Camping Les Trois Vallées

FrankrijkMidi PyreneesArgeles Gazost

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Trois Vallées voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 89 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Les 3 Vallées kun je zowel in de zomer als in de winter genieten van een kampeervakantie. Overnachten doe je hier in een huuraccommodatie of met de tent of caravan. Geniet dan ook zeker van het luxe sanitair. Het zwembad heeft leuke glijbanen en een lazy river. Gelegen nabij de pistes en zeer geschikt voor wandeltochten in de omgeving.

Tonen op kaart

90 Reviews over Les Trois Vallées

• 7Elly14-08-2020

Massaal en ongezellig

Een prachtig zwembad en schitterend sanitair en prettig en vriendelijk personeel maar wat ons betreft geen aanrader. Kleine plekken zonder privacy, wachtrijen bij de douche, ivm covid veel te druk in t zwembad, geen toiletpapier, massaal en duur, veel te veel huisjes, geen kampeergevoel, dure wifi die niet op de plek werkt

• 9Familie Burger08-08-2020

Erg mooi onderhouden en nette luxe camping

Erg mooie en super netjes onderhouden camping. Het zwembad met de vele glijbanen vonden de kinderen fantastisch. De douche ruimtes zijn mooi en erg ruim. Verder zijn ze erg schoon en zelfs voorzien van een regen- en handdouche. De plekken voor de tent waren qua grootte prima. Verder hebben ze ook een groot en mooi aangelegde speelgedeelte voor kleine kinderen. Bij de receptie zijn we erg goed geholpen door een medewerker die perfect Engels sprak. Een grote supermarkt was op nog geen paar minuten rijden. Als hardlopers maakte we gebruik van de 17 km lange fietspad die langs de camping loopt. Iedeaal om rustig je km's te lopen, zonder hinder te hebben van autos. Ook wel handig, het is redelijk vlak. Het pad is een omgeturnde oude spoorlijn. De camping ligt midden in de Pyreneeen, dus het uitzicht vanuit je tent is erg mooi. Tenslotte is er een hoop te doen in de buurt. Zo hebben wij een goed georganiseerde canyoning trip gemaakt (geboe

• 8Eetgelegenheden
  • 8Mirjam28-08-2019

Ultieme rust en voor de kids voldoende plezier

Geweldige camping op een prachtige plek, omgeven door bergen. Het zwembad was erg mooi, de glijbanen deden wel pijn aan je rug. Op een band glijden dan maar. De hele camping was mooi en goed verzorgd, met bloeiende bloemen en bomen. Het is dan ook wel een dure camping, vooral als je een mobile home huurt. De omgeving is ook leuk, vooral de bergen maar ook een leuk klimpark in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Manon4007-08-2019

Mooie en schone camping

Mooie camping, niet al te groot. Mooie zwembaden. Heel mooi sanitair...geen wc papier bij de wc's , dus zelf met de rol over de camping.. Nadeel...na 22.30 doen ze de douches en wc's op slot..er zijn dan maar 2 wc's open..beetje vreemd. Dorpje is lopend te doen.. het restaurant is goed bij de receptie..(niet die andere massale eetzaal). Mooie vakantie gehad!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ruud27-07-2019

Helemaal top

Prima plek. Schoon en mooi sanitair prima zwembad. De animatie is voornamelijk in het Frans. Het restaurant is heel goed en mensen uit het dorp komen hier ook eten. Ik kan maar een min punt ontdekken en dat zijn de kleine plekken. Heb je een grote tent of vouwwagen dan heb je een probleem.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Leander21-07-2019

Geweldige camping met ideale ligging

Wij verbleven hier in een nieuwe Vision Lounge accommodatie van een touroperator. Heerlijk verblijf met een grote, volledig overdekte veranda met een heerlijke loungebank. De camping is niet al te groot (< 500 plaatsen). De zwembaden zijn echt geweldig. Heerlijk warm water en 4 geweldige glijbanen waar je zelfs met opblaasbare banden vanaf mag. De badmeesters zijn niet al te moeilijk. Dat hebben we al eens anders gezien. Zwemshorts zijn, zoals op veel plekken in Frankrijk, niet toegestaan. Strakke zwembroek aan dus. Voldoende ligbedden aanwezig. Het sanitair op deze camping is erg goed. Prachtige regendouches die bovendien goed schoongehouden worden. Vanaf 23:00 gaat alles op slot en zijn er alleen nog een aantal WC's over. Voor de campinggasten handig om te weten. Brood, croissants etc. vanaf 07.30 verkrijgbaar het restaurant. Restaurant op de camping is goed. Wij hadden hier een heerlijke vakantie en keren zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 6AUGER Dominique31-01-2019

Magnifique camping devenu trop cher et bruyant .

Je fréquentais ce camping depuis plusieurs années en caravane et j'en étais satisfait . En septembre 2018 un nouveau personnel d'accueil m'a déçu par son incompétence et son incapacité à gérer .On peut rentrer et sortir en voiture toute la nuit avec les nuisances qui en résultent . Je conseille d'éviter les périodes ou des centaines de cyclistes hollandais organisent leurs concentration .Pour eux c'est la fête pour nous c'est l'enfer .

• 3Eetgelegenheden
  • 10Team Westland14-01-2019

Fantastische plek om met fietsgroepen heen te gaan

Team Westland komt sinds 3 jaar op deze camping en de ontvangst, medewerking en entourage is werkelijk fenomenaal. Niets is te gek en het hele team van de camping staat continue voor ons klaar. De kwaliteit van de mobile homes en het sanitair is ook ver boven wat elders gebruikelijk is. Fantastisch! Wij eten met onze groep ( 300 personen) dagelijks in het restaurant en de variatie van de maaltijden én de service van de bediening is top. Wat ons betreft geen betere plek in het fietswalhalla om als groep te kunnen verblijven

• 10Fam Stevens04-01-2019

Excellent stay in a beautiful setting

Excellent campsite for families, cyclists groups, in fact everyone. Easy access to the surrounding area. Beautiful camping with lots of plants and trees, little bunnies for the pleasure of young and old. Available and helpful staff always with a smile and a kind word. Clean and well maintained.

• 9Ride4Kids04-01-2019

Waaaaauw

Tot in de puntjes verzorgd... wij komen 100% weer terug.

Camping Les Trois Vallées info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar