Vakantiepark Platus

Meer vakantiepark info

Contact

129 reviews over Vakantiepark Platus

• 9Familie Van Tuijl06-04-2020

Super goed verzorgd en mooi vakantiepark

Prachtige ligging, mooi verzorgd, heel netjes, genoeg te doen voor mn de kinderen, heel erg gastvrije eigenaren. De omgeving is mooi, wel moet je voor uitjes rekenen op een stukje met de auto; er is een klein dorpje op loopafstand maar daar is niet zo veel te doen.

• 9Activiteiten

• 2019
    10Anne27-09-2019

Echt een aanrader!!

Het is een fantastische kleinschalige plek die ideaal is om met kleine kinderen naartoe te gaan. Heel kindvriendelijk en overzichtelijk. Leuke speeltoestellen en een heerlijk zwembad. Veel mogelijkheden wat eten betreft. En de liefste en meest gastvrije eigenaren ooit! De kinderen waren al snel dol op hen en wij ook :-). Ze staan altijd voor je klaar en als er iets kapot is of geregeld moet worden doen ze dit meteen. De safari lodges zijn van alle gemakken voorzien, helemaal top! Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden

• 8M Dofferhoff16-09-2019

Geweldig

Platus is een heerlijke kleine camping met goede voorzieningen. Het huisje waarin wij zaten was recent opgeknapt. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Zeker met kleine kinderen is de camping ideaal. Je hebt altijd zicht op de kinderen en de kinderen nemen elkaar al snel mee waardoor je als ouder heerlijk ontspannen kunt genieten. Jos en Esther zijn daarnaast fantastisch lieve mensen die zeer lief zijn voor de kinderen. Onze kinderen waren weg van ze, het rondrijden met het golfkarretje, de zeepglijbaan en dergelijke. Jos maakt daarnaast elke winter nieuwe elementen op het terrein! Wij hebben in ieder geval genoten.

• 7Onderkomen

• 9Marjolein11-09-2019

Perfecte plek voor een gezin met (jonge) kinderen

We (gezin met drie kinderen van 5,3,1) zijn afgelopen zomer voor de 2e keer naar Platus geweest. Het is een hele fijne plek; mooi zwembad, veel en diverse speelmogelijkheden voor de kinderen, prettige service voor de ouders. Niks hoeft en bijna alles kan. Jos en Ester zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• 9Activiteiten

• 8Johannes10-09-2019

Geschikt met jonge kinderen

Kindvriendelijk, fijn zwembad. De lodgetenten zijn heel mooi en ruim. Het peutergedeelte was wat klein. Mooie speelweide maar weinig schaduw op de echt hete dagen.

Boodschapjes moet je toch echt bij de Lidl doen 30 min verderop. Op 30 min rijden veel te zien en te beleven. Mooie streek.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Carine03-09-2019

Heerlijke vakantie

Wat een heerlijke plek is platus! De kinderen (4 en 6) hadden meteen op dag 1 vriendjes en vriendinnetjes en spelen heerlijk op de kidsplace (de auto en trampoline waren favoriet) en wij zitten op onze veranda met een boek.Dit is hoe vakantie hoort te zijn. Ook het zwembad was een groot succes (zeker met de hitte) en hier hebben ze veel uurtjes doorgebracht. We zaten in een a-chalet en hadden perfect zicht op de kidsplace. Het huisje werd wel heel erg heet (vooral boven)en koelde lastig af, maar we begrijpen dat het opknappen en isoleren op het to-do lijstje staat. Het was lekker ruim beneden vergeleken met sommige andere accomodaties. Boven was het knus, maar zelfs hier speelden de kids gerust met hun vriendjes/vriendinnetjes. We komen hier zeker nog terug!

• 94 J’s02-09-2019

Rustig kindvriendelijk prachtig vakantiepark(je)!

Prachtige plek! Veel rust (voor de ouders:-)) en ruimte en vertier voor de kinderen. Jos en Esther hebben er een prachtig vakantiepark van gemaakt!

• 8Fam. Coolen01-09-2019

Heerlijke vakantie gehad!

We hebben hier een fantastische vakantie gehad! Het was behoorlijk warm, zeker 30 graden, maar in de safaritenten die erg goed staan geplaatst was het 's-nachts heerlijk koel zodat je onder je dekbed moet slapen en overdag de meeste tijd schaduw op je veranda. Lekkere bedden, eigen toilet, zelfs een massagedouche! Er worden allemaal leuke activiteiten georganiseerd voor de kids zoals voetballen of buikschuiven, er is een broodjesservice, je kunt er eten. Erg fijn! Alleen het speelveld zelf heeft weinig schaduw. Echt een aanrader.

• 7Activiteiten

• 8Filip Van Hoeckel31-08-2019

Heerlijke plek in de Lot voor jonge gezinnen

Ideale plek met jonge kinderen! Geen verkeer, geen herrie, en voldoende vertierop rij-afstand als je daar zin in hebt.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Carine & Jim & Julie & Otis & Coco27-08-2019

Paradijsje voor kinderen (en dus ook de ouders)

Na ons positieve verblijf in 2018 waren we dit jaar weer bij Jos en Esther te gast. En wat een welkom was het weer. De broodjes service in de ochtend, de full ontbijtservice, het buikglijden, de bbq, het kampvuur, de ritjes in de golfkar, de wandelingen in de buurt, het sporten in de mooie outdoor gym, hele dagen op de trampoline, koffie voor de tent, late night drankjes met Jos, voetballen, schaakvriendjes en oja heel heel veel zwemmen. Onze vakantie is WEER geweldig geweest. Dank lieve Jos en Esther.

Vakantiepark Platus info

• BBQNiet toegestaan