Camping De la Moselle

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Liverdun

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De la Moselle voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 130 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 130 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping les Boucles de la Moselle in Liverdun in Frankrijk is een goed georganiseerde camping met ruime plekken. Hoewel de camping aan de Moezel ligt, mag je hier niet in zwemmen. Gelukkig is er ook een zwembad. Op de camping komen veel Nederlanders, dus je kids maken gemakkelijk vriendjes. Bezoek de stad Nancy eens.

Tonen op kaart

Contact

131 Reviews over De la Moselle

• 8Gerrit van Veen12-10-2021

Prima overnachtingscamping

1 nachtje gebleven op doorreis naar het zuiden, prima camping, zelf plaats uitzoeken en lekker gegeten in het restaurant, simpel maar gewoon goed, ligt iets verder van de snelweg af...

• 7Monique30-08-2021

Super

Mooie groene camping met grote plaatsen mochten zelf uitkiezen. Vriendelijk personeel lekker gegeten. Naast Camping mooie camperplaatsen met (vuil)water voorziening.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Patricia24-08-2021

Prima en schone camping dichtbij Nancy

Camping tussen de Moezel en oud stadje Liverdun. Je mag zelf een plek kiezen, overal is stroom aanwezig. Groot sanitairgebouw, schoon, wc met bril. Douches ruim en licht. Plekken groot maar zonder afscheidingen. Veel mensen op doorreis, maar ook leuk om met trein (vlakbij camping) naar Nancy te gaan.

• 8Irma17-08-2021

Meer dan prima overnachtingscamping!

Prima camping, mooi gelegen aan de Moezel. Vriendelijke ontvangst, schoon en verzorgd toiletgebouw. Koffie en brood verkrijgbaar in de ochtend. Lekker gegeten met vriendelijk, hardwerkend personeel. Je bent weer snel op de snelweg. Voor ons echt een camping om te onthouden!

• 9Robert12-08-2021

Very nice

Perfecte locatie om wat langer te blijven (naast dat het een prima overnachtingscamping is). Mooie ligging vlak langs de Moesel met een prachtige natuur in de omgeving. Mooi om te wandelen en te fietsen. Nancy ligt vlakbij, ook met de trein die op loopafstand stopt bij het station van Liverdun. Hele aardige eigenaar en personeel. En het is goed eten en drinken in het restaurant. En broodjes te bestellen bij de receptie. Als je wat langer wilt blijven hebben ze plekken aan de buitenrand van het terrein zodat je niet tussen de doortrekkers staat. Je hoort wel het treinverkeer (ze toeteren als ze de brug over rijden) maar daar hadden wij geen last van. Daarnaast is het sanitair ook prima (zeker voor Franse begrippen!).

• 9Eetgelegenheden
  • 9Margot04-08-2021

Voor herhaling vatbaar!

Hele fijne camping, zowel voor 1 nacht als langer verblijf. In 2019 een aantal dagen verbleven en nu terug gekomen voor 1 nacht, maar dat is vanwege het slechte weer, anders waren we zeker langer gebleven. Heerlijk gegeten in het restaurant s’avonds. Sanitair heel netjes en schoon. Mooie omgeving! We komen nog terug om te kunnen vissen!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Brown30-07-2021

Top camping

Perfecte camping; mooi gelegen, fijne voorzieningen. Voor ons een doorreiscamping; maar had het hier beslist langer kunnen uithouden. Kinderen ook dik tevreden; zwembad en tafeltennistafel 👍🏻

• 9Jan Beek28-10-2020

Vriendelijke eigenaren en personeel

Vriendelijk ontvangst ruime plaatsen. Schoon sanitaire, lekkere warme douche & prima restaurant. Prachtige omgeving om te wandelen.

• 10Eetgelegenheden

The team of the camping La Moselle, Gérant, 23-04-2021

Thank you Jan, we are proud of your note. Hope we will see you again.

• 4Jan V15-08-2020

Geen beste camping, één keer maar nooit weer.

Meestal staan we op de terugweg uit het zuiden van FR op camping Brabois. Die bleek echter dicht vanwege corona. We werden doorverwezen naar Boucles. We hebben nog nooit op zo'n aftandse camping gestaan. Wat een enorme slechte staat van onderhoud. De plek was een zandbak, veel te weinig douches met lange wachtrijen, idem wc's. Het leek wel alsof iedereen door elkaar stond, chaotisch. Dat was één keer maar nooit weer. Enige positieve was het verse brood.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

The team of the camping La Moselle, Gérant, 23-04-2021

Thanks for your review Jan, even if it is not very friendly: example.

Yes indeed, as Brabois had decided not to recieve you (simply closed), we were very busy by our custommers, plus the custommers from Brabois.

By chance, the bread was good enough.

Dat was één keer maar nooit weer.

This year, go to Brabois they accept you again.

When you own a campsite, you have the responsability of a public service, not to let people sleep on motorways area. We have done the job and you have slept in a safe place, you have get a shower (little bit of waiting...) and had fresh bread in the morning.

We do our best. If you come on the 15th of August in a french campsite, you might find it busy.

Sorry if we have not managed to be on your usual level of comfort, we own only a 2 stars campsite.

And we have a lot of custommers who find this enough.

• 7N.15-08-2020

Prima camping voor paar nachten

• Relaxte, niet zo grote (doorgangs-)camping aan de Moezel. Overnachtingsplek op terrein mag je zelf uitzoeken.
    • Er rijdt inderdaad een kort-toeterende trein langs terrein. Als je een ‘lichte slaper’ bent: kies voor een plek rechts achter ingang (plek 5-20 of 57-100), dan heb je er minder last van.
    • Moezel stelt hier in zomer niet veel voor (groene drap), dus daarvoor hoef je deze camping niet voor te bezoeken. Maar bv wel om Nancy te bezichtigen (14 km op fiets)
    • Sanitair wordt - mede vanwege corona - zeer goed schoon gehouden. Bezoekers (Fransen en Nederlanders) houden zich helaas niet aan plicht mondkapjes in gebouwen te gebruiken.
    • Langzame WiFi enkel bij restaurantgebouw (gratis).

The team of the camping La Moselle, Gérant, 23-04-2021

Thank you for your review. We hope to see you again, despite the bad wifi. Thierry and the team

Camping De la Moselle info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar