Camping Les Deux Ballons

Weer vandaag-1°-5°
Camping Les Deux Ballons
8,8

Omschrijving
Word welkom geheten door de vriendelijke eigenaar op Camping Les Deux Ballons in Frankrijk. Deze rustige camping heeft geen animatie, maar wel een groot zwembad met waterglijbaan, een tennisbaan en een volleybal veld. In de omgeving is genoeg te doen om je te vermaken. Bezoek bijvoorbeeld het plaatsje Eguisheim, gelegen in een echte wijnstreek.
Laatste review

Heerlijke camping

monique,
10-9-2018

Echt een camping om lekker tot rust te kunnen komen, kleine camping en ruim zwembad. Altijd wel een bedje vrij. Net sanitair, altijd schoon.Na uur of half 11 stil.Dit is geen camping met luid vertier op terras en ook geen restaurant. Wel heerlijke frietjes en pizza' (zelfs frikandel te koop voor de liefhebbers).

Zeer vriendelijke eigenaar. Camping wordt netjes onderhouden, een grote bloemenzee bij receptie en sanitair.

Kenmerken

10-9-2018

Super vakantie!

Henriët,
29-8-2018

Ontspannen sfeer, niets geen strakke regeltjes. Eigenaar spreekt redelijk goed Nederlands (camping nederlands zoals hij het zelf noemt). Wil je graag helpen en heeft veel informatie materiaal of wandelroutes (ook nederlands vertaald).Mooi zwembad, schoon sanitair. Wij zaten in een van de chalets , achter op de camping, van alle gemakken voorzien. Er is geen winkel,maar brood is verkrijgbaar, tevens op loopafstand een bakkerij. Naast gelegen plaats+/- 5 km, heeft verschillende grote supermarkten en restaurants. Kinderen 9 en 11jaar hebben zich niet verveeld. Juist doordat er geen animatie team is trekken de kinderen veel sneller naar elkaar toe.

Fantastische camping

Mariëlle,
3-8-2018

Fijne camping waar een ongedwongen sfeer is met een fijn zwembad.

Je campingplaats kun je zelf kiezen en je bent vrij om je tent, vouwwagen, caravan of camper neer te zetten hoe je wilt.

De eigenaar spreekt goed Nederlands en helpt je waar hij kan.

Mooie omgeving met veel mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Er is geen supermarkt op de camping maar er zitten er een paar in de buurt.

Zeker weer keer weer komen, mooie uitval basis om

W,
8-7-2018

Mooie camping, vriendelijke eigenaar en spreekt ook Nederlands.

Zeker aan te raden !

Straatkat,
5-7-2018

Ik breng al jaren mijn verlof door in Frankrijk en heb zo al veel campings bezocht in verschillende departementen. Les 2 Ballons is met recht en reden één van de beste campings die ik op mijn reizen al ben tegengekomen. De ligging is schitterend, goed bereikbaar, zowel zon als schaduwplekken, het sanitair is 5 sterren waard (kraaknet, design wastafels met sensor gestuurde kranen, gratis warme douches, toiletten met WC-papier...) en in de periode dat ik er was, was het ondanks toenemend aantal gasten, 's avonds stil en rustig. De eigenaar is een vriendelijke man, die ook een aardig mondje Nederlands praat en hele groene vingers heeft. Zwemwater aangenaam warm en ook de streek is schitterend. Je moet in de Vogezen enkel wat geluk hebben met het weer, en dat was in de 2de helft van juni 2018 echt top!

Leuke camping

Vd zande,
12-1-2018

In juli een weekje op deze camping in een chalet verbleven. Helaas viel het weer bij ons wat tegen. Wij waren er begin juli toen het er nog erg rustig was. Voor ons achterin de camping bij de visvijver iets te rustig maar dat kun je natuurlijk ook juist fijn vinden. Mooie groene omgeving, maar je moet wel iets verder rijden voor echte bezienswaardigheden. Vonden wij niet erg.

De eigenaar is heel vriendelijk.

Mooi zwembad! Ook in de regen fijn in gezwommen omdat het verwarmd is.

Van het sanitair geen gebruik gemaakt maar zag er steeds schoon uit.

Chalets zijn mooi en schoon en voldoende uitgerust.

Ik zou deze camping zeker aanraden.

Voor herhaling vatbaar!

Eline,
28-8-2017

Alles was gewoon top aan deze camping! De eigenaar sprak goed Nederlands en ze hebben aardig nieuwe toiletgebouwen. ook het zwembad is top

Mooie en schone faciliteiten en hele vriendelijke medewerkers. Eigenaar zeer behulpzaam en bron van (lokale) informatie. Mooie plaatsen met meer dan voldoende ruimte. Zwembad ideaal voor kinderen én volwassen; mooie glijbaan, ruimte om te spelen in water en ook om te zwemmen!

Fijne camping, sympatieke eigenaar

Pieter,
17-8-2017

Onvangst en eigenaar erg vriendelijk, Stan spreekt goed Nederlands en denkt mee als er iets aan de hand is. Zo heeft hij mij van vervoer voorzien toen ik even onverhoopt wat boodschappen moest doen en de camper net geparkeerd stond. Campinggasten zoeken elkaar op, op een fijne manier, er gebeurt niet veel in de directe omgeving van de camping (toevallig wel een race met old-timer race-auto's gezien). Dorpjes er omheen zijn leuk maar geen sprake van een bruisend uitgaansleven. Sanitair, zwembad en andere voorzieningen super netjes, plaatsen ruim, meeste met schaduw. Geen traditionele campingwinkel (voor eerste orde boodschappen, wel een kiosk voor brood in de ochtend en snacks/pizza/e.d. in middag en avond. Pizza was van prima kwaliteit.

Prijs vond ik aan de hoge kant (49 euro voor camper, tentje, 2 volwassenen en twee kinderen en met elektrische aansluiting..) maargoed, je hebt er een leuke en relaxte sfeer voor terug.

Ideale camping voor mensen die van fietsen houden, vissen, wandelen (door natuur en dorp-slenteren). En nee, geen animatie of disco.

Heerlijke, kindvriendelijke camping

Fam van der Leest,
16-8-2017

Rustige, gemoedelijke camping. Zwembad is verwarmd. Kinderen vermaken zich met dammen bouwen in de beek op de camping. Omgeving is prachtig, vooral richting Bussang wordt het gebied al mooier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Deux Ballons in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Deux Ballons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.