Tijdelijk €25 aanbetaling

Pradelongue

We hebben de beste aanbieders voor Camping Pradelongue voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 40 reviews
+50

8FantastischScore uit 40 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Pradelongue

• 8Fam. Rezelman21-08-2022

Geweldige, rustige, schone camping

Wat een ruime plekken! Veel schaduw én zon. Het beekje dat over de camping loopt is een leuke aanvulling. Indeling van de camping is fijn, althans waar wij zaten. Zwembad is wat klein als iedereen er is, maar ach. Brood op de camping is voldoende, eveneens als de snacks. Toiletgebouwen ontzettend schoon, netjes en volledig. Speeltuin is super groot en voldoende te doen voor alle kinderen. Om 22:30 uur is het echt stil op de camping en iedereen trekt er eigenlijk op uit overdag. Een mix aan nationaliteiten. Ook handig is de supermarkt om de hoek waar wij totaal geen last van hadden. Ook de weg nauwelijks gehoord. Absoluut een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Mijo21-08-2022

Erg leuk

Goed onderhouden, veel groen en mooie sportfaciliteiten.  Leuke mix van Fransen, Nederlanders en Spanjaarden. Enig nadeel: onze mobil home grensde aan weg, daar werd deel van het gezin 's ochtends toch wakker van. Veel ondernomen: canyoning (h20), Lac d'Oo, stoeltjeslift le mourtis (erg mooi uitzicht), Superbagneres, wandelen bij la hospice. Op de camping aan het einde van de middag vaak een (onweers)buitje maar dit is niet hinderlijk.  Verder is de intermache ideaal gelegen.  Wij raden deze camping zeker aan.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Mijo15-08-2022

Leuke camping

Erg leuke camping. Goed onderhouden, veel groen en veel sportfaciliteiten.  Mix van Fransen, Nederlanders en paar Spanjaarden. Enig minpunt: onze mobil home lag aan de weg. Daar werd een deel van het gezin 's ochtends wakker van. Verder in namiddag/avond vaak een (onweers)buitje, maar dat was niet vervelend. Uitstapjes: lac d'Oo,  wandeling hospice de france, canyoning (h20), stoeltjeslift le mourtis (wat een uitzicht), de verschillende cols en (wel verder rijden) Lourdes. We raden deze camping aan!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Patricia12-08-2022

Knusse familiecamping

Leuke gemoedelijke camping. Het zwembad is bepaald niet groot, voor onze kinderen voldoende maar voor volwassenen leuk om alleen even een snelle plons te nemen en af te koelen. Naast het zwembad is het snackbarretje, wij hebben er 1x wat afgehaald en dat was prima. Wij stonden in eerste instantie bij het grote speelveld maar zijn verkast. Heel druk daar en een herrie door de vele kinderen tot laat op de avond. Maar onze kinderen vonden het er fantastisch en hadden enorm veel vriendjes en vriendinnetjes. Andere plekje prima. Grote plekken, veel schaduw. Sanitair op orde, nieuwe gebouw had wel wat weinig douches/ wc’s voor hoogseizoen. Geregeld filevorming dus dan maar naar ander toiletgebouw. Mix van Fransen en Nederlanders. Receptie vriendelijk en behulpzaam. Intermarche naast de deur is erg handig! Omgeving is prachtig en genoeg te beleven. Plaatsje Bagneres de Luchon ook erg leuk. Al met al een prima vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Anne01-08-2020

Súper!

Met 5 personen in een moderne mobile home. Kleine, rustige camping met veel groen. Schoon en netjes! Heel vriendelijk En behulpzaam personeel! Geen animatie maar een klein zwembad en een “ speeltuin” met o.a tafeltennistafels, trampolines voetbalveldje etc waar de kinderen zich prima vermaakten ! Veel te doen in de omgeving, Super Bagneres, raften ( H2O) , klimpark en Lac D’Oô aanraders.Goede supermarkt om de hoek! Stadje Luchon op +/-20 min lopen.

• 8Getard13-07-2020

Mooie, rustige camping

Fraai gelegen op 2-3 km van Bagnères-de-Luchon. Mix camping en chalets. Schoon sanitair, ruime plekken en prima zwembad. Ook diverse sport-/spelvoorzieningen. Supermarkt om de hoek. Mooie fiets- en wandelongeving. Met kabelbaan in dorp naar Superbagnères. Minpunten zijn minder fraaie entree, de (‘s nachts rustige) weg langs de camping en de afstand tot het dorp met winkeltjes en restaurants.

• 8Reijmers24-01-2020

Prima!

Leuke camping. Niet te groot. Prima onderhouden. Rustig. In een prachtige omgeving. Dit is geen bruisende camping met animatie en feestelijkheden in de avond. Toch heeft de camping best veel te bieden en is het een prettige plek om te zijn.

• 10R.J. Tijhuis01-09-2019

Fantastische camping in een prachtige omgeving.

We hebben drie weken, met onze caravan, op deze camping gestaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kampeerplekken zijn zeer ruim en het uitzicht - de prachtige bergwanden van de Pyreneeeën - is prachtig. Elke morgen is er vers brood te verkrijgen. De kinderen kunnen zich vermaken op een ruime sport- en speelplaats en uiteraard het zwembad. Vanaf de camping wordt er twee keer per week een wandeling georganiseerd (met gids). Er is zat te beleven in de omgeving zoals een bezoek aan Lourdes, wandelingen, fietsen, een bezoek aan (wintersport)plaats Luchon. Kortom een camping om zeer aan te bevelen.

• 9Laurie21-08-2019

Prachtige camping!

Camping Pradelongue is een mooie, goed onderhouden camping met ruime plaatsen. Alles op de camping ziet er keurig uit. De gasten op de camping hebben verschillende nationaliteiten. De camping ligt in een prachtig gebied, met veel wandel mogelijkheden. Op de camping is een gratis wandelkaart verkrijgbaar, een aanrader! Ook aan de Spaanse kant van de Pyreneeën zijn mooie wandelingen. De supermarkt om de hoek is reuze handig en je hebt er totaal geen last van op de camping. Over de hele camping is er gratis WiFi beschikbaar. Kortom een prachtige camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marloes de Vos30-07-2019

Fantastisch mooi en fijn

Hele fijne camping met schoon sanitair en ruime schaduwrijke plaatsen. Super fijne vakantie gehad met afwisselend wandelen en activiteiten voor de kinderen (raften, klimpark, steppen vanaf de skihelling) ontzettend mooie omgeving met veel watervallen, meertjes. Om de hoek van de camping is de intermache. Ideaal zo'n voorraadkast.. Voor de kinderen een leuk sportveld waar elke avond samen gespeeld werd. Super vriendelijke en goed Engels sprekende eigenaren.

Camping Pradelongue info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar