Camping Les Trois Vallées

Camping Les Trois Vallées
8,6

Bij Camping Les 3 Vallées kun je zowel in de zomer als in de winter genieten van een kampeervakantie. Overnachten doe je hier in een huuraccommodatie of met de tent of caravan. Geniet dan ook zeker van het luxe sanitair. Het zwembad heeft leuke glijbanen en een lazy river. Gelegen nabij de pistes en zeer geschikt voor wandeltochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Vallées voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Les Trois Vallées in het Nederlands

Fantastische plek om met fietsgroepen heen te gaan

Team Westland
14-1-2019

Team Westland komt sinds 3 jaar op deze camping en de ontvangst, medewerking en entourage is werkelijk fenomenaal. Niets is te gek en het hele team van de camping staat continue voor ons klaar. De kwaliteit van de mobile homes en het sanitair is ook ver boven wat elders gebruikelijk is. Fantastisch! Wij eten met onze groep ( 300 personen) dagelijks in het restaurant en de variatie van de maaltijden én de service van de bediening is top. Wat ons betreft geen betere plek in het fietswalhalla om als groep te kunnen verblijven

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Waaaaauw

Ride4Kids
4-1-2019

Tot in de puntjes verzorgd... wij komen 100% weer terug.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Een zeer mooi en klantvriendelijke camping

Gerald Croes
4-1-2019

Alles was perfect geregeld.

Gereisd Met partner in september 2018

Super skigebied

Irene Wuestman
6-11-2017

Mooi groot ski gebied met pistes voor elk wat wils, Prijzen aan de piste zijn fors. Je kunt er hele dagtochten maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor herhaling vatbaar

Sam
28-8-2017

Wij verbleven met onze tent de eerste twee weken van juli. De camping is volledig vlak, 3/4 huisjes en 1/4 kampeerplaatsen. De camping is vooral gericht op Franse en Spaanse toeristen. De gezelligheid van een camping ontbrak. Ontvangst was prima (Frans of Spaans). Onze plaats werd ons getoond. We zaten in het achterste gedeelte (rustig). Het voorste gedeelte van de kampeerplaatsen was zeer druk en allemaal kort op elkaar. Wij hadden een vlakke plaats met weinig schaduw en veel (noordelijke) wind. De rust werd soms verstoord door straatracers, maar daar kan de camping niets aan doen.
Het sanitair is van het beste wat we al gezien hebben. Allemaal kleine badkamers naast elkaar. Perfect onderhouden. Jammer dat ze 's nachts alles dicht doen. Enkel nog twee toiletten beschikbaar. Het zwembad is groots opgezet, leuke glijbanen , een lazy-river. Genoeg ligstoelen.
De animatie is alleen Frans. Er werd reclame gemaakt voor de animatie via tv schermen in de bar en aan de ingang. We hebben hier geen gebruik van gemaakt.
Wel hebben we verkeerde informatie gekregen aan de receptie betreffende openingsuren van activiteiten in de bergen. Een medewerker deed alsof ze belde naar de organisatie en gaf niet de juiste info mee. Gevolg, teleurgestelde kinderen.
Opgelet eerste week van juli is laagseizoen. Er is in de diverse skistations niets te doen. Wat ze dus ook beweren.
De omgeving is natuurlijk prachtig, wandelen en fietsen. Spijtig dat de camping zelf geen fietsen of mountainbike verhuur doet.
Supermarkten op wandelafstand, Aldi en Carrefour. De grote supermarkten zijn in Lourdes (10 min).
Dorp is eveneens op wandelafstand. Eerste week was wifi gratis, daarna betalend.
Ideale camping voor fietsliefhebbers, de bekende col's liggen allemaal binnen bereik vanuit de camping. Voor wie op zoek is naar de rust en gezelligheid van een camping is dit niet de ideale locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Op Fransen georiënteerde camping

Jill
16-8-2017

95% van de bezoekers is Frans en daar is de rest van de camping ook op ingesteld. Het groots opgezette animatieprogramma is Frans qua taal en timing (o.a. kinderanimatie in de avond start 21.30 uur en gaat tot middernacht door) en de avonden zijn ingesteld op een groot (Frans) publiek dat passief vermaakt wil worden met spektakel en behoorlijk luidruchtige muziek. Een iets meer internationale balans en kleinschaliger animatie op een camping vinden wij persoonlijk prettiger. Ook de kinderen vinden dan eerder aansluiting met andere (niet perse NL) kinderen. Bij binnenkomst werden we meteen letterlijk vastgeketend aan een 24/7 te dragen verplicht polsbandje ivm bezoek aan zwembad. Even afdoen was niet mogelijk, dus maar meteen doorgeknipt en weggegooid. We zaten op het nieuwe (wat luxere) Oasis gedeelte, maar dat was ons inziens zijn meerprijs niet waard. Wel een nette mobile home met goede bedden, maar geen airco (!?) erg onpraktisch qua bergruimte en te vol met meubilair, dus voor een deel maar buiten gezet. Buiten een nette veranda, maar slechts 1 (keihard) ligbed, een onprettige zithoek zonder beenruimte en wat weinig (speel)ruimte direct rond/voor de accommodatie. Omgeving is mooi (aanrader: Lac de Gaube bij Pont d'Espagne) en een speeltuin voor racefietsers, maar wel vaak veel laaghangende bewolking in de Pyreneeën, dus wat minder zon dan in andere zuidelijke bestemmingen. Supermarkten zijn zondags niet altijd open, wat vreemd is in zo'n toch wel toeristisch gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne camping in een prachtige omgeving

Fam Maas
10-8-2017

De ligging van de camping is perfect - midden tussen de bekende Pyreneeën cols. Ideale locatie voor de wielerliefhebber maar ook zeer leuk als je met z’n allen er op uit wil in de bergen.

De bakker vind je op loopafstand (net buiten de camping) en de supermarkt op een paar minuutjes rijden. Ook het leuke stadje Argeles-Gazost is eenvoudig te voet bereikbaar.

Het zwembad op de camping heeft meerdere baden en enkele zeer leuke glijbanen. Het camping sanitair is van zeer hoog niveau en wordt regelmatig schoongemaakt. Wij verbleven in een mobile home (type Sunelia Confort Plus - nummer 612) rechtstreeks geboekt bij de camping. De mobile home was modern, fris en zuiver.

De omgeving leent zich voor leuke uitjes; Cirque de Troumouse, Lac de Gaube, Lourdes en Col de Tourmalet zijn zeker aan te raden. In de buurt vind je diverse klimbossen – wij hadden gekozen voor Chloro’fil in Argeles-Gazost (aan de voet van de Hautacam). Tegenover de camping ligt het mooie dierenpark Parc Animalier. Kortom een leuke en fijne camping in een prachtige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke, sportieve en mooie vakantie in de Pyreneeën

Hans Kuppens
4-8-2017

Camping is prima. Mooie luxe sanitair dat goed schoon wordt gehouden. De douches zijn heel groot. Wij stonden op een grote kampeerplaats (nr 314). Mooi plek met voldoende schaduw. De zwembaden zijn goed. Het enige nadeel is dat er weinig plaats rond zwembad is om te liggen. Verder vonden wij het vreemd dat het sanitair (douches/toiletgebouw) na de laatste schoonmaak rond 23:00 uur werd gesloten. Er blijven 2 WC's en een douche beschikbaar voor de nacht. Alle campinggasten moesten hun tanden poetsen bij de afwastafels. De Pyreneeën zijn prachtig. Er is veel te zien en te doen. Lourdes is de moeite waard. Verder Raften, Klimbos en canyoning is fantastisch. Voornamelijk canyoning was geweldig. Prachtige natuur en grensverleggend. Voor de racefiets liefhebber een paradijs. Geweldige routes om te rijden met klassieke cols (Hautacam, Aubisque, Cauterets en natuurlijk Tourmalet)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Perfecte camping en schoon

Frans
5-10-2016

Een perfect gelegen camping met perfecte douche nog zulke mooie gezien op een camping. Ligt aan de voet van de Pyreneeen , je kan zo van de camping allerlei bergen op fietsen.

Gereisd Met partner in september 2016

prachtige camping

fam cox
20-9-2016

Zeer mooi gelegen mooie natuur ,een walhalla voor wielrenners die zijn er ook veel. Heerlijke zwembaden en lekker warm, 1 zwembad is net een thermaal bad zo'n heerlijke temperaturen.Veel Spanjaarden en Fransen en Nederlanders.. Met de fiets naar Lourdes geweest ,zeer indrukwekkend om te zien en mooie kerken. Naar de stad Pau geweest was ook een mooie stad..Aldi en supermarkt dicht in de buurt.Dorp zelf ook op loopafstand ,wel naar boven toe lopen.Eten op de camping was normaal .Douches zijn echt heel mooi wc ook wel zelf wc papier meenemen.Camping stond voor in september nog vrij goed vol.

Gereisd Met partner in september 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Trois Vallées in Argeles Gazost, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Trois Vallées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.