Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lectoure

7.1Goed

• 6.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Yelloh Village Camping Le Lac des 3 Vallées (Lectoure) ligt aan een klein meertje tussen de groene heuvels. Er is de hele dag door vermaak voor kinderen, tieners en pubers. Maar voor wie wil ook rust door de afgebakende plaatsen met veel schaduwplekken. Bezoek in de ochtend een keer de markt van het typisch Franse dorpje Lectoure.

391 reviews over Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

• 8Fam schoorl03-08-2020

Top en vooral genoten

Leuke camping veel te doen meer waar je met bandje 20 euro onbeberkt kan gebruik maken van alles op het meer! Nieuwe stacaravan helaas papieren lakens ! Verschoning van badhanddoeken super! Receptie zeer behulpzaam en vriendelijk! Alle andere faciliteiten voornamelijk franstallig! Veel op camping gebleven ivm corona! Lidl carrefour op kleine afstand van camping Wij vonden het een super camping!!!

• 7Staat v/h sanitair

• 8S klok01-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Leuke camping met veel te doen bij het meer. Hiervoor moet je wel een bandje kopen maar wij vonden dat het zeker wel waard. Zwembad was prima. Stacaravan was nieuw, op de heuvel vlakbij zwembad. Bij probleempjes die gemeld worden bij de receptie stond er binnen 5 minuten iemand van de camping bij de stacaravan. Weinig gezien van de omgeving maar dat was omdat we daar zelf veel minder behoefte aan hadden ivm corona. Winkeltje en brood afhaal zijn prima. Pizza's zijn goed, geen diepvries pizza die even in de oven gaat. Enige minpuntje vonden wij de snelheid waarmee er op de camping gereden werd door zowel gasten als personeel.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Meriam01-08-2020

Geweldige camping, ook voor tieners

Enorme Camping. ligt in middel of no-where. Maar binnen de poort is het er erg leuk. Voor 15-20 euro (Ongeacht aantal dagen verblijf) koop je een bandje waar je vervolgens ongelimiteerd gebruik kunt maken Voor activiteiten. Bv van een geweldig survivalpark op het water, springkussens, kano, suppen, waterfiets, midgetgolf, een strandje met allerlei activiteiten etc etc, er is een enorme visvijver, hondenvijver, en een groot zwembad met diverse Baden/glijbanen. Het terrein is zo groot dat er zelfs een Mbt-route is uitgezet. Sanitair is wat verouderd maar heeft prima douches, heet water voor de afwas. Wordt keurig schoongehouden. Wij hadden plek beneden vlak bij het recreatieterrein. Mooi tussen de bomen. Voor jeugd is achterop de camping, in het bos, een plek gemaakt waar elke avond van 23.00-02.00 uur kampvuur is. Jeugd neemt dan muziek mee en hebben net diverse nationaliteiten een geweldige tijd. avondanimatie met grote Shows.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Moniek de Groot28-07-2020

Camping met goede voorzieningen en mooie stacarvan

Wij kwamen begin juli aan en er waren toen nog erg weinig Nederlanders. Voor onze zonen van 18, 16 en 14 jaar oud was dat erg jammer. De camping is mooi, waterpark is erg leuk en als je aan het begin van de vakantie een bandje voor € 20 koopt, kun je overal gebruik van maken, ook van de waterfietsen, kano's en de tennisbanen. Zwembad is ook mooi. Wij hadden een gloednieuwe stacaravan boven op de heuvel met uitzicht op de visvijver. De tweede week waren er gelukkig meer Nederlanders, onze jongens gingen toen elke avond naar de kampvuurplaats en kwamen als vanouds midden in de nacht thuis. De avondanimatie was leuk, maar alles is in het Frans. Voor muziek en dans is dat niet erg, maar toneelstukjes en sommige shows waren niet te volgen. Petanque toernooitjes 's avonds waren wel erg leuk. Omgeving is niet zo spannend, maar we hadden dit jaar ook niet echt de behoefte om veel te gaan bezoeken, mede in verband met Corona.

• 6Staat v/h sanitair

• 3Romy lavende26-07-2020

Te streng

Het verblijf was goed de stacaravan was ook netjes en mooi. De beveiliging was te streng en sprak geen Engels. En slechte service vanuit het personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    7Lia30-08-2019

Mooie camping, gezellig, sanitair matig

Campingplek met eigen tent

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sam24-08-2019

Goed voor 1 keer

Prachtige camping, alles erop en eraan, sanitair kan opknapbeurt gebruiken en mag meerdere keren worden gekuist ( 2 x per dag is te weinig )! 1 nadeel waarom wij niet meer terug zouden gaan: veel nachtlawaai ( soms tot 2h30 in de nacht ), ook veel jongeren die ‘s nachts rondhangen! Camping herkend het probleem ! Ik kan veel verdragen maar vindt toch dat het NA middernacht rustig mag zijn/worden!!

• 4Staat v/h sanitair

• 8JB22-08-2019

Super leuke camping

Echt een aanrader. Camping plekken zijn ruim en hebben voldoende schaduw. Sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar wel vaak lauw/warm water aanwezig . Meer bij de camping is top en voorzien van allerlei activiteiten (kanoën, waterfietsen, sub, whipe-out). Zwembad is heerlijk. Voldoende bedjes aanwezig. De grondtegels mogen wel vervangen worden, want die lieten los en dat was af en toe wel scherp. Van 21.30 tot 23.30 is er voor het hele gezin wel iets te zien qua show. Daarbij kun je heerlijk wat drinken. Om 23.30 uur is het rustig op de camping. Dan kunnen de jongeren de disco in (tot 2 uur) en aansluitend naar een kampvuur. Iedere dag was er vers brood af te halen. Winkeltje, snack en pizza op de camping is prima. In de omgeving is niet heel veel te beleven, maar het is net waar je van hou. Dagje Toulouse is altijd leuk :-)

• 5Staat v/h sanitair

• 6Niels20-08-2019

voldoende voor één keer

mooie faciliteiten: zwembad, meer, sport en spel. Ook camping winkel, bakker, bar, restaurant. Wat tegenviel: echt onder de maat voor een dergelijke camping (lees tarief) zijn de toiletten en douches. Van de 7 douches was er één verlicht. In de andere was het licht kapot. We hebben dit gemeld maar ondanks toezegging geen actie gezien. Verder werd er slecht schoongemaakt, was het leidingwerk van de douches van slechte kwaliteit waardoor enkele douches niet of nauwelijks water gaven. Bij tijd en wijlen stonk het naar uitwerpselen en verschenen ook de bekende riool vliegen op de muur. Je kunt goed zien welk deel van de camping nieuw is en welk deel nog stamt uit het jaar kruik. Verder de muziek tot laat. Voor ons niet echt een probleem met grotere kinderen. Maar als je kinderen hebt die voor 24 uur naar bed gaan dan heb je een uitdaging.

• 2Staat v/h sanitair

• 8koen18-08-2019

prachtige waterfaciliteiten

Een camping met geweldige faciliteiten. Met name de waterfaciliteiten zijn om door een ringetje te halen. Een enorm zwembad, lekkere temperatuur, heerlijk rustig, bedjes in overvloed, glijbanen. Mooi zwemmeer, verhuur van kano's etc., enorme springkussens, goede temperatuur. Comfort plaatsen zijn enorm groot. Camping staat bekend om avondshows. Dit viel enorm tegen, wij begrepen dat dit ook veel minder was als andere jaren. Alles volledig in het Frans. Bezetting op de camping is sowieso meer dan 90% Fransen, ook in juli. Mooie ruimte om Tour de France te kijken. Prima winkeltje, met normale prijzen. Snackbar was prima. Restaurant enorm, maakte een ongezellige indruk, ook beperkte kaart. Schaduw is prima. Jammer dat het Franse personeel geen woord Engels wil spreken. De omgeving is mooi golvend, het wordt vaak als Toscaans betiteld, het ontbeert wel echte hoogtepunten. Grote camping (onpersoonlijk), met name prachtige waterfaciliteiten!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019