Géén boekingskosten

Camping Les Genets

FrankrijkMidi PyreneesSalles Curan (Aveyron)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Genets voor je op een rij gezet:

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Genêts is gelegen aan een meer in Frankrijk. Op de camping vind je een zwembad en ook in het meer kan gezwommen worden. In het meer bevinden zich tevens allerlei speeltoestellen voor de kinderen. Aan de overkant van het meer is een klimpark. In de buurt is een manege waar je een prachtige buitenrit kunt maken.

Contact

397 Reviews over Les Genets

• 8Linda21-05-2022

Heerlijk

Heerlijke vakantie gehad. Onze kinderen van 11 en 12 hebben zich prima vermaakt. Het meer is echt geweldig met leuke speelatributen in het water. We hadden een stacaravan niet groot maar het was schoon en de bedden waren goed! Een leuk soort bar tafel met krukken op het terrasje van de caravan.. We hebben genoten

• 10Monique02-11-2021

Fantastisch gehad met onze jongens van 6 en 11!

Fantastische Camping direct aan een gigantisch meer waar onze kinderen (jongens van 6 en 11 jaar) zich echt geweldig vermaakt hebben. In het zwembad maar uiteraard ook in het meer waar je kunt suppen, een kano of een boot huren, ze vonden het allemaal geweldig! En dan nog de speeltuin en de fijne Nederlandstalige receptie en animatie maakte dat ze zich helemaal thuis voelden en het vanaf het begin tot einde naar hun zin hadden. De sfeer is fijn en alles klopte gewoon op deze camping, wat ons betreft echt een aanrader en een reden om nog eens terug te gaan naar deze fijne plek, wat we eigenlijk nooit doen!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Rebekka de Voer05-10-2021

Wat een heerlijke vakantie!

Een fijne kindvriendelijke camping waar onze kinderen van 5 en 8 zich opperbest vermaakt hebben. Leuke nederlandse animatie en bijzonder vriendelijke receptie. Het ligt aan een prachtig meer met eigen strand. We hebben ons geen moment verveeld.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Linda06-09-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Leuke camping aan een prachtig meer

• 6Eetgelegenheden
  • 7Annemieke24-08-2021

Leuke camping voor kinderen!

Minpunten: lakenpakket besteld, kreeg alleen wegwerp lakens, geen dekbedovertrek en hoes. Heb vaker lakenpakketten besteld bij andere campings en daar zat altijd een overtrek bij. Nu moesten we deze zelf aanschaffen in de supermarkt. Weinig mogelijk in het restaurant op het terras bij het podium, als in een borrelplankje tijdens de borrel, niets eigenlijk. Het was ook niet mogelijk glutenvrij brood te bestellen. Huisjes veel te dicht op elkaar. WC trok niet goed door. Camping lag afgelegen, voor alles moest je de auto pakken. Zwembad, meerdere keren had onze dochter haar teen opengehaald aan de vloer. Bij het meer misten wij een barretje. Pluspunten: kinderanimatie super! In het restaurant kan je goed eten. Heerlijk meer, veel te doen op het meer. Kleinschalig, kinderen konden overal naartoe. Leuke speeltuin met springkussens. Fijn dat de auto bij het huisje gezet kon worden. We hebben een goede vakantie gehad.

• 8MvdBie24-08-2021

Revieuw

Hele fijne camping aan een fantastisch meer. Hele vriendelijke animatie. Hele fijn receptie medewerkers, adequaat en behulpzaam

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Joyce24-08-2021

Heerlijke camping

Wat een fijne camping is dit. Wij stonden in een nieuwe stacaravan en deze was top. Ruim terras en veel gras op je plek. Ligging is prima, direct aan het meer en het zwembad is overzichtelijk en niet druk. Grote speeltuin voor de kinderen en leuke animatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tonny Stam, Gérante, 29-08-2021

Wat leuk om te horen, fijn dat u het goed bij ons heeft gehad!

• 8Judith24-08-2021

Mooie camping, fijn meer erbij. Goed voor elkaar!

Fijne camping, leuke animatie voor vele leeftijden. Kids van 5 en 7 waren aldoor zoet op de camping. Groote speeltuin.Mooi meer erbij. Leuk een bootje gehuurd op de camping. Genoten!

• 8Lotte10-08-2021

Fijne camping

Fijne, rustige, kleinschalige camping met toch genoeg faciliteiten. Leuk met zowel een zwembad als gelegen aan een meer. In het zwembad haal je je tenen open aan de vloer. We hebben het ook bij diverse anderen zien gebeuren. Jammer dat hier niets aan gedaan wordt. Er is een veld bij de camping met diverse sport- en spelfaciliteiten met voor alle leeftijden wat wils. Een keer pizza's afgehaald die erg lekker waren. Ook het restaurant een keer geprobeerd, maar niet helemaal ons ding (biefstuk en entrecote van matige kwaliteit). Bij de receptie doen ze alle moeite voor je om je te helpen bij het regelen van activiteiten buiten de camping, dat is erg fijn. De riolering van onze sta-caravan liep niet goed door. Daar werd direct op in gesprongen door het sturen van een man die het zou oplossen. Op basis van van zijn inspectie bleek er geen probleem. Toch was erna tegelijkertijd douchen en naar de wc gaan nog steeds niet mogelijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7M&Ms10-08-2021

Verblijf in chalet.

Verblijf met 3 families. 2 caravans en 1 chalet. Minpunten:Alle staanplaatsen zijn te klein.Je kijkt bij elkaar via je eigen raam op het bord van de buren. De WiFi werkt NIET! Bij melden daarvan werd dit erkent doch niet opgelost of gecompenseerd. De matrassen op de bedden in de chalets zijn versleten. Veren van matras voelbaar. Het zwembad is klein, glijbaan wordt afgesloten voor water volley, waar het hele zwembad dan gelijk voor in beslag genomen wordt.In Corona tijd is afstand houden daar niet mogelijk. Reserveren van croissantjes niet mogelijk. Kom je na 10uur, is alles uitverkocht!Kom je met een boot? Aanleggen aan de steiger mag niet, zwemmen naar de boei. Smalle straatjes, manoeuvreren met auto en of caravan is heel lastig. Pluspunten:Vriendelijke receptie. Schoon sanitair. Groot speelveld met 2 springkussens en glijbanen. Supermarktje op de camping voor kleine benodigdheden. Afhaal pizza goed

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Tonny Stam, Gérante, 29-08-2021

Dank u wel voor uw reactie en wat jammer dat u het niet fijn bij ons heeft gehad. De wifi functioneert inderdaad niet goed, maar daarom is het ook gratis. Helaas is dit op het franse platteland nog niet goed geregeld. De matrassen zijn vorig jaar allemaal vernieuwd. Wij hebben de matras die voor iedereen past tot onze spijt nog niet gevonden. Fijn om te lezen dat u over een aantal punten wel tevreden was, dat is toch uiteindelijk waar wij het voor doen.

Camping Les Genets info

• WaterfietsenBeschikbaar (5)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar