Camping Soleil Levant

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°15°
Camping Soleil Levant

128 reviews over Camping Soleil Levant in het Nederlands

In één woord Fantastisch!

Ab
20-11-2017

Wat een fantastische lokatie, plaatsen direct aan het strand! Uitermate vriendelijk personeel en een zeer behulpzame en vriendelijke directie. Wij, mijn vrouw en ik, reizen met de caravan van half juni tot eind augustus maar Komen hier zeker terug!

20-11-2017

Heerlijke plek om heen te gaan. Altijd gezellig en Aardige medewerkers :)

Wat een heerlijke plek!

M
17-11-2017

Nog nooit gingen wij een 2e keer terug naar een camping, maar nu hebben we al weer geboekt voor volgend jaar. Wat een heerlijk plekje!

Ik vindt het fantastisch op camping Soleil Levant

Wilbert Floor
    13-10-2017

De ontvangst is geweldig en je wordt in een lelijke eend over de camping gereden om de beschikbare plaatsen te bekijken.Eric en Monique doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een prettig verblijf hebt op deze mooie camping. Je kan je prima in op en langs het water vermaken. Ik ben hier in mijn jeugd vaak geweest met mijn ouders en het voelt als thuiskomen als ik er weer ben.

Fijne vakantie gehad

Remmelt S. Rooda
    11-10-2017

Mooie ruime plekken. Goed sanitair.

Mooie, gezellige camping aan het water

Wendy Venix
    10-10-2017

*Schitterend uitzicht over het meer

* Gezelligheid op het terras, met gezellige eigenaren die je je welkom laten voelen!

* Het sanitair is niet super de luxe maar absoluut super schoon!

*Mooie grote plaatsen

Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk gewoon voor de 4e keer, want het is een geweldige camping en wij zijn zowel in hoog als naseizoen geweest!

Geweldig!

Barbera
    10-10-2017

Ontzettend genoten met een 1 jarig kindje. Heerlijk kunnen genieten van het strand en de omgeving. Voor wat oudere kinderen is er echt veel te doen.

Het was alleen soms lastig om kindje te badderen met de drukte van meerdere jonge kinderen. Dan maar wat later naar bed.

Mooie gezellige camping

Sanne
    10-10-2017

Hele fijne familiecamping met allerlei leuke activiteiten voor jong en oud

Geweldig mooie ligging, prachtige plek!

Marjan
    10-10-2017

Fantastisch schoon sanitair, de eigenaren en personeel doen er alles aan om de vakantie een extra glans te geven!

Genoeg te ondernemen voor onze twenters! Geweldig restaurant, fijn elke morgen vers brood. Geweldige vakantie beleefd!

We komen al vele jaren op de camping soleil levant

Anneke smit
    10-10-2017

Het is een geweldige camping, ruime plaatsen, zwem mogelijkheid in het meer met allerlei speeltoestellen voor de kinderen, springkusssens, animatie in het hoogseizoen. Mogelijkheden om heerlijk te eten op de camping, maar ook in de plaatsjes rondom. Iedere morgen vers brood of broodjes. Je kunt ook vissen in het meer. Eric en Monique zijn fantastische camping beheerders.

Kortom het is een geweldige camping. Ik kan niets negatiefs vinden of het moet al zijn dat je voor de winkels je auto nodig hebt. Maar je wilt toch ook wel eens wat van de omgeving zien en dan doen wij altijd gelijk de boodschappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Levant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Soleil Levant in Canet-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Soleil Levant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Soleil Levant scoort een 9.02 uit 10 op basis van 177 reviews.