Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Monloo voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

226 Reviews over Le Monloo

• 8Joris03-09-2022

Heerlijke camping

De lagune doet ' t hem natuurlijk. Briljant idee. Veel beter dan welk zwembad ook. Standplaats ook mooi met zicht op de bergen. Veel mensen zien liefst een heg, wij hebben liefst heel veel uitzicht. Zeer vriendelijke receptie. Echt een aanrader deze camping.

• 8Joris27-08-2022

• 8Joris17-08-2022

• 7Leontine16-08-2022

Fijne uitvalsbasis

Fijne uitvalsbasis om te wandelen in de Pyreneeën. Er zijn een flink aantal mooie wandelingen te doen. Entre cascade et torrents vonden wij erg mooi! Het zwemmeertje vonden wij erg fijn en de glijbanen bij het zwembad waren favoriet bij de kinderen. De keuken op de camping is erg goed. Wij hadden een mooie ruime plek bij de het zwemmeertje. Achterop de camping zijn de plekken wat kleiner. Verbeterpunten: los het warm-water-probleem bij de lagune op. Het is een bekend probleem blijkt uit eerdere reviews. Toch hadden we 7 van de 16 dagen koud water. Het zou ontstaan door overbelasting van de stroomnetwerk waardoor de stroom een fractie van een seconde uitvalt en de boiler uitgaat. Dit moet toch oplosbaar zijn? Ook zou het fijn zijn als het sanitair bij het zwemmeertje eind van de dag extra schoongemaakt wordt. Het meertje is logischerwijs populair waardoor het sanitair bovengemiddeld veel gebruikt wordt. Al met al zeker wel een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Joris16-08-2022

• 8Joris15-08-2022

• 8Joris14-08-2022

• 9Jolene13-08-2022

Heel fijn verblijf gehad

Mooi meertje, leuke glijbanen bij het zwembad. De mobil homes zijn erg netjes en het personeel vriendelijk

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jasper13-08-2022

We komen toch misschien nog wel eens terug!

Perfecte ligging om de Pyreneeën te verkennen. Regen valt vaak in de bergen en niet op deze camping. Meertje is echt fijn en de plekken daarbij echt geweldig maar moet je op tijd boeken. Wel heb je hier minder schaduw maar wel rustig lekker in de avond. Het enige wat we hebben te melden is het volgende: Dat je anno 2022 een niet goed werkende ketel hebt is onacceptabel. Zeker 2 keer per dag moest ik weer naar de receptie om de ketel te laten resetten. Vervolgens werkt hij weer prima. Dit was niet alleen bij het sanitair bij het meertje maar ook bij de receptie. En dit is al zeker een jaar. Maar goed verder was alles prima maar het irriteerde me wel af en toe. Maar met 36 graden is soms een koude douche ook wel lekker😉

• 8Joris13-08-2022

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar