Camping Au Mica

8.8Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Corcieux (Vosges)

8.8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Word vriendelijk ontvangen op de verzorgde Camping Au Mica Corcieux Vosges 88, gelegen in een prachtig park en naast een visvijver. De camping is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, vanwege de gezellige animatie en het zwembad. Bezoek een van de vele watervallen in de omgeving of neem een duik in het Lac de Gérardmer 15 kilometer verderop.

Contact

224 reviews over Camping Au Mica

• 8rob kraaijeveld17-09-2019

absoluut een aanrader

Wij hebben hier een nacht of 4 gestaan.zeer schoon sanitair.lekker zwembad.veel aandacht voor detail.gewoon heel goed over alles nagedacht

• 10Crombez-Verhasselt02-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Dit is een bijzonder rustige camping, heel natuurlijk gelegen, kleinschalig, maar met een enorm goede organisatie. Er is aan alles gedacht. Wij komen zeker terug!

Met oudere kinderen

• 10Lidy29-08-2019

Geweldig,aanrader,zeker voor gezinnen

Prachtige,niet al te grote camping,hele vriendelijke en behulpzame eigenaren.heerlijk zwembad(je),beekje,wijnproeverij,mooie staanplekken,vooral leuk voor kinderen tot jaar of 10

• 9Yvonne en Ron27-08-2019

Een locatie waar we zeker terugkomen.

Een kleine Franse camping die een klein zwembad heeft. Tevens is er een eenvoudige snack te verkrijgen. De beheerders doen hun uiterste best om het voor de gasten een leuke tijd te geven. Het sanitair is schoon en de douches hebben voldoende warm water. De camping geeft een vriendelijke uitstraling. De plaatsen zijn ruim. De omgeving is prachtig. Alhoewel wij zonder kinderen reisde vonden we de camping met kinderen heel gezellig. Aan te raden met kinderen tot 12 jaar.

• 10Fam. Groen in ‘t Woud25-08-2019

Fantastisch!

Fantastisch leuke camping met zeer vriendelijke eigenaren en medewerkers. Wij, met onze kinderen van 7- en 10 jaar hebben op camping Au Mica een heerlijke vakantie gehad. Veel ( Nederlandse) gezinnen met jonge kinderen. Toch heeft onze dochter van 10 haar prima vermaakt. Zwembad en het beekje was zeer geliefd bij de kinderen!

• 8Andrea19-08-2019

Heerlijk vakantie vieren

Erg leuke camping voor gezinnen met kleine kids. Overzichtelijk, leuk zwembad. Omgeving is prachtig, echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Kroeze17-08-2019

Geweldige, kleinschalige camping

Zeer geschikte camping voor gezinnen met jonge kinderen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad. We verbleven in chaletnr 28; een prachtige nieuwe stacaravan uit 2018. Het was schoon en het had een ruime veranda. Het zwembad en de speeltuin lagen om de hoek. Onze oudste dochter kon haar eigen gang gaan, zonder dat we haar uit het oog konden verliezen. Elke ochtend was er een knutselclub voor kinderen van 3 t/m 12 jaar, samen met het zwembad, de speeltuin, een trampoline en een beekje alle ingrediënten voor een heerlijke gezinsvakantie. Een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

• 7Van Brummelen12-08-2019

Mooie kleinschalige camping

Mooie kleinschalige en sfeervolle camping. Zeer geschikt met jonge kinderen. Wij stonden op plek 67 op het extra laantje in de hoek. De plekken waren ruim, maar wel erg hobbelig en met veel stenen en aarde. Het zwembad was lekker met mooi weer. Goed dat er nog een peutergedeelte was, maar helaas geen glijbaantje etc. Zwembad werd goed schoongemaakt. Sanitair was eenvoudig en beperkt voor hoeveelheid gasten (vooral in de drukke avondspits). Brood bij de receptie was een aanrader. Jammer dat er een drukke weg langs de camping loopt met duidelijk hoorbaar (vracht)verkeer.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Ellen12-08-2019

Fijne gezinscamping

Prima camping. Netjes, schoon, vriendelijke en behulpzame beheerders. Echt een camping voor (kleine) kids. Onze kids (9 en 11) waren net iets te oud voor deze camping, maar hebben zich vermaakt in het zwembad en bij de visvijver.

• 5Eetgelegenheden

• 9Mirjam08-08-2019

Heel fijne (niet al te grote) familiecamping

Gisteren teruggereisd van camping Au Mica, na 2 fantastische weken! Eigenaren zijn enthousiast, werken hard, hebben echt het beste voor met hun gasten. De camping ziet er netjes en verzorgd uit. Het zwembad, trampoline, het beekje en de speeltuin waren voor onze kinderen (5-11) perfect, evenals de kids club. Sanitair is schoon, maar ik vond het aantal toiletten en douches wel aan de krappe kant, juist omdat er veel gezinnen met jonge kinderen komen. Kleine voorzieningen op de camping voor eten en drinken (bar voor ijsjes, patat etc) voldoen ruimschoots, en ook de wijnproeverij en streekmaaltijden die worden georganiseerd zijn erg leuk en lekker :-) De omgeving is heel mooi. Veel wandel- en fietsroutes die je mee kunt nemen vanaf de camping, een overzichtelijke kaart bij de receptie met bezienswaardigheden in de buurt. Camping Au Mica is echt een aanrader!! (Bijna alleen NL gezinnen met jonge kinderen, dat moet je wel net leuk vinden...)

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

12 tips over Camping Au Mica

• Henk Jan en Aukje, 24-08-2013

Reserveren in het hoogseizoen is aan te bevelen want de camping is zeer geliefd. Velen komen nogmaals terug.

• pauliengm, 11-11-2013

Pizzabus op dinsdag en de wijnproeverij (engels gesproken) op woensdag.

• allema, 14-08-2012

Prachtige natuur met veel wandelgelegenheid, maar ook prachtige stadjes.

10 vragen over Camping Au Mica

• Amber Bijvoet, 24-09-2019

Hek bij visvijver?

Hoi!

Wij willen erg graag naar deze camping zomer 2020. Wij hebben drie kleine kinderen zonder zwemdiploma. Mijn vraag is dan ook, kunnen ze gemakkelijk bij de grote visvijver komen? Natuurlijk houden we ze altijd in de gaten en ook bij het kleine speelbeekje maar je zal maar een onbewaakt moment hebben met een wegloop peutertje ;).

• Michel Verheijen, 13-11-2018

Jan en Jacobien

Hallo,

Wij zij hier een aantal keren geweest met de motor, maar dat was bij de oude eigenaren. Weet iemand waar zij heen gegaan zijn. (hebben ze weer een andere camping of zijn ze definitief gestopt).

hoor graag

gr. Michel Verheijen

• Petra van Dam, 04-06-2017

Kinderen

Is het nou een camping bedoeld voor gezinnen met kinderen? Of eigenlijk zónder kinderen ?????

Jolanda, 27-06-2017

Sinds vorig jaar (2016) andere eigenaren, een Frans stel. De camping is toen weer een gezinscamping geworden. Zie ook de website van de camping zelf.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig