Vakantiepark Platus

9,4

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,1

75 reviews over Vakantiepark Platus in het Nederlands

Een sublieme en rustige plek voor (jonge) families

Karel Van Parys
29-10-2018
  • Onderkomen10

Eens we het terrein van dit mini-vakantiepark binnenkwamen wisten we onmiddellijk dat dit een fantastische plek zou worden om een weekje te verblijven. We voelden ons meteen erg welkom door Jos en Esther, de uitbaters van het park. De begroeting en de rest van ons verblijf was erg gemoedelijk! Deze twee fantastische mensen verwennen zorgden ervoor dat we een geweldige week mochten beleven. Wij verbleven in een lodge voor 8 personen. Heel mooi en gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Vanuit de lodge hadden we een mooi zicht op het speelterrein zodat we de kinderen vanop afstand konden zien genieten. Dit park is een grote aanrader voor alle families met (jongere) kinderen die kiezen voor een rustige, zorgeloze vakantie.

Volgend jaar weer!

Lies&Pim
1-10-2018
  • Onderkomen7

Op aanraden van vrienden zijn wij afgelopen zomer naar Platus geweest. Alles van hun lovende woorden bleek waar: wij hebben met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) enorm genoten. Tijdens de pizza-avond op de aankomstdag maakten de kinderen al vriendjes. Gedurende twee weken vermaakten zij zich in het zwembad, op de speeltoestellen en met het (vele) aanwezige speelgoed. Wat was er verder? Cocktailavond, BBQ-avond inclusief marshmellows op het vuur, voetbalavond, buikglijmiddag en dan vergeet ik vast nog iets.

We hebben leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt: kanoën, klimbos, bezoeken van een kasteel en mooie stadjes. Allemaal op zo’n 45 minuten rijden.

Enige minpuntje: in het chalet was het erg heet op de bovenverdieping. Wij hebben dat opgelost door beneden te gaan slapen; dat was prima!

Wij komen volgend jaar weer!

Nr.1 vakantiepark voor ouders met jonge kinderen !

Dennis Bax
30-9-2018
  • Onderkomen9

Wat een super vakantie !!!

Bijzonder genoten!

Elly
23-9-2018
  • Onderkomen9

Platus is ruim, niet te groot, overzichtelijk, een paradijs voor jonge kinderen en ouders die heerlijk van en met elkaar kunnen genieten. De kinderen hebben zich uitermate vermaakt en wilde niet van het park af terwijl er genoeg te doen is in de omgeving. De Chalet voldoet aan alles wat wij nodig hadden en biedt privacy. Het Terras van het restaurant kijkt volledig op de Speelweide zodat je als ouders ook samen lekker van het eten en een wijntje kunt genieten. Jos en Esther zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Wij hebben bijzonder genoten en komen zeker terug.

Paradijs voor jonge kinderen

Wybe Boersma
21-9-2018
  • Onderkomen8

Een fantastische vakantieplek voor jonge kinderen. Vrij rond kunnen spelen met de andere kinderen, een "club" vol speelgoed, leuk contact tussen de kinderen en Jos en Esther. En dat terwijl wij als ouders bij ons chalet (nr 1) een kopje koffie of glaasje wijn dronken met uitzicht over het terrein. Heerlijk! Het goed omheinde zwembad biedt veel plezier. De wekelijkse bbq is erg gezellig (natuurlijk wel afhankelijk van de medegasten). Wij verbleven 2 weken, na een week veel wisselingen in gasten en andere sfeer waardoor ook wij voor ons gevoel een beetje 2 verschillende vakanties hebben gehad.

De omgeving biedt vele zwem- en vismeertjes, kastelen, grotten en een aantal leuke stadjes. Alles is wel een stukje rijden.

Het was 's nachts té heet in ons chalet... dat is het enige mi nunt geweest in onze vakantie.

Onvergetelijk, volgend jaar weer!

Fam. Bielsma
16-9-2018
  • Onderkomen10

Genoten van de rust, het zwembad, de bar en gezelligheid, de ruimte, de mooie omgeving. Platus is een fantastische camping met alles erop en eraan, het gevoel heel welkom en thuis te zijn. We hebben grandioos lekker gegeten, de accomodatie is ook top, van alle gemakken voorzien en we hebben heerlijk geslapen. Jos en Esther zijn geweldige mensen die er met liefde voor zorgen dat jij een top vakantie hebt en volledig uitgerust terug naar huis gaat. Volgend jaar weer!

Fantastisch, TOP vakantie!

Ruth & Jethro
11-9-2018
  • Onderkomen9

We verbleven in augustus gedurende 2 weken in het vakantiehuisje. Het was super, alles was voorzien. We hebben een ongelofelijke leuke tijd daar gehad; onze kids van 3,5 jaar en bijna 7, voor hen was het een paradijs (de speelplaats, de kidsplace, de activiteit buikschuiven,...). De kinderen voelden hun direct goed thuis...We hebben er ook ontzettend lekker gegeten, Jos, je bent een super goede kok...

We hebben ook vaak uitstapjes gedaan, het is een heel mooie streek met heel veel bezienswaardigheden. Jos en Esther, jullie doen dit super, een dikke pluim voor jullie beide!

We komen zeker en vast nog eens terug!

Mvg,

Ruth, Jethro, Lina & Jonah.

Dé vakantie voor gezin met jonge kinderen

Peter B
9-9-2018
  • Onderkomen10

Geweldige accomodatie! (Safari tent). Goede douche & lekkere bedden. De kinderen speelden fijn op het grote veld, wij hadden mede daardoor ook vakantie. Jos & Esther maken er echt een feestje van :). In de omgeving zijn veel golfbanen, maar een vakantie op Platus is voornamelijk geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. We komen zeker terug.

• Onderkomen10

Wat een geweldige vakantie hebben we hier gehad (gezin met 3 kinderen 5, 3, 2 jaar). De persoonlijke aandacht die ze voor iedereen hadden, fantastische omgeving met als centraal middelpunt het domein voor de kinderen. Skelters, speelhuisje met heeeeeeel veeeel speelgoed, zwembad, zandbak, blokken, tafeltennis, trampoline, tafelvoetbal en ga zo maar door. Elke dag wordt er een activiteit georganiseerd voor de kinderen. Het ontbreekt je aan niets tijdens deze vakantie. De kinderen zijn de hele dag aan het spelen en ik kan je zeggen dat je als ouder dan ook echt vakantie hebt. Jos en Esther zijn altijd behulpzaam, staan open voor kritiek, als er iets kapot is wordt dit meteen opgelost en voor een gezellig drankje kun je ook bij hun terecht. Kortom: Fantastisch!

Één groot feest!

Kees en Angeline
4-9-2018
  • Onderkomen10

Wat was het fantastisch! Jos en Esther zijn toppers! Wat een betrokkenheid en liefde voor hun (kleine) gasten. Niets is teveel. Service en klantvriendelijkheid staan iedere dag opnieuw heel hoog in het vaandel. Wij kunnen niet anders dan positief zijn. De kinderen hebben genoten en wij zijn met een heerlijk vakantiegevoel teruggekeerd. Alles is top, van de warme broodjes in de ochtend tot in de avond de pizza platus en de barbecue met kampvuur, en alles er tussenin zoals het memorabele buikglijden, de speurtocht in het bos en de handgemaakte speeltoestellen en de kids club. Onze zoon wilde de camping niet af. En dat zegt meer over Jos en Esther en de camping dan over de omgeving, want die is prachtig en er is genoeg te doen! Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Platus in Marminiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Platus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.