We hebben een aantal aanbieders voor Hattigny voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hattigny voor je op een rij gezet:

Reviews over Hattigny

klein gezellig dorpje maar niets te beleven

carla-van-esch,
    5-8-2015

als je een apotheek nodig hebt kan je terecht in het nabijgelegen sarrebourg ook voor supermarkten zoals lidl, carrefour en of cora op het park is ook een kleine carrefour maar niet zo vers en te duur naargelang kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Klein dorpje

thea,
    21-9-2014

Dorpje zal in de zomer overspoeld worden, er is niks te doen. Voor uitgaan moet je echt een stuk verderop. Voor natuur ben je op de goeie plaats. Het is ontzettend mooi, met glooiende heuvels, veel natuur, mooie wandel en fiets routes

Gereisd met vrienden in september 2014

Hattigny is een rustig dorpje.

SofieDi,
    31-8-2014

Je kan heel wat beleven op het domein Les trois Fôrets zelf. Als je meer wil zien dan het park, moet je Hattigny even doorrijden naar andere plaatsen, want in Hattigny zelf, is niets te zien. Wij vonden dit echter niet storend omdat de nadruk hier heel erg ligt op rust en respect voor de natuur.

Gereisd met vrienden in april 2014

Gemiddelde omgeving

Marc,
    6-8-2013

Hattigny ligt nogal in ' the middle of nowhere' . Op zich mooi landschap. Hattigny heeft zelf geen voorzieningen. Meest nabij gelegen stadje is Sarrebourg. Was lastig om daar een leuk restaurant te vinden. Wel uitstekende supermarkten (m.n. Leclerq). Hattigny vormt wel een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes naar Nancy en Straatsburg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super park in een rustige omgeving

Sammie,
    21-9-2011

Park en de cottages zijn heel erg mooi en nieuw. Volop mogelijkheden voor activiteiten maar wel prijzig. Alle truttige vooroordelen van Center Parcs zijn weg.

De dichtsbijzijnde stad om even lekker te lunchen en boodschappen te doen is Sarrebourgh, op 15 minuten rijden. Was er nu met een baby maar voor iets oudere kinderen is het nog veel leuker.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011
Hattigny scoort een 6,3 uit 10, op basis van 80 reviews