Camping Le Peyrelade

Camping Le Peyrelade

Omschrijving
Omgeven door hoge bergen vind je Flower Camping Le Peyrelade. Zwemmen kan in een van de drie zwembaden of in de rivier bij de camping. Neem wel waterschoenen mee voor in de rivier. Er is tevens een restaurant en animatie op de camping. Het plaatsje Millau ligt vlakbij of ga eens kijken bij de grotten van Dargilan.

99 reviews over Camping Le Peyrelade in het Nederlands

Prima camping in een fantastische omgeving

Jenneke,
26-8-2018

Camping op fantastische locatie. Vooral uitzicht op plekken bij de rivier is fenomenaal (€ 10 p.n. extra is het zeker waard). In de rivier kun je vissen (forel) maar ook heerlijk zwemmen of met kiezels spelen. Neem wel waterschoenen mee. Je kunt er kano's huren, maar prijzen zijn fors. Er zijn genoeg andere plekken in de omgeving waar het goedkoper is. Zwembad is uitstekend voor met name kinderen tot 12 jaar. Voor volwassenen is er een heerlijk bubbelbad/buitenspa. Veel schaduwplekken, vanwege de kloof merk je pas om 10u iets van de zon en na 19.00 is de zon snel weer weg. We hebben het niet koud gehad (warme zomer) maar neem wel een vest mee.

In de omgeving is veel te doen en te bekijken. Uitzichtpunt Point Sublime is aanrader (20 minuten met de auto), de grotten van Dargilan de moeite waard en de stad Milau op 15 minuten met alles wat je maar van een stad kunt wensen.

Geweldig!

B,
23-8-2018

Prima camping, schitterend gelegen aan de Tarn. De omgeving is overweldigend mooi!

Zeker doen, kano varen op de Tarn, wij hebben dat vanuit een plaatsje verderop gedaan, Le Rozier, waar diverse aanbieders zitten.

Millau leuke plaats, met diverse leuke winkeltjes en restaurants.

Ik kan me ook niet vinden in de slechte recensies over het sanitair.

Vond het schoon en fris en de meeste gasten lieten de douches weer netjes achter.

En we zijn aan het kamperen en zitten niet in een luxe hotel.

Veel kleine kinderen en voor onze pubers niet zoveel te doen, maar ze hebben zich prima vermaakt.

De animatie die wij hebben meegemaakt was toch echt 12 uur wel afgelopen en nooit geen overlast gehad tot 1 uur.

Ik raad deze camping dus ook echt aan als je nog kleine kinderen hebt, top camping!!

Volgend jaar weer!

M,
19-8-2018

Erg leuke, gemoedelijke en kindvriendelijke camping. Ik kan me niet vinden in de revieuws over het sanitair want het was altijd schoon, het stonk nooit en er was altijd toilet papier. De animatie was om 23.00 afgelopen en soms werd er Een enkele keer gezellig nageborreld door een aantal camping gasten maar dat was zeker niet storend, en wij hadden nog wel een plaats centraal. Overzichtelijke camping met veel kleine kinderen. Onze kinderen hadden altijd wel iemand om mee te spelen en omdat het een kleine en gemoedelijke camping is trokken ze er vaak zelf op uit (4 en 7)

Kortom een hele leuke camping waar wij volgend jaar weer mrt plezier naartoe gaan. Jammer van de negatieve recensies helaas kunnen sommige mensen muggenziften om niks...

Een dikke aanrader voor de camping en zijn personeel, voor ons alleen maar lof!!

Sanitair is een dingetje

kaat,
19-8-2018

De camping op zich lag op een mooie plek, aan de Rivier du Tarn.

Redelijke mooie, ruime plekken met schaduw en zon, we hebben gestaan met een caravan.

Het sanitair is wel een puntje,

1 keer per dag wordt deze schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf terwijl de rest van de dag en nauwelijks naar om gekeken word, wc papier op, niet schoon en het ruikt ook niet fris. Ook de douches zijn zeker niet altijd schoon. Jammer.

Mooie camping!

Wout,
18-8-2018

Hele mooie camping. Ondanks dat het wat hoogseizoen was had je bij onze plek niet door dat het er zo druk was. Sanitair was áltijd schoon en alles zag er zeer verzorgd uit. Mooiste stukje rivier van de Tarn ligt aan deze camping. In de omgeving misten wij de leuke dorpjes met avondmarktjes een beetje, maar een hele mooie omgeving.

Niet nog een keer

Sanne,
15-8-2018

Mooie camping in prachtige omgeving. Rivier is goed toegankelijk. Het is een erg rumoerige camping, vooral als je in het centrale deel zit. Kinderen die om 24:00 nog schreeuwen en in het sanitairgebouw rondrennen of keihard met hun mountainbike langs scheuren (en vallen) Veel last gehad van animatie, keihard en ging soms door tot 1:00 uur s nachts. We zaten in het centrale deel daar zal het veel mee te maken hebben gehad. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er wordt over het algemeen goed schoongemaakt, wel gaat meer dan de helft van het sanitair ruim 2 uur dicht voor het schoonmaken en zijn de resterende toiletten op dat moment erg vies. De ramen van de douches waar in je de weerspiegeling kon zien zijn inmiddels afgeplakt.

Sanitair heeft punt van aandacht nodig

Ann,
14-8-2018

Opzicht mooie camping.Eerst indrukken waren ook goed en het heeft een mooie ligging.De dagen daaropvolgend kwamen er toch wat dingen naar boven wat ons tegenviel.Hiermee doel ik vooral op het sanitair.Dit werd zover wij hebben geconstateerd maar 1 x per dag schoon gemaakt.Met een volle camping in het hoogseizoen kan dit echt niet.In de ochtend was het gewoon echt te vies en meestal nergens geen wc papier meer. Ook hing er altijd een riool lucht, tevens bij de douches.

Ook wordt de camping vooral overgenomen door een vaste groep die elk jaar terug komen en een vaste plek hebben.En er is ook ( nog erg laat in de avond om 22u) veel rumoer door kinderen sinds deze groep is gearriveerd.

Voor een gezin met jonge kinderen is het zeker wel een mooie camping en valt er zeker wat van te maken.De ligging, het restaurant, animatie en zwembad zijn prima in orde.Alleen schoonmaak sanitair echt onder de maat ( terwijl ruimtes goed zijn).

Geweldig, mooi gelegen camping

Angelien Jansen,
6-7-2018

Fantastishe camping, zeer vriendelijk bij receptie en restaurant. Mooi gelegen, mooie plaatsen aan de Tarn, kanoën vanuit de camping. Komen zeker terug.

Geweldig!

Joost,
4-6-2018

Wij hebben hier 3 weken doorgebracht,de omgeving is prachtig en de camping gemoedelijk.

Vooral als je met kleine kinderen gaat is deze camping echt een aanrader.

Geweldig

Barbara,
19-11-2017

We zaten een week in een safaritent met onze kinderen van 6 en 8. De tent zag er erg leuk en modern uit, nog maar een paar jaar oud. Aardig personeel, ook de eigenaars. Savonds animatie bij het restaurant. Erg leuk. Animatie was er ook voor de kinderen maar daar hebben ze niet aan meegedaan. Hadden genoeg te doen. De rivier was erg leuk. Met diep en ondiep water en een stroomversnellinkje.

Het zwembad was niet groot maar ook weinig gebruikt. De rivier was zo leuk. Ook een leuk kasteel in de buurt. En het viaduct was ook erg mooi. Via de camping kanos gehuurd en een leuke route van anderhalf uur gevaren tot de camping. De rivier lag tussen de Gorges, erg mooi, met de gieren die boven de bergen vlogen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Peyrelade voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Peyrelade in Riviere sur Tarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Peyrelade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.