Camping Les Boucles de la Moselle

Camping Les Boucles de la Moselle
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Les Boucles de la Moselle voor je op een rij gezet:

96 reviews over Camping Les Boucles de la Moselle in het Nederlands

Hele fijne overnachtingscamping

elandenburg
18-8-2018

Heel fijne overnachtingscamping mooi gelegen aan de Moezel. Op dit stukje Moezel vaart heel af een toe een bootje overheen, verder heel rustig. Je mag niet zwemmen in de rivier vanwege stroming. Het sanitair voor op de camping is zeer goed, achter op de camping een stuk minder, daar was het niet schoon. Jammer dat je niet direct aan de Moezel kunt staan want de camping is van de weg afgescheiden met een hek. Het heeft een prima restaurant waar je tegen schappelijke prijzen iets kunt eten & drinken. Vriendelijke bediening. Aan de receptie spreekt men Engels. Heel gezellige camping met veel Hollanders. Langs de Moezel kun je een mooie wandeling maken. Er is een volleybalveld(je), er staan meerdere pingpong tafels, speeltuin, niet al te groot zwembad. 's Avonds is het rustig.

+ prima zwembad

+ restaurant

+ man met crepes op de camping

+ rustige camping

+ mooie natuur

Paar minpuntjes zoals genoemd hierboven.

Misschien nog een keer

Reker
6-8-2018

Makkelijke camping in de zin van aankomen en zelf een plek uitzoeken. Schaduw of niet ligt op een zonnige dag aan tijd van aankomst. Restaurant is een logistieke ramp op een drukke dag. Voor ons als doorgangscamping een optie geworden op warme dagen door het zwembad anders niet

Keurige camping

Arjan
2-8-2018

Prima overnachtingscamping op 15 min van snelweg.

Prima sanitair, met zwembad om af te koelen

Direct aan de moesel

Apart terrein voor kampeerders die 1 nacht blijven, kan zelf plekje kiezen

Niks mis mee voor 1 nachtje

ANWB camping

Wat je echt moet weten, het is een doortrek/reis camping. S morgens leeg en vanaf 15.00 stroomt hij weer vol. Sanitair wordt met de Franse slag schoongemaakt. Doekje toiletten ook voor de wasbakken. Met een treinspoor op loop/gehoor afstand. S avonds half 11, toet toet, de laatste en s morgens om half 6, toet toet, de 1e. Alsof t mistig is de hele dag. En dat de hele dag door. Camping is Absoluut rustig vanaf 23.00. Zwembad stelt niet veel voor, maar om even af te koelen is hij prima. Supermanche op 20 minuutjes.Wij stonden hier een week en dat was te veel. Totaal geen animatie.

Plussen en zeker ook minnen

Jan
14-7-2018

Redelijk terrein met gras, zonnige en schaduwrijke plekken. Sanitair goed, zeker naar Franse maatstaven. Terrein ligt ingeklemd tussen Moezel en spoorlijn. Er passeren veel rumoerige goederentreinen, die i.v.m. de aanwezigheid van een station luid toeterend langsdenderen. Nadeel is ook dat veel Nederlanders er één nacht staan op weg naar Zuid-Frankrijk en Spanje. 's Avonds loopt de camping helemaal vol en 's ochtends loopt die weer grotendeels leeg.

Langs de camping loopt een mooie fietsroute (langs de Moezel). Als je er heen gaat, bezoek dan zeker Nancy, een zeer fraaie stad die op de Werelderfgoedlijst staat.

Een dikke tien !

S. Pasma
4-7-2018

Een dikke tien..alles klopte..rust..groen..grote plek..prima nieuw sanitair..zwembadje en s' avonds lekker eten..goede fiets routes naar Touls en Nancy..fietsen langs de Moezel..alleen jammer dat het toch ook vooral een doortrek camping is..bijna overal tegenwoordig ddor al die campers..de moeite waard om hier toch langer te verblijven..komen zeker terug..

Komen zeker terug.

Joyce
5-5-2018

Wij hebben er 2 nachten gestaan op doorreis naar zuid Frankrijk. Prima ontvangst. Kleine camping. Veel grote kamkeerplekken die je zelf mag kiezen. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede broodservice. Fris zwembadje. Mooie omgeving

gezellig en rustig

myriam
23-9-2017

Goed verzorgde camping in mooie natuur bij naastgelegen sportvelden. Vriendelijk ontvangst eventueel in het Engels, goede broodservice, net sanitair, mooi zwembad. Ruime vlakke plekken op grasveld. Plek mag je zelf uitkiezen. Stonden zelf aan de kant van de rivier met mooi uitzicht over beboste heuvel en rivier. Gunstig ivm geluid van de nabijgelegen spoorweg, vooral s’ nachts rijden er goederentreinen. Zelf door plekkeuze hier geen echte hinder van gehad. Dorpje (oudbollig) op loopafstand. Daarentegen is Middeleeuws Liverdun op heuvel (ook op loopafstand) wel aardig, maar na een uurtje heb je het wel gezien, helaas hier geen terrasjes, maar wel prachtig uitzicht op de omgeving en de Moezel. Folder bij receptie verkrijgbaar, leuk om even de benen te strekken. Camping wel wat verder van de snelweg, maar pluspunt hiervan is minder doortrekkers en dus minder onrust vooral om 7u ’s ochtends voor die vroege doortrekkers. Oa. Nancy en Toul leuk om te bezoeken. Tip: Kom je vanaf het noorden dan gaf onze autonavigatie aan om op A31 afslag 24 richting Frouard te nemen. Toch rijadvies van Acsi gevolgd, afslag 22, maar in het plaatsje vóór Liverdun giga hoge verkeersdrempels. Kom of ga je naar het zuiden, kun je beter terug naar afslag 24 rijden. In Liverdun bij stoplichten linksaf (richting noorden A31 of voor richting zuiden bij stoplichten in Liverdun rechtsaf brug over en meteen weer rechtsaf, D90. Een rustige weg richting A31 en dan kom je op oprit 16 weer op A31 richting zuiden. Bij vertrek kan je bij campingpoort ook linksaf rijden. Niet doen, want bij brug is een steile helling en scherpe bocht die moeilijk te halen is. Beter bij campingingang rechtsaf door dorp en dan bij stoplichten verder. Hebben hier 3 nachten gestaan op weg naar het zuiden.

Wauw!

Marjan
31-8-2017

Fantastische camping op een waanzinnig mooi plekje. Vriendelijke ontvangst, gezellig terrasje, prima broodservice, prachtig schoon sanitair met heerlijke douches. Verder zijn de plekken ruim bemeten en is het een prima zwembad voor wat afkoeling. Wij zijn 2 nachten gebleven, in plaats van 1 op terugweg uit het Zuiden. Wij komen zeker terug voor een wat langer verblijf want in de omgeving is zoveel moois te zien. Zowel natuur als steden. Gun jezelf deze camping vooral ook op de heenweg naar het zuiden. Heerlijk om alle drukte uit eigen land achter je te laten. Na 2 of 3 nachten rust en natuur kun je volledig ontspannen verder rijden!

Mooie omgeving

Chantal
27-8-2017

Wij hebben 1 nacht hier gestaan vanuit Zuid Frankrijk. Wij vonden de weg naar de camping niet zo makkelijk. Veel bobbels in de weg en best wel redelijk ver met de caravan. De aankomst was prima. Voor 28 euro met zijn vieren was dit een prima prijs kwaliteit verhouding. We mochten zelf plekje kiexen. Sanitair was schoon. Eetgelegenheid simpel maar ok. Helaas was de Wi-Fi kapot. Inchecken kon in Engels. Op zich leuke camping maar voor ons iets te ver van de snelweg.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Boucles de la Moselle in Liverdun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Boucles de la Moselle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Boucles de la Moselle scoort een 7.86 uit 10 op basis van 96 reviews.