Camping du Chateaustersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Granges-sur-Vologne (Vosges)

9.1Fenomenaal

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Kleinschalige Camping du Chateau (Granges-sur-Vologne) richt zich op gezinnen met jonge kinderen. De gastvrije camping heeft eigen pony's waar af en toe een ritje op gemaakt kan worden. Ook de overige activiteiten zijn een succes voor kleine kinderen. Het sanitair en het zwembad worden goed onderhouden. Ga zeker naar de markt in Gerardmer.

119 reviews over Camping du Chateau

• 2019
    8Kyra25-08-2019

Prima camping

Mooi gelegen camping in de Vogezen. Ruim voldoende sanitair en heel schoon. Fijne, warme douches. Prima speeltuin en zwembad. Zwembad is overal 150 cm diep en daardoor niet heel toegankelijk voor de allerkleinsten. De mogelijkheid om met pin te betalen zou erg welkom zijn. Paardrijden vonden onze kinderen erg leuk. Vrijwel alleen Nederlanders op de camping, meer variatie in het publiek zou de camping nog beter maken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rene24-08-2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!

Dit is een geweldige camping met zeer vriendelijke eigenaren. In ontspannen sfeer kun je hier genieten van een rustige camping met 40 plaatsen waarbij je, op een enkele plek na, een mooi uitzicht hebt. De omgeving is zeer mooi en diverse pittige wandelroutes zijn in de omgeving zeker de moeite waard. Het zwembad is lekker verfrissend en voldoet best. Vanaf 22 uur is het hier enorm stil en rustig. Veel Nederlanders en ook flink wat met kleine kinderen maar nooit vervelend. Sanitair is prima schoon en voldoet zoals het hoort, brood kun je bestellen voor de dag erna en is heerlijk. Misschien voor een enkeling een nadeel maar je kunt niet pinnen of met creditkaart betalen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Patricia19-08-2019

Prettig

Leuke kleinschalige camping. Zeer schoon. Betrokken en enthousiaste Nederlandse eigenaren. Dochter van 11 was erg enthousiast na het ritje op het paard van Debbie en zoon van 10 vermaakte zich goed met andere kinderen. Ze willen beide volgend jaar weer. Wie weet... Camping is zeker een aanrader als je van schoon en rustig houd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lisette en Richard07-08-2019

Leuke, rustige camping

Mooie uitvalsbasis om te fietsen, reserveren voor het hoogseizoen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Paul Alma03-08-2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Geweldig mooie tijd gehad op een gezellige camping met een mooi uitzicht en omgeving. Goede service en kwaliteit! 1 minpuntje, we hadden 1 van onze kinderen helemaal verdrietig mee op de achterbank toen we weg moesten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Herman en Geke29-07-2019

Fantastische camping komen zeker terug !!

Fantastische charme camping met prima, schoon en functioneel sanitair. Erg vriendelijke eigenaren die alles doen om het de gasten naar de zin te maken en altijd tijd hebben voor een praatje of uitleg over de omgeving. Geen stress wat ook zijn effect heeft op de campinggasten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Alex Rutten28-07-2019

Fatastisch, rustig, groene vogelrijke omgeving

Gezellige rustige camping. Zowel overdag als 's avonds. Schoon sanitair wat zeer goed wordt bijgehouden. Er is een mooie natuur dichtbij en eventueel wat verder weg. Vanuit de camping kun je wandelingen maken. Ook in de omgeving veel mooie natuur en wandelmogelijkheden. Eigenaren van de camping kunnen je hierin erg goed adviseren en doen veel om het de gasten naar de zin te maken. Er is een mooie binnenruimte waar je goed kunt verblijven mocht het weer minder zijn. Voor de vogelliefhebber veel te zien en te beleven: goudvink, zwarte roodstaart en groenlingen komen bijna de tent in. Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf op deze camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Esther24-07-2019

Heerlijke camping!

Prachtig gelegen terrassencamping met grote plaatsen en een schitterend uitzicht. Schoon en ruim voldoende sanitair. Fijn zwembad. Aardige eigenaren. Zoek je een rustige, mooie, schone, kleine camping in de Vogezen? Stop met zoeken! Je hebt 'm gevonden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Herman en Geke22-07-2019

Fantastische camping, komen zeker terug.

Fantastische camping met erg vriendelijke en betrokken eigenaren. Schoon en voldoende sanitair dat enkele malen per dag wordt schoongemaakt. Mooie wandelroutes vanaf de camping. Bart, Carolien en Debby hebben altijd tijd voor een praatje en geven interessante informatie over de omgeving. Zeker een aanrader zonder kinderen maar ook kinderen schijnen het perfect naar de zin te hebben. Zeker een camping waar wij terug komen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Caroline17-07-2019

Een aanrader!

Wat hebben we genoten op deze bijzondere plek! Alles klopt gewoon. De rust, de prachtige ligging, de sfeer en niet te vergeten de goede zorgen van de eigenaren. Onze kinderen zaten met tranen op de achterbank toen we de camping verlieten. Ze hebben een onvergetelijke week gehad met paardjes eten geven, spelletjes doen en lekker zwemmen. We hebben onze kinderen daarom nauwelijks gezien. Een aanrader voor gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

6 tips over Camping du Chateau

• Hans Vreeken, 11-05-2014

In de omgeving is van alles te beleven, de Vogezen zijn prachtig. Om de camping kan je direct wandelingen en (mountainbike) fietstochten maken. In de nabije omgeving de stadjes Gérardmer, la Bresse en Bruyeres (beide met supermarkten), wat verder is de grote stad Epinal. Daarnaast de befaamde bergen; le Hohneck, Grand Ballon, waar veel te beleven is.

Op de camping hebben ze ook nog een aantal appartementen beschikbaar.

• C. van Nienes, 27-08-2012

Pizzeria in het dorp is een aanrader. Gerardmer en de watervallen

• Tim Hagens, 08-08-2015

Geen tips, de nieuwe eigenaren moeten doorgaan zoals ze het nu doen.

1 vraag over Camping du Chateau

• Hans Wassenaar, 21-05-2018

Is er WiFi bereikbaar op de kampeerplaatsen. voor de dagbesteding van onze licht gehandicapte zoon belangrijk en ook voor zijn ouders/ mantelzorger. Mvrgr Hans Wassenaar

Camping du Chateau info

• Aantal sterrenstersterster