Camping Le Clos de la Chaume

Camping Le Clos de la Chaume
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos de la Chaume voor je op een rij gezet:

112 reviews over Camping Le Clos de la Chaume in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Teleurstellend op veel vlakken

Karin De Vries
26-6-2018

Honden zijn welkom maar je voelt je niet echt welkom met je hond. We hebben een hele nare ervaring gehad.

Blijkbaar stonk de verhuurtent op het perceel naast die van onze camper naar urine. De campinghoudster kwam naar ons toe om verhaal te halen. Haar echtgenoot zou hebben gezien dat onze hond tegen de tent had geplast. Dit was pertinent niet waar! Maar ze bleef volbouden en ging demonstratief op handen en voeten op de vermeende beplaste hoek lopen snuiven. Daarbij maar blijven herhalen dat ze de tent nu niet meer kon verhuren en dat deze 7000 dollar had gekost. Echt TE bizar. Even later kwam haar man aanlopen. Wij hebben hem gevraagd of hij onze hond echt tegen de tent had zien plassen. Nee hoor, tegen het struikje de heg tussen onze percelen in. Ja, dat klopte wel. Dat doen honden soms.

Hij vond dat dat ook niet kon want hij zou het zij kinderen ook verbieden. Echt totaal geen begrip voor honden dus. En mevrouw maakte ook geen enkel excuus voor de valse beschuldigingen en de bijbehorende bizarre act. Gelukkig zouden we de dag erop vertrekken maar anders waren we alsnog vertrokken. Als honden welkom zijn, moet je ook snappen dat ze soms plassen. En nee, natuurlijk niet tegen een tent of ander onderkomen!! Maar tegen een verlept struikje...komop zeg. En dan wel terwijl je buiten zit met je honden met verdelgingsmiddel gaan spuiten tegen het gras op de kiezelpaden....Nee dat is ok...

Los van dit nare gedoe is Corcieux een gehuchtje me 1 terrasje. Wel leuk voor de honden is een klaterend beekje naast de camping en een bospad naar het dorp. Voor wandelaars en rustzoekers ok. Voor mensen met honden zou ik hetniet aanbevelen gezien het ontbreken van enige kennis van honden.

Als honden welkom zijn, moet er geen groot (onterecht) drama worden gemaakt van een plas. Verbied honden dan op de camping!

Pascaline COLIN-WOOD, Gérante, 29-6-2018

Thank you for your comment and indeed we welcome dogs and like having dogs onsite, otherwise we would not fund a dogs association program called "Club Oscar", where we give for each dog staying onsite 1€ back to the association.For information : https://www.club-oscar.fr/quoi-qui-comment-ou/notre-actualite/

I will remind other guests that your 2 dogs were the only dogs onsite not kept on a lead, and so you did not notice of course that they peed our our glamping tent. You could not do as they were wandering around your pitch and peeing everywhere, edges included. And no, I do not find it normal I am sorry, as there is a walk you could take them on 2 mn away from your motorhome through the woods...

I had of course to physically check the tent everywhere and clean it, which is not normal and an incident like this ever happened.

For the pool and every other mark you gave us, they are not fair but I have to take the comments even though we believe really that you are marking us down in relation to this issue.. For example the pool is at 28 degrees, the facilities are cleaned minimum 3 times a day..

We take very much at heart everything we do and always want to welcome all guests in the best conditions and best equipment. 99% of our guests respect other guests without dogs and with kids and therefore keep their dogs on lead. I am sure you will appreciate that we always only want the best for our guests and I truly hope therefore that guests will read the other comments.

kind regards

Prima week gehad

Jans Bijlsma
16-8-2017

Prima week gehad. Alles netjes onderhouden. Als de camping vol staat zijn de faciliteiten niet toereikend naar mijn idee.

Prima

Noor Van Bavel
15-8-2017

Prima camping.

Mooie omgeving.

Voor de kinderen zou er wat meer entertainment mogen zijn.

Prima camping voor een prima prijs

RJ
    11-8-2017

Goede camping, veel schaduw, maar ook zonplekjes.

Helaas wel veel boomwortels op de campingplaatsen, maar dat hoort er dan wel een beetje bij. Er zouden iets meer afwasplaatsen mogen zijn!

Prima camping

M. van Hooren
    7-8-2017

Deze camping in Corcieux ligt niet in het mooiste deel van de Vogezen, maar in weinig tijd is die te bereiken: en de Elsas (Colmar!) De eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken met diverse activiteiten en het brood van de camping is prima te eten!

De camping zou er erg op vooruitgaan als de bestaande gedateerde toiletgebouwtjes worden vervangen voor één centraal toiletgebouw, met een gescheiden dames- en herenafdeling: ook voor wat betreft de douches. Hierin kan dan ook het 'afwasgedeelte' worden ondergebracht. De toiletten werden regelmatig schoongemaakt, maar het zijn de gasten die ze vies achterlaten. Tip voor de ouders: niet je kinderen alleen naar de wc sturen als ze dat (nog) niet kunnen! Dat doe je thuis ook niet!

Toch hebben wij deze camping als 'prima' ervaren! Het is een ideaal vertrekpunt naar het vele moois dat in omgeving voorhanden is. Vooraf goed voorbereiden via internet heeft ons erg geholpen: net als het ruime aanbod aan folders in de receptie.

Fijne camping en mooie omgeving

Robert Bozuwa
    7-8-2017

Fijne camping en mooie omgeving. Wel miste we iets van een terrasje bij het zwembad waar je iets eten kan of drinken.

Prima kamping!

Mout Robert
    6-8-2017

Deze camping wordt gerund door twee gastvrije mensen. Mooie plekken op een mooi terrein. Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Alles is doordacht. Elke dag is er iets beleven (pizza's eten, wijn proeven ect) zonder dat het een 'vermaak' kamping is. Zeer geschikt voor kleine kinderen met een prima atmosfeer. Zoek je een kamping waar je echt kunt kamperen: dan moment je hier zijn,

Beoordeling op basis van verblijf in stacaravan.

Wessel Jurriens
    6-8-2017

Een prettige camping aan een leuk beekje. Het sanitair is zowel in de stacaravan als op de camping prima en schoon.

Het zwembad is een pluspunt. Er mist alleen iets van een peuterbadje voor de allerkleinsten. De speeltuin is heerlijk voor de kinderen.

Jammer dat het dammen bouwen in het beekje niet mag.

De stacaravan is erg goed uitgerust. Van meerwaarde zou wel zijn als het terras overkapt zou zijn. Dat creëert extra leefruimte bij slecht weer en daarnaast houdt het ook de zon tegen als het erg warm is.

beoordeling camping

Johannes KuiL
    4-8-2017

Mooie camping, vriendelijke en behulpzame beheerders,

Leuke camping aan de rand van een mooi gebied

Erik Jongmans
    1-8-2017

Leuke camping aan de rand van een mooi gebied. De eigenaars zijn heel gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos de la Chaume in Corcieux (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos de la Chaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos de la Chaume scoort een 8.33 uit 10 op basis van 236 reviews.