Salles Curan (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Salles Curan (Aveyron) voor je op een rij gezet:

Reviews over Salles Curan (Aveyron)

super mooie plek

familie janssen
    27-2-2009

de plek waar de camping gelegen ligt is echt geweldig om te zien, uitgaansgelegenheid voor de jongeren is op 30 minuutjes rijden van de camping er is ook een discotheek aanwezig bij de camping, maar het is verder een echte familie camping met kleine kinderen. de marktjes in de dorpen en de oudbollige steden eromheen zijn zeker de moeite waard om te bezoeken!!

een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in juli 2007

mooie camping met een paar slechte ervaringen.

e.Dumerniet
    18-8-2008

Het is er prachtig in de omgeving maar niet veel te doen. Les Genets was aan het meer er was een loopplank naar een steiger waar een gladde plek op was door algen daar vielen elke dag mensen soms met echt pijnlijke gevolgen er werd niets aan gedaan ook niet na herhaalt vragen.De bedden in de prachtige nieuwe stacaravans waren on-beslaapbaar!en we moesten elke avond gemiddeld 60 vliegen doodslaan voor we konden gaan slapen of eten.

Gereisd Familie in augustus 2008
Salles Curan (Aveyron) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 33 reviews