Camping Au Mica

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°13°
Camping Au Mica
8,9

183 reviews over Camping Au Mica in het Nederlands

Ook prima ligging in de Vogezen. Drukte kun je opzoeken in Gerardmer, maar heerlijke rust en eenvoud op de camping. Niet alleen geschikt voor gezinnen met kleine kinderen

Fijne, kleine Camping!

Ellen
13-8-2018

Fijne, kleine camping met zeer vriendelijke eigenaren. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen: kleinschalig, overzichtelijk, zwembad met ondiep gedeelte, beekje, speeltuintje, broodjes te bestellen, klein barretje met ijsjes/drankjes ed., (oa) nette koelkasten te huur.

In de omgeving is genoeg te doen en te bekijken...Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze fijne camping.

Een heerlijk plekje voor kinderen

Angelika
12-8-2018

Een heerlijke camping. Een mooie stacaravan, leuke wandelroutes gratis beschikbaar, boeken en tijdschriften en wat speelgoed te leen, een buitenbad om af te koelen en een leuk beekje om in te spelen. Onze jongens van 5 en 8 hebben zich prima vermaakt

Erg leuk!

Jolanda
10-8-2018

Echt een erg leuke kleine camping. Wij waren met twee jongens van 12 en 14 jaar. Zij hebben zich uitstekend vermaakt met de visvijver en de trampoline. Zij waren wel echt de oudste maar we wisten dat de camping eigenlijk voor echte kleintjes geschikt is. De eigenaren zijn erg behulpzaam en proberen het je naar de zin te maken. Schoon sanitair. Het zwembad is op warme dagen wel erg klein, ook weinig plek om te liggen. Super mooie omgeving om wandelingen te maken!

Charmante geweldige campinf

Poel
6-8-2018

Geweldig leuke camping , vooral voor jonge gezinnen. Knus opgezet. Kids vroegen gelijk of we volgend jaar weer gaan

Geweldig vakantie gehad

Koen B
5-8-2018

De eigenaren zijn super aardig en doen alles in hun macht om het iedereen het naar hun zin te maken.

Wijnproeverij op de camping is ook leuk. En een georganiseerde etentje waar je alleen streek producten te eten krijgt is ook heel leuk.

Goede en nette douches en wc’s

Heerlijke zwembad met water dat zeker niet te koud is.

Leuk klein riviertje voor de kids om een dammetje in te bouwen.

Pura vida

Familie
4-8-2018

Leuke camping, vooral voor gezinnen met jonge kinderen (die zijn er dan ook veel:)) Aardige eigenaren die helpen waar ze kunnen. Op de camping voldoende vermaak; zwembad, beekje, trampoline, speeltuin, visvijver. En ook in de omgeving vanalles te doen en zien: rodelen bij La Schlucht, blotevoetenpad bij Lac Blanc, lac de longemer, kasteel Haut Koeningsburg, bergwandelingen (met schitterend uitzicht vanaf de Hohneck, ook met de auto bereikbaar), etc.

De autoweg is hoorbaar vanaf de camping, maar vonden wij niet storend.

We hebben 2 weken genoten en heerlijk weer gehad!

Uitstekend voor jonge gezinnen

Fam
31-7-2018

Uitstekende camping voor jonge gezinnen. Deze doelgroep is ook ruim vertegenwoordigd op de camping.

Overzichtelijke camping met vriendelijke eigenaars en de voorzieningen zijn prima. Het zwembad centraal gelegen is super.

Groot
29-7-2018

Kleinschalige camping, super voor jonge gezinnen. Beheerders doen hun uiterste best en staan altijd voor je klaar.

Formidable!

Fam. Gerstel
16-7-2018

Topcamping! Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. Ook toen we een akkefietje hadden met de auto hebben ze ons goed geholpen.

Netjes en schoon. Gezellig!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Mica in Corcieux (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Mica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Mica scoort een 8.86 uit 10 op basis van 183 reviews.