Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Genêts is gelegen aan een meer in Frankrijk. Op de camping vind je een zwembad en ook in het meer kan gezwommen worden. In het meer bevinden zich tevens allerlei speeltoestellen voor de kinderen. Aan de overkant van het meer is een klimpark. In de buurt is een manege waar je een prachtige buitenrit kunt maken.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Genets voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

402 Reviews over Les Genets

• 9Femke21-08-2022

Top camping!

Heerlijk verblijf gehad in een nette, schone en ruime mobile home! Genoeg animatie, vriendelijke medewerkers, prachtig meer en zwembad en genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes! Kortom een dikke vette aanrader deze camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Maaike20-08-2022

Heerlijke camping

Bijna 3 weken op deze camping gestaan. Hadden een prachtige staanplek voor onze caravan. Was ruim. Zwembad en het meer zijn heerlijk om in af te koelen. Sanitair was prima, werd geregeld schoon gemaakt. Er werd veel georganiseerd door de animatie op de camping voor diverse leeftijden. Elke avond was er wel wat te doen, ook voor de volwassenen. Is gezellig en niet al te groots. Restaurant is top met hele vriendelijke bediening. 's morgens kan je brood halen op de camping, winkeltje heeft de eerste benodigdheden. Bij de receptie vriendelijk onthaald en staan er bij alle vragen voor je klaar. Onderhoud van de camping gaat de hele dag door, mensen werken er hard. Op 20 minuten rijden een kleine intermarche. Wil je wat bekijken moet je wat verder rijden.

• 9Eetgelegenheden
  • 7MB18-08-2022

Leuke camping

Wij verbleven 2 weken in een houten chalet op deze middelgrote camping met onze zoon van 8 jaar. De stacaravans en kampeerplekken zijn dicht op elkaar. Ligging van ons chalet was prima. Camping ligt aan het prachtige meer van Pareloup, waarin je heerlijk kunt zwemmen. Er liggen leuke springkussens in het water voor vertier. Veel watersportactiviteiten te doen. Wij hebben een bootje gehuurd voor een halve dag via de camping, is een aanrader! Camping ligt wel vrij afgelegen. Voor grotere dorpen/steden al gauw een uur rijden. Ook supermarkt is verder weg, wel klein winkeltje op de camping waar je elke dag vers brood(jes) kunt halen. Eten in restaurant op camping smaakt goed. Minpunten: bedlinnenpakket is waardeloos (wegwerpbeddengoed, dat snel kapot gaat). Slechte kussens en plastic matrassen. Beter zelf alles meenemen dus. Doucheruimte in chalet is benauwd (geen raam). Personeel is vriendelijk. Ook Nederlandstalig personeel aanwezig.

• 8Anika18-08-2022

Heerlijke plek

We hebben deze camping voor de tweede keer bezocht. Heerlijke plek aan het meer en met fijn schoon zwembad. Dit jaar vonden wij het animatieteam niet zo leuk, maar er is genoeg te doen. Sanitair was voor mij niet schoon genoeg. Vaak wc papier niet uit de houder te krijgen door onhandig systeem en vieze bril/ wc.

Mogelijkheid voor bootje huren en de speeltoestellen op het meer zijn heerlijk. Veel Nederlandse (vooral jonge) kindjes dus heel veel vrienden en vriendinnen voor de kids.

Heerlijk gehad!

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Familie M.16-08-2022

Mooie camping vooral voor oudere kinderen!

We hadden een gehuurde tent, super! Ruim genoeg voor 5 personen! We hebben heel erg genoten van het meer. Ook het zwembad is een heerlijke plek om af te koelen. Het sanitairgebouw aan de ene kant van de camping is oud en toe aan vernieuwing, het andere toiletgebouw is stukken beter! Twee maal per dag werd er schoongemaakt, dat is niet heel vaak... Op de camping hebben we geen gebruik gemaakt van het restaurant, wel hebben we pizza afgehaald...zálig! Voor kinderen is er veel te doen op de camping, leuke speeltuin, multisportveld & springkussens prima voor elkaar. De springkussens op het meer maken het helemaal af! De animatie is verdeeld in leeftijdsgroepen.. 3 - 9 jaar en 10 - 17, met als resultaat dat kinderen van 8 - 13 er precies tussen in vallen. Ik zou de camping aanraden aan de oudere jeugd, ook omdat er zéker 5 avonden muziek de camping overgalpt tot 23u.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Linda09-08-2022

Mooie, nette en kleinschalige camping

We hadden voor 15 dagen een stacaravan premium grand large met 3 slaapkamers gehuurd en dat was allemaal ruim, schoon en netjes. Een airco is niet nodig want 's avonds en 's nachts koelt het lekker af. Afhankelijk van de temperatuur kan het zelfs een beetje koud zijn. De camping heeft ons aangenaam verrast, ondanks dat het niet groot is worden er veel leuke activiteiten georganiseerd met Nederlandstalige animatie. Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit en lekker. De medewerkers van de receptie zijn behulpzaam en meedenkend. Groot voordeel van de camping is de ligging aan het meer. Enige nadeel is de activiteiten voor de tieners. De leeftijdsgroep is 13-17 maar er kwamen veel kleine kinderen op af waardoor onze tieners van 14 en 16 afhaakten, hier mag strenger op gecontroleerd worden. Daarnaast is de discotheek gesloten. Over het geheel gezien hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• 8Sandra08-08-2022

Fijne, kleinschalige, overzichtelijke camping

De camping ligt prachtig aan het meer. Op de camping kun je o.a. een waterfiets of een boot huren. Er is een fijn zwembad op de camping. Op het grote speelveld is een pannakooi en een mooie speeltuin. In het dorpje is een kleine supermarkt, voor uitgebreide boodschappen moet je 20 min. rijden. In de directe omgeving van de camping zijn weinig bezienswaardigheden. Het sanitair in het toiletgebouw aan de linkerkant van de camping is matig: een wc-bril zat los en het toiletpapier en de handzeep waren regelmatig op. De vloeren waren vies. Het sanitair aan de rechterkant van de camping is beter. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Yv08-08-2022

Geweldig

Mooie camping, fantastisch meer en prima (en schoon) zwembad. Sanitair iets ouder, naar schoon en ruim. Campingwinkel erg fijn (supermarkt op 20 min.) en niet duur. Zeer vriendelijk personeel. Animatie niet gebruikt, was zo al zat te doen voor kids van 8,11 en 13. Comfortplek met uitzicht op het water redelijk ruim, 10 amp. tegen bij betaling mogelijk. Gezien de prijs zou je verwachten dat dit bij een comfortplek in zit. Geweldige vakantie gehad, wij komen zeker terug. Milau en Rodez zijn aanraders om te gaan bezoeken. Evenals een bootje huren en op een band achter de boot aan.!

• 10Baddy15-07-2022

Een geweldige camping aan een prachtig meer.

Het enige wat we jammer vonden was dat het zover van het dorp af lag. En de midgetgolf baan verdiende een opknapbeurt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Esther05-06-2022

Mooie camping, maar sanitair kan veel schoner

Mooie camping aan het meer, grote kampeerplaatsen. Het toiletgebouw wordt aan het eind van de ochtend “schoongemaakt” er zijn veel kleine vliegjes die dood op de wasbakken liggen, na het schoonmaken liggen die er nog. Wc papier wordt niet naar gekeken. Al 2 dagen dat er in 3 van de 4 toiletten geen wc papier is. Vind dat het sanitair beter en hygiënischer schoongemaakt kan worden. Dat sanitair basis is of ouder is niet erg, maar het moet wel schoon zijn. Dat vind ik voor deze camping een heel groot minpunt. Dit heeft ons doen besluiten om te vertrekken naar een andere camping.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-06-2022

Wij waarderen het zeer dat onze gasten ons vertellen hoe hun verblijf bij ons is geweest. Wat vervelend dat u ons sanitair in slechte staat heeft aangetroffen. Het is helemaal jammer dat u niet even bij mij bent langsgeweest om dat te melden, dan hadden wij daar direct wat aan kunnen doen!

Camping Les Genets info

• WaterfietsenBeschikbaar (5)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar