Camping Le Monloo

Meer campinginfo

219 reviews over Camping Le Monloo

• 8WS18-08-2019

Mooie camping

Leuke gezinscamping, mooie ligging en gezellige sfeer. Veel Fransen toen wij er stonden. Sanitair kan beter. Het is voldoende maar soms geen wc papier in de wc's.

• 8Benjammie13-08-2019

Aangename camping met vriendelijk personeel

Aangename camping met ruime plekken, in ieder geval de onze. Lagune is heerlijke plek om af te koelen. Helaas liet de waterdruk het regelmatig weten in ons toiletgebouw (bij de lagune) en had je bij het douchen of doorspoelen wc geen water. Aardig vervelend en ongemakkelijk. Als de douche het doet heb je een lekkere douche in een ruim douchephokje. Ons toiletgebouw zou daarnaast iets vaker en beter schoongemaakt kunnen worden. Weinig Nederlanders op de camping, sowieso niet heel veel Nederlanders tegengekomen in deze regio.

• 8Marc26-07-2019

Leuke camping

Leuke camping waar ik al voor de 4e keer kwam. Goede ligging, goede grote kampeerplaatsen waar je tent goed kan opzetten (goede kwaliteit van gras) en waar voldoende schaduw is.

• 8Joep23-07-2019

Lekkere plek om de omgeving te verkennen

Na een dagtocht heerlijk terugkomen op de camping. Lagune is mooi en veel leuker dan een zwembad. Zwembad boor kinderen wel leuk, maar wij waren met zn tweeen.

• 9Kei24-06-2019

Mooie camping met mooie omgeving.

Toen we aankwamen dachten we, dit is toch veel beter dan verwacht, de camping zelf en de omgeving zijn beter dan getoond in de foto's. Personeel waren vriendelijk. Camping is netjes onderhoudt, ruim, met mooie bomen en taxus als beschutting. Sanitair blok die wij gebruikte was prima en netjes voorzien van wc papier. Omgeving is ideaal, heel dichtbij het centrum and genoeg te doen. Uitzicht is mooi bij de lagune, omgeving wijds en ruim. De lagune was heerlijk. Juni is nog lekker rustig op deze camping. Prijs en kwaliteit verhouding zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Marie paule17-08-2018

• 8Gerard16-08-2018

Er zou iets meer aandacht besteed mogen worden aan het onderhoud en de schoonmaak van de toiletgebouw bij de lagune. Van 2 toiletten vult het reservoir niet goed waardoor er niet door getrokken kan worden. 1 douche moet nagekeken worden omdat de drukknop niet goed meer functioneert waardoor behoorlijk water blijft lekken (schoonmakers zouden dit ook moeten opmerken). Verder een mooie vakantie gehad en een prima kwaliteit/prijs verhouding!

• 7DJ24-07-2018

Leuke camping

Leuke camping met mooie lagune, klein zwembad en fijne waterglijbanen. Ruime plaatsen aan de lagune met beetje schaduw. Opvallend rustig in begin van vakantie (juli) en alleen Franstaligen. Sanitair werd redelijk vluchtig schoon gemaakt, wel acceptabel. Regelmatig harde (live) muziek in de avond, na 23 uur rustig. Omgeving is mooi, maar altijd 30-45 minuten rijden voor bezienswaardigheden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 2017
    2NRG06-12-2017

Niet met jongere kinderen

Kleine gemoedelijke camping met leuk zwembadje (klein) met 2 waterglijbanen. Leuk speeltuintje. Meertje en strandje grappig. Let wel op, je mag geen luchtbedden e.d. mee naar binnen nemen. Ook spelen in het zand door kinderen is niet toegestaan. Men is bang dat je door de bodem graaft, zandlaag is nog 50cm. Eten en drinken mee het hek binnen nemen mag niet. Hier wordt zeer streng op gecontroleerd bij vooral de Nederlandse gasten. Franse gasten mogen wel iets 'meer' wat best lastig uit te leggen is aan jonge kinderen. Sanitair is voor NL begrippen niet toereikend. Te weinig douches en van de 3 waren er 2 stuk gedurende 1 week. Toiletten zijn op zich goed maar trekken niet door en de schoonmaak is oppervlakkig, wel 2 x per dag. Maar echt schoon is het niet. Ligging is mooi bij Pyreneeën. Misschien zonder kinderen wel leuk. Ik zou zelf volgende x toch voor een andere camping kiezen als ik de Pyreneeën bezoek.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Christelle Abadie, gérante, 11-12-2017

Mevrouw, Ik betreur de frustratie veroorzaakt aan uw kinderen. Hoewel de regels zijn hetzelfde voor iedereen en kinderen, soms alleen maar vergezeld stel constructie speelgoed in het zand, dat niet geschikt is voor een kunstmatige lagune zijn !!! Ik wens alle kinderen met vakantie in de Monlôo zoveel mogelijk plezier, dat gezegd hebbende, het is mijn verantwoordelijkheid om te zorgen voor de juiste werking van de apparatuur. Cathy werkt om de lagune uit haar manier om het teken van interne regels van de lagune soms niet gerespecteerd verklaren bewaken. groet

Met jonge kinderen

• 7Maria22-09-2017

Prachtig maar nat en koud

De omgeving was mooi, het weer werkte alleen niet mee, veel regen en koud, plannen tussen de buien door, chalet was mooi en stond ook prachtig aan de lagune

2 tips over Camping Le Monloo

• Yasmine, 24-07-2013

Veel te zien in de omgeving (Troumouse, Gavarnie, ook wandeling naar Vierge du Bédat was leuk, Lourdes, Pic du Midi, Tour de France passeerde er ook...), wel auto nodig om er te geraken, vanuit camping organiseert men ook wandelingen.

• Marcel, 07-09-2012

Genoten van de glijbanen en het zwembad.

3 vragen over Camping Le Monloo

• Lizeth, 01-07-2016

hond

Heeft iemand ervaring met hond mee naar deze camping en omgeving?

• Marianne, 25-06-2014

Wie nog meer

Wij willen de eerste 2 weken van augustus naar deze camping. Zijn er meerdere gezinnen die er dan zijn? Wij hebben 3 kinderen leeftijd 15-13-10 jaar

Marike, 14-07-2014

We overwegen om hier naar toe te gaan eind juli voor ca. anderhalve week. Wij hebben twee kids van 11 (jongen) en bijna 13 (meisje).

Myriam, 21-07-2014

wij overwegen om op deze camping te gaan vanaf 10 aug ongeveer 2 weken met zoon van 14 j en dochter van 12j. Ik hoop op meer nederlandse jeugd van hun leeftijd.

• angeliquehermsen, 30-10-2012

Animatie

Heeft de camping animatie voor de kinderen? En een enkele keer per week misschien voor volwassenen? Kunnen kinderen fietsen op de camping, of ligt er grind?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig