Camping Au Mica

Met jonge kinderen

Heel fijne camping

M. Storms
18-9-2018

Au Mica is een leuke camping. Het ziet er allemaal zeer verzorgd en gezellig (met veel bloemen, kruidentuin, speelplek en snackplek) uit.

Heel erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Samuel de campingeigenaar is heel erg vriendelijk en doet erg z’n best het zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij zijn er op onze heen en terug weg enkele nachten geweest en waren zeer te vreden.

De weg er naast is vrij druk dat is wel jammer, maar verder was alles prima!

En absoluut niet duur.

Absolute topper voor gezinnen met jonge kinderen!

Berdienke Kouwen
17-9-2018

De camping is enorm kindvriendelijk, het sanitair wordt goed onderhouden en is gezellig gedecoreerd. Aan de kleine dingen is gedacht bijv. maandverband op de vrouwentoiletten.

Kleine kinderen zijn veilig, hebben genoeg speelgelegenheid.

Eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam: ze hebben ons ’s avonds laat nog geholpen met dekens toen het te koud was. Ze zoeken steeds naar manieren om het te verbeteren en veiliger te maken.

Er is een ruime keuze aan brood bij de receptie, ook bruin brood of meergranen is mogelijk.

Er is veel informatie over activiteiten in de buurt en je hebt alles wat je nodig hebt: supermarkten, een gezellig toeristisch stadje, natuur, enz.

Heel mooi

Marian
11-9-2018

Leuke kleine groene camping mooie plaatsen goed sanitair vriendelijke eigenaar heerlijk om hier te vertoeven

Fantastische camping voor kleine kinderen

Robbert Oomen
10-9-2018

Enorm genoten van deze kleine maar fijne camping. Voor onze kleine kinderen was er veel leuks te doen en hebben ze genoten van de vrijheid en de ruimte. We zouden hier zonder twijfel nog eens terug willen.

Afgelopen voor de 2e keer op Au Mica geweest en wat was het heerlijk terugkomen. De camping ziet er heel erg fleurig en verzorgd uit. De bloemen bloeien prachtig en dit zet gelijk een sfeer neer. De eigenaren (Samuel en Andrea) runnen deze camping met veel passie en visie. Deze camping wil niet zo zeer groter worden maar elk jaar willen ze verbeteren en hier hebben ze dan ook visie voor. Dit jaar is er een visvijver bijgekomen en in de toekomst komen er waarschijnlijk meer parkeerplaatsen zodat er minder auto's bij de tent/caravan hoeven te staan. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit een geweldige camping. Leuk zwembad, gezellige kinderclub en het leuke beekje. Wij hopen zeker nog een keer terug te komen! Ook de omgeving is prachtig. Er is veel te doen in de Vogezen!

Leuke camping in een prachtige omgeving

Van der Molen
3-9-2018

Leuke camping in een werkelijk prachtig gebied. Een enthousiast en meedenkend jong gezin als eigenaren. Broodjesservice bij de receptie en leuke activiteiten zoals een wijnproeverij. Zwembad is groot genoeg voor de kinderen en is goed beveiligd met een hek. Sanitair is geen grote luxe, maar voor ons voldoende. Je hebt alles wat je nodig hebt. Veel Nederlanders op de camping (waarschijnlijk door touroperator keurmerk). Wij hebben een mooie tijd gehad! Dingen die wat minder waren zijn omgevingsgeluiden ('s avonds hoor je af en toe wat honden blaffen vanuit de omgeving en de weg is hoorbaar vanaf de camping) en wij vonden niet alle plekjes even mooi. Onze plek was ruim met een prima uitzicht, maar andere plekjes hadden we zelf liever niet gestaan omdat deze zeker 3 meter minder breed waren en uitkeken op de auto van de overburen op een afstand van enkele meters. Veld bij het beekje en het veld waar wij stonden (plek 18) vonden wij het mooiste.

Gastvrij, schoon en overzichtelijk!

Stéphan
1-9-2018

Dit is een camping waar je met kinderen tot 12 jaar een heerlijke tijd zal hebben!

Zeer gastvrije beheerders. Een goede camping met gelukkig alleen in de ochtend animatie voor de kinderen. Er zijn voldoende dingen in de omgeving te doen.

Geweldig!

Alexandra
30-8-2018

Geweldige camping. Ik was alleen op reis en ik had een goede plek met elektriciteit en ze hadden een verloopstuk voor mij. Ook kon ik alles vragen bij de receptie. Ze geven je erg goed advies over wandel routes en hebben geplastificeerde kaarten die je mee mag nemen. Verder kwa sanitair goed en redelijk rustig in de omgeving. Er is een snackbar en een verwarmd zwembad. Ook is er een vis vijver en hebben ze fijne ruime plekken. Ook leuk voor gezinnen met een speeltuintje en een trampoline. De ligging is ook ideaal want je kan zo naar allemaal stadjes rijden en wandel gebieden. Kortom zeker een aanrader of je nu alleen of met je gezin gaat! Ow en zeker goedkoop voor 1 pers met elektriciteit betaalde ik 12,22 per nacht!

gewoon gaan en genieten

dirk van der leeden
28-8-2018

Kleinschalige camping, super voor jonge gezinnen,maar ook voor ouderen kan je heerlijk genieten van alles wat om je heen gebeurd , Beheerders doen hun uiterste best en staan altijd voor je klaar. fijn zwembad niet groot maar heerlijk fris , leuke vis vijver , sanitair voldoende , hebben ook niet hoeven wachten bij de douche lekker warm water . camping plekken met bomen ,mooie omgeving

kortom het is fijn om daar te zijn

Voor herhaling vatbaar. Fantastische camping!

Fam. Hegeman
27-8-2018

Super! Wat hebben we een fijne vakantie gehad op deze kleinschalige familiecamping. Het sanitair is heel schoon, warm water is gratis, speelmogelijkheden voor de kinderen, een beekje en een visvijver, een groot speelveld, grote kampeerplekken, heerlijke broodjes in de ochtend, zeer verzorgde tuinen verspreid over de camping. En natuurlijk het mooie zwembad. De animatie was top! Het echtpaar dat de camping beheert is heel enthousiast en doen hun uiterste best om iedereen het naar de zin te maken. De omgeving is prachtig. We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Mica in Corcieux (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Mica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.