Géén boekingskosten

• 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Word vriendelijk ontvangen op de verzorgde Camping Au Mica Corcieux Vosges 88, gelegen in een prachtig park en naast een visvijver. De camping is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, vanwege de gezellige animatie en het zwembad. Bezoek een van de vele watervallen in de omgeving of neem een duik in het Lac de Gérardmer 15 kilometer verderop.

244 Reviews over Au Mica

• 7Elsbeth28-06-2022

Aardige camping

Aardige camping, vriendelijke personeel, doen erg hun best. Klein zwembad, voor in het voorseizoen ok maar in hoogseizoen te klein denk ik. Minpunten zijn dat de camping aan een doorgaande weg ligt en dat hoor je, (s nachts is het wel rustig) en dat de camping s nachts niet verlicht is. Veel vaste gasten toen wij er waren.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Peter Beurskens03-06-2022

Absolute aanrader | jonge gezinnen | klein schalig

Kleinschalige kindvriendelijke camping met leuke details voor jonge kinderen. O.a. Klein strandje bij een beekje, houten diertjes rondom de visvijver. Ons oudste zoontje van 3,5 jaar was er helemaal gek van! Verder een erg goed onderhouden camping met goed personeel. Absolute aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Judith24-08-2021

Gemoedelijke camping voor gezinnen met jonge kids

Gemoedelijke kleine camping met staanplaatsen en chalets. Gemiddelde leeftijd kinderen zo'n 4 jaar. Elke ochtend knutselclub, s middags een speelactiviteit en 's avonds kwartiertje kinderdisco. De plaatsen zijn ruim en groen. Sanitair is schoon en er is een familiedouche zowel bij de dames als bij de heren. Campingeigenaar heel vriendelijk en behulpzaam.Simpele snackbar voor pizza en patat, mag geen naam hebben, maar voor een keertje wel te doen.Verwarmd zwembad wat klein en troebel, (wsl door hoeveelheid jonge kinderen...), maar water wordt wel elke dag getest, dus zal wel goed zijn. Beperkt aantal ligbedden en geen parasols.Omgeving ronduit geweldig (fietsen, wandelen, meren)

• 5Eetgelegenheden
  • 9Fam Oost24-08-2021

Leuke gemoedelijke camping

Wat een leuke camping, vriendelijke eigenaars. We huurden een mooie ecolodge met een grote veranda. Er is een mooi beekje dat door de camping loopt, en er is een klein maar heerlijk schoon zwembad. Ook is er een mooie visvijver. We bestelden elke dag via de app lekker stokbrood. Het is een overzichtelijke camping zonder al teveel poespas maar alles is aanwezig. Prachtige omgeving, Gerard Mer, de watervallen. De kinderen maakten snel contact en waren druk met zwemmen, pingpongen en de trampoline.

• 8Tanna24-08-2021

Fijne camping met geweldige boomhut.

Wij zaten in de boomhut, heerlijk afgezonderd van de rest van de camping. Vonden wij gezin met wat oudere kids (12 en 17) heerlijk. De boomhut is voor lange (185) mensen wat krap (bedden, binnen bankje/kruk en douche) maar verder erg mooi met heerlijk terras.

• 9Karlijn10-08-2021

Fantastische kindercamping voor jonge kinderen!!

Het is een fantastische kindercamping!! We waren op zoek gegaan naar een kleine camping waar onze kinderen van 7 en 2 jaar zich zouden vermaken en dat is gelukt!!! Vooraf al enorm veel informatie gekregen van Samuel! Bij aankomst een zeer hartelijke ontvangst met een duidelijke uitleg! Vervolgens 11 heerlijke dagen van onze vakantie genoten, met een mooi schoon zwembad, fijne speeltuin, hele leuke Nederlandse Animatie en alle vrijheid voor de kinderen om hun gang te gaan! Toilet en douche worden vaak schoongemaakt, evenals het afwas gedeelte! Vanuit hier de mogelijkheden om veel uitstapjes te maken om de Vogezen nog beter te ontdekken! En ook op de camping word nog het nodige georganiseerd, wijnproeverij, pizza avond, enz,.. We gaan hier zeker nog een keer terug komen!!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Ellen10-08-2021

Gemoedelijk en sfeervol

Tweede keer op deze camping. Klein en rustig, maar heel gezellige camping. Fijn zwembad. Veelal Nederlanders, maar ook andere nationaliteiten. (BE/CH/FR) De Franse eigenaars hebben het goed voor elkaar. Verwacht hier geen drukte en veel luxe. Simpele faciliteiten, maar heel prima. Wekelijks een Wijnproeverij, Elzasser diner en Tarte Flambee. Animatie (NL) voor de kinderen is leuk en goed. Het riviertje langs de camping, de Visvijver, biblio/spelotheek en kruidentuin is super. Verzorgde accommodatie (mobil chalet) aan mooi ruim veld. Toiletgebouw goed en vooral schoon! Een echt camping gevoel hier nog met veel badmintonners op de veldjes in de avond. Omgeving is prachtig met Lac Noir en le Hohneck is prachtig wandelen, Lac Longemer is leuk zwemmen. Colmar, Riquewihr, route du vin, van alles wat. Op deze camping heerlijk in de natuur en lekker tot rust komen. Onze kinderen van 5 en 7 vinden het heer heerlijk. Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Arno Kuijer10-08-2021

Geweldige sfeer met juiste voorzieningen

Kleinschalige camping met de juiste sfeer. Het terrein en de gebouwen zijn leuk aangekleed en geven de sfeer de je in Frankrijk verwacht. Animatie was erg leuk voor de jongere kinderen en kinderen maken heel makkelijk contact op de camping. Personeel geduldig en vriendelijk. Wij hadden een ecolodge, welke onze verwachtingen overtrof. Wanneer de camping vol is denk ik dat het aantal wc's en douches aan de magere kant is. Enig nadeel van de locatie is de weg die hoorbaar langs de camping loopt.Ik zou graag in de toekomst weer naar deze camping gaan, maar zal nooit weer de Vogezen ruim van tevoren boeken. Veel regen gehad en erg onvoorspelbaar

• 5Eetgelegenheden
  • 9Stéphan van der Spruit09-08-2021

Gewoon gaan!

Gastvrij, schoon en overzichtelijk!Dit is een camping waar je met kinderen tot 12 jaar een heerlijke tijd zal hebben! Zeer gastvrije beheerders. Een goede camping met animatie voor de kinderen. Er zijn voldoende dingen in de omgeving te doen.Zeer vriendelijke beheerders!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Petra27-07-2021

Helaas een tegenvaller

Kleine overzichtelijke camping. Staat helemaal vol (eind juli) met voornamelijk Nederlanders. Kleine plaatsen, auto kan er vaak niet bij worden geplaatst. Veel kinderen tot 10 jaar, met name van 1 tot 6 jaar. De hele dag hoor je wel ergens een klein kind huilen, onze kinderen zijn 7 en 10 en dan begint dat na 3 dagen toch een beetje irritant te worden. Tot 22.30 nog rumoerig, daarna wordt het stiller, in de ochtend vanaf 8.00 al geluiden. De naastgelegen weg hoor je de hele dag, overigens geen last van bij slapen (in caravan). Klein zwembad en weinig sanitair in verhouding tot het aantal plaatsen/bezetting. Sanitair wordt wel regelmatig schoongemaakt maar ruikt niet heel fris, mogelijk omdat het wat verouderd is. Douche veelal lauw. Het brood moet de dag van tevoren worden besteld en is super lekker. Deze camping gekozen vanwege het hoge Zoover cijfer, helaas een tegenvaller.

Camping Au Mica info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar