Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

26 Reviews over Les Saules

• 10Pieter en Quinta10-08-2021

Waanzinnig fijne camping in de natuur

Wat een fantastische camping! Ruime plekken, prachtig gelegen midden in de natuur. Super schoon sanitair, een heerlijk terrasje voor een drankje en een bitterbal, gezellige avonden met zijn allen eten aan de lange tafel, een fijn meertje en een top beheerder die met zijn team voor gastvrijheid zorgt. Wel wat verder gelegen van dorpjes (niet op loopafstand). We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping.

• 10Tommy Westerhof10-08-2021

HEEEEEL gezellig leuk personeel

heerlijk rustig ... veel vogels en en andere leuke diertjes

• 10Tamme Oosterhof26-07-2021

OOO wat gezellig

Natuur ..Natuur Natuur .....en stilte ... wat een geweldige beheerder en een strak team ! ze probeerden alles te regelen voor ons ...natuurlijk meertjes met helder schoon water kind vriendelijk ...

• 9Roos Dorsman19-07-2021

Groen pareltje in de Limousin 🌿!

Prachtige, groene camping met hele mooie plekken voor een tent, caravan of camper. Plekken zijn deels met groen afgescheiden. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangst door beheerder Carel. Niks is hem te gek. Ideale camping ook voor kinderen. Onze kinderen hebben zich echt heerlijk vermaakt. In de directe omgeving mooie wandel-en fietsroutes. Een pareltje om niet te vergeten!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Henny en Freerk12-08-2019

Een erg mooie en rustige camping

We zijn zeer gastvrij ontvangen op deze mooie camping. Vanuit onze tent hadden we een prachtig en ruim uitzicht over het landschap. Elke avond genoten we van de indrukwekkende zonsondergangen. We hebben heerlijk gelezen, geluierd en gewandeld in de mooie omgeving. En de eigenaar hielp mee waardoor we onze elektrische auto op de camping konden opladen.

• 10Patrick en Janneke06-08-2019

Idyllisch, kleinschalig en kindervriendelijk

We hebben in juli 2019 op deze geweldige kleinschalige idyllische camping gestaan met onze vouwwagen en 2 kleine kinderen (3 en 6 jaar). We zijn al op vele campings in Europa geweest, maar deze camping overtreft werkelijk alles. Het is zo’n complete camping en heeft alles wat wij zoeken, een speeltuin met zandbak in de schaduw en trampoline, tafeltennistafel en vele spelletjes en bibliotheek etc, met hangmatten her en der. Maar ook een heerlijk open veld en veel ‘scharrelruimte’ voor de kids, tot zwemmeertje met leuke waterfietsjes voor de kids. Natuurlijk niet te vergeten, starten in de ochtend met heerlijke koffie, maar ook ’s avonds, gezellig aan de bar nog een drankje doen, als de kids op bed liggen (de afstand is zo kort, dat de babyfoon nog goed bereik had). Van broodjeservice in de ochtend , af en toe spontaan kampvuur met marshmallows roosteren en leuke activiteiten georganiseerd door kids van de camping. Geweldig!!!

• 9Loek en Francisca08-01-2019

Heerlijke rust in groene omgeving

Wat een geweldig mooie camping. Een oase van rust, natuur en gastvrijheid. Wij hebben eind juni twee weken op deze prachtige camping gestaan. We werden enthousiast ontvangen door Laura, Michel en de kinderen die de camping net hadden overgenomen. Genoten van de groene omgeving (op de fiets), het zwemmeertje en het heerlijke terras. Daar s’avonds vaak gezeten voor een glas wijn, een gezamenlijke maaltijd of het WK voetbal. Op 4 juli een hevige storm doorstaan met tientallen omgewaaide bomen en een paar dagen zonder stroom gezeten, maar Michel en Laura deden er alles aan om dat ongemak op te lossen. Wij raden deze camping van harte aan en snappen heel goed dat de vaste gasten uit het verleden er van balen dat ze niet meer welkom zijn, maar met kleren aan hebben wij er van genoten.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Hans Doosje25-09-2018

Fantastische camping voor jong en oud!

Een camping in een prachtig gebied, vooral als je van rust en natuur houdt. De camping is echt fantastisch voor jong en oud. Voor gezinnen met kleine kinderen en voor mensen die van rust houden. Misschien voor kinderen in de puber leeftijd iets minder als je van een bruisende camping met disco enz houdt; die is er namelijk niet. De camping beheerders zijn ontzettend lief en behulpzaam. Alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken. Ze staan open voor goede suggesties. De plaatsen zijn ruim en rustig (nu waren wij wel aan het begin van het seizoen) en erg mooi gelegen. Geen drukke verkeerswegen in de nabijheid. Je kunt hier inderdaad de stilte voelen en omdat er geen grote steden in de buurt zijn genieten van de prachtige sterrenhemel. Honden zijn welkom, mits aangelijnd. Wij hebben in de directe omgeving van de camping een snel stromend beekje ontdekt waar onze labradoodle zich uit kon leven.

• 10Jana27-08-2018

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

De heerlijkste camping ooit, (maar niet verder vertellen, want anders kunnen we er volgende keer niet meer terecht). De eerste gedachte na onze rondleiding op de camping door eigenaar Michel was: waarom hebben we niet meteen twee weken geboekt. De camping zelf is prachtig: veel natuur, ruime plekken, overal zitjes en speelplekken en een bibliotheek vol boeken die geleend kunnen worden. We hebben genoten van onze fijne plek met zon en schaduw, de verse broodjes iedere ochtend, het heldere zwemmeer en de gezelligheid rond het kampvuur. Sanitair is top, service is super. Met twee kleine avontuurlijke jongens (3 en 5) was de gemoedelijke sfeer en kleinschaligheid van de camping perfect en hebben we echt kunnen ontspannen. We hebben die extra week gelukkig ter plekke nog kunnen bijboeken en hebben ruim twee weken ontzettend genoten van de warme gastvrijheid van Michel en Laura. Dank jullie wel! (eigenlijk alleen maar tienen)

• 10Joris16-08-2018

Fantastisch!

Deze camping is 'by far' de meest ontspannen ervaring die ik als kampeerder ooit heb gehad. Niet alleen is de camping zelf een idyllische plek in een prachtige omgeving met alle faciliteiten die je je als gezin met kleine kinderen wenst, maar met name het enorme welkome gevoel dat Michel en Laura je geven is ongekend. Niet gek dat we na een rondje Dordogne toch maar weer terug zijn gekomen naar deze camping. Het voelde als een cadeautje om bij jullie te mogen zijn!

Camping Les Saules info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar