Treignac (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Treignac (Correze) voor je op een rij gezet:

Reviews over Treignac (Correze)

Annemieke en Pieter,
    23-8-2015

De omgeving is niet heel erg ingesteld op toeristen. Dus tussen de middag (12 - 14.30) gaan alle winkels dicht en worden de luiken gesloten. Ook is men i.h.a. niet bedreven in andere talen dan Frans. Wie rust en natuur zoekt, en van oude dorpen houdt kan hier goed terecht. Ook met (kleine) kinderen, een heel leuk meertje in de buurt met afgezet zwemgedeelte. Voor wat oudere kinderen kan de verveling toeslaan.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bijzonder fraai

Annemieke en Martin,
    14-8-2015

Als je van rustig slenteren in een authentiek Frans dorpje houdt is Treignac een aanrader. Wat opvalt is dat je eigenlijk heel weinig niet-Fransen tegen komt. 's Avonds is er behalve een paar restaurantjes niet zo heel veel te beleven, maar overdag is Treignac een goede basis om al het fraais dat de Corrèze te bieden heeft te ontdekken. De omgeving zelf is heuvelachtig en bestaat uit afwisselend bossen en weides. Wij hebben zo goed als geen industrie gezien. Dorpen en de natuur zijn opvallend rustig en bijzonder schoon.

Gereisd met partner in juli 2015

Corrèze is mooier gebied dan Dordogne

Overgaauw,
    28-7-2014

Prachtige omgeving: zeer heuvelig met mooie oude stadjes/dorpen. Veel sportieve activiteiten te doen: kano/parapente/paardrijden/zwemmen/wandelen/fietsen. Diverse meren in de buurt. Overal zeer schoon en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig typisch oud frans dorpje

Peter & Alice Smetsers, Oosterhout (N.Br.),
    27-6-2014

Rustig plaatsje in de Correze. In de nabije omgeving diverse leuke kleine oude stadjes en dorpjes. Aanrader is zeker een bezoek aan de 'Cascades van Gimel' onder Tulle met zijn 3 prachtige watervallen.

Gereisd met partner in juni 2014

Het echte "Franse leven"

Marcel Segers,
    21-7-2009

Wij verbleven in L'art de vivre' in Treignac. Deze wordt gerund door Stella en Frank, met wat hulp van zoon, dochter en nichtje. Een prima plek om tot rust te komen. Een echte familie-sfeer, daar ontkom je niet aan. De omgeving is typisch Frans en het biedt voldoende afwisseling voor de sportieve, avontuurlijke of juist rustzoekende vakantieganger. Kortom een plek uit duizenden.

Gereisd met partner in juli 2009
Treignac (Correze) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 28 reviews