Camping Le Peyreladesterstersterster

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Omgeven door hoge bergen vind je Flower Camping Le Peyrelade. Zwemmen kan in een van de drie zwembaden of in de rivier bij de camping. Neem wel waterschoenen mee voor in de rivier. Er is tevens een restaurant en animatie op de camping. Het plaatsje Millau ligt vlakbij of ga eens kijken bij de grotten van Dargilan.

127 reviews over Camping Le Peyrelade

• 2019
    9Paul19-07-2019

Fijne camping in een prachtige omgeving

Mooie, niet te grote camping gelegen aan een rustig stuk van de Rivier met kiezelstrand. Leuk zwembad met speeldeel voor jonge kinderen. In juni/begin juli genoeg bedjes. Restaurantje oké, lekkere pizza’s. De speeltuin naast het terras is ideaal. Mix van staanplaatsen en mobile homes. Veel schaduwrijke plekken (maar doe navraag; ze hadden net een hele rij grote bomen gesnoeid waardoor die plekken in de volle zon staan nu). De zon komt ‘s ochtends pas rond 9u boven de gorge uit.
    Prima mobile home op een ruime plek met gras. Sanitair was overal schoon en op de meeste plekken modern. Leuke animatie voor jonge kinderen vanaf juli. Ook af en toe live muziek. Het is verder een rustige camping. De Tarn is een prachtige, afwisselende streek en er zijn veel uitstapjes te maken (ook met jonge kinderen) in de nabije omgeving. Gewoon een hele fijne plek om vakantie te vieren!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    8Jenneke26-08-2018

Prima camping in een fantastische omgeving

Camping op fantastische locatie. Vooral uitzicht op plekken bij de rivier is fenomenaal (€ 10 p.n. extra is het zeker waard). In de rivier kun je vissen (forel) maar ook heerlijk zwemmen of met kiezels spelen. Neem wel waterschoenen mee. Je kunt er kano's huren, maar prijzen zijn fors. Er zijn genoeg andere plekken in de omgeving waar het goedkoper is. Zwembad is uitstekend voor met name kinderen tot 12 jaar. Voor volwassenen is er een heerlijk bubbelbad/buitenspa. Veel schaduwplekken, vanwege de kloof merk je pas om 10u iets van de zon en na 19.00 is de zon snel weer weg. We hebben het niet koud gehad (warme zomer) maar neem wel een vest mee.
    In de omgeving is veel te doen en te bekijken. Uitzichtpunt Point Sublime is aanrader (20 minuten met de auto), de grotten van Dargilan de moeite waard en de stad Milau op 15 minuten met alles wat je maar van een stad kunt wensen.

• 7Staat v/h sanitair

• 9B23-08-2018

Geweldig!

Prima camping, schitterend gelegen aan de Tarn. De omgeving is overweldigend mooi! Zeker doen, kano varen op de Tarn, wij hebben dat vanuit een plaatsje verderop gedaan, Le Rozier, waar diverse aanbieders zitten. Millau leuke plaats, met diverse leuke winkeltjes en restaurants. Ik kan me ook niet vinden in de slechte recensies over het sanitair. Vond het schoon en fris en de meeste gasten lieten de douches weer netjes achter. En we zijn aan het kamperen en zitten niet in een luxe hotel. Veel kleine kinderen en voor onze pubers niet zoveel te doen, maar ze hebben zich prima vermaakt. De animatie die wij hebben meegemaakt was toch echt 12 uur wel afgelopen en nooit geen overlast gehad tot 1 uur. Ik raad deze camping dus ook echt aan als je nog kleine kinderen hebt, top camping!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9M19-08-2018

Volgend jaar weer!

Erg leuke, gemoedelijke en kindvriendelijke camping. Ik kan me niet vinden in de revieuws over het sanitair want het was altijd schoon, het stonk nooit en er was altijd toilet papier. De animatie was om 23.00 afgelopen en soms werd er Een enkele keer gezellig nageborreld door een aantal camping gasten maar dat was zeker niet storend, en wij hadden nog wel een plaats centraal. Overzichtelijke camping met veel kleine kinderen. Onze kinderen hadden altijd wel iemand om mee te spelen en omdat het een kleine en gemoedelijke camping is trokken ze er vaak zelf op uit (4 en 7) Kortom een hele leuke camping waar wij volgend jaar weer mrt plezier naartoe gaan. Jammer van de negatieve recensies helaas kunnen sommige mensen muggenziften om niks... Een dikke aanrader voor de camping en zijn personeel, voor ons alleen maar lof!!

• 6kaat19-08-2018

Sanitair is een dingetje

De camping op zich lag op een mooie plek, aan de Rivier du Tarn. Redelijke mooie, ruime plekken met schaduw en zon, we hebben gestaan met een caravan. Het sanitair is wel een puntje, 1 keer per dag wordt deze schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf terwijl de rest van de dag en nauwelijks naar om gekeken word, wc papier op, niet schoon en het ruikt ook niet fris. Ook de douches zijn zeker niet altijd schoon. Jammer.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Wout18-08-2018

Mooie camping!

Hele mooie camping. Ondanks dat het wat hoogseizoen was had je bij onze plek niet door dat het er zo druk was. Sanitair was áltijd schoon en alles zag er zeer verzorgd uit. Mooiste stukje rivier van de Tarn ligt aan deze camping. In de omgeving misten wij de leuke dorpjes met avondmarktjes een beetje, maar een hele mooie omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Sanne15-08-2018

Niet nog een keer

Mooie camping in prachtige omgeving. Rivier is goed toegankelijk. Het is een erg rumoerige camping, vooral als je in het centrale deel zit. Kinderen die om 24:00 nog schreeuwen en in het sanitairgebouw rondrennen of keihard met hun mountainbike langs scheuren (en vallen) Veel last gehad van animatie, keihard en ging soms door tot 1:00 uur s nachts. We zaten in het centrale deel daar zal het veel mee te maken hebben gehad. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er wordt over het algemeen goed schoongemaakt, wel gaat meer dan de helft van het sanitair ruim 2 uur dicht voor het schoonmaken en zijn de resterende toiletten op dat moment erg vies. De ramen van de douches waar in je de weerspiegeling kon zien zijn inmiddels afgeplakt.

• 7Staat v/h sanitair

• 6Ann14-08-2018

Sanitair heeft punt van aandacht nodig

Opzicht mooie camping.Eerst indrukken waren ook goed en het heeft een mooie ligging.De dagen daaropvolgend kwamen er toch wat dingen naar boven wat ons tegenviel.Hiermee doel ik vooral op het sanitair.Dit werd zover wij hebben geconstateerd maar 1 x per dag schoon gemaakt.Met een volle camping in het hoogseizoen kan dit echt niet.In de ochtend was het gewoon echt te vies en meestal nergens geen wc papier meer. Ook hing er altijd een riool lucht, tevens bij de douches. Ook wordt de camping vooral overgenomen door een vaste groep die elk jaar terug komen en een vaste plek hebben.En er is ook ( nog erg laat in de avond om 22u) veel rumoer door kinderen sinds deze groep is gearriveerd. Voor een gezin met jonge kinderen is het zeker wel een mooie camping en valt er zeker wat van te maken.De ligging, het restaurant, animatie en zwembad zijn prima in orde.Alleen schoonmaak sanitair echt onder de maat ( terwijl ruimtes goed zijn).

• 5Staat v/h sanitair

• 10Angelien Jansen06-07-2018

Geweldig, mooi gelegen camping

Fantastishe camping, zeer vriendelijk bij receptie en restaurant. Mooi gelegen, mooie plaatsen aan de Tarn, kanoën vanuit de camping. Komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Joost04-06-2018

Geweldig!

Wij hebben hier 3 weken doorgebracht,de omgeving is prachtig en de camping gemoedelijk. Vooral als je met kleine kinderen gaat is deze camping echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

10 tips over Camping Le Peyrelade

• Iwan , 19-08-2013

Kanotocht over de Tarn (wel de 17 km vanaf de camping. de laatste 5 km zijn erg rustig en mak). verschillende grotten. Micropolis (tip bij slecht weer); erg leuk voor kinderen waar allemaal (ook levende) insecten, mieren etc zijn te zien. Montpellier les Vieux: prachtige vergezichten en een heel leuk treintje. En het is super om gewoon door de Gorges te rijden. Tip is ook om groente, fruit en regionale lekkernijen langs de weg te kopen. Kasteel Peyrelade viel wat tegen. markt en viaduct Millau.

• Fam. D, 17-09-2013

Lekker sturen met de auto door de mooie omgeving. Wij hebben leuke trips gemaakt naar Micropolis, Sainte Enemie, Grotte D Armand, Le Vigan, Meyrueis en Millau. Neem steeds een andere route en geniet van de pittoreske dorpjes, vergezichten etc.

• Marjolein Kempes, 01-08-2013

Kanoën vanaf La Malena, de 8 km of 11 km zijn goed te doen.

31 vragen over Camping Le Peyrelade

• S radstake, 27-07-2018

Badkleding

Is het toegestaan om zwembermuda te dragen, of moet het een strakke zwembroek zijn?

• Alledas, 04-07-2018

Verkeer

Hoor je de weg op de camping?

• Geerlof Nagelhout, 23-02-2018

camping stekker

Goedendag,

Weet iemand of een gewone eurostekker (CEE) voldoende is voor de camping?

Camping Le Peyrelade info

• Aantal sterrensterstersterster