Camping Les Genets

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Salles Curan (Aveyron)

8.4Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Les Genêts is gelegen aan een meer in Frankrijk. Op de camping vind je een zwembad en ook in het meer kan gezwommen worden. In het meer bevinden zich tevens allerlei speeltoestellen voor de kinderen. Aan de overkant van het meer is een klimpark. In de buurt is een manege waar je een prachtige buitenrit kunt maken.

Contact

371 reviews over Camping Les Genets

• 2019
    9Han30-08-2019

Hele leuke camping aan een prachtige locatie

Mooie camping, gelegen aan een prachtige meer. Het strandje met speeltoestellen, het zwembad, de speeltuin met springkussens en grote glijbanen waren een groot succes bij onze 2 kleine meiden. De miniclub met Lars en Chenika was ook super leuk. Onze meiden hebben genoten van de minidisco en activiteiten. Het personeel van de camping is vriendelijk en servicegericht. En nog handiger, er zijn Nederlandssprekende medewerkers. Camping is zeker een aanrader met kleine kinderen. Het enige minpuntje is dat het wel wat afgelegen ligt van leuke dorpjes en steden. Je moet minimaal 40-60 minuten rijden om iets te kunnen bezichtigen of te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jokra19-08-2019

leuk voor tieners, goede mobile home.

Super vakantie in mobile home, 3 slk.
    Mobile home voldeed aan verwachting en was zoals omschreven op de site van de camping. Ruimte + privacy + Schone camping. Camping was leuk voor onze tieners. Hadden veel plezier op het meer met alle opblaasbare toestellen die daar lagen. Ook met elkaar vermaakten ze zich prima + de animatie.

Jammer dat er niet consequent wordt opgetreden tegen shorts in het zwembad. Na 5 dagen zwemmen werden man en zoon eruit gestuurd. 3 dagen later zwom iedereen weer in zijn short in het zwembad zonder dat er naar gekeken werd. Zwembad niet groot maar wel schoon en prima ligbedden en parasols. Motorbootje huren op camping is erg leuk om te doen, maar ook uurtje waterfietsen.

voor ons minpuntje dat rondom camping weinig te beleven is. Avondmarkt in Salles-Curan is leuk om even overheen te lopen (niet op loopafstand) Verder op ca 1 uur rijden van de camping genoeg te doen. Om 23.00 u rustig

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam. van den Berg16-08-2019

Hebben al met al 2 heerlijke weken gehad.

Mooie kleine camping dat fantastisch ligt aan het meer. Je kan daar van alles doen op het meer. Vriendelijk personeel die meerdere talen spreken. De stacaravan die wij gehuurd hadden was gewoon super schoon. Hebben we wel eens anders gehad op ander campings. De 2 persoons bedden zijn aan de de smalle kant, het kussen is ook niet alles. Hadden gelukkig onze eigen kussens mee. Maar verder slapen ze goed. Heb wel een minpuntje over de BBQ. We hadden, dachten we, een BBQ op gas erbij gehuurd omdat we dat heerlijk vinden. Maar bij aankomst staat er een geen BBQ, maar een bakplaat waar je je vlees op kan bakken. Dat was wel een flinke domper. Zet op de site dan ook een bakplaat op gas neer en geen BBQ. Want dat is wel misleidend. Je verwacht toch echt wel een BBQ aan te treffen in plaats van een bakplaat. Omgeving is ook fantastisch om te zien. Je moet er even voor rijden, maar dat is nu eenmaal gewoon in Frankrijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam Kleijweg16-08-2019

Super camping!

We waren op zoek naar een klein tot middelmatige camping met zwembad en/of meer/rivier waar de hond in kon afkoelen. Daarbij moest er iets te doen zijn voor de kinderen van 8 en 10. Dat is uitstekend gelukt! Heel fijn mooi meer met toestellen erin. Steiger om vanaf te duiken en te vissen. Zwembad is heerlijk om de kids een paar uurtjes in te laten zwemmen/spelen. Speeltuin met mini golf waar ze zich hebben geamuseerd! Sanitair werd zo goed als kon schoongehouden. We hadden een ruime plaats; hebben door moeten geven hoe groot onze caravan was waar dan ook rekening mee gehouden is. Restaurant werden we ook heel vriendelijk en goed in geholpen en eten was heerlijk. (Pizza en friet kon je afhalen). Geen reuze keuze dus niet voor dagelijks heen te gaan maar daar ga je ook niet voor kamperen lijkt mij. WiFi niet gemist: je bent op vakantie en we hebben databundels tegenwoordig! Animatieteam was ook super! Vooral Ned en Fr aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Claudia Huizing-Kalk10-08-2019

Super vakantie!

Super 2 weken gehad! Mooie plek/keurig sanitair. Zwembad is keurig! In het meer liggen speel/spel toestellen, kinderen kunnen zich super vermaken! Ja, de Wi-Fi is zwak tot slecht. Maar ik zeg...... heerlijk rustig🤣👍. Dames van de receptie spreken Nederlands/Engels/Frans en zelfs Spaans. Het animatie team spreekt ook meerdere talen. Bij pech wordt je super geholpen👍😊.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Tonny, Gérante, 12-08-2019

Dank u wel voor uw review. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen!

• 9Miranda06-08-2019

Volgend jaar weer!

Uitzicht over het meer vanuit de hangmat, eigen boei voor ons bootje, warme dagen en heerlijk koele nachten, lange buitenritten te paard, geweldig klantvriendelijk team (kan het niet nalaten om Tonny even apart te noemen, wat een topper ben je toch) en leuke activiteiten ook voor tieners.

Vergeet de WiFi, die is gewoon slecht, maar tegenwoordig is het prima te doen met een extra databundel op de telefoon.

Tonny, Gérante, 12-08-2019

Dank jullie wel voor deze mooie review!! Tot volgend jaar 😀

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Corrien01-08-2019

Heerlijk!

Heerlijke camping, vriendelijk personeel en schoon sanitair. Wij verbleven hier bijna 2 weken in onze vouwwagen en hadden een staplek aan het meer. De plek is inderdaad voor Franse begrippen niet groot, 10x9. Je kunt een code krijgen voor het parkeerterrein bij de camping, zodat de auto niet op de plaats hoeft te staan. Aangezien we liever een ander uitzich5 hebben dan onze auto, hiervoor gekozen.

Nachten zijn niet warm, maar dat is algemeen bekend op hoogte. Het meer is heerlijk, temperatuur aangenaam. Het is een uitdaging om op de klimtoestellen te komen, maar onze kinderen vonden dit leuk, spierballen!!!

Onze hond mocht gebruik maken van de zijkanten van het meer, heerlijk bommetjes gemaakt van de steiger :-)

Sanitair is schoon. Er zijn ook geen scherpe randen meer in het zwembad. Animatie is leuk, niet storend.

Stokbrood op de camping vonden wij tegenvallen, in het dorp zit echter een hele goede bakker!!

Tonny, Gérante, 12-08-2019

Wat leuk om te horen dat jullie het goed bij ons hebben gehad. Dank voor deze mooie review!

• 4Familie28-07-2019

Nooit meer

Kleine plekjes, geen Wi-Fi op plekje wat wel beloofd was, stroom viel telkens uit en geen klantvriendelijkheid. Ook de nachten zijn zeer koud.

• 4Staat v/h sanitair

Tonny, Gérante, 30-07-2019

Dank u wel voor uw reactie. Ons doel is onze gasten een fijn verblijf op de camping te bieden, het spijt mij zeer dat wij daar bij u niet in geslaagd zijn op de dag dat u bij ons verbleef.

• 9Tim Schreurs22-07-2019

omgeving, camping en personeel fantastisch

Wij verbleven hier 1 week in een safaritent. Mooie tent met sanitair met een overweldigend uitzicht over weiland en meer. Echt top! Het is een leuke camping met vnl. stacaravans en aan het meer, kampeerplekken, er is een winkel en vers brood elke ochtend. In het dorp zijn 2 supermarktjes, bakker en slager. Intermarche op 20 minuten rijden. Restaurant geen gebruik van gemaakt, wel frietjes gehaald. Op de camping hebben we een bootje en een keer een waterfiets gehuurd. Het zwembad is vernieuwd. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam. Er is animatie (in frans en nederlands) voor kleinere kinderen en ook voor pubers. Onze pubers vonden het erg leuk.

De omgeving is schitterend, mooie natuur, mooi landschap en leuke dorpjes. Wij zijn naar Rodez geweest (ook naar Tour de france gekeken), Cave van Rocqfort, en Brousse-le-Château geweest. Verder vooral van het mooie en schone meer genoten.

een opmerking: Wifi kan beter.

Tonny, Gérante, 30-07-2019

Dank u wel voor deze mooie review! Het is fijn wanneer onze gasten het naar hun zin hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Mark28-08-2018

Heerlijke plek, ook met pubers

Een heerlijke schone camping. En was uitstekend voor pubers.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018