Camping du Chateau

106 reviews over Camping du Chateau in het Nederlands

Prachtige camping

Wendy
11-8-2018

Prachtige camping, fenomenaal uitzicht dat nooit hetzelfde is. Dat het, vrij stille maar wel met bakkers en een winkeltje, dorpje op loopafstand is was heel handig. Het pony knuffelen en rijden was een grote hit.

Het is eenn kwartier rijden naar de grotere winkels en de meren, goed te doen.

Fijn zwembad, met al even mooi uitzicht.

Wel een paar ongelijke trappetjes op de camping oa om bij het toiletgebouw te komen. Niet erg als je fit bent, minder handig als je wat minder goed te been bent.

We hebben ook wel mensen zien worstelen met het op de plek krijgen van hun caravan en op sommige plekken was zelfs de auto ernaast zetten een uitdaging. Wij hadden, met tent, op onze plek voldoende ruimte maar dat kan dus verschillen. Ook het soort uitzicht kan per plek verschillen, net iets minder dan de helft van de plekken kijkt meer tegen het bos/de bomen aan dan in de verte.

Heerlijk camping, de kinderen hebben genoten!

Camping du Chateau, Eigenaar, 13-8-2018

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie hebben genoten!

Mbt de caravanplekken, wij communiceren bij reservering de afmetingen van de plek met de gasten, mits er gereserveerd is uiteraard. Bart en onze 4x4 staan altijd klaar om caravans op de plekken te zetten indien gewenst.

Oké maar niet uitstekend

Van Mil
7-8-2018

Knusse camping maar te hoge verwachtingen door de reviews.

Plekken dicht op elkaar.

Een niet al te grote camping, mooi rustig gelegen. Camping wordt gerund door een Nederlands gezin. Behulpzaam en heel vriendelijk. Wel veel Nederlanders op de camping, maar er hangt een leuke en ongedwongen sfeer. Camping is netjes en schoon. Altijd warm water. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zonder meer voor herhaling vatbaar.

HJ Batenburg
4-8-2018

Hele fijne niet al te grote camping. Rustige ligging, veilig voor kinderen. Superschoon en altijd vriendelijke bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Lintermans
3-8-2018

Het verblijf op jullie camping was geweldig. De camping is erg verzorgd en het sanitair wordt constant schoongehouden. De ligging van het terrein is prachtig (terrassencamping), zodat je zo het dorp inkijkt en je maximale privacy hebt. Gastvrijheid van Caroline, Bart, Debby en Joelle is erg goed. Onze dochter van 9 heeft genoten op de pony's met Debby en de andere activiteiten en onze zoon in het mooie zwembad, wat Bart elke ochtend zorgvuldig schoonmaakt. We hadden een weekje geboekt, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. Complimenten voor jullie inzet om deze kleine camping met passie te beheren!!!

De natuur in de omgeving is erg mooi, hiervoor moet je wel een half uurtje rijden. Maar dan kun je ook prachtige wandelingen maken. Jammer dat de dorpjes in de buurt wat uitgestorven zijn, maar wij hebben ons super vermaakt!

Kortom, een rustig gelegen, prachtige persoonlijke camping, met leuke activiteiten tot een jaar of 13.

Gezellige kleine camping

Fam. Rutgers
2-8-2018

Kleine, overzichtelijke en gezellige camping. De kinderen van 4 & 9 jaar konden heerlijk zelfstandig op de camping spelen. De oudste kon er pony rijden door het bos. Leuke activiteiten voor jonge kinderen. De website lijkt wel met opzet een beetje knullig te zijn gehouden zodat het knusse karakter van de camping behouden blijft! Zeer aardige beheerders en dochter. Omgeving vond ik niet heel interessant.

Geweldig!

Jennie
27-7-2018

Geweldige vakantie gehad, je voelt je meteen thuis op deze knusse camping! Wij zaten in de appartementen en alles zag er keurig uit. We hebben genoten van de camping en de omgeving. Echt een ideale camping voor kinderen in de basisschool leeftijd.

Fantastisch!

Nicole
10-7-2018

Hele mooie, kindvriendelijke camping met lieve eigenaren! Bart, Caroline en Debby, bedankt voor de fijne tijd!

Super gezellige camping,zeer gastvrij,mooi gelegen

Hans & Neel
10-9-2017

Deze kleine camping vonden wij erg gezellig, de ligging op de berg is ronduit top. Bart, Caroline en Debby zijn enthousiast, erg gastvrij en nooit te beroerd om ergens mee te helpen. De camping vinden wij redelijk basic maar wat er is is goed onderhouden en schoon. Onze kinderen (6jr & 7jr) hebben zich prima vermaakt. Voor oudere(12+) kinderen is er minder te doen, verwacht dan ook geen disco tot 1u s'nachts...

Hou je van de natuur dan zit je hier prima, er is zat te doen in de omgeving.

Het sanitair is goed schoon,overal warm water en geen geklooi met wc rollen en douche muntjes, perfect geregeld wat ons betreft!

Super verblijf weer!

Familie Kock
31-8-2017

Nu voor het tweede jaar hier geweest, dit keer 2 weken en we hebben wederom genoten!

Familie van Bemmel is super vriendelijk en behulpzaam, ook voor de Kids. Leuke animatie word verzorgd door Debbie en dat vond onze dochter erg leuk.

Sanitair en zwembad worden goed schoongehouden en dat is echt goed.

Kortom, wij zijn niet snel dat we naar een camping teruggaan, maar deze bevalt zo goed, dat we er 2x geweest zijn en er zeker weer eens heen gaan, om omdat er in de omgeving veel te doen is en dan is deze camping de plek om vanuit te gaan verkennen.

Zwembad is niet groot maar voor kinderen voldoende, belangrijkste is dat het goed schoongehouden wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Chateau in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping du Chateau scoort een 9.22 uit 10 op basis van 106 reviews.