Reviews over Vilsberg

Fantastische Camping, zeer gastvrij

Fam Janssen,
    5-10-2018

Wij zijn op deze camping gekomen via vrienden van ons die al super enthousiast waren. Nou wij hebben een heerlijke vakantie gehad bijna 3 weken super weer, Heerlijk gegeten in het restaurant en de kinderen hebben heerlijk met leeftijdgenootjes gespeeld op de camping. De camping , Sanitair zagen er erg schoon en netjes uit. Dagelijks kwam de schoonmaakster voorbij. Remco en Sandy hartstikke bedankt voor de supervakantie en je ziet ons volgend jaar weer terug.

Super vriendelijk, basic/net sanitair, ruim

Inge en Johan Coenen,
    11-9-2018

Super vriendelijk, basic maar netjes, mooie omgeving. Remco en Sandy hebben deze camping op fantastische wijze opgebouwd 9 jaar geleden. Compliment!! Wij bezochten ze in september dus veel plaats. Super enthousiaste ontvangst door Remco, Nette plekken met zon en/of schaduw, basic sanitair maar netjes met gratis douche en warm water. Ga vooral ook even in het restaurantje wat eten. Je betaalt de prijs van een cafetaria maar krijgt daarvoor een heerlijke maaltijd. De camping ligt in de nabijheid van de TGV en de A4 snelweg maar deze hoor je slechts als geruis. TGV rijdt 's nachts niet.

Heerlijke camping, zeer gastvrij

Jan & Astrid,
    3-9-2018

+ Gastvrije camping, gemakkelijk in omgang en servicegericht. Gezellig terras, lekker eten.

Saskia Abel,
    28-8-2018

Heerlijke camping, prachtige ligging.

Fietsen en wandelen zijn een aanrader.

Goed sanitair, fijne brood service, lekker zwembad.

wij hebben hier een topvakantie gehad.

Beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

klantvriendelijke camping

Peter,
    1-7-2018

Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest ( in mobile-home ) en deden dat met name om de gezellige sfeer. Die sfeer wordt zeker mede bepaald door de wijze waarop de camping wordt gerund, klantvriendelijk, leuk in de omgang, niet moeilijk. Buiten dat is de omgeving ook de moeite waard.

Vilsberg scoort een 7 uit 10, op basis van 8 reviews