer gewoon bevroren kip! Ga je terug klappen ze hem in de stoom oven en krijg je hem terug! Wij stonden met onze caravan tussen de huur hokken alles behalven gezellig. Die hokken zitten vol Fransen die geen goede dag uit hun bek krijgen.

Goede camping

Maarten
10-8-2018

Gelegen aan meer. Nieuwe plaats gekregen toen we aangaven niet tevreden te zijn met de aan ons toegewezen plaats (vlak achter podium van de bar). Toiletten meestal proper, maar kon beter. Mooi zwembad, maar scherpe vloertegels. Teentjes kinderen hadden allemaal kleine wondjes. Vriendelijk personeel. Lekker eten en lekkere cocktails in restaurant. Niet veel te zien in omgeving. Enkele nachten last gehad van hangjongeren bij het wifi-punt. Al bij al een fijne camping die we zeker zouden aanraden.

Fijne en gezellige camping

JWO
9-8-2018

Leuke, gezellige camping met voldoende activiteiten voor jong en oud. De kinderen hebben zich prima vermaakt met het animatie team, elke dag lekker knutselen en dansen. Het meer en de omgeving waren erg mooi.

De Mobil Home waar wij in zaten was wat gedateerd en de bedden waren niet comfortabel. Verder was het keurig voor elkaar.

Het zwembad had een wat ongelijke ondergrond met scherpe randen, waar ik en een flink aantal andere campingbezoekers zich lelijk aan hebben gesneden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Niet nogmaals

Familie willems
7-8-2018

Let op !! caravans groter /langer dan 4.5 opbouw kunnen problemen hebben met oprit camping en grootte van plek. Toiletten redelijk schoon..viezigheid te danken aan de gasten. Echter het toilet papier is elke avond rond etenstijd ver op. Zwembad vol scherpe randjes op de bodem. Onze kids hadden diverse schaaf en snijwondjes. Enorm veel honden op de camping..waarbij de regel honden aangelijnd op de camping blijkbaar niet geld voor de vaste Franse gasten. Wij hebben dan ook al 2x poep op onze plek. Gemeld maar 0 resultaat management camping. Voor mij verklaart dit de enorme hoeveelheid vliegen enigszins. Winkel op camping klein en het brood is s ochtends rond 9.30 volledig op. Ruim 80% is hier huur accomodatie waar je als kampeerder tussen geprakt staat, tenzij je de ruim 100 euro meer betaald hebt voor de plekken direct aan het meer. Kids hebben wel veel lol met het animatie team.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Genets in Salles Curan (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Genets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.