Géén boekingskosten

Camping Soleil Levant

FrankrijkMidi PyreneesCanet-de-Salars (Aveyron)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Soleil Levant voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 216 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 216 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Soleil Levant in Canet-de-Salars wordt gerund door gastvrije eigenaren. Echte kampeerders zitten hier goed, want de plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Voor kinderen is er gezellige animatie en tieners zoeken elkaar makkelijk op, zonder luidruchtig te zijn. Je zit vlak aan het Lac de Pareloup, waar je lekker kunt zwemmen of varen.

216 Reviews over Soleil Levant

• 9BB01-08-2022

Mooie camping aan het meer, veel pubers:)

Camping aan prachtig meer met speeltoestellen in het water, springkussens,, trampolines, sportveld, (kleinschalige) animatie, kortom veel te doen voor de kinderen (13&9). Er is geen zwembad maar met zo'n meer met zandstrand is dat geen gemis. Grote staanplaatsen, waarvan meeste met eigen kraantje. Ruime aandacht voor schoon sanitair. Ontzettend vriendelijk personeel en eigenaren die heel goed begrijpen wat je als kampeerder wil. Er kan lekker gegeten worden in het camping restaurant, waar s avonds ook het nodige vermaak is. Er zijn ook veel bungalows op het terrein; het is een grote camping, maar het voelt kleiner en knus. Veel Nederlanders met kinderen in puberleeftijd (16-18) en het is toegankelijk voor honden. Veel mensen hebben een eigen boot mee, maar je kunt deze ook huren.

• 6Mascha31-07-2022

Geen Franse sfeer/erg rustig

Deze camping heeft een prachtig voetbalveld, tafeltennistafels en volleybalveld, maar helaas zijn er weinig pubers die er gebruik van maken. Overdag is het erg stil op de camping en er is geen dorpje in de buurt waar je heen kunt lopen. Wij misten erg de Franse sfeer. Hierdoor zijn we eerder vertrokken. Sanitair in een oude koeienschuur.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Peters01-09-2021

Super leuke camping!

Prachtige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Mooie en zeer schone accommodatie. Leuk animatie team en een heerlijk afgezet zwemdeel met speeltoestellen in het meer.

• 8MS24-08-2021

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn.

Mooi ingerichte camping direct aan het meer. Wij stonden aan het begin van de camping op een erg ruime plaats met een groot grasveld voor de deur, vervolgens het strandje waarvoor in het water zich het waterpark bevond. Sanitair schoon en 2x daags schoongemaakt en gedesinfecteerd. Prettige ontvangst en aardig personeel ( altijd met een lach). Animatie voor de tieners goed georganiseerd. Goede verhouding bezoekers. Merendeel Frans (in de huisjes) maar ook voldoende Nederlanders. Eten in het restaurant is prima (prijs/kwaliteit). Lekker brood iedere ochtend verkrijgbaar bij de bar. (Niet te laat opstaan, want dan kun je misgrijpen :-)). Dit is een camping waarbij je het gevoel hebt dat je nog echt aan het kamperen bent, maar dan wel met de goede faciliteiten. Klein nadeel is dat als je vaker een dagtrip wilt maken je redelijke afstanden moet rijden.

• 7Annemarie09-01-2021

Leuk voor een keer

Leuke camping, prima plaatsen. Leuk met al het water. Maar man-o-man wat veroorzaakt de jeugd een herrie ‘s nachts. Jammer dat daar door ouders en daarnaast camping niet in begeleid wordt als ze tetterend over de hele camping gaan. Hierom voor ons helaas niet meer deze camping. Eigenaren superaardig en behulpzaam.

• 7Sandra18-08-2020

Fijne sfeer, prima camping!

Een fijne overzichtelijke camping met leuke sfeer. Er waren met name Nederlanders en Fransen. Door de Corona waren er deze zomer meer Fransen. Dit zorgde voor meer plaatsingen voor 1 of 2 dagen met camper wat de sfeer wat ons betreft niet ten goede kwam. Hier hadden de eigenaren zelf ook wat last van. Normaliter zijn ze volgeboekt en hebben zij dit niet zo. Veel jongeren die savonds naar het kampvuur gaan. Superleuk als je kinderen hebt in die leeftijd, maar geeft ‘s avonds laat en ‘s nachts wel echt wat overlast. Voor ons was het even schakelen dat het sanitair wat verouderd was; een combinatie van moderne en ouderwetse (Franse) toiletten. Wel schoon! En geen wc papier op prullenbakje bij het toilet. Dus ouderwets met de wc rol over de camping! Genoeg te doen in de regio en het meer was heerlijk om in te zwemmen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Dennis en Joyce Floris-Karstens07-08-2020

Absolute aanrader!

Super leuke camping voor gezinnen met wat oudere kinderen! Eric en Monique zijn enorm gastvrij en kundig! In deze Corona tijd hebben ze keihard laten zien wat ze waard zijn! (Zowel tijdens ons verblijf alswel in de persoonlijke en kundige communicatie voor ons verblijf) Daarnaast zeer hardwerkend en enorm vriendelijk personeel in het restaurant en de schoonmaak!

De oudere kinderen vermaken zich opperbest bij het kampvuur! (Wij hebben daar nauwelijks overlast van gehad en vonden het zeer prettig dat er regelmatig ook mensen van de camping bij waren! Ook de jeugd waardeerde dit enorm! Onze jongsten waren niet van de trampolines weg te slaan! Ook de speeltoestellen in het water zijn top!

Absoluut het vernoemen waard is de blindtest-avond van Alain Karalain! (Een soort van popquiz). Onwijs gelachen, oude nummers opgehaald en genoten van de grappige en kundige presentator! Een aanwinst voor de camping!

• 8Fam Schermer30-07-2020

Heerlijke camping

Wij hebben hier drie weken gekampeerd. Het is een mooie rustige camping aan een prachtig meer. Als je met een tent bent, goed kijken waar je gaat staan ivm schuin aflopende terrassen. Enig minpuntje vinden wij de jeugd die in groepjes midden in de nacht over de camping terugkomt van het kampvuur. Dit gebeurt elke avond/nacht.. Verder prima!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Hofstee18-07-2020

Hele fijne camping!

We zijn 2 weken in een stacaravan op deze camping geweest. Super schone stacaravan met uitzicht op het meer, heel fijn. Het is een rustige camping met genoeg te doen voor onze kids van 6 en 12 jaar. 3x per dag een activiteit en s avonds kampvuur voor de oudere jeugd. Wel jammer dat de waterstand zo hoog was dat er geen (echt) strand meer was. Genoeg ligweide dus was geen probleem. Aantal keer prima gegeten, reele prijzen op t terras. Dan kom je een keer vaker. Een winkeltje op de camping heb ik niet gemist, veel supermarkten in de buurt en brood is iedere ochtend verkrijgbaar op de camping.

• 9Jacqueline21-11-2019

Thuis komen

In mijn jeugd hier 12 jaar de zomers doorgebracht en na 25 jaar zijn we terug geweest om herinneringen op te halen. Het bleek dat mijn heimwee naar deze camping inderdaad terecht was. Het was als thuiskomen. Nog steeds de leuke eigenaar en eigenaresse, een heel stuk meer doorontwikkeld dan onze laatste keer in 1994, maar nog steeds herkenbaar als de camping waar we een geweldige jeugd hebben gehad in de zomer. Mijn zwager was met zijn kinderen hier ook en die krijgt niet meer de kans om ergens anders heen te gaan. De vrijheid die de kinderen op de camping kunnen hebben en de leuke faciliteiten op het water en bij het restaurant geeft ze een ongelofelijk leuke vakantie. Ik vrees dat we weer verslaafd aan het raken zijn want aankomend weekend wordt de vakantie voor volgend jaar geboekt.

Camping Soleil Levant info

Camping-informatie