Camping Pradelongue

18 reviews over Camping Pradelongue in het Nederlands

Aanrader in de Pyreneeën

van Oeffelen
17-7-2019

Voor ons een supercamping. Dochter van 8 en zoons van 12 en 16 hadden heerlijk de ruimte op het grote speel/sportveld aan 1 kant van de camping waar altijd kinderen waren om mee te spelen. Intermarche naast de camping totaal geen last van, eigenlijk best handig even lopend wat boodschappen halen. Luchon ook op loopafstand (gondel naar boven leuk om te doen). Mooie wandeltochten gemaakt. Ruime campingplaatsen, leuk publiek, sportief getint, prima weer gehad twee weken lang.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Zeer fijne en fraaie camping bij leuk stadje

Marc
21-8-2017

Wij hebben met ons gezin een hele fijne week doorgebracht op Camping Pradelongue. Deze ligt 2km buiten Bagneres de Luchon en vormt een uitstekende uitvalsbasis voor een actieve vakantie in de Pyreneeën. De camping is fraai aangelegd met ruime plaatsen die zowel schaduw als zon bieden. Voor onze kinderen was het bijzonder ruime speelterrein achterop de camping erg leuk. Elke avond ontstond hier een leuke voetbalmatch tussen de jongeren op de camping tot het echt donker was. Het zwembad is niet supergroot, maar een welkome aanvulling op warme dagen. Het sanitair is netjes en deels recent gemoderniseerd. De capaciteit op drukke momenten had wat groter mogen zijn. Wel behoeft de wifi-voorziening een update. Direct naast de camping zit een grote Intermarché wat absoluut een pre is. Elke ochtend wordt in het hoogseizoen vers brood tussen 800-830 verkocht door de lokale bakker. Bagneres de Luchon is een leuke mix van oud kuuroord / skidorp met ruim voldoende restaurants en een gezellige drukte.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Camping om zeker te onthouden.

Fam. Hospers
20-8-2017

Een schone, nette, goed onderhouden camping met ruime plaatsen. Veel sport speelgelegenheden aanwezig. Vriendelijke behulpzame eigenaren. S'avonds na 22.30 uur rustig. Geen eetgelegenheid aanwezig op de camping maar het centrum van Luchon Bargneres is dichtbij. De Intermarche is naast de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping

Carien en Kees
14-6-2017

Prima, rustige camping. Prachtig schoon en nieuw sanitair. Ruime plaatsen, zowel schaduw als zon. Mooi verwarmd zwembad. Supermarkt vlakbij. Mooie omgeving! Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prachtige camping!

Mariska
26-8-2016

Supernette camping, grote ruime plekken. Sanitair erg netjes. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij reisden met vier kinderen (16,15,9,7) Voor tieners is deze camping een beetje saai. tot vreugde van de pubers werkt Wi-Fi super! Wij misten echter wat sfeer op de camping. De faciliteiten zijn fantastisch, voetbalkooi, voetbalveld trampolines, mooie overkapping. Met wat animatie zou het nog leuker zijn. Goed om te weten dat de camping in een dal ligt, om 18:00 was de zon weg. Luchon is een geweldig leuk plaatsje om te shoppen en iets te eten.

Super!

Iris
20-8-2016

Wij zijn hebben als jong stel (21 en 19 jaar) van deze camping genoten. De omgeving is erg mooi. Je kan er heerlijk wandelen, maar ook andere uitstapjes maken naar bijvoorbeeld een grot of een mooie middeleeuwse stad. Je zit zo'n 15 tot 20 minuten bij de grens met Spanje vandaan. Ook erg leuk om daar een dag heen te gaan. Ook Andorra is leuk om een keer heen te gaan. Het is 3 uur rijden door Spaanse bergen met mooi uitzicht.

De supermarkt op loopafstand is echt ideaal. Ook zit er op 5 minuten afstand met de auto een Lidl. Hele vriendelijke dame bij de receptie die graag wilde helpen. In Luchon kan je heerlijk eten bij de verschillende restaurantjes.

Het enige minpuntje is dat de camping ver in het dal ligt. Wanneer je iets anders wilt gaan doen dan wandelen, moet je vaak wat verder rijden. Je bent gauw weer een uur onderweg.

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooie uitvalsbasis voor wandelvakantie

Culemborg
10-8-2016

Goed: ruime camping met grote kampeerplekken, heel schoon sanitair met veel privacy, veel speelmogelijkheden voor de kinderen (zwembad, trampoline, fitnessapparaten, tennisveld, voetbalveld). Leuke mix van Franse, Spaanse en Nederlandse gasten. Kinderen hadden veel NL vriendjes, maar ook regelmatig voetbalwedstrijden met alle nationaliteiten. Supermarkt om de hoek. Bagneres de Luchon leuke plaats, ook dichtbij. Perfecte uitvalsbasis voor bergwandelingen die ook voor kinderen goed te doen zijn. Eigenaren zijn top, altijd aanwezig en altijd bereid om mee te denken en goed advies! Minder: camping is heel erg netjes (recht toe- recht aan paadjes), zou voor ons iets gezelliger mogen. Veel te doen wb wandelingen in omgeving, minder w.b. cultuur of andere uitjes. Kom hier dus echt voor natuur!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige camping!

Fam. Knegt
23-8-2015

Schitterende camping: ruime plaatsen, schoon sanitair, veel faciliteiten voor kinderen. Terrein prachtig onderhouden met veel verschillende bomen en bloemen. Erg aardig personeel, zeer attent. Grote supermarkt op 5 min. lopen. Bagnères-de-Luchon centrum op 5 min. met de auto. Gezellige plaats!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super camping

gdebruin63
15-7-2015

Deze camping blinkt uit in vele opzichten. Allereerst de eigenaars. Vorig jaar hadden wij vooraf besproken en betaald, maar bij aankomst in juli was het 8 gr en regen en de voorspellingen waren al niet veel beter. Na 2 dagen zijn we vertrokken en kregen ons geld terug. Dit jaar weer terug maar wat een fijne camping, mooie ruime plaatsen met heel veel groen, en twee beekjes die lopen dwars door de camping. Camping ligt midden in de bergen en het is maar 2 km naar het dorp. Verder is het op de camping lekker rustig! Doordat er veel wandelaars zijn die vroeg in bed liggen. Sporten kan ook, trampoline , voetbal etc alles is er. Om de hoek zit een intermarche. Camping ligt langs de weg maar daar heb je geen last van, het enige wat misschien zou kunnen storen zijn de sportvliegtuigjes die opstijgen, maar dat zijn er maar een paar per dag. Sanitair is goed en redelijk schoon.

Heel mooi gelegen camping

jenekel
2-8-2014

Camping pradelongue in bagneres du luchon is een prachtige camping gelegen in de Pyreneeën. Overal om je heen zijn de bergen en als je van bergen houdt is het een ideale plek.

Gereisd Met partner in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pradelongue in Bagneres-De-Luchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pradelongue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.