We hebben een aantal aanbieders voor Nant voor je op een rij gezet:

Reviews over Nant

Typisch Frans plaatsje

becathijs
    19-6-2016

Er is niet veel te doen in Nant. Er is een chocolaterie die we bezocht hebben, en verder veel oude gebouwen. Een groot plein. De omgeving is qua natuur prachtig. Maak de tocht omhoog naar de Roc du Nant voor een prachtig uitzicht. Is wel een hele klim!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Klein maar gezellig

Hopmans, fam
    29-7-2012

Gezellige weekmarkt op dinsdag. Ijssalon met papagaai Meggy. Zeer klant vriendelijk. Bij vertrek vroegen zij nog of wij vers water wilde in onze bidons. Groenteboer aan doorgaande weg is tevens zeer kleine supermarkt. Nederlanders zijn nog altijd van mening dat Franse stug zijn als je de taal niet spreekt. Ook hier hebben wij dat WEER NIET ervaren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

typisch oud, slaperig frans dorpje

Familie De Man
    27-7-2012

Er is elke week een markt met ook streekproducten. Een (kort) bezoekje waard. Verder heeft het dorpje enkele restaurantjes. Een echte supermarkt zoek je vergeefs. Wel kun je er geld uit de muur halen. Bezienswaardig is de 14e eeuwse brug over de Dourbie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi oud dorpje

Toon
    14-9-2011

Hier een warm middagje naartoe geweest vanuit Millau. Bekend van de RCN-camping Val de Cantobre, die er overigens niet op loopafstand vanaf ligt. Weer zo'n authentiek Zuid-Frans dorpje nog niet helemaal overlopen door toeristen. Oude kerk, leuk dorpspleintje, enkele cafees en restaurants en aantal campings. Paar leuke oude straatjes om doorheen te flaneren. Leuk voor een paar uurtjes en een terrasje of maaltijd te pikken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011
Nant scoort een 8,7 uit 10, op basis van 63 reviews