Reviews over Le Vigan (Lot)

Het best bewaarde geheim van Frankrijk

Cees
    20-9-2018

Als je van rustig kamperen houdt, is dit de ideale camping. Eigenaren Richard en Lucille zijn gastvrij en spreken zeer goed engels.

Richard is een top kok!!

Mooie omgeving. Veel bezienswaardigheden. Wandelen, fietsen, kanoen...etc.

Ons volgende bezoek is al geboekt

Heerlijke Camping

Rob & Simone Staal
    20-9-2018

Ik kom sinds 1991 op de heerlijke camping. Vroeger met veel plezier met de kinderen in het voor, hoog en na seizoen. Nu 2 x per jaar in juni en september met z’n tweetjes. Wij voelen ons hier thuis. Het is in de loop van de jaren alleen maar mooier geworden. De bomen zijn volgroeid dus voldoende schaduw. En de plekjes nog zéér ruim bemeten met voldoende prive. Huub en Carla hebben er met recht een mooie droom van gemaakt. Ook de omgeving leent zich prima om heerijk te eten, te fietsen en de diverse lokale waren markten en rommel markten te bezoeken. Inmiddels hebben Lucile en Richard het stokje met veel enthousiasme en gastvrijheid overgenomen. Wij hebben er vertrouwen in dat de kwaliteit, de waarden en gezelligheid van camping Le Reve bij hun gewaarborgd zijn. Lucile en Richard proficiat met jullie fantastische camping.

Fantastische camping. Goed klimaat. Mooie omgeving

Paul
    18-9-2018

Bezocht eerste 2weken van september. Zeer Rustig, grote plekken (plm 150 m2) smaakvol ingericht terrein met veel ruimte, plaatsen langs de rand (A -D) hebben uitzicht, lekker zwembad, lekker eten (plat du jour 10€), lekker weer.

Een van de beste campings die wij in 40 jaar camperen hebben gehad. Ook in hoogseizoen voldoende ruim. Prima uitvalsbasis voor Cahors, Rocamadour, Domme, Sarlat, La Roque Cageac, canoën op de Dordogne (vanuit Carsac 22 km = ruim halve dag, of uit Vitrac 3 uur). Heerlijk. Genoten. Doen!

Om heer lijk tot rust te komen

Joo Tillema
    18-9-2018

De weldadige rust.

Ruime percelen. Mooi verwarmd zwembad. Voldoende keurig sanitair.

Vriendelijke beheerders.

top!!

Sjoerd
    20-8-2018

Erg leuke camping om te verblijven. Zeker een aanrader voor een gezin met jonge kinderen. Goed verzorgd en campingeigenaren hebben aandacht voor de wensen van hun gasten.

Camping om nog eens terug te komen

Lucile en Richard, Owner, 10-9-2018
    Bedankt voor uw reactie! Tot snel op de camping ;-)
Le Vigan (Lot) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews