Camping du Chateau

Kleine hotelsWeer vandaag6°-1°
Camping du Chateau
9,3

Omschrijving
Kleinschalige Camping du Chateau (Granges-sur-Vologne) richt zich op gezinnen met jonge kinderen. De gastvrije camping heeft eigen pony's waar af en toe een ritje op gemaakt kan worden. Ook de overige activiteiten zijn een succes voor kleine kinderen. Het sanitair en het zwembad worden goed onderhouden. Ga zeker naar de markt in Gerardmer.
Laatste review

Heerlijke vakantie gehad

Aafke Labout,
9-9-2018

Wat een heerlijke camping! Ruime plekken, vriendelijke eigenaren, leuke activiteiten (waaronder ponyrijden) en een fijn zwembadje, waar je in mag springen en bommetjes mag maken. In de omgeving is veel te ondernemen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

109 reviews over Camping du Chateau in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Aafke Labout,
9-9-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Pennings - Harink,
30-8-2018

Heerlijk gelegen camping met mooie plekken. Uitzicht op de pony's en Granges-sur-Vologne. Eigenaren zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. We hebben genoten van de mooie twee weken in de Vogezen en op deze camping. Broodservice was zeer makkelijk, scheelt weer een afdaling op de fiets naar het dorp. Uitgezette wandeling vanaf de camping is best wat klimwerk, was net te veel voor een avondwandeling ;)

Wandeling met Bart was erg gezellig en zo kom je nog eens op verrassende locaties. Gelukkig is Jos teruggevonden ;)

Heerlijk!

Fam Ottenhof,
21-8-2018

Het was een heerlijk verblijf. Mooie omgeving, kleine camping met gastvrije eigenaars. Heerlijk zwembad om af te koelen.

Grote Supermarkt op klein kwartier rijden. Op loopafstand in t dorp slager, bakkers, kleine supermarkt.

Mooie plekken, met genoeg ruimte tussen de plekken. Dus niet gluren bij/door de buren :)

Prachtige camping

Wendy,
11-8-2018

Prachtige camping, fenomenaal uitzicht dat nooit hetzelfde is. Dat het, vrij stille maar wel met bakkers en een winkeltje, dorpje op loopafstand is was heel handig. Het pony knuffelen en rijden was een grote hit.

Het is eenn kwartier rijden naar de grotere winkels en de meren, goed te doen.

Fijn zwembad, met al even mooi uitzicht.

Wel een paar ongelijke trappetjes op de camping oa om bij het toiletgebouw te komen. Niet erg als je fit bent, minder handig als je wat minder goed te been bent.

We hebben ook wel mensen zien worstelen met het op de plek krijgen van hun caravan en op sommige plekken was zelfs de auto ernaast zetten een uitdaging. Wij hadden, met tent, op onze plek voldoende ruimte maar dat kan dus verschillen. Ook het soort uitzicht kan per plek verschillen, net iets minder dan de helft van de plekken kijkt meer tegen het bos/de bomen aan dan in de verte.

Heerlijk camping, de kinderen hebben genoten!

Camping du Chateau, Eigenaar, 13-8-2018

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie hebben genoten!

Mbt de caravanplekken, wij communiceren bij reservering de afmetingen van de plek met de gasten, mits er gereserveerd is uiteraard. Bart en onze 4x4 staan altijd klaar om caravans op de plekken te zetten indien gewenst.

Oké maar niet uitstekend

Van Mil,
7-8-2018

Knusse camping maar te hoge verwachtingen door de reviews.

Plekken dicht op elkaar.

Een niet al te grote camping, mooi rustig gelegen. Camping wordt gerund door een Nederlands gezin. Behulpzaam en heel vriendelijk. Wel veel Nederlanders op de camping, maar er hangt een leuke en ongedwongen sfeer. Camping is netjes en schoon. Altijd warm water. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zonder meer voor herhaling vatbaar.

HJ Batenburg,
4-8-2018

Hele fijne niet al te grote camping. Rustige ligging, veilig voor kinderen. Superschoon en altijd vriendelijke bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Lintermans,
3-8-2018

Het verblijf op jullie camping was geweldig. De camping is erg verzorgd en het sanitair wordt constant schoongehouden. De ligging van het terrein is prachtig (terrassencamping), zodat je zo het dorp inkijkt en je maximale privacy hebt. Gastvrijheid van Caroline, Bart, Debby en Joelle is erg goed. Onze dochter van 9 heeft genoten op de pony's met Debby en de andere activiteiten en onze zoon in het mooie zwembad, wat Bart elke ochtend zorgvuldig schoonmaakt. We hadden een weekje geboekt, maar zijn uiteindelijk 2 weken gebleven. Complimenten voor jullie inzet om deze kleine camping met passie te beheren!!!

De natuur in de omgeving is erg mooi, hiervoor moet je wel een half uurtje rijden. Maar dan kun je ook prachtige wandelingen maken. Jammer dat de dorpjes in de buurt wat uitgestorven zijn, maar wij hebben ons super vermaakt!

Kortom, een rustig gelegen, prachtige persoonlijke camping, met leuke activiteiten tot een jaar of 13.

Gezellige kleine camping

Fam. Rutgers,
2-8-2018

Kleine, overzichtelijke en gezellige camping. De kinderen van 4 & 9 jaar konden heerlijk zelfstandig op de camping spelen. De oudste kon er pony rijden door het bos. Leuke activiteiten voor jonge kinderen. De website lijkt wel met opzet een beetje knullig te zijn gehouden zodat het knusse karakter van de camping behouden blijft! Zeer aardige beheerders en dochter. Omgeving vond ik niet heel interessant.

Geweldig!

Jennie,
27-7-2018

Geweldige vakantie gehad, je voelt je meteen thuis op deze knusse camping! Wij zaten in de appartementen en alles zag er keurig uit. We hebben genoten van de camping en de omgeving. Echt een ideale camping voor kinderen in de basisschool leeftijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Chateau in Granges-sur-Vologne (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.