Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Word vriendelijk ontvangen op de verzorgde Camping Au Mica Corcieux Vosges 88, gelegen in een prachtig park en naast een visvijver. De camping is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, vanwege de gezellige animatie en het zwembad. Bezoek een van de vele watervallen in de omgeving of neem een duik in het Lac de Gérardmer 15 kilometer verderop.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Au Mica voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

244 Reviews over Au Mica

• 9Marije29-08-2022

Wat een leuke, kleine camping is dit! We waren hier een week eind augustus met onze 2 kinderen en hebben enorm genoten. Onze zoon van 3 was binnen 10 minuten al aan het spelen met de andere kindjes. Het is een leuk terrein, midden in de natuur, met een klein riviertje waar het heerlijk spelen is. Zwembad vonden wij prima, klein maar fijn en heel goed schoon gehouden. Sinds dit jaar is er ook een grotere speeltuin met leuke glijbaan. De eigenaar is vriendelijk, sanitair in orde. De sfeer op de camping is heel fijn. Wij overwegen zeker nog eens terug te gaan!

• 8Maurice21-08-2022

Mooie kleinschalige camping

Prachtige camping middenin de natuur. Mooie, ruime plaatsen. Klein maar heerlijk zwembad waar de kinderen zich prima hebben vermaakt. Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers. Dagelijks verse broodjes. Prima plek om van hieruit de prachtige omgeving verder te verkennen. Was bij ons iets misgegaan met het toekennen van onze gereserveerde plaats, maar dit is keurig en naar volle tevredenheid opgelost!

• 9Suus17-07-2022

Geweldig!

Dit was onze tweede keer op deze camping en nog steeds tot over onze oren verliefd op deze plek. De eigenaar werkt hard en dat is te zien! Een prachtige plek waar alles goed geregeld is. Het is overzichtelijk en kinderen kunnen hier heerlijk hun gang gaan. Wij zullen hier vaker terugkomen!

• 7Elsbeth28-06-2022

Aardige camping

Aardige camping, vriendelijke personeel, doen erg hun best. Klein zwembad, voor in het voorseizoen ok maar in hoogseizoen te klein denk ik. Minpunten zijn dat de camping aan een doorgaande weg ligt en dat hoor je, (s nachts is het wel rustig) en dat de camping s nachts niet verlicht is. Veel vaste gasten toen wij er waren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Peter Beurskens03-06-2022

Absolute aanrader | jonge gezinnen | klein schalig

Kleinschalige kindvriendelijke camping met leuke details voor jonge kinderen. O.a. Klein strandje bij een beekje, houten diertjes rondom de visvijver. Ons oudste zoontje van 3,5 jaar was er helemaal gek van! Verder een erg goed onderhouden camping met goed personeel. Absolute aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Judith24-08-2021

Gemoedelijke camping voor gezinnen met jonge kids

Gemoedelijke kleine camping met staanplaatsen en chalets. Gemiddelde leeftijd kinderen zo'n 4 jaar. Elke ochtend knutselclub, s middags een speelactiviteit en 's avonds kwartiertje kinderdisco. De plaatsen zijn ruim en groen. Sanitair is schoon en er is een familiedouche zowel bij de dames als bij de heren. Campingeigenaar heel vriendelijk en behulpzaam.Simpele snackbar voor pizza en patat, mag geen naam hebben, maar voor een keertje wel te doen.Verwarmd zwembad wat klein en troebel, (wsl door hoeveelheid jonge kinderen...), maar water wordt wel elke dag getest, dus zal wel goed zijn. Beperkt aantal ligbedden en geen parasols.Omgeving ronduit geweldig (fietsen, wandelen, meren)

• 5Eetgelegenheden
  • 9Fam Oost24-08-2021

Leuke gemoedelijke camping

Wat een leuke camping, vriendelijke eigenaars. We huurden een mooie ecolodge met een grote veranda. Er is een mooi beekje dat door de camping loopt, en er is een klein maar heerlijk schoon zwembad. Ook is er een mooie visvijver. We bestelden elke dag via de app lekker stokbrood. Het is een overzichtelijke camping zonder al teveel poespas maar alles is aanwezig. Prachtige omgeving, Gerard Mer, de watervallen. De kinderen maakten snel contact en waren druk met zwemmen, pingpongen en de trampoline.

• 8Tanna24-08-2021

Fijne camping met geweldige boomhut.

Wij zaten in de boomhut, heerlijk afgezonderd van de rest van de camping. Vonden wij gezin met wat oudere kids (12 en 17) heerlijk. De boomhut is voor lange (185) mensen wat krap (bedden, binnen bankje/kruk en douche) maar verder erg mooi met heerlijk terras.

• 9Karlijn10-08-2021

Fantastische kindercamping voor jonge kinderen!!

Het is een fantastische kindercamping!! We waren op zoek gegaan naar een kleine camping waar onze kinderen van 7 en 2 jaar zich zouden vermaken en dat is gelukt!!! Vooraf al enorm veel informatie gekregen van Samuel! Bij aankomst een zeer hartelijke ontvangst met een duidelijke uitleg! Vervolgens 11 heerlijke dagen van onze vakantie genoten, met een mooi schoon zwembad, fijne speeltuin, hele leuke Nederlandse Animatie en alle vrijheid voor de kinderen om hun gang te gaan! Toilet en douche worden vaak schoongemaakt, evenals het afwas gedeelte! Vanuit hier de mogelijkheden om veel uitstapjes te maken om de Vogezen nog beter te ontdekken! En ook op de camping word nog het nodige georganiseerd, wijnproeverij, pizza avond, enz,.. We gaan hier zeker nog een keer terug komen!!

• 10Ellen10-08-2021

Gemoedelijk en sfeervol

Tweede keer op deze camping. Klein en rustig, maar heel gezellige camping. Fijn zwembad. Veelal Nederlanders, maar ook andere nationaliteiten. (BE/CH/FR) De Franse eigenaars hebben het goed voor elkaar. Verwacht hier geen drukte en veel luxe. Simpele faciliteiten, maar heel prima. Wekelijks een Wijnproeverij, Elzasser diner en Tarte Flambee. Animatie (NL) voor de kinderen is leuk en goed. Het riviertje langs de camping, de Visvijver, biblio/spelotheek en kruidentuin is super. Verzorgde accommodatie (mobil chalet) aan mooi ruim veld. Toiletgebouw goed en vooral schoon! Een echt camping gevoel hier nog met veel badmintonners op de veldjes in de avond. Omgeving is prachtig met Lac Noir en le Hohneck is prachtig wandelen, Lac Longemer is leuk zwemmen. Colmar, Riquewihr, route du vin, van alles wat. Op deze camping heerlijk in de natuur en lekker tot rust komen. Onze kinderen van 5 en 7 vinden het heer heerlijk. Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar