Vakantiepark Platus

Laatste review

Fam. Halff,
14-12-2018
  • Onderkomen10

Als je tot rust wilt komen en wilt dat je kinderen volop genieten dan adviseren wij Platus. Na de hartelijke ontvangst van Jos en Esther wisten wij dat dit een top week ging worden en dat werd het. Het overtrof zelfs al onze verwachtingen. Wij komen volgend jaar terug voor niet één maar twee weken!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

77 reviews over Vakantiepark Platus in het Nederlands

Fam. Halff,
14-12-2018
  • Onderkomen10

Een vakantiebestemming die je moet ervaren!

Wendy Marijs,
4-12-2018
  • Onderkomen10

Vanaf de eerste contacten tot en met het vertrek naar huis service vol liefde en overgave! Van meet af aan een erg warm contact. Na een lange warme reis volgde een nog warmer onthaal door Jos en Esther en Koekie op een paradijslijke plek met een lekker koud ijsje en biertje en wijntje wat onze verwachtingen overtrof. We voelden ons meteen thuis en echt op vakantie. Onze dochters Sterre goud eerlijk en direct was meteen enthousiast en Tanne als oudste tiener zag het ook meteen zitten en dat bevestigde onze gevoelens: dit werd een heerlijk relaxte vakantie! En de locatie en het onderkomen straalden de liefde en warmte en zorg die eraan besteed was nog eens extra uit. Het ontbrak ons aan werkelijk niets. Het was knus met alle verzorging van een heerlijk zwembad restaurant, broodjes in de ochtend, af en toe iets leuks georganiseerd voor jong en oud, Jos en Esther stonden klaar voor iedereen, maar ook alle ruimte voor privacy.Kortom perfect!

Een sublieme en rustige plek voor (jonge) families

Karel Van Parys,
29-10-2018
  • Activiteiten9

Eens we het terrein van dit mini-vakantiepark binnenkwamen wisten we onmiddellijk dat dit een fantastische plek zou worden om een weekje te verblijven. We voelden ons meteen erg welkom door Jos en Esther, de uitbaters van het park. De begroeting en de rest van ons verblijf was erg gemoedelijk! Deze twee fantastische mensen verwennen zorgden ervoor dat we een geweldige week mochten beleven. Wij verbleven in een lodge voor 8 personen. Heel mooi en gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Vanuit de lodge hadden we een mooi zicht op het speelterrein zodat we de kinderen vanop afstand konden zien genieten. Dit park is een grote aanrader voor alle families met (jongere) kinderen die kiezen voor een rustige, zorgeloze vakantie.

Lies&Pim,
1-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten10

Op aanraden van vrienden zijn wij afgelopen zomer naar Platus geweest. Alles van hun lovende woorden bleek waar: wij hebben met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) enorm genoten. Tijdens de pizza-avond op de aankomstdag maakten de kinderen al vriendjes. Gedurende twee weken vermaakten zij zich in het zwembad, op de speeltoestellen en met het (vele) aanwezige speelgoed. Wat was er verder? Cocktailavond, BBQ-avond inclusief marshmellows op het vuur, voetbalavond, buikglijmiddag en dan vergeet ik vast nog iets.

We hebben leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt: kanoën, klimbos, bezoeken van een kasteel en mooie stadjes. Allemaal op zo’n 45 minuten rijden.

Enige minpuntje: in het chalet was het erg heet op de bovenverdieping. Wij hebben dat opgelost door beneden te gaan slapen; dat was prima!

Wij komen volgend jaar weer!

Nr.1 vakantiepark voor ouders met jonge kinderen !

Dennis Bax,
30-9-2018
  • Activiteiten9

Wat een super vakantie !!!

Bijzonder genoten!

Elly,
23-9-2018
  • Activiteiten10

Platus is ruim, niet te groot, overzichtelijk, een paradijs voor jonge kinderen en ouders die heerlijk van en met elkaar kunnen genieten. De kinderen hebben zich uitermate vermaakt en wilde niet van het park af terwijl er genoeg te doen is in de omgeving. De Chalet voldoet aan alles wat wij nodig hadden en biedt privacy. Het Terras van het restaurant kijkt volledig op de Speelweide zodat je als ouders ook samen lekker van het eten en een wijntje kunt genieten. Jos en Esther zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Wij hebben bijzonder genoten en komen zeker terug.

Paradijs voor jonge kinderen

Wybe Boersma,
21-9-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Een fantastische vakantieplek voor jonge kinderen. Vrij rond kunnen spelen met de andere kinderen, een "club" vol speelgoed, leuk contact tussen de kinderen en Jos en Esther. En dat terwijl wij als ouders bij ons chalet (nr 1) een kopje koffie of glaasje wijn dronken met uitzicht over het terrein. Heerlijk! Het goed omheinde zwembad biedt veel plezier. De wekelijkse bbq is erg gezellig (natuurlijk wel afhankelijk van de medegasten). Wij verbleven 2 weken, na een week veel wisselingen in gasten en andere sfeer waardoor ook wij voor ons gevoel een beetje 2 verschillende vakanties hebben gehad.

De omgeving biedt vele zwem- en vismeertjes, kastelen, grotten en een aantal leuke stadjes. Alles is wel een stukje rijden.

Het was 's nachts té heet in ons chalet... dat is het enige mi nunt geweest in onze vakantie.

Onvergetelijk, volgend jaar weer!

Fam. Bielsma,
16-9-2018
  • Activiteiten10

Genoten van de rust, het zwembad, de bar en gezelligheid, de ruimte, de mooie omgeving. Platus is een fantastische camping met alles erop en eraan, het gevoel heel welkom en thuis te zijn. We hebben grandioos lekker gegeten, de accomodatie is ook top, van alle gemakken voorzien en we hebben heerlijk geslapen. Jos en Esther zijn geweldige mensen die er met liefde voor zorgen dat jij een top vakantie hebt en volledig uitgerust terug naar huis gaat. Volgend jaar weer!

Fantastisch, TOP vakantie!

Ruth & Jethro,
11-9-2018
  • Activiteiten9

We verbleven in augustus gedurende 2 weken in het vakantiehuisje. Het was super, alles was voorzien. We hebben een ongelofelijke leuke tijd daar gehad; onze kids van 3,5 jaar en bijna 7, voor hen was het een paradijs (de speelplaats, de kidsplace, de activiteit buikschuiven,...). De kinderen voelden hun direct goed thuis...We hebben er ook ontzettend lekker gegeten, Jos, je bent een super goede kok...

We hebben ook vaak uitstapjes gedaan, het is een heel mooie streek met heel veel bezienswaardigheden. Jos en Esther, jullie doen dit super, een dikke pluim voor jullie beide!

We komen zeker en vast nog eens terug!

Mvg,

Ruth, Jethro, Lina & Jonah.

Dé vakantie voor gezin met jonge kinderen

Peter B,
9-9-2018
  • Activiteiten10

Geweldige accomodatie! (Safari tent). Goede douche & lekkere bedden. De kinderen speelden fijn op het grote veld, wij hadden mede daardoor ook vakantie. Jos & Esther maken er echt een feestje van :). In de omgeving zijn veel golfbanen, maar een vakantie op Platus is voornamelijk geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. We komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Platus in Marminiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Platus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.