Camping Au Mica

166 reviews over Camping Au Mica in het Nederlands

Fijne en rustige camping

Lotte
19-6-2018

Fijne camping, ruime plaats, aardige eigenaar, goed sanitair. Prachtige omgeving! Het enige mindere was dat we de auto’s op de weg konden horen en het weer.

Prima stop op weg naar het zuiden

Jos
9-6-2018

Gezellige charme camping. Vriendelijke, behulpzame beheerders.

Heel relaxed!

Patrick
6-6-2018

De restaurants in het dorp waren bijna allemaal dicht

We hebben een aantal aanbieders voor Au Mica voor je op een rij gezet:

om steeds weer terug te komen

johan
    2-6-2018

Goede sfeer zorgzame beheerders mooie omgeving hoed verzorgd.

fijne camping mooie omgeving volgend jaar weer

Ruud Wijnschenk
    30-5-2018

Het is een kleine rustige camping. De camping is netjes en kleinschalig van opzet. de eigenaar is nog van alles aan het verbeteren en dat zie je vooral bij het zwembad. nog niet alles is helemaal klaar. echter alles functioneert prima en voldoet uitstekend. voor kinderen is alles aanwezig om zich goed te vermaken. plaatsen zijn netjes ruim en overzichtelijk. we hadden goed zich op de speelplaats en het zwembad zodat we onze zoon goed in de gaten konden houden. Kortom fijne camping we hebben genoten

Fantastische kindvriendelijke kleinschalige camping in een waanzinnig mooie omgeving. Heel idyllisch en hele lieve eigenaren (jonge mensen met jong kindje). Heerlijk zwembadje, leuke speeltuin, schoon sanitair en mooi kabbelend riviertje waar kleintjes heerlijk in kunnen spelen. Ruimen kampeerplekken en genoeg te doen in de omgeving!

echt vakantie rust en genieten

marjon
    3-2-2018

een fijne camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel er word Frans Duits Engels en Nederlands gesproken

kleine winkel en elke morgen vers brood snackbar voor een snack en 2x per week flamkuchen vers uit eigen oven

ruime plaatsen schoon sanitair verwarmd zwembad en een speel riviertje en kids club met Nederlandse animatie

en op loopafstand van het dorpje

wij hebben ons hier 2 weken heerlijk vermaakt

Kleine en gemoedelijke camping

Elisabeth
    18-11-2017

Het sanitair is schoon en netjes. Het zwembad is klein maar fijn, het speeltuintje heeft een tafeltennistafel, trampoline en een klein klimrek. Er is een kleine bibliotheek aanwezig met veel Nederlandse boeken en tijdschriften. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zorgen ervoor dat alles naar wens is.

Het dorpje corcieux is op loopafstand. De dichtstbijzijnde supermarkt is de super u op 5 minuten rijden. Deze is ook op zondagmorgen open. Dorpjes zoals kaysersberg en riquewihr zijn wel allemaal op ongeveer een uur afstand maar zeker de moeite waard ook colmar is een stad die je moet hebben gezien.

De camping is heel klein en gezellig, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners is er iets minder. De wifi is bij de receptie gratis.

De tent die wij gehuurd hadden is de Ecolodge Bungalowent 5 personen is heel mooi! Het terras en de keuken beide heel mooi. Het badkamertje is echt ideaal een fijne douche, wc en wasbak. Wij hebben al een aantal tenten gehad en deze was de mooiste en het goedkoopste.

Tip: bbq erbij huren is heel leuk, je krijgt er kolen en aanmaakblokjes bij

Geweldig!

Familie Zandberg
    29-10-2017

Wat een fijne camping. Bij binnenkomst voel je je al ontzettend welkom. Vriendelijke eigenaren, spreken goed Engels en Duits. Doen er alles aan om het je naar het zin te maken en dat is zeker te zien. Kleine details, als iets stuk is werd t meteen gemaakt, miste je iets (krukje bij de afwaslocatie) werd dit meteen gerealiseerd. Verder voor kleine kinderen een simpele maar erg leuke miniclub met Nederlandse meisjes die dit organiseerden. Het zwembad was een heerlijke verkoeling en werd goed schoon gehouden. Het beekje en speeltuintje is fantastisch en daarbij een groot vrij speelveld waar je als ouder goed het oog op kunt houden. We hebben veel leuke dingen gedaan in de prachtige Vogesen, na 10 dagen hadden we eigenlijk nog genoeg dingen die we wilden doen. ( watervallen bekeken, prachtige hykes, kastelen bezocht)

De snackbar was simpel maar lekker, twee dagen in de week flammkuchen en tijdens het koken kon je kruiden plukken uit het kruidentuintje. Ik kan niets bedenken wat ik graag anders had willen zien. Ik wens de eigenaren nog veel succes met de toekomst.

super camping met een leuke sfeer

Kremers123
    4-9-2017

Om even met de (persoonlijke) negatieve dingen te beginnen. De weg kun je savonds in een tent horen. Wij (ouders) sliepen in een caravan en hadden hier geen last van. Het afwaswater is een beetje een de koude kant. de paden zouden beter verlicht kunnen worden. Maar aangezien de huidige eigenaren nog maar pas de camping beheren en zij al veel dingen hebben verbeterd zullen ze dit ook aanpakken.

Verder is de camping een heel leuke camping waar het allemaal lekker gemoedelijk is. Ook is dit een camping waar ze je niet het vel over de oren willen trekken. Ik denk dat ze er binnen nu en twee jaar zeker weer een waarderingspuntje bij hebben als ze verder gaan verbeteren.

In de omgeving is voldoende te beleven en er is een SPAR supermarkt in het dorp (loopafstand) . Aldi, Super-U en Lidl moet je met de auto naar toe.

Deze camping is zeker de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Au Mica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Mica in Corcieux (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Mica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Mica scoort een 8.93 uit 10 op basis van 168 reviews.