Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Yelloh Village Camping Le Lac des 3 Vallées (Lectoure) ligt aan een klein meertje tussen de groene heuvels. Er is de hele dag door vermaak voor kinderen, tieners en pubers. Maar voor wie wil ook rust door de afgebakende plaatsen met veel schaduwplekken. Bezoek in de ochtend een keer de markt van het typisch Franse dorpje Lectoure.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées voor je op een rij gezet:

385 reviews over Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

• 7Lia30-08-2019

Mooie camping, gezellig, sanitair matig

Campingplek met eigen tent

• 5Eetgelegenheden

• 9Sam24-08-2019

Goed voor 1 keer

Prachtige camping, alles erop en eraan, sanitair kan opknapbeurt gebruiken en mag meerdere keren worden gekuist ( 2 x per dag is te weinig )! 1 nadeel waarom wij niet meer terug zouden gaan: veel nachtlawaai ( soms tot 2h30 in de nacht ), ook veel jongeren die ‘s nachts rondhangen! Camping herkend het probleem ! Ik kan veel verdragen maar vindt toch dat het NA middernacht rustig mag zijn/worden!!

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 8JB22-08-2019

Super leuke camping

Echt een aanrader. Camping plekken zijn ruim en hebben voldoende schaduw. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar wel vaak lauw/warm water aanwezig . Meer bij de camping is top en voorzien van allerlei activiteiten (kanoën, waterfietsen, sub, whipe-out). Zwembad is heerlijk. Voldoende bedjes aanwezig. De grondtegels mogen wel vervangen worden, want die lieten los en dat was af en toe wel scherp. Van 21.30 tot 23.30 is er voor het hele gezin wel iets te zien qua show. Daarbij kun je heerlijk wat drinken. Om 23.30 uur is het rustig op de camping. Dan kunnen de jongeren de disco in (tot 2 uur) en aansluitend naar een kampvuur. Iedere dag was er vers brood af te halen. Winkeltje, snack en pizza op de camping is prima. In de omgeving is niet heel veel te beleven, maar het is net waar je van hou. Dagje Toulouse is altijd leuk :-)

• 6Niels20-08-2019

voldoende voor één keer

mooie faciliteiten: zwembad, meer, sport en spel. Ook camping winkel, bakker, bar, restaurant. Wat tegenviel: echt onder de maat voor een dergelijke camping (lees tarief) zijn de toiletten en douches. Van de 7 douches was er één verlicht. In de andere was het licht kapot. We hebben dit gemeld maar ondanks toezegging geen actie gezien. Verder werd er slecht schoongemaakt, was het leidingwerk van de douches van slechte kwaliteit waardoor enkele douches niet of nauwelijks water gaven. Bij tijd en wijlen stonk het naar uitwerpselen en verschenen ook de bekende riool vliegen op de muur. Je kunt goed zien welk deel van de camping nieuw is en welk deel nog stamt uit het jaar kruik. Verder de muziek tot laat. Voor ons niet echt een probleem met grotere kinderen. Maar als je kinderen hebt die voor 24 uur naar bed gaan dan heb je een uitdaging.

• 2Staat v/h sanitair

• 8koen18-08-2019

prachtige waterfaciliteiten

Een camping met geweldige faciliteiten. Met name de waterfaciliteiten zijn om door een ringetje te halen. Een enorm zwembad, lekkere temperatuur, heerlijk rustig, bedjes in overvloed, glijbanen. Mooi zwemmeer, verhuur van kano's etc., enorme springkussens, goede temperatuur. Comfort plaatsen zijn enorm groot. Camping staat bekend om avondshows. Dit viel enorm tegen, wij begrepen dat dit ook veel minder was als andere jaren. Alles volledig in het Frans. Bezetting op de camping is sowieso meer dan 90% Fransen, ook in juli. Mooie ruimte om Tour de France te kijken. Prima winkeltje, met normale prijzen. Snackbar was prima. Restaurant enorm, maakte een ongezellige indruk, ook beperkte kaart. Schaduw is prima. Jammer dat het Franse personeel geen woord Engels wil spreken. De omgeving is mooi golvend, het wordt vaak als Toscaans betiteld, het ontbeert wel echte hoogtepunten. Grote camping (onpersoonlijk), met name prachtige waterfaciliteiten!

• 8Staat v/h sanitair

• 7Daantje13-08-2019

Geweldige camping

Super camping voor kids. Zeer veel te doen. Aqua park, suppen, kajakken, waterfietsen, voetbal, basketbal, jeux de boules, ping pong, midget golf, sumo worstelen, mountainbiken , skate park, waterglijbanen enz, enz. Kortom teveel om op te noemen. Een paar mooie kastelen in de omgeving, Larressingle, Lavardens, fietstreintje viel een beetje tegen (route erg kort en niet echt een bijzondere ongeving) Condom, Auch, Agen en Toulouse leuke uitstapjes. Wij lagen vrij dicht bij het meer en hadden totaal geen last van lawaai. Om half 12 was het doorgaans stil. Schuimparty is geweldig, evenals de pool party. Brood en take away op de camping zijn prima. Pizza's hebben wij niet gehad, dus geen oordeel over. Prachtige zonnebloemvelden in de omgeving. Enige minpunt dat ik kan opnoemen is het schoonmaken van het sanitair. Dat zou beter en vaker mogen. Toiletten en vloer worden gepoetst, maar wanden, deuren en plafonds worden overgeslagen.

• 8Sandy12-08-2019

Veel watervertier en top voor pubers

Heerlijk dobberen op je luchtbed op het meer, van de glijbanen in het zwembad (water niet te koud). Handdoeken leggen verboden en dat werkt top, er is altijd wel een bedje vrij. Aquapark, suppen, kano etc, allemaal top. Kreeftjes vangen in het meer is erg leuk en zorgt voor veel vermaak. Voor jongeren zoals vaker gezegd een topcamping, er zijn er veel tot ca 18 jaar. Voor kleinere kids ook zeker leuk, ga niet te dicht bij de arena staan waar de avondanimatie is, die hoor je tot 12 uur snachts. Daarna stil. Jongeren gaan de club in en daar heb je verder geen last van, goede beveiliging. Om 02.00 uur gaat club dicht en wie wil kan dan door naar kampvuur verderop. Veel hoogteverschil op camping. Bovenaan nieuwe caravans en wat jongere aanplant. Mooie vergezichten maar stijle afdaling naar meer. Omgeving landelijk, heel veel zonnebloemvelden. Lectoure niet op loopafstand maar erg leuk dorp.

• 8Eetgelegenheden

• 7Ronald07-08-2019

De 2e keer viel tegen

Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn, veel hoogte verschillen Na in 2018 zeer tevreden hier 2 weken geweest te zijn, besloten om 2019 weer deze camping te boeken ( 3k logde tent). Tov 2018 is er wel iets veranderd , nl: - animatie was minder van kwaliteit - aqua park op het meer is er bijgekomen ( erg leuk) - in 2018 was het over het algemeen na 12 uur savonds stil, dit jaar ging het rumoer soms tot 2 uur -half 3 door ( hier ligt denk ik ook verantwoording bij ouders) De omgeving is afgelegen ( geen toeristische attracties) Carcassonne is zeker anderhalf uur rijden Als ik de overige recensies lees zijn wij zeker niet de enige die zich gestoord hebben aan het nachtleven Dit is voor ons de reden dat we hier geen 3e keer terugkomen( jammer want camping op zich is erg leuk voor gezinnen met kinderen)

• 6Eetgelegenheden

• 6Leon05-08-2019

Nooit meer

Mooi zwembad, Alleen alles in het Frans niets in het Engels terwijl 45% van de camping gasten buitenlands is. Beveiliging erg streng tegenover kinderen maar zelf vol gas met een golfkar over de camping rijden. We waren met 6 personen in een huur accommodatie maar te krap voor zoveel personen en geen airco. Niets in de buurt je zit vast op de camping.

• 5Eetgelegenheden

• 4Ed03-08-2019

De hele dag keiharde muziek. Zo jammer.

Mooie camping met een heel groot nadeel: Tot 24:00 uur de hele dag keiharde muziek dat over de hele camping te horen is. Zelfs als je helemaal aan de andere kant van de "nachtclub" zit is het geluid nog keihard. Om deze reden zouden wij er niet meer naar terug gaan.

• 4Eetgelegenheden

31 tips over Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

• edith jorritsma, 13-08-2013

Fietsen ( wel heuvel/bergachtig) , wandelen. Boodschappen in de omgeving geen probleem. 10min. rijden. Quad rijden zeker aan te bevelen, was super leuk!! Lourdes is dik 2 uur rijden maar vonden wij de moeite waard. ( tip ga in de namiddag om 21.00 begint de processie met allemaal kaarsjes erg indrukwekkend )

• Desiree, 04-08-2012

kijk goed op welke plek je wilt staan als je zelf boekt bij deze camping. Het yello gedeelte is vrij vlak geen grote heuvels naar zwembad of supermarkt/bakker wel flinke heuvel naar het meer of animatie podium. Camp blauw ligt weer op gelijke hoogte van het meer en podium maar flinke heuvel naar het brood en zwembad. Is maar net wat je wilt

• sannedegier, 25-07-2013

Mijn tip is voor ouders met kinderen tot vijf jaar dat ze echt even een kijkje moeten nemen in de speelruimte die voor de allerkleinste is. Het lijkt een beetje op een ruimte van een peuterspeelzaal in Nederland, volop spelletjes, auto's poppen, ballenbak en is iedere dag open. Mijn kinderen gingen er erg graag naar toe. Even niet in de zon maar binnen spelen met ander speelgoed, Het zit achter het gebouw van het brood, een beetje verstopt naast de miniclub,

104 vragen over Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

• VanDam, 12-06-2019

Fiets

Deze zomer gaan we met onze 4 pubers naar deze camping. Ik ben benieuwd of er op loopafstand een bakker is,buiten de camping. En of je makkelijk naar een supermarkt kan fietsen of dat je dit echt met de auto moet doen.

Dick Blom, 09-07-2019

Er is geen bakker op loop afstand en voor een supermarkt heb je een auto nodig. Al hebben ze alle voorzieningen op het park.

• E. Verkooijen, 09-01-2019

Geen airco in veel stacaravans

We willen graag een stacaravan boeken, maar zien dat deze bijna niet te boeken zijn met airco. Is het in de zomer goed te doen zonder airco in de stacaravan? Koelt het 's avonds goed af?

D. Vergoossen, 11-01-2019

Goede vraag. Geen idee. Wij gaan ook deze zomer voor het eerst hier naartoe.

M, 19-07-2019

Het koelt genoeg af ook weinig tot geen muggen

• van Dam, 18-11-2018

waar te staan

wij willen volgend jaar graag naar deze camping. nu vragen wij ons af waar de 6 persoons tent lodges staan en of die bevallen. Ook ben ik benieuwd waar de kampeerplaatsen van 100 m2 zich bevinden. Wie kan ons op weg helpen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig