Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

176 Reviews over Platus

• 10Pim & Deborah19-10-2021

Paradijsje in Frankrijk

Afgelopen zomer voor de 3e keer een heerlijke vakantie beleefd bij Platus. Echt top hoe Jos en Esther met veel passie, energie en enthousiasme alles regelen om hun gasten in de watten te leggen. Voor de kinderen (en ook voor ons) voelt het echt als thuiskomen. Daarom komen we volgend jaar gewoon voor de 4e keer!

• 10Familie Krul06-10-2021

Dé plek voor gezinnen met jonge kinderen

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad bij Jos en Esther! Wat ons betreft de ideale vakantiebestemming voor een gezin met jonge kinderen. Lekker overzichtelijk, knus en veilig. Voor het eerst konden wij weer eens een boek uitlezen terwijl de kinderen lekker aan het spelen waren. Wij hebben alvast weer geboekt voor volgend jaar, dat zegt genoeg toch?

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Fam Bielsma06-10-2021

Thuiskomen terwijl je écht op vakantie bent!

Een vakantiepark dat voelt als thuiskomen. Waar je helemaal tot rust komt. Waar wordt gelachen, het kampvuur wordt aangestoken en waar je je O zo welkom voelt. De accommodatie is in één woord geweldig; knus, heerlijk bed en dat geldt ook voor de douche. De keuken is van alle gemakken voorzien, overal is aan gedacht. En dan het zwembad, heerlijk zwemmen en dan neerstrijken op een grandioos mooi terras. De omgeving is ook geweldig en dan de eigenaren, Jos en Esther, die ons ontzettend hebben verwend, warme, liefdevolle mensen met hart voor hun vakantiepark. Heb ik het al over het restaurant gehad? Waar je heerlijk eet, van een drankje geniet terwijl je over het park uitkijkt? Wij gaan volgend jaar weer naar Platus!

• 10Annelies02-10-2021

Wij komen telkens terug!

Een (veilig) speelparadijs voor kinderen waar ouders ook kunnen relaxen!

• 10Cindy en Valerius23-09-2021

Wederom top vakantie gehad!

Deze zomer voor de tweede keer naar Platus geweest. We hebben het wederom heerlijk gehad, en genoten van de grote gastvrijheid van Jos en Esther. Super ruim opgezet en overzichtelijk speelterrein waar de kinderen elkaar meteen vinden. Een paradijs voor de kinderen met alle door Jos gebouwde speeltoestellen. Dit jaar hadden we een safaritent, heerlijk luxe en van alle gemakken voorzien. De combinatie van rust en de gezelligheid die je op kunt zoeken maakt dat het écht vakantie is. Helemaal top is de nieuwe buikschuifbaan, en ook enorm genoten op de wekelijkse cocktailavond en bbq-avond met kampvuur. Ook voor ons volgend jaar weer terug!

• 10Krista31-08-2021

Home is where the heart is

Ongekend, een 2e jaar naar dezelfde camping had ik mij nog nooit kunnen indenken. En zelfs een 3e jaar gaat er in 2022 weer komen. Wat een ongelofelijke heerlijke camping is dit voor de kids en dus ook voor ouders!

Wat Jos en Esther bewerkstelligen is echt een fantastisch. Alsof je weer thuiskomt na jaar hard werken. Niets is ze teveel gevraagd, ze gooien hart en ziel in de strijd om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfs bij troubels zijn ze er voor je en helpen je waar mogelijk. Een ritje s avonds laat om partner naar het ziekenhuis te brengen was dus ook echt heel fijn, 'kan jij bij de kinderen blijven werd er gezegd'!! Jullie snappen, wij gingen dit jaar met tegenzin weer terug. Nog lang niet genoeg gehad van deze heerlijke, gezellige, kindvriendelijke, mooie, kleine camping. Tot volgend jaar Jos en Esther, daar waar het thuisvoelt...

• 10Elja, Matthijs, Stijn en Senna30-08-2021

Heerlijk!

Voor de 4e keer naar Platus…. Het voelt inmiddels als thuiskomen. Wij genieten hier iedere keer weer volop van de gastvrijheid van Jos en Esther en alles wat Platus te bieden heeft. We verheugen ons nu alweer op volgend jaar :-)

• 10Lydian30-08-2021

Allerbeste vakantiepark voor kids (en dus ouders!)

Platus wordt gerund door het supervriendelijke Nederlandse echtpaar Jos en Esther die alles in het werk stellen om jou een onvergetelijk vakantie te geven. Het terrein is wijds opgezet met voldoende privacy en de huisjes zijn schoon en praktisch ingericht. De kinderen (3 en 5 jaar oud) renden ‘s ochtends het huisje uit en zagen we de rest van de dag niet meer. Jos leeft zijn jongensdroom uit en bouwt de meest waanzinnige speeltoestellen helemaal zelf, van een enorm houten piratenschip tot een vliegtuig (met stuur en koptelefoon!), boomhut en gestroomlijnde bolide. En niet te vergeten de superlange zeepbaan die 2x per week opengaat en voor hilarische momenten zorgt. Elk jaar komt er iets nieuws bij. Genoeg om de aanwezige 30+ kinderen in de leeftijd 1-11 jaar permanent te vermaken. Het is dus ook écht vakantie voor papa en mama! Met bonuspunten voor de cocktailavond en kampvuurborrel.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Fam.Stoop30-08-2021

Heerlijk

Voor het tweede jaar op rij naar deze fantastische plek geweest. Het voelde als thuiskomen. Jos had weer flink zn best gedaan deze winter met nieuwe speeltoestellen, een upgrade voor het zwembad en een buikschuifbaan voor de kinderen (voor volwassenen is ie ook top!). Alle credits voor Jos en Esther die ons weer ontzettend in de watten hebben gelegd deze week! Volgend jaar weer!!!

• 10Bas en Nanda25-08-2021

Echt vakantie!!

Wij zijn dit jaar voor het tweede jaar op rij naar Platus geweest! Het is voor de kindjes 1 groot feest waardoor je als ouders echt vakantie hebt! Als je kinderen (12-10-5) zich vermaken heb jezelf ook echt vakantie. Er is zoveel te doen voor de kindjes, ze maken hier zo makkelijk nieuwe vriendjes, het is echt fantastisch. Alles is goed voor elkaar en als er iets toch niet helemaal goed werkt wordt het gelijk door Jos opgelost! Kids zijn gek op Jos en esther. Het bevalt ons zo goed dat we volgend jaar gewoon weer lekker terug gaan naar Platus voor de derde keer op rij!! Zegt genoeg denk ik!!

Vakantiepark Platus info

Camping-informatie