Camping De la Moselle

Camping De la Moselle
7,5

Camping les Boucles de la Moselle in Liverdun in Frankrijk is een goed georganiseerde camping met ruime plekken. Hoewel de camping aan de Moezel ligt, mag je hier niet in zwemmen. Gelukkig is er ook een zwembad. Op de camping komen veel Nederlanders, dus je kids maken gemakkelijk vriendjes. Bezoek de stad Nancy eens.

Contact

85 reviews over Camping De la Moselle in het Nederlands

Ok, maar druk in het hoogseizoen

Linda
17-8-2019

Propere camping, maar wel een doorgangscamping. 's avonds alles volzet in de loop van de dag weer hal leeg. Dit maakt wel dat het sanitair 's avonds druk bezet is. In het hoogseizoen krijg je een plaats toegewezen en dat kan soms wel wat tegenvallen. Wij zaten naast de weg met weinig schaduw. Vlakbij passeert er ook elk uur een trein die toch redelijk wat lawaai maakt. De omgeving is mooi, de Moezel ligt naast de camping en het stadje is ook de moeite om eens te gaan bekijken. Er zijn verschillende wandelwegen in de buurt. De speeltuin was zeer klein en met weinig schaduw.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Voor 1 nachtje prima

Mooij
14-8-2019

Prima camping voor 1 nachtje, wij stonden hier 4 nachten en das echt te lang! Ligt vlakbij station wat handig is als je met de trein op pad gaat, maar met als gevolg dat er de hele dag (vanaf voor 6u in de ochtend tot na middernacht ) treinen (passagiers maar ook loeizware goederentreinen) met een noodgang voorbij razen. En dan ook nog eens luid toeterend!!!! (Neem oordoppen mee!!) Camping zelf stroomt voor het grootste gedeelte halverwege de ochtend leeg en is dan vrij rustig. Na 14u staan ze in de file bij het hek en is het afgeladen vol. Kies een plekje aan de buitenzijde als je langer dan 1 nacht blijft. Sanitair is prima, maar niet iedereen kijkt even of ze het netjes achterlaten, dus etensresten in putjes of bossen haar aan de kraan. Voordeel bij de douche is dat je zelf de temperatuur kunt regelen en niet met muntjes of kaartjes hoeft te werken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een grote teleurstelling. Ruzie over een plek.

Theo en Anja
13-8-2019

Rij snel naar de plaats waar je wilt staan en ga niet meer weg. Anders is je plek weer weg. Monde uit op een ordinaire ruzie en zijn maar snel weg gegaan. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Campingsbeheerder maakte zich uit de voeten.

Als doorgangscamping prima.

A.Berghout
11-8-2019

Voor het grootste gedeelte een 'overnachtings-camping' voor mensen die op doorreis zijn. Plekken zijn wat saai. Verder is alles wel aanwezig voor een kort verblijf. Mooie omgeving. Klein zwembad maar wel lekker om even af te koelen na de reis voor de kinderen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

Top camping en in 12 min met trein in Nancy

Karin
7-8-2019

Prima camping, wordt gebruikt als door reis voor 1-3 nachten. Ligt prachtig vlakbij de moezel, heeft klein zwembad maar prima om even af te koelen en grote plaatsen die je zelf voor 16:00uur mag uitkiezen. Tafeltennis, verhuur van fietsen ( ook 2 e-bikes ) leuke fiets rit naar Toul, klein restaurantje en je kan brood bestellen. Sanitair ziet er keurig uit. 10 min lopen naar treinstation waar je de trein kan nemen naar Nancy, makkelijke verbinding en in 12 min ben je zo in het centrum. Personeel spreekt engels en sommige zelfs nederlands of duits. Tijdens etenstijd kan het druk zijn aan de receptie dus heb je wat geduld nodig voordat je je plaatsje krijgt maar daar kan je rekening mee houden, wij waren er om 14:00 en konden zelf ons plekje uitkiezen op de camping. Wij zouden er zo weer naar terug gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Onvoldoende

John Moeskop
5-8-2019

Camping onvoldoende uitgerust zwembad speeltuin sanitair alles te krap lawaaierig met trein en veel volk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima camping

Olaf
31-7-2019

Deze camping gereserveerd voor de terugreis vanuit de Ardeche, gelukkig gereserveerd anders hadden we een andere plek moeten zoeken, keurig onderhouden camping. Schoon sanitair een net klein winkeltje, goed restaurant waarbij je wel van tevoren moet reserveren, we kwamen daarvoor te laat aan maar de friet was uitstekend. Voor ons een prima camping op de terugreis.

Fijne camping

Eva
29-7-2019

Fijne en overzichtelijke overnachtingscamping met klein en veilig zwembadje. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hier wil je echt vaker naartoe!

Monique van Leeuwen
24-7-2019

Het is echt een hele mooie omgeving langs de Moezel. Een aanrader is je fiets mee te nemen. De Duitsers hier zijn ook vriendelijk en soms spreken ze zelfs Nederlands!

Gereisd Met partner in juli 2019

Goede Camping zonder poespas

Peter van der Kruys
20-7-2019

Op deze goed georganiseerde camping hebben wij zowel op de heen- als de terugreis overnacht. Gewoon een goede camping, zonder veel poespas, maar wel mooi gelegen in een park aan de Moezel. Vriendelijke ontvangst, goed schoongehouden sanitair en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom een aanrader als je een overnachtingsplek zoekt, op weg naar het zuiden. 3 supermarkten redelijk dicht bij de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Moselle in Liverdun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Moselle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.