Camping Le Monloo

Speeltuin

19 reviews over Camping Le Monloo in het Nederlands

Marie paule,
17-8-2018

Er zou iets meer aandacht besteed mogen worden aan het onderhoud en de schoonmaak van de toiletgebouw bij de lagune. Van 2 toiletten vult het reservoir niet goed waardoor er niet door getrokken kan worden. 1 douche moet nagekeken worden omdat de drukknop niet goed meer functioneert waardoor behoorlijk water blijft lekken (schoonmakers zouden dit ook moeten opmerken).

Verder een mooie vakantie gehad en een prima kwaliteit/prijs verhouding!

Leuke camping

DJ,
24-7-2018

Leuke camping met mooie lagune, klein zwembad en fijne waterglijbanen.

Ruime plaatsen aan de lagune met beetje schaduw. Opvallend rustig in begin van vakantie (juli) en alleen Franstaligen. Sanitair werd redelijk vluchtig schoon gemaakt, wel acceptabel. Regelmatig harde (live) muziek in de avond, na 23 uur rustig. Omgeving is mooi, maar altijd 30-45 minuten rijden voor bezienswaardigheden.

Niet met jongere kinderen

NRG,
6-12-2017

Kleine gemoedelijke camping met leuk zwembadje (klein) met 2 waterglijbanen. Leuk speeltuintje. Meertje en strandje grappig. Let wel op, je mag geen luchtbedden e.d. mee naar binnen nemen. Ook spelen in het zand door kinderen is niet toegestaan. Men is bang dat je door de bodem graaft, zandlaag is nog 50cm. Eten en drinken mee het hek binnen nemen mag niet. Hier wordt zeer streng op gecontroleerd bij vooral de Nederlandse gasten. Franse gasten mogen wel iets 'meer' wat best lastig uit te leggen is aan jonge kinderen. Sanitair is voor NL begrippen niet toereikend. Te weinig douches en van de 3 waren er 2 stuk gedurende 1 week. Toiletten zijn op zich goed maar trekken niet door en de schoonmaak is oppervlakkig, wel 2 x per dag. Maar echt schoon is het niet. Ligging is mooi bij Pyreneeën. Misschien zonder kinderen wel leuk. Ik zou zelf volgende x toch voor een andere camping kiezen als ik de Pyreneeën bezoek.

Christelle Abadie, gérante, 11-12-2017

Mevrouw, Ik betreur de frustratie veroorzaakt aan uw kinderen.

Hoewel de regels zijn hetzelfde voor iedereen en kinderen, soms alleen maar vergezeld stel constructie speelgoed in het zand, dat niet geschikt is voor een kunstmatige lagune zijn !!!

Ik wens alle kinderen met vakantie in de Monlôo zoveel mogelijk plezier, dat gezegd hebbende, het is mijn verantwoordelijkheid om te zorgen voor de juiste werking van de apparatuur. Cathy werkt om de lagune uit haar manier om het teken van interne regels van de lagune soms niet gerespecteerd verklaren bewaken.

groet

Prachtig maar nat en koud

Maria,
22-9-2017

De omgeving was mooi, het weer werkte alleen niet mee, veel regen en koud, plannen tussen de buien door, chalet was mooi en stond ook prachtig aan de lagune

heerlijke camping!

Jurgen,
22-9-2017

de weinige minpunten die wij hebben is het schoonhouden van het sanitair, in de douches is duidelijke schimmelvorming op de muren te zien. Verder wordt het prima bijgehouden!

Twee douches is wel weinig voor het aantal mensen die er gebruik van willen maken.

Verder hebben wij een top vakantie gehad op deze prachtige camping, zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtige locatie

Fam. Retèl,
29-7-2017

Wij hadden een plek naast de ingang van de lagune, maar ook naast het sanitairblokje. De plek mochten we zelf uitkiezen en hebben dit gedaan vanwege de kinderen.

We hebben totaal geen last gehad van vieze luchtjes vanuit het sanitair, zoals je wel eens anders meemaakt.

Sanitair is verder schoon, ze komen vaak controleren, maar soms wordt vergeten toiletpapier bij te vullen.

het grote zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat we onze kinderen daar nog te klein voor vonden (beide nog geen zwemdiploma)deze kan ik dus niet beoordelen.

Er is een snackbar aanwezig en een miniwinkeltje voor basisbenodigdheden.

Personeel is erg vriendelijk en spreekt ook engels.

Goede camping voor een week.

Eduard Bruinink.
3-10-2016

Prima camping, goed sanitair, geen restaurant in het voorjaar, prima plekken, geweldige uitvalsbasis voor de bergen. Aardig personeel wat niet altijd aanwezig was, soms lastig. Kortom een terugkomer voor niet al te lang.

Mooie camping, sanitair schoon. Plaatsen niet al te groot. Personeel vriendelijk, warme douches.

Strandje was leuk en schoon.

MAAR: zwembad was ronduit ranzig. Kinderen wilden er zelf al niet eens in. Troebel water met haren, insecten en vast nog veel meer viezigheid... Je kon je eigen handen niet zien!

Fantastisch gelegen camping

Jan
21-6-2016

Mooi gelegen camping met buitengewoon vriendelijk personeel. Prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in de mooie omgeving. Bagnèles leuk stadje met grote markt dichtbij. Verwarmd sanitair prettig in het voorjaar. Wifi werkt goed.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Monloo in Bagnères-de-Bigorre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Monloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.