Tijdelijk €25 aanbetaling

Platus

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Platus voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 203 reviews

• 9.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

203 Reviews over Platus

• 10Willemijn21-10-2022

Ge-wel-dig!

Met onze twee dochters van 3.5 en 1.5 jaar zijn we twee weken naar het paradijs van Esther en Jos op de grens van de Dordogne en Lot geweest. En wat hebben we genoten van Platus, met al zijn hartelijkheid, speelplezier en het fijne huisje. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met alle speeltoestellen, de zeephelling, de kindertafel, trampolines en een heel huis vol met allerhande speelgoed. De laatste vakantieweek was een zogenoemde 'peuterweek', waarbij iedere dag Jos en Esther een leuke activiteit werd aangeboden, waar de meisjes aan mee mochten doen; van een knutseluurtje tot takken zoeken in het bos voor het kampvuur na de gezamenlijke barbecue. Het fijnste aan Platus? De hartelijkheid van de gastvrouw en gastheer, het 'alles mag, maar niets moet', de kleinschaligheid en ruimte. Nadeel van de kleinschaligheid is dat er ook weinig plekken beschikbaar zijn in het veel te korte zomerseizoen. Hopelijk heel gauw nog een keer!

• 10Fam. Wilderom13-10-2022

Voor herhaling vatbaar!!

Wij hebben met onze 2 dochters van 5 en 3 jaar echt van een heerlijke vakantie genoten bij Jos en Esther! Het is een waar kinderparadijs waardoor je als ouders ook echt kunt ontspannen. Vanaf het terras van de safari-lodge is er goed zicht op het speelterrein en er worden super leuke dingen georganiseerd. De waterglijbaan en de kinderdisco waren favoriet bij onze kids. Er heerst een fijne sfeer en de gastvrijheid is groot. Wij gaan volgend jaar nog een keer terug!

• 8Niels10-10-2022

Genoten!

We hebben met onze peuter 1,5 jaar genoten van een fijne vakantie in een van de glamping tenten. De tent is fijn en gezellig ingericht en vanaf het terras kijk je uit over een groot speelterrein waar er heel veel leuks is voor kinderen (trampoline, schommel, glijbaan, skelterbaan, houten klimrekken (in vorm van vliegtuig, schip of auto) en nog veel veel meer)). Doordat de glamping tenten wat op een helling staat kan je als ouder je spelende kind goed in de gaten houden vanuit de tent als je kind zelf veilig kan spelen. De glamping tent staat verder bijna geheel de dag in de schaduw (lekker koel) en Jos en Esther hadden voor de gezinnen met jonge kinderen die dat wilden een net gespannen zodat ze er niet makkelijk af konden vallen. Het zwembad is goed afgesloten. In de omgeving zijn er diverse stadjes/ marktjes of kastelen (30-50 min) en je kan s avonds bij Jos en Esther mee eten. Jos en Esther zijn erg vriendelijk en benaderbaar!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Bielsma04-10-2022

Unieke vakantiebeleving bij Platus!

Net als eerdere keren ontzettend genoten van een nazomer bij Platus. Jos en Esther zorgen ervoor dat je je thuis voelt. Een hardwerkend, ontzettend lief stel. Geen stress, maar het is louter genieten van een prachtige accommodatie, grandioos zwembad, heerlijk eten en goede zorgen. Je wordt in de watten gelegd. Door hun goede tips hebben we ons ook buiten het park vermaakt, bij terugkomst voelde het telkens als thuiskomen. Uitgerust vertrokken we terug naar Nederland en voelden meteen heimwee. Platus is uniek, een compleet plaatje, dat vind je bijna nergens.

• 10Laura01-10-2022

Het was geweldig! De peuterweek is top!

We waren bij Platus te gast tijdens de peuterweek. En wat was het geweldig! Aan alles was gedacht om het de peuters naar hun zin te maken en ook aan de ouders wordt gedacht. Jos en Esther zijn ontzettend gastvrij! Je kunt je kinderen rustig laten spelen op het grote veld en zelf relaxen op de veranda van de tentlodge. En tijdens de peuterweek elke ochtend een activiteit, zeer afwisselend! Jammer dat het seizoen afgelopen was anders waren we zeker langer gebleven.

• 10Carla01-10-2022

Genieten voor het hele gezin!

Jos en Esther hebben op de grens van de Lot en Dordogne een prachtplek gecreëerd. Een plek waar je als ouders tijd voor jezelf hebt omdat de kids genoeg te doen hebben en je je samen met je kids kunt verliezen in de droomwerelden die je kunt maken in de boot, het vliegtuig en de andere bouwwerken van Jos. Wij waren er in september tijdens de peuterweek, een aanrader! Leuke activiteiten voor de peuters, het avondeten een uurtje vervroegd naar 6 uur en genoeg vriendjes om mee te spelen. Jos en Esther vergeten ook de ouders niet. Naast het feit dat ze veel avonden koken (verwacht geen culinaire hoogstandjes, wel een leuke avond waarop je zelf niet hoeft te koken met een fiine gastheer en -vrouw), organiseren ze ook gezellige borrels voor de ouders. Platus is precies goed qua grootte, maar daardoor ook niet heel veel kans om hier te genieten. Dus wees er op tijd bij!

• 9Activiteiten
  • 10Familie Vossen30-09-2022

We zijn dit jaar voor het eerst in de zomervakantie een week bij Jos en Esther op vakantie geweest met onze kinderen van 5, 3 en 1 jaar. Het was een geweldige vakantie: prachtige safari-lodges met uitzicht op het grote speelterrein, een waar paradijs voor kleine kinderen. Omdat alle gezinnen op het park Nederlands zijn hebben de kinderen snel vriendjes en vriendinnetjes waar ze zich de hele week mee kunnen vermaken. Ook het zwembad is fijn en overzichtelijk. Alles is omheind dus geen gevaar van verkeer. Als je als ouders iets zoekt waar je zelf tot rust kunt komen dan moet je hier boeken! Ook de streek is heel mooi en er is veel te doen en te beleven. Jos en Esther, bedankt voor de geweldige vakntie en tot volgend jaar!!

• 10Familie Pots29-09-2022

Voor herhaling vatbaar!

De laatste week van augustus en de eerste week van september zijn wij bij Jos en Esther geweest voor twee onwijs leuke weken. Het kleinschalige en de gemoedelijkheid deed ons (en onze kinderen) goed. Onze dochter van 2,5 heeft zich opperbest vermaakt en onze zoon van 3 maanden kan hopelijk volgend jaar ook genieten van de activiteiten en speeltoestellen. Het huisje en park waren erg schoon en goed onderhouden. Het eten was heerlijk!

Onze dochter zegt nog vaak: wanneer gaan we naar Jos, Esther en Sok?

• 9Marleen29-09-2022

Fanatisch verblijf- wederom ;)

We hebben dit jaar weer mogen genieten van het Pareltje van Jos en Esther. Dit jaar in een prachtige tent waarin je alle kanten op kan. Het was in een woord fantastisch. We wilden niet weg en het liefste zo snel mogelijk weer terug. Onze boys hebben zich iedere dag ontzettend vermaakt, met alles wat deze plek te bieden heeft. Waardoor het voor kan als ouders, een heerlijke vakantie was ❤️

• 10Familie van Mook29-09-2022

Voelt altijd als thuiskomen

Als de jongens op de laatste dag vragen of we alsjeblieft het volgende jaar weer teruggaan dan weet je dat het een top vakantie was. Zijn er nu twee keer geweest en beiden keren genoten van het overzichtelijke speelveld, lekkere zwembad, gezellige mensen en de ongedwongen sfeer die er hangt!

Vakantiepark Platus info

Camping-informatie