Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesLectoureCampings LectoureCamping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

FrankrijkMidi PyreneesLectoure

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 395 reviews
+94/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 395 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Camping Le Lac des 3 Vallées (Lectoure) ligt aan een klein meertje tussen de groene heuvels. Er is de hele dag door vermaak voor kinderen, tieners en pubers. Maar voor wie wil ook rust door de afgebakende plaatsen met veel schaduwplekken. Bezoek in de ochtend een keer de markt van het typisch Franse dorpje Lectoure.

403 Reviews over Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées

• 8Rachel02-09-2021

Heerlijk!!!

Onze verwachtingen waren niet al te hoog gespannen, aangezien we op Zoover lazen dat het sanitair niet schoon was en dat de gemiddelde score een 6.6 was. Wel, de score op Zoover mag wel hoger worden. We hebben het fantastisch gehad. Maar....ik begrijp wel dat sommige mensen niet blij zijn met hun plek. De locatie is zeer belangrijk. Sta je vooraan op camp Bleu, dan sta je helemaal beneden, dicht bij de sport- en spelfaciliteiten en de animatie. Als je daar zit, dan heb je geen rust. Als je ervan houdt, prima, maar wij wilden daar niet staan. Wij zijn uiteindelijk bovenaan op camp Vert beland. Daar hadden we een hele fijne, ruime en mooie plek. Geen last van de animatiegeluiden. Er is heel veel te doen op de camping. Het zwembad is heerlijk en de activiteiten op het meer zijn super. Kanoën, suppen, waterfietsen en Aquafunparcours.. Wel jammer dat dit allemaal dicht is tussen 13 en 15uur. Astrid van de receptie is erg behulpzaam.

• 9Slingerland24-08-2021

Leuk! Activiteiten genoeg voor tieners en jongeren

Bijzonder aantrekkelijke camping voor wie van vertier en gezelligheid houdt. De camping is met zijn 500 plekken niet extreem groot, maar heeft wel een groot oppervlak dus lopen moet je wel. De camping heeft een leuk meer waar van alles te doen is voor de tieners (suppen, kanoën, waterfietsen, en natuurlijk de aquafun als hoogtepunt). Voor de jongere kids zijn er vele springkussens en een mooie speeltuin aan het meer. Hoger gelegen op de camping (vanaf het meer gezien moet je de "berg" op (volgens de fietscomputer een 23% helling!) is het zwembad. Dat staat helaas niet op de site. Deel van de camping (bij het meer dus) is dan ook een terrassencamping. Prachtig gelegen. Mooie plekken. Met naar wens zon of schaduw.We stonden op veld Groen (Vert). Lekker in het midden met veel zonnige plekken. Het sanitair kan wel wat opgefrist worden (nieuwe kitranden, wc-potten) of misschien gewoon geheel vervangen?

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Mark24-08-2021

Kakofonie

Tja wat moet je van camping Lac des trois vallees zeggen. Ik heb inmiddels al heel wat campings gezien, maar de kakofonie die mijn oren elke dag teisterden was nieuw voor mij. In de ochtend pakte ik de bingo lawaaikaart erbij om af te kunnen strepen wat er nu allemaal weer voorbij was gekomen. Van dronken jongeren die midden in de nacht over je spanbanden struikelen tot een motorzaag, iaa-ende ezel, scheldende/ kotsende buurvrouw,, ga zo maar door. En dan hebben we 's avonds nog de animatie t/m 23:59, op zich geen probleem, maar wel als 4 Franse jongeren naast je daar ook nog eens muziek door heen gaan draaien. Verder is het voor tieners absoluut een leuke camping, kampvuur elke nacht is een mooi initiatief. Wel komt daar de nodige drank bij kijken. Sanitair kan absoluut beter/ schoner, maar een kniesoor die daarop let. Omgeving is karig, er zijn wel wat dorpjes/stadjes om te bezoeken, maar het houdt niet over. Voor mij geen 2e keer.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Aswin van Braam24-08-2021

Gezellige familiecamping met een Franse sfeer

Verwacht bij deze camping geen absolute stilte, ga er ook vanuit dat je kinderen kunt horen en dat er de hele dag wel iets van geluid te horen is.Zoek je dat niet en wil je absolute rust? Ga dan naar een andere camping.De annimatie is in het Frans, de meeste medewerkers spreken Frans op deze Franse camping. Maar dat is helemaal niet erg, we zijn tenslotte in Frankrijk!Als je aan geeft dat je het Frans niet of niet voldoende machtig bent, dan doet iedereen zijn best je toch te helpen (in het Engels of middels handen en voeten).De camping is mooi ingericht, bestaat uit terrassen met een flink hoogte verschil. Het zwembad is super met verschillende baden, stroomversnelling, glijbanen én toezicht. De overige faciliteiten zijn prima en zorgen voor veel plezier bij de kinderen. De eetgelegenheden leveren goede kwaliteit en het winkeltje heeft voldoende.Het sanitair is op het deel Jaune netjes, schoon en bevat her en der spinnewebben.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Marianne24-08-2021

Mooie camping, accomodatie niet.

Mooie ruime (terrassen) camping, waar veel te doen is qua activiteiten. Prima winkeltje, prima eten en goede wasmachines. Actieve (Franse) animatie; sportactiviteiten en dagelijks shows. Leuk zwembad, beachvolleybalvelden, tafeltennistafels en 2 voetbal/basketbalvelden. De activiteiten rond het meer zijn super.Onze accomodatie stond op een mooie plek aan het meer, maar was echter zeer verouderd (Tournesol) met een kapotte, versleten bank en en doek op het terras (ipv overdekt zoals in de beschrijving stond). Twee keer angekaart bij de receptie dat we andere kwaliteit verwachten voor 1900 euro voor 8 dagen. Behalve 'we zullen kijken wat we kunnen doen' niks gehoord. Tevreden over de camping, maar zeer ontevreden over de accomodatie. Voornamelijk Frans georiënteerd, zeker 75%Fransen. De omgeving is wat saai. Lectoure is leuk, Auch en Agen wat groter. La Romieu viel tegen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7NielsA10-08-2021

Camping heeft op papier alles, maar mist sfeer

Wij hadden een geniale plek (10+) op het rustige westelijke deel van de camping. Deze camping heeft werkelijk alles wat je kunt bedenken aan faciliteiten en kan me voorstellen dat tieners het hier helemaal geweldig vinden met nachtelijk kampvuur, disco en grote groepen jongeren. Camping ligt in erg rustig gebied, tips voor uitjes: Lectoure (markt), kleine vestingdorpjes Fources (kun je leuk lunchen maar reserveren!) en Lavardes, Aqualand in Agen (45 min), Lourdes (120 min), Chateau de BonAguil (100 min).85% Frans, 15% NL/BEPersoneel is vriendelijk, maar ik mis de passie. Zit in kleine dingen: onkruid rondom de toiletgebouwen, dakgoot die stuk is, ga eens met de hogedrukspuit en ragebol door de toiletten. Verder is het nergens echt gezellig: Veel asfalt, nauwelijks aankleding, nergens een echt gezellige bar/terrasje waar je fijn zit - beetje sfeersloos geheel. Van 5 sterren camping verwacht ik echt iets meer - 7,5

• 5Rick10-08-2021

Leuk voor één keer.

Leuke camping, waar veel te doen is voor kinderen, maar is zeker geen 5 sterren camping. Animatie is alleen Franstalig. Camping is echt van Fransen voor Fransen. Voor de ouders is er geen gezellig terras met goede bediening, je kan in de rij staan voor een lauw biertje en moet direct afrekenen. Gemiste kans!Restaurant is in een benauwde tent, ook niet sfeervol. Het sanitair is zeer matig en wordt alleen in de ochtend schoon gemaakt. Wel mooie staanplaatsen, onze kids vonden het zwembad erg leuk.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8D.T10-08-2021

Schone camping / stacaravan. Leuk voor tieners

De stacaravans worden zeer goed schoongemaakt. Je ziet ze met z’n 2e of 3e 1 caravan schoonmaken en zelfs overal tussen en onder. 👍🏼 De stacaravan caraibes met airco stonden wel beetje aan het einde van de camping. Je hebt 3 supermarkten in de buurt. 10 min met de auto. Neem wel eigen beddengoed mee, wat je erbij krijgt zijn papieren hoeslakens en kan je niet tellen als beddengoed. Alles is echt Frans georiënteerd, maar ondanks dat zien de shows er leuk uit. Voor je kinderen adviseer ik een bandje te kopen om gebruik te maken van alles in het meer. Zwembad is van 10:00-20:00 openMeer is tot 21:00 open, maar de verhuur is tussen 12:30-15:00 gesloten Super camping om je hond mee te nemen. Je kan goed wandelen en zwemmen of trainen met ze.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Desiree10-08-2021

Super camping voor tieners

Kids waren veel te vinden in het meer op de attributen waarvan je gebruik kan maken als je een bandje koop voor €20 p.p maar ook het zwembad vonden ze erg leuk. S avonds gingen ze met andere tieners hangen bij het voetbalveld of de bar en later op de avond naar het kampvuur. Hier zijn zowel Franse als Nederlandse tieners te vinden.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Sigrid04-08-2021

Super!

Alles is in orde. Van vriendelijk personeel en het huisje waarin we zaten was echt mega luxe. Elke dag wat te doen voor jong en oud. Aanrader dus!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar