Camping Les Trois Vallées

Frankrijk, Midi Pyrenees, Argeles Gazost

8.6Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Vallées voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Bij Camping Les 3 Vallées kun je zowel in de zomer als in de winter genieten van een kampeervakantie. Overnachten doe je hier in een huuraccommodatie of met de tent of caravan. Geniet dan ook zeker van het luxe sanitair. Het zwembad heeft leuke glijbanen en een lazy river. Gelegen nabij de pistes en zeer geschikt voor wandeltochten in de omgeving.

88 reviews over Camping Les Trois Vallées

• 2019
    8Mirjam28-08-2019

Ultieme rust en voor de kids voldoende plezier

Geweldige camping op een prachtige plek, omgeven door bergen. Het zwembad was erg mooi, de glijbanen deden wel pijn aan je rug. Op een band glijden dan maar. De hele camping was mooi en goed verzorgd, met bloeiende bloemen en bomen. Het is dan ook wel een dure camping, vooral als je een mobile home huurt. De omgeving is ook leuk, vooral de bergen maar ook een leuk klimpark in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Manon4007-08-2019

Mooie en schone camping

Mooie camping, niet al te groot. Mooie zwembaden. Heel mooi sanitair...geen wc papier bij de wc's , dus zelf met de rol over de camping.. Nadeel...na 22.30 doen ze de douches en wc's op slot..er zijn dan maar 2 wc's open..beetje vreemd. Dorpje is lopend te doen.. het restaurant is goed bij de receptie..(niet die andere massale eetzaal). Mooie vakantie gehad!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ruud27-07-2019

Helemaal top

Prima plek. Schoon en mooi sanitair prima zwembad. De animatie is voornamelijk in het Frans. Het restaurant is heel goed en mensen uit het dorp komen hier ook eten. Ik kan maar een min punt ontdekken en dat zijn de kleine plekken. Heb je een grote tent of vouwwagen dan heb je een probleem.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Leander21-07-2019

Geweldige camping met ideale ligging

Wij verbleven hier in een nieuwe Vision Lounge accommodatie van een touroperator. Heerlijk verblijf met een grote, volledig overdekte veranda met een heerlijke loungebank. De camping is niet al te groot (< 500 plaatsen). De zwembaden zijn echt geweldig. Heerlijk warm water en 4 geweldige glijbanen waar je zelfs met opblaasbare banden vanaf mag. De badmeesters zijn niet al te moeilijk. Dat hebben we al eens anders gezien. Zwemshorts zijn, zoals op veel plekken in Frankrijk, niet toegestaan. Strakke zwembroek aan dus. Voldoende ligbedden aanwezig. Het sanitair op deze camping is erg goed. Prachtige regendouches die bovendien goed schoongehouden worden. Vanaf 23:00 gaat alles op slot en zijn er alleen nog een aantal WC's over. Voor de campinggasten handig om te weten. Brood, croissants etc. vanaf 07.30 verkrijgbaar het restaurant. Restaurant op de camping is goed. Wij hadden hier een heerlijke vakantie en keren zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Team Westland14-01-2019

Fantastische plek om met fietsgroepen heen te gaan

Team Westland komt sinds 3 jaar op deze camping en de ontvangst, medewerking en entourage is werkelijk fenomenaal. Niets is te gek en het hele team van de camping staat continue voor ons klaar. De kwaliteit van de mobile homes en het sanitair is ook ver boven wat elders gebruikelijk is. Fantastisch! Wij eten met onze groep ( 300 personen) dagelijks in het restaurant en de variatie van de maaltijden én de service van de bediening is top. Wat ons betreft geen betere plek in het fietswalhalla om als groep te kunnen verblijven

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Ride4Kids04-01-2019

Waaaaauw

Tot in de puntjes verzorgd... wij komen 100% weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Gerald Croes04-01-2019

Een zeer mooi en klantvriendelijke camping

Alles was perfect geregeld.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Irene Wuestman06-11-2017

Super skigebied

Mooi groot ski gebied met pistes voor elk wat wils, Prijzen aan de piste zijn fors. Je kunt er hele dagtochten maken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 6Sam28-08-2017

niet voor herhaling vatbaar

Wij verbleven met onze tent de eerste twee weken van juli. De camping is volledig vlak, 3/4 huisjes en 1/4 kampeerplaatsen. De camping is vooral gericht op Franse en Spaanse toeristen. De gezelligheid van een camping ontbrak. Ontvangst was prima (Frans of Spaans). Onze plaats werd ons getoond. We zaten in het achterste gedeelte (rustig). Het voorste gedeelte van de kampeerplaatsen was zeer druk en allemaal kort op elkaar. Wij hadden een vlakke plaats met weinig schaduw en veel (noordelijke) wind. De rust werd soms verstoord door straatracers, maar daar kan de camping niets aan doen.
    Het sanitair is van het beste wat we al gezien hebben. Allemaal kleine badkamers naast elkaar. Perfect onderhouden. Jammer dat ze 's nachts alles dicht doen. Enkel nog twee toiletten beschikbaar. Het zwembad is groots opgezet, leuke glijbanen , een lazy-river. Genoeg ligstoelen.
    De animatie is alleen Frans. Er werd reclame gemaakt voor de animatie via tv schermen in de bar en aan de ingang. We hebben hier geen gebruik van gemaakt.
    Wel hebben we verkeerde informatie gekregen aan de receptie betreffende openingsuren van activiteiten in de bergen. Een medewerker deed alsof ze belde naar de organisatie en gaf niet de juiste info mee. Gevolg, teleurgestelde kinderen.
    Opgelet eerste week van juli is laagseizoen. Er is in de diverse skistations niets te doen. Wat ze dus ook beweren.
    De omgeving is natuurlijk prachtig, wandelen en fietsen. Spijtig dat de camping zelf geen fietsen of mountainbike verhuur doet.
    Supermarkten op wandelafstand, Aldi en Carrefour. De grote supermarkten zijn in Lourdes (10 min).
    Dorp is eveneens op wandelafstand. Eerste week was wifi gratis, daarna betalend.
    Ideale camping voor fietsliefhebbers, de bekende col's liggen allemaal binnen bereik vanuit de camping. Voor wie op zoek is naar de rust en gezelligheid van een camping is dit niet de ideale locatie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Jill16-08-2017

Op Fransen georiënteerde camping

95% van de bezoekers is Frans en daar is de rest van de camping ook op ingesteld. Het groots opgezette animatieprogramma is Frans qua taal en timing (o.a. kinderanimatie in de avond start 21.30 uur en gaat tot middernacht door) en de avonden zijn ingesteld op een groot (Frans) publiek dat passief vermaakt wil worden met spektakel en behoorlijk luidruchtige muziek. Een iets meer internationale balans en kleinschaliger animatie op een camping vinden wij persoonlijk prettiger. Ook de kinderen vinden dan eerder aansluiting met andere (niet perse NL) kinderen. Bij binnenkomst werden we meteen letterlijk vastgeketend aan een 24/7 te dragen verplicht polsbandje ivm bezoek aan zwembad. Even afdoen was niet mogelijk, dus maar meteen doorgeknipt en weggegooid. We zaten op het nieuwe (wat luxere) Oasis gedeelte, maar dat was ons inziens zijn meerprijs niet waard. Wel een nette mobile home met goede bedden, maar geen airco (!?) erg onpraktisch qua bergruimte en te vol met meubilair, dus voor een deel maar buiten gezet. Buiten een nette veranda, maar slechts 1 (keihard) ligbed, een onprettige zithoek zonder beenruimte en wat weinig (speel)ruimte direct rond/voor de accommodatie. Omgeving is mooi (aanrader: Lac de Gaube bij Pont d'Espagne) en een speeltuin voor racefietsers, maar wel vaak veel laaghangende bewolking in de Pyreneeën, dus wat minder zon dan in andere zuidelijke bestemmingen. Supermarkten zijn zondags niet altijd open, wat vreemd is in zo'n toch wel toeristisch gebied.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017