Camping Le Monloo

26 reviews over Camping Le Monloo in het Nederlands

Anders

Marie paule
17-8-2018

Er zou iets meer aandacht besteed mogen worden aan het onderhoud en de schoonmaak van de toiletgebouw bij de lagune. Van 2 toiletten vult het reservoir niet goed waardoor er niet door getrokken kan worden. 1 douche moet nagekeken worden omdat de drukknop niet goed meer functioneert waardoor behoorlijk water blijft lekken (schoonmakers zouden dit ook moeten opmerken).

Verder een mooie vakantie gehad en een prima kwaliteit/prijs verhouding!

een goede vakantie

Tristan
7-8-2018

Vertaalde review

Uitstekend welkom. We hebben genoten van ons verblijf. Nogmaals bedankt voor het organiseren van de wandeling met Stephanie. De hele familie was verrukt. Uitstekende sfeer. Stéphanie luistert naar iedereen en heeft een goed contact met kinderen.

We zullen als advies meer licht op de site brengen en we merkten soms dat er aan het begin van de avond meer warm water in het sanitair bij de receptie was.

Voor de rest zijn we blij. De kinderen hielden van de lagune.

vriendschappelijk

Deborah
1-8-2018

Vertaalde review

zeer welkom, warme familiecamping.

heel goed verblijf

Françoise
1-8-2018

Vertaalde review

heel goed voor de lagune, ontspannend, schoon.

adviseerde

Jérôme
30-7-2018

Vertaalde review

Ideale camping voor het hele gezin en goed gelegen tegenover de Pic du Midi.

Leuke camping

DJ
24-7-2018

Leuke camping met mooie lagune, klein zwembad en fijne waterglijbanen.

Ruime plaatsen aan de lagune met beetje schaduw. Opvallend rustig in begin van vakantie (juli) en alleen Franstaligen. Sanitair werd redelijk vluchtig schoon gemaakt, wel acceptabel. Regelmatig harde (live) muziek in de avond, na 23 uur rustig. Omgeving is mooi, maar altijd 30-45 minuten rijden voor bezienswaardigheden.

erg goed

Josy
15-7-2018

Prima huis

Omvang van kamperen op menselijke schaal

Zwembad en lagune: 2 goede aanvullende ideeën

Stacaravan: goede staat, schoon. Zeer mooie en functionele veranda, afgesloten met glijdende muskietennetten

Goede familiesfeer

Dankjewel

genoegen

Maryvone
    11-7-2018

Vertaalde review

Plezier dat je hebt gevonden. Veel plezier, welkom en beschikbaarheid. Gefeliciteerd met je betrokkenheid om het leuk te maken voor je klanten. Gefeliciteerd met uw investering in het milieukwaliteitsbeheer van uw camping. Felicitaties aan het team.

goede prijs-kwaliteitverhouding

GRIZZO
      21-6-2018

Vertaalde review

Team zeer vriendelijke en zeer aangename omgeving die ons in staat stelde om een ​​goed verblijf te hebben, ondanks vreselijke weersomstandigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Monloo in Bagnères-de-Bigorre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Monloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.