Camping Le Clos de la Chaume

Weer vandaag2°-1°
Camping Le Clos de la Chaume
8,3

Omschrijving
Kom tot rust op Camping Le Clos des Chaumes in Frankrijk. Het kleine, met glas overdekte zwembad is heerlijk om even af te koelen De vriendelijke eigenaren schieten meteen te hulp wanneer nodig. Eens per week is er een pizzawagen en een spelletjesavond met oud-Franse spelletjes. In het bos achter de camping kan er fijn met de hond gelopen worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos de la Chaume voor je op een rij gezet:

Laatste review

Henrike,
20-9-2018

Wij hebben 14 dagen met veel plezier op deze camping gestaan. Prachtig weer, dus het zwembad werd dagelijks gebruikt. Het is een rustige camping, met érg vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plaatsen en schoon sanitair! Neem voldoende spijkers mee, om de tent mee vast te zetten.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

120 reviews over Camping Le Clos de la Chaume in het Nederlands

Henrike,
20-9-2018

Een heerlijk weekje op een kleinschalige camping

Familie de Haan,
7-9-2018

We verbleven in een huurtent van de camping zelf. De huurtenten via een verhuurder stond op een ander veldje. Dat veldje was helemaal leeg.

Er waren alleen dunne dekentjes. Na een koude nacht hebben we zelf dekens en een kacheltje gekocht.

Het oude en nieuwe sanitairgebouw staan naast elkaar. Beide prima verzorgd en schoon. Ook een kindertoilet. Wc papier is aanwezig en de douches waren heerlijk. Eens per week komt er een pizzawagen waar je afhaalpizza kunt halen.

Eens per week is er ook een kinderclub. De eigenaresse ging met de kinderen verven, daarna was er een wandeling waarbij ze (zowel in Frans als Engels) dingen vertelde over de bomen en vragen stelde aan de kinderen. Het eindigde met hutten bouwen.

Er is een beekje en een bos, direct achter de camping. Het zwembad was prima.

De wandeling naar het dorp was langer dan verwacht. Dorp is niet bijzonder.

Genoten! Aanrader zeker met kleine kinderen

Noelle,
20-8-2018

Fijne rustige camping( snachts heerlijk stil) Heeeel vriendelijke eigenaars, altijd aanspreekbaar en zelfs savonds laat sanitair nog even controleren.

Sympathiek stel, wij en onze Briard Noëlle hebben genoten en ons verblijf zelfs verlengd

Fijne vakantie gehad ook de bewoners van het simpele dorp zijn vriendelijk en ergbehulpzaam

Ga eens naar bakke,spar en leuk cafeetje

Mooie camping!

Steven,
17-8-2018

Mooie camping, prima zwembad en elke dag wordt er wel wat georganiseerd, zonder dat het wordt opgedrongen (rijdende horeca, mini-circus, oud-franse spelletjes) . Wel is het sanitair beperkt waardoor het druk kan zijn in de ochtend/ avond.

Fijne camping en mooie omgeving!

John,
11-8-2018

Wij gingen naar deze camping omdat onze vrienden hier stonden. Eigenlijk was de camping vol maar we kregen toch nog een plekje, zeer behulpzame eigenaars!

Er zijn verschillende soorten plaatsen maar allemaal ruim. Klein zwembad maar prima om even af te koelen . Sanitair werd regelmatig gepoetst en was prima. Water lekker warm. Omgeving prachtig, camping heel rustig, heerlijke vakantie gehad!

Geen minpuntjes voor ons!

Leuke familie-camping

Kim,
5-8-2018

Slechts 3 dagen geweest. Vriendelijk ontvangt, schoon sanitair, voldoende douches, klein speeltuintje (vooral voor kleine kinderen), zwembad (open van 10-19u) is schoon en overdekt met een glazen uv-bestendig dak. Niet veel stoelen om het bad heen, hebben eigen klapstoelen meegenomen.

Wij hadden een afgebakende, ruime kampeerplek, wel recht achter zwembad, ons uitzicht was of die glazen koepel of enkele stacaravans. Achterin is een groot open veld met veel kampeerplekken, maar dan sta je wat meer hutje mutje, zonder duidelijke scheidingslijnen.

Achter de camping stroomt een kleine beekje, kunnen de kids leuk spelen en dammetjes bouwen.

Er was geen animatieteam, maar wel o.a. een middag oud-Franse-spelletjes. Wij konden er ook 1 dag pizza’s bestellen (niet gedaan).

Leuke familie camping, groter dan je in eerste instantie denkt.

Prima camping, hartelijke ontvangst

Sandra,
2-8-2018

Prima camping. Wij hadden niet gereserveerd en alle campings waren vol. De zeer vriendelijke eigenaren hebben veel moeite gedaan om een plek op de camping te vinden. De plekken zijn redelijk qua afmeting. Wij stonden aan het beekje. Heel leuk voor onze kinderen en de hond. Het sanitair is prima, het zwembad fijn maar wat klein in het hoogseizoen. Achter de camping is een bos waar je de hond fijn uit kan laten. Zeer beperkte animatie maar de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Fijne, relaxte camping

De Valk,
1-8-2018

Erg tevreden over deze camping waar we drie nachten doorbrachten als voorproefje voor een doorreis naar Zuid-Frankrijk. We stonden met de tent naast het beekje; een erg idyllische plek. Daarachter een klein bos met hangmatten om te relaxen. Eigenaresse nam de tijd om ons een plek te laten kiezen. Camping is lekker rustig, zowel overdag als 's avonds. Zwembad heerlijk voor een duik met de hitte. Sanitair werd goed bijgehouden.

Teleurstellend op veel vlakken

Karin De Vries,
26-6-2018

Honden zijn welkom maar je voelt je niet echt welkom met je hond. We hebben een hele nare ervaring gehad.

Blijkbaar stonk de verhuurtent op het perceel naast die van onze camper naar urine. De campinghoudster kwam naar ons toe om verhaal te halen. Haar echtgenoot zou hebben gezien dat onze hond tegen de tent had geplast. Dit was pertinent niet waar! Maar ze bleef volbouden en ging demonstratief op handen en voeten op de vermeende beplaste hoek lopen snuiven. Daarbij maar blijven herhalen dat ze de tent nu niet meer kon verhuren en dat deze 7000 dollar had gekost. Echt TE bizar. Even later kwam haar man aanlopen. Wij hebben hem gevraagd of hij onze hond echt tegen de tent had zien plassen. Nee hoor, tegen het struikje de heg tussen onze percelen in. Ja, dat klopte wel. Dat doen honden soms.

Hij vond dat dat ook niet kon want hij zou het zij kinderen ook verbieden. Echt totaal geen begrip voor honden dus. En mevrouw maakte ook geen enkel excuus voor de valse beschuldigingen en de bijbehorende bizarre act. Gelukkig zouden we de dag erop vertrekken maar anders waren we alsnog vertrokken. Als honden welkom zijn, moet je ook snappen dat ze soms plassen. En nee, natuurlijk niet tegen een tent of ander onderkomen!! Maar tegen een verlept struikje...komop zeg. En dan wel terwijl je buiten zit met je honden met verdelgingsmiddel gaan spuiten tegen het gras op de kiezelpaden....Nee dat is ok...

Los van dit nare gedoe is Corcieux een gehuchtje me 1 terrasje. Wel leuk voor de honden is een klaterend beekje naast de camping en een bospad naar het dorp. Voor wandelaars en rustzoekers ok. Voor mensen met honden zou ik hetniet aanbevelen gezien het ontbreken van enige kennis van honden.

Als honden welkom zijn, moet er geen groot (onterecht) drama worden gemaakt van een plas. Verbied honden dan op de camping!

Pascaline COLIN-WOOD, Gérante, 29-6-2018

Thank you for your comment and indeed we welcome dogs and like having dogs onsite, otherwise we would not fund a dogs association program called "Club Oscar", where we give for each dog staying onsite 1€ back to the association.For information : https://www.club-oscar.fr/quoi-qui-comment-ou/notre-actualite/

I will remind other guests that your 2 dogs were the only dogs onsite not kept on a lead, and so you did not notice of course that they peed our our glamping tent. You could not do as they were wandering around your pitch and peeing everywhere, edges included. And no, I do not find it normal I am sorry, as there is a walk you could take them on 2 mn away from your motorhome through the woods...

I had of course to physically check the tent everywhere and clean it, which is not normal and an incident like this ever happened.

For the pool and every other mark you gave us, they are not fair but I have to take the comments even though we believe really that you are marking us down in relation to this issue.. For example the pool is at 28 degrees, the facilities are cleaned minimum 3 times a day..

We take very much at heart everything we do and always want to welcome all guests in the best conditions and best equipment. 99% of our guests respect other guests without dogs and with kids and therefore keep their dogs on lead. I am sure you will appreciate that we always only want the best for our guests and I truly hope therefore that guests will read the other comments.

kind regards

Prima week gehad

Jans Bijlsma,
16-8-2017

Prima week gehad. Alles netjes onderhouden. Als de camping vol staat zijn de faciliteiten niet toereikend naar mijn idee.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos de la Chaume in Corcieux (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos de la Chaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.