Camping Soleil Levantstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Canet-de-Salars (Aveyron)

9.1Fenomenaal

• 8.5Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Soleil Levant in Canet-de-Salars wordt gerund door gastvrije eigenaren. Echte kampeerders zitten hier goed, want de plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Voor kinderen is er gezellige animatie en tieners zoeken elkaar makkelijk op, zonder luidruchtig te zijn. Je zit vlak aan het Lac de Pareloup, waar je lekker kunt zwemmen of varen.

Contact

208 reviews over Camping Soleil Levant

• 2019
    9Jacqueline21-11-2019

Thuis komen

In mijn jeugd hier 12 jaar de zomers doorgebracht en na 25 jaar zijn we terug geweest om herinneringen op te halen. Het bleek dat mijn heimwee naar deze camping inderdaad terecht was. Het was als thuiskomen. Nog steeds de leuke eigenaar en eigenaresse, een heel stuk meer doorontwikkeld dan onze laatste keer in 1994, maar nog steeds herkenbaar als de camping waar we een geweldige jeugd hebben gehad in de zomer. Mijn zwager was met zijn kinderen hier ook en die krijgt niet meer de kans om ergens anders heen te gaan. De vrijheid die de kinderen op de camping kunnen hebben en de leuke faciliteiten op het water en bij het restaurant geeft ze een ongelofelijk leuke vakantie. Ik vrees dat we weer verslaafd aan het raken zijn want aankomend weekend wordt de vakantie voor volgend jaar geboekt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Farm Floor19-11-2019

Fantastisch, het voelt als thuiskomen

De kinderen (5) en (10) hebben hier genoten van de luchtkussens en de animatie, blijft een fijne camping en omgeving. Er is een manege in de buurt wat voor onze dochter erg fijn was. Het eten op de camping is prima te doen en de Moule & Frites is ook prima bevallen. We komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Helma van der wal13-08-2019

Goeie sfeer Aardige mensen Prachtige locatie Echt een camping voor het gezin

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Diederik Van herk04-08-2019

Heerlijke week gehad! Helaas 1 dag regen en vrij fris met de wind. Dat mocht de pret niet drukken want daarna weer prachtige dagen gehad waarmee onze kids zich heerlijk hebben vermaakt op de camping en het meer. Eigenaren zijn meer dan vriendelijk en behulpzaam/attent. Compliment. Aanrader

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9sandra27-03-2019

Prachtige camping, met koude nachten

Een heerlijke camping, we hadden een plek pal aan het meer. Ik heb nog nooit zo'n mooi plekje gehad, ik leek of we in een levend schilderij stonden. Het uitzicht verveelt nooit! Het nadeel van aan het meer staan is wel dat het 's avonds erg koud was, om 20 uur zaten we al in de caravan, terwijl ze verderop op de camping nog heerlijk voor de tent zaten. Dochter van 17 werd de eerste avond al gevraagd of ze mee ging naar het kampvuur, super dat "nieuwelingen" meteen bij de groep worden betrokken. Omdat ik graag uitzicht heb over water, hebben we voor 2019 voor een andere camping gekozen die wat lager ligt, en dus 's avonds wat aangenamere temperaturen. Maar... ik besef dat de kans klein is dat ik ooit nog zo'n mooi plekje vind. Misschien 1 klein minpuntje: er is geen kampwinkel(tje), dus als je iets vergeten bent moet je rijden naar de supermarkt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Familie S26-10-2018

Mooie camping

Hele gemoedelijke camping. De eigenaren (Nederlandse vrouw, Franse man) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was schoon, en genoeg douches/ wc's. Je moet wel je eigen wc papier meenemen, want dat hangt er niet. Dat vonden wij niet meer van deze tijd. De plaatsen zijn ruim en hebben veelal een mooi uitzicht over het meer. Wij hadden een ruime plek op de 1ste rij, met een plateau onder ons waar niemand op stond, waardoor wij een werkelijk prachtig uitzicht over het meer hadden. Op het stuk meer dat bij de camping ligt mag niet hard gevaren worden en ook niet met jetski's oid gevaren worden, waardoor dat deel zeer geschikt is om te zwemmen/ spelen/ suppen, vissen, enz. Aan de andere kant van de brug mag dit wel. De omgeving is mooi, echter moet je wel steeds een eind rijden om ergens heen te gaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Fam. vd Burg23-09-2018

Heerlijke vakantie gehad

Gezellige camping met vriendelijke eigenaren. Leuk strandje met speeltoestellen in het water. Lekker eten in het restaurant met vriendelijke bediening. Regelmatig entertainment op het terras en animatie doet zijn best de kinderen (jong en oud) te vermaken. Complimenten ook aan de Nederlandse Yara die heel leuk met de kinderen omging. In de avond ontmoet de jeugd elkaar bij het kampvuur, hier heeft niemand last van. De stacaravan was schoon en ruim. Er was zelfs een stofzuiger en verlengsnoer. De extra tent mocht gratis bijgezet worden. Enige minpuntje, weinig dorpjes met leuke terrasjes in de omgeving. Maar de camping is zo leuk dat we dat dit jaar niet zo gemist hebben. Wel de reden om voor volgend jaar ergens anders heen te gaan.

• 9Fam. B.29-08-2018

Heerlijk genieten

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Mooie ligging. Sanitaire voorzieningen waren schoon. De kids hebben genoten; van het (NL) animatieteam, de speel attributen in het meer, de opblaas kastelen en de Super trampoline én er waren veel leeftijdgenootjes. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam J. Looman26-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het ontvangst was echt super. Vaak na lang rijden willen ze eerst nog je borg laten betalen en paspoorten zien. Hier stond direct Erik klaar om je in zijn leuke eend naar je stacaravan te brengen, en alle rompslomp kwam zelfs een dag later! Schitterende plekken vlak aan het water, met schaduw. Erg getroffen met het weer, tussen de 30 en 35 graden 2 weken lang. In de sta caravan kwam je niets te kort, zelfs een verlengsnoer lag er, om al je gekke dingen op te blazen die we bij ons hadden, tent mocht gratis naast de caravan geplaats

• 9Fam Scheepers25-08-2018

Fantastische camping

Een zeer goede camping voor een prima prijs in een prachtig gebied! Erg vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. En mocht er iets aan de hand zijn dan word het erg snel opgelost. Toen ik bij de receptie melde dat de gas tank leeg was en terugkeerde bij de caravan kwam de eigenaar al met een nieuwe aan! Het meer is heerlijk, er is veel te doen in de omgeving al is dat wel een eind rijden. We zijn naar het klimpark vlakbij geweest en dat is een absolute aanrader, net als kanoën in de Tarn,( huren bij camping les Randoneur )en wandelen naar chaos de Montpellier. De laatste 2 zijn wel een uur rijden vanaf de camping . Wij doen aan geocaching en ook daarmee hebben we versteld gestaan hoe mooi het hier is. Kastelen, kasteelruïnes, grotten, watervallen, vergezichten, schilderachtige dorpjes en overblijfselen uit de Romeinse tijd, Aveyron heeft het allemaal! Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

5 tips over Camping Soleil Levant

• Michiel, 26-04-2013

s'nachts kan het erg koud worden, dus neem wel iets warms mee.

• cenc1, 12-01-2012

Dikke jassen, lange broeken etc. mee!

• Anouck, 06-08-2014

Millau en Albi zijn leuke plaatsen om te bezoeken. Supermarkt is te vinden in Pont de Sallars.

10 vragen over Camping Soleil Levant

• D.M. Eefting, 20-07-2019

rubberboot varen op het meer

Zijn er nog speciale regels of aanvullende eisen om mee te nemen voor het varen met een rubberboot 4pk op het meer? (in basis is dat vaarbewijs vrij in Frankrijk)

• Tim, 19-03-2018

Tot hoelaat is de bar olen?

Hallo, voor de jongeren, tot hoelaat is de bar in de avond open? Waar je bijvoorbeeld drank of bier kan halen?

Verwacht graag een reactie hierop

Gr Tim

• Tim, 19-03-2018

Tot hoelaat is de bar olen?

Verwacht graag een reactie hierop

Gr Tim