Sorteren

Reviews over La Bastide Solages

Het was er heel erg leuk en gezellig

Gre en Jan Boers
    9-9-2017

Kees en Marjo van Wijnen zijn een echte gastheer en gastvrouw. Alles is er goed geregeld en niets is hen teveel. Zij draaien al jaren La Libaudie en zijn erg op elkaar ingespeeld. Ons verblijf op de camping was perfect. Voor rust en natuur moet je hier zijn. Wij kunnen geen negatieve zaken bedenken. Ons is het uitermate goed bevallen 👍

Heerlijke mooie uitdagende rustieke omgeving!

Theo en Marja
    2-9-2017

De vallei Du Tarn is een bijzonder gebied. Niet voor watjes. Robuust, uitdagend en indrukwekkend.

La libaudie is van oorsprong een boerderij gelegen op een berghelling. De lokatie is omgebouwd tot kleine camping. Kees en Marjo hebben in 14 jaar deze lokatie bijzonder gemaakt. Hun invulling verdient alle lof. De camping is klein maar bijzonder. Wij zijn onder de indruk van deze camping. Verwacht niets en je wordt verrast. De natuur, de omgeving, de rust, de accommodatie en de invulling door Kees en Marjo hebben ons een onvergetelijke week vakantie gegeven, waarvoor dank.

DuTarn, Solages en omgeving zit in ons hart. Wij komen zeker terug.

Fantastisch hele lieve gastvrije mensen

Janny
    12-8-2017

Het ligt echt afgelegen maar als je rust zoekt dat is erin overvloed

En heel veel natuur.

En als je in de auto stapt is alles binnen berijk.

Prachtige wandelingen gemaakt die Marjo en Kees klaar hebben liggen TOP

Fantastische B&B

Warda en Kader Amrani
    5-8-2017

De ligging diep in de bossen met de rivier de Tarn in de buurt. Verder een adembenemend uitzicht. Het was geweldig. Het ontbijt met andere camping- en B&B-gangers was heel leuk. Ook 's avonds 2x deelgenomen aan het avondeten. Marjo is een geweldige kok en gastvrouw. Ook Kees is zeer dienstverlenend en heeft ook nog kwaliteiten van een entertainer. Voor het eerst meegemaakt dat er een kant- en klare zorgvuldig gedocumenteerde activiteitenmap op iedere kamer ligt. Libaudié ligt in een omgeving waar erg veel activiteiten te doen zijn. Reden te meer om terug te komen!

Af en toe valt de WIFI uit, maar dat valt in het niet tegenover de vele postiieve dingen die de B&B te bieden heeft. .

Ontspannen genieten

familie uit Geldrop
    4-8-2017

Kees en Marjo gaven ons als vanzelf een sterk thuisgevoel. Ze zijn o.i. erg gericht op hun gasten. Heel veel tips. Het leukste vond ik Kees' muziekhobby, die wij delen. Hij weet er veel van en kan er smakelijk over vertellen. Ik heb er nog een hoop van geleerd.

La Bastide Solages scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 reviews