Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Les Saules

• 9Desiree20-01-2023

Zeker gaan!!!

Wil je lekker ontspannen en genieten voor zowel ouders als kids??? Ga zeker naar Les Saules. De setting nodigt kinderen uit om samen te ontdekken en de volwassenen worden tijdens de diner avonden ook ‘aan elkaar voorgesteld’ alles mag niets moet! De omgeving heeft nog genoeg te bieden waar geen tijd voor was, dus we komen nog een keer!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Guliaz28-08-2022

Super fijne camping

Als je wilt onthaasten en genieten van een echte camping dan moet je hier zijn. Na een zeer gastvrij ontvangst (rondleiding en welkomsdrankje/ijsje) konden we een mooie plek uitkiezen. Het weer zat helaas niet helemaal mee maar ondanks dat hebben we een heerlijke week gehad. Doordat er alleen maar Nederlandse en Belgische gasten waren hadden de kinderen veel aansluiting. Er is geen animatie of een activiteiten programma, dat regelt zichzelf wel, de kinderen vinden elkaar en 1x per week is er een mogelijkheid om deel te nemen aan een gezamenlijke bbq/pizza avond. Je kan heerlijk zitten bij het huis. Zelf een drankje of ijsje pakken. Alles heel gemoedelijk. Het zwemmeertje is heerlijk. Al zal het wanneer de camping volstaat en het heet is wel wat krap zijn. De omgeving biedt veel wandel en fiets mogelijkheden. Verder ligt het erg afgelegen en moet je dus flink rijden als je ergens heen wilt. Dikke aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Richard en Sonja03-08-2022

Met rechte een charmecamping te noemen!

Wat een waanzinnig leuke kleine camping. Dit is met recht een charmecamping te noemen! Laat ik beginnen met de beheerder Carel. Nooit eerder hebben we een welkomgesprek en complete rondleiding van c.a. 1,5 gehad. Super leuk. De plaatsen zijn erg ruim, beschut en bieden veel privacy. De camping en de omgeving zijn erg groen. Carel en zijn team hebben er tijdens ons verblijf alles aan gedaan om het zo leuk en ontspannen mogelijk te maken. De 2 avonden met 80 man aan een lange tafel gezamenlijk eten zullen ons lang bijblijven! De omgeving heeft niet al te veel te bieden. Limoges is de meest dichtbij gelegen stad op c.a. 50 minuten rijden. Een grote supermarkt is op 15 minuten rijden snel te bereiken. De kinderen (9 en 12) hebben zich uitstekend vermaakt dus vertier buiten de camping was voor hun niet direct gewenst. Op de camping staan vooral NL en een enkele B. Heel gezellig en zeker aan te bevelen! Carel en team les Saules Bedankt!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Pieter en Quinta10-08-2021

Waanzinnig fijne camping in de natuur

Wat een fantastische camping! Ruime plekken, prachtig gelegen midden in de natuur. Super schoon sanitair, een heerlijk terrasje voor een drankje en een bitterbal, gezellige avonden met zijn allen eten aan de lange tafel, een fijn meertje en een top beheerder die met zijn team voor gastvrijheid zorgt. Wel wat verder gelegen van dorpjes (niet op loopafstand). We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping.

• 10Tamme Oosterhof26-07-2021

OOO wat gezellig

Natuur ..Natuur Natuur .....en stilte ... wat een geweldige beheerder en een strak team ! ze probeerden alles te regelen voor ons ...natuurlijk meertjes met helder schoon water kind vriendelijk ...

• 9Roos Dorsman19-07-2021

Groen pareltje in de Limousin 🌿!

Prachtige, groene camping met hele mooie plekken voor een tent, caravan of camper. Plekken zijn deels met groen afgescheiden. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangst door beheerder Carel. Niks is hem te gek. Ideale camping ook voor kinderen. Onze kinderen hebben zich echt heerlijk vermaakt. In de directe omgeving mooie wandel-en fietsroutes. Een pareltje om niet te vergeten!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Tommy Westerhof19-07-2021

HEEEEEL gezellig leuk personeel

heerlijk rustig ... veel vogels en en andere leuke diertjes

• 10Henny en Freerk12-08-2019

Een erg mooie en rustige camping

We zijn zeer gastvrij ontvangen op deze mooie camping. Vanuit onze tent hadden we een prachtig en ruim uitzicht over het landschap. Elke avond genoten we van de indrukwekkende zonsondergangen. We hebben heerlijk gelezen, geluierd en gewandeld in de mooie omgeving. En de eigenaar hielp mee waardoor we onze elektrische auto op de camping konden opladen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Patrick en Janneke06-08-2019

Idyllisch, kleinschalig en kindervriendelijk

We hebben in juli 2019 op deze geweldige kleinschalige idyllische camping gestaan met onze vouwwagen en 2 kleine kinderen (3 en 6 jaar). We zijn al op vele campings in Europa geweest, maar deze camping overtreft werkelijk alles. Het is zo’n complete camping en heeft alles wat wij zoeken, een speeltuin met zandbak in de schaduw en trampoline, tafeltennistafel en vele spelletjes en bibliotheek etc, met hangmatten her en der. Maar ook een heerlijk open veld en veel ‘scharrelruimte’ voor de kids, tot zwemmeertje met leuke waterfietsjes voor de kids. Natuurlijk niet te vergeten, starten in de ochtend met heerlijke koffie, maar ook ’s avonds, gezellig aan de bar nog een drankje doen, als de kids op bed liggen (de afstand is zo kort, dat de babyfoon nog goed bereik had). Van broodjeservice in de ochtend , af en toe spontaan kampvuur met marshmallows roosteren en leuke activiteiten georganiseerd door kids van de camping. Geweldig!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Loek en Francisca08-01-2019

Heerlijke rust in groene omgeving

Wat een geweldig mooie camping. Een oase van rust, natuur en gastvrijheid. Wij hebben eind juni twee weken op deze prachtige camping gestaan. We werden enthousiast ontvangen door Laura, Michel en de kinderen die de camping net hadden overgenomen. Genoten van de groene omgeving (op de fiets), het zwemmeertje en het heerlijke terras. Daar s’avonds vaak gezeten voor een glas wijn, een gezamenlijke maaltijd of het WK voetbal. Op 4 juli een hevige storm doorstaan met tientallen omgewaaide bomen en een paar dagen zonder stroom gezeten, maar Michel en Laura deden er alles aan om dat ongemak op te lossen. Wij raden deze camping van harte aan en snappen heel goed dat de vaste gasten uit het verleden er van balen dat ze niet meer welkom zijn, maar met kleren aan hebben wij er van genoten.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar