Camping Les Saules

Tonen op kaart

22 reviews over Camping Les Saules

• 2019
    10Henny en Freerk12-08-2019

Een erg mooie en rustige camping

We zijn zeer gastvrij ontvangen op deze mooie camping. Vanuit onze tent hadden we een prachtig en ruim uitzicht over het landschap. Elke avond genoten we van de indrukwekkende zonsondergangen. We hebben heerlijk gelezen, geluierd en gewandeld in de mooie omgeving. En de eigenaar hielp mee waardoor we onze elektrische auto op de camping konden opladen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Patrick en Janneke06-08-2019

Idyllisch, kleinschalig en kindervriendelijk

We hebben in juli 2019 op deze geweldige kleinschalige idyllische camping gestaan met onze vouwwagen en 2 kleine kinderen (3 en 6 jaar). We zijn al op vele campings in Europa geweest, maar deze camping overtreft werkelijk alles. Het is zo’n complete camping en heeft alles wat wij zoeken, een speeltuin met zandbak in de schaduw en trampoline, tafeltennistafel en vele spelletjes en bibliotheek etc, met hangmatten her en der. Maar ook een heerlijk open veld en veel ‘scharrelruimte’ voor de kids, tot zwemmeertje met leuke waterfietsjes voor de kids. Natuurlijk niet te vergeten, starten in de ochtend met heerlijke koffie, maar ook ’s avonds, gezellig aan de bar nog een drankje doen, als de kids op bed liggen (de afstand is zo kort, dat de babyfoon nog goed bereik had). Van broodjeservice in de ochtend , af en toe spontaan kampvuur met marshmallows roosteren en leuke activiteiten georganiseerd door kids van de camping. Geweldig!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Loek en Francisca08-01-2019

Heerlijke rust in groene omgeving

Wat een geweldig mooie camping. Een oase van rust, natuur en gastvrijheid. Wij hebben eind juni twee weken op deze prachtige camping gestaan. We werden enthousiast ontvangen door Laura, Michel en de kinderen die de camping net hadden overgenomen. Genoten van de groene omgeving (op de fiets), het zwemmeertje en het heerlijke terras. Daar s’avonds vaak gezeten voor een glas wijn, een gezamenlijke maaltijd of het WK voetbal. Op 4 juli een hevige storm doorstaan met tientallen omgewaaide bomen en een paar dagen zonder stroom gezeten, maar Michel en Laura deden er alles aan om dat ongemak op te lossen. Wij raden deze camping van harte aan en snappen heel goed dat de vaste gasten uit het verleden er van balen dat ze niet meer welkom zijn, maar met kleren aan hebben wij er van genoten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Hans Doosje25-09-2018

Fantastische camping voor jong en oud!

Een camping in een prachtig gebied, vooral als je van rust en natuur houdt. De camping is echt fantastisch voor jong en oud. Voor gezinnen met kleine kinderen en voor mensen die van rust houden. Misschien voor kinderen in de puber leeftijd iets minder als je van een bruisende camping met disco enz houdt; die is er namelijk niet. De camping beheerders zijn ontzettend lief en behulpzaam. Alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken. Ze staan open voor goede suggesties. De plaatsen zijn ruim en rustig (nu waren wij wel aan het begin van het seizoen) en erg mooi gelegen. Geen drukke verkeerswegen in de nabijheid. Je kunt hier inderdaad de stilte voelen en omdat er geen grote steden in de buurt zijn genieten van de prachtige sterrenhemel. Honden zijn welkom, mits aangelijnd. Wij hebben in de directe omgeving van de camping een snel stromend beekje ontdekt waar onze labradoodle zich uit kon leven.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Jana27-08-2018

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

De heerlijkste camping ooit, (maar niet verder vertellen, want anders kunnen we er volgende keer niet meer terecht). De eerste gedachte na onze rondleiding op de camping door eigenaar Michel was: waarom hebben we niet meteen twee weken geboekt. De camping zelf is prachtig: veel natuur, ruime plekken, overal zitjes en speelplekken en een bibliotheek vol boeken die geleend kunnen worden. We hebben genoten van onze fijne plek met zon en schaduw, de verse broodjes iedere ochtend, het heldere zwemmeer en de gezelligheid rond het kampvuur. Sanitair is top, service is super. Met twee kleine avontuurlijke jongens (3 en 5) was de gemoedelijke sfeer en kleinschaligheid van de camping perfect en hebben we echt kunnen ontspannen. We hebben die extra week gelukkig ter plekke nog kunnen bijboeken en hebben ruim twee weken ontzettend genoten van de warme gastvrijheid van Michel en Laura. Dank jullie wel! (eigenlijk alleen maar tienen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Joris16-08-2018

Fantastisch!

Deze camping is 'by far' de meest ontspannen ervaring die ik als kampeerder ooit heb gehad. Niet alleen is de camping zelf een idyllische plek in een prachtige omgeving met alle faciliteiten die je je als gezin met kleine kinderen wenst, maar met name het enorme welkome gevoel dat Michel en Laura je geven is ongekend. Niet gek dat we na een rondje Dordogne toch maar weer terug zijn gekomen naar deze camping. Het voelde als een cadeautje om bij jullie te mogen zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Roel06-08-2018

Geweldig!

Wat een absolute topplek is dit! Ik heb me even afgevraagd of ik wel een review wilde schrijven over deze camping want dit is zo’n plekje dat je eigenlijk liever geheim houdt voor de rest van de wereld ☺. De camping is een oase van rust, waar tegelijkertijd een leuke bedrijvigheid is, met erg ruim opgezette plekken en een fantastisch meertje dat gevoed wordt door een natuurlijke bron. De kinderen (4, 8 en 9) hebben zich urenlang samen met hun vrienden prima vermaakt op het meertje door zoveel mogelijk salamanders te vangen of gewoon lekker te spelen en te zwemmen. De (nieuwe) eigenaren van de camping zorgen ervoor dat iedereen zich direct welkom voelt. Er hangt een heerlijk ontspannen sfeer en er is altijd tijd voor een praatje of een drankje op het terras. ’s Avonds wordt er door de campinggasten vaak gezamenlijk een kampvuur gemaakt en komen de marshmallows én af toe een gitaar tevoorschijn. Michel en Laura nogmaals bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Lauren25-07-2018

Tot stilstand komen

Het is het eerste jaar voor de nieuwe campingeigenaren en voor ons was dit de eerste keer kamperen met ons zoontje van bijna 1 jaar oud. We hebben het heerlijk gehad! Les Saules is een prachtige camping met mooie plaatsen, met veel groen en daardoor privacy, midden in de natuur. Wind in de bomen, fluitende vogels, gekwaak van de kikkers uit het meertje, voeten in het gras en verder even niks. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. In het midden als hart het prachtige huis tussen de bloemen, een vuurplaats, en 's avonds de kaarsjes op tafel. De sfeer is ongedwongen, en voor kinderen is er van alles te doen en te ontdekken. We hebben ons welkom gevoeld en de zorg sprak uit details. Bij aankomst waren er alvast wat kinderboekjes voor ons zoontje klaar gelegd op de tafel bij de grote boekenkast, na een hele heftige storm kwam de campingeigenaar nog in de stromende regen checken of alles goed was met ons. Wij komen zeker weer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Bert18-03-2018

Superplek, Helaas geen naturisme camping meer....

In 2017 is de campoing verkocht. Helaas is het nu een textiel camping geworden. Dus alle reviews tot en met 2017 hebben betrekking op bezoekers die naturistisch kampeerden. Vanaf 2018 zal het een textiel camping zijn, Helaas!!!

het was als naturistische camping een pracht plek om te kamperen. Sanitair was onlangs gerenoveerd en zag er prachtig uit. Alles super schoon. Vanwege de beperkt aantal plaatsen, leerde je alle mensen al snel "kennen"en was het een gezellig "familie" gebeuren. Super gezellig allemaal. in de avond werd er gezellig met een potje bier aan het kampvuur gezeten en over koetjes en kalfjes gepraat. enkele dagen in de week werd er heerlijk gekookt door de eigenaar die zijn vak wel verstond. verder was er altijd wel wat te doen maar moest je wel regelmatig op het prikbord kijken om niet iets te missen. natuurlijk elke dag vers brood op de plank.

De locatie is prachtig. Helaas geen naturisme meer....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Rene09-01-2018

Prachtige camping midden in de natuur

Zeker voor kinderen een absolute aanrader. Onze dochter van 8 heeft volop genoten van alle leuke activiteiten in de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

2 tips over Camping Les Saules

• Hans Doosje, 17-02-2019

Camping Les Saules is geen naturisten camping meer. Maar het is nog steeds een geweldige camping!

• Famille R., 14-12-2014

Voor rustzoekers perfecte camping, maar zeker voor gezinnen met kinderen, zelfs in de moeilijke leeftijd, veel ruimte en respect. Naturisme ten voeten uit, zoals het heurt....

0 vragen over Camping Les Saules

• SchaduwplaatsenAanwezig