9,2

Top !

Tamara, 3-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Met een divers gezelschap ( van 3 jaar tot 67) een week op camping Platus gebleven. Een kleine sfeervolle camping in Frankrijk. We waren met 15 personen verdeeld over 3 huisjes. De A-chalet is wat veroudert maar ik begreep voor volgend seizoen opgeknapt. De lodges zijn echt geweldig! Super mooi gemaakt met het hout van het omringend bos. De A-chalet had voor ons ruimte genoeg.

Er is een kidsclub waar de kinderen zich goed kunnen vermaken ( als het weer even minder is) Daar hebben we de finale van de Nederlandse voetbal dames hebben gekeken. Platus ligt in mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Leuke dorpjes in de omgeving. Bij het ontbijt heerlijk vers brood. De bbq avond met div. soorten vlees en heerlijke salades was erg gezellig. Zelfgemaakte pizza’s bij aankomst was erg lekker . De eigenaren zijn zeer vriendelijk. En de jongedame met de gitaar erg leuk met kinderen.

Lekker zwembad om in af te koelen.

Top !

• Onderkomen10

Superplek! Kleinschalig, en toch met hele goede faciliteiten. Jos en Esther zijn allebei erg leuk op de kids gericht en niets lijkt teveel. De safaritenten zijn super: ruim, luxe en genoeg privacy. Veel speelmogelijkheden op het terrein voor kleine kinderen.
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten van ons verblijft in een prachtige safarilodge. Zo mooi ontworpen , sfeervol en luxe! De rust en ruimte om je heen is heerlijk, de kinderen hebben een heerlijke week gehad. De vrijheid die ze daar hebben ervaren om lekker hun eigen ding te doen en gebruik te maken van alle faciliteiten die Jos en Esther voor kinderen van alle leeftijden aanbieden, was top!

We hebben ons laten verwennen door de broodservice in de ochtend, en de mogelijkheid lekker mee te eten op de dagen dat er gekookt werd, pizza-avond en BBQ. Jos en Esther kennen alle gasten, zijn zeer betrokken bij hen en ontzettend leuk voor de kinderen. Een aanrader !!

Ze hebben nog vele plannen en daarvan zal het nog leuker en beter worden maar met zoveel hart voor hun plek en alle gasten vinden wij het een 10 waard!

Zorgeloos genoten door geweldige gastheer en dame!

Marco Kleinjan, 25-12-2017
  • Onderkomen10

Het ruim opgezette park met heerlijke accomodaties heeft ons een fijne vakantie bezorgt. Zeker door de gastheer en dame Jos en Ester kwamen we in een klein paradijsje terecht. Deze vakantie hebben we samen met onze jonge kinderen als heerlijk relaxed ervaren. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het park is zo ruim en overzichtelijk opgezet dat je kinderen makkelijk hun eigen gang kan laten gaan zonder ze echt in de gaten te hoeven te houden. De gastvrijheid die Jos en Ester uitstralen geven je het gevoel zeer welkom te zijn. Dit vakantiepark is uitermate geschikt voor gezinnen met jongere kinderen maar is ook prima geschikt voor actieve stellen. De omgeving heeft daarvoor genoeg te bieden. Onze kinderen hebben het nog steeds over de vakantie bij Jos en Ester en dat geeft wel aan hoe leuk we het daar hebben gehad. Zeker een overweging om daar nog eens nasr toe te gaan.

Heerlijk!

J&N&kids, 24-12-2017
  • Onderkomen10

Het was een heerlijke vakantie. Super safaritent met rainshower en stapelbed voor de kids, warme croissants ‘s ochtends bij je tent, het (veilig omheinde) terrein met speeltoestellen, skelterbaan, houten kids club-huisje en zwembad (water in peuterbadje kon iets vaker worden ververst) fijn overzichtelijk en Jos en Esther warm en gastvrij. Ook wij als ouders voelden ons helemaal op vakantie!

Ideaal domein voor gezinnen met jonge kinderen

Fam. Janssen, 23-12-2017
  • Onderkomen9

We zijn 2 weken geweest (2 volwassen, 3 kinderen). Een week in een Safari Lodge en een week in een A-chalet. De Safari Lodge was helemaal nieuw en super ingericht met veel comfort (regendouche, uitstekende bedden). De A-chalet had weliswaar een opknapbeurt nodig (bedden waren bv. minder comfortabel vergeleken met de Safari Lodge), maar was zeker in orde. Bovendien zaten we met het goede weer de hele tijd buiten op ons terras in het groen (heerlijk), waardoor we de minpunten niet echt gemerkt hebben. De kinderen waren ook dolenthousiast!

J, 21-12-2017
  • Onderkomen9

Super fijn vakantiepark, vooral voor mensen met kinderen in de basisschool leeftijd. De kinderen kunnen hun eigen gang gaan op het park omdat er goed overzicht is. Genoeg te doen, zwemmen, kidsclub, bos, voetballen etc, etc. Daardoor voor ouders een super relaxte vakantie. Je kunt er lekker eten, de kinderen kunnen ondertussen lekker spelen.

Jos en Esther zijn super lieve gastvrije mensen!!

Een paradijsje op aarde

Richard , Marieke en kids, 20-12-2017
  • Onderkomen9

Platus is een geweldige plek voor mensen die houden van natuur, die tot rust willen komen maar ook in zijn voor gezelligheid. Denk aan: uitstapjes naar grotten, kanoen, paardrijden etc. De kids club is helemaal het einde. Al het speelgoed wat we hadden ingepakt, had thuis kunnen blijven want: dat was er al! Naast : twee trampolines, en skelterbaan, een springkussen etc.

Het zwembad is heerlijk en groot genoeg om ook als volwassene een lekkere duik te kunnen nemen. Wij hebben het er super naar ons zin gehad. Als we weer eens in een dikke file staan of het (te) druk hebben gehad, zeggen we tegen elkaar: huppekee, alles inpakken we rijden gewoon weer lekker terug naar Platus!!

• Onderkomen10

De safari lodge is in 1 woord fantastisch! Alles zit er in, eigen sanitair, keuken, heerlijke bedden... Groot opgezet, dus de perfecte combinatie van je eigen huisje maar toch het gevoel van buiten zijn (wat de kinderen ook geweldig vonden). Jos & Esther hebben een top concept in handen met deze lodges! En ook het parkje is super kindvriendelijk en ruim opgezet, waardoor het genieten was voor het hele gezin. En dat er ook nog eens lekker gekookt wordt maakt het compleet. Jos & Esther hebben hun roeping gevonden, ze maken het iedereen naar de zin!

Geweldig! Weer geboekt, dat zegt genoeg!!

Erik, 19-12-2017
  • Onderkomen10

Het is een super vakantiepark vooral voor gezinnen met kinderen in de leeftijd tot 10 jr. Door de kleinschaligheid verlies je de kinderen geen moment uitbhet oog en er is van alles te doen op het park. De eigenaren Jos en Esther staan (letterlijk) dag en nacht voor je klaar om het je helemaal naar de zin te maken. Het zwembad is geweldig en de tosti’s en ijsjes zeer welkom! Elke donderdag wordt er een BBQ georganiseerd dat wordt afgesloten met een groot kampvuur en marsmellows. Ook zijn de zelfgemaakte pizza avonden op de aankomst/wissel zaterdagen die wrg lekker zijn. Het park is ook een goede uitbalsbasis voor uitstapjes (kanotochten, kastelen bezichtigen, kleine dorpjes met hum marktjes, heerlijke reataurants). Wij hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar zomer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Platus in Marminiac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Platus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Platus scoort een 9.22 uit 10 op basis van 42 reviews.