Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Waardering

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Franse Limousin ligt Camping Domaine de Mialaret. Hier verblijf je op een kasteellandgoed in tenten of chalets. Kinderen kunnen knutselen en timmeren in het timmerdorp. Je mag zelfs een kampvuur maken bij je tent. ’s Avonds is het zwembad ook open voor een frisse duik. Het domein ligt op 15 minuten afstand van het grote meer van Neuvic.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

279 Reviews over Domaine de Mialaret

• 9Ewoud Kuilman20-01-2023

Mooie camping maar Sanitair mag wel vernieuwd word

Mooie camping waar hard aan wordt gewerkt. De nieuwe eigenaar heeft een duidelijk plan over alle vernieuwingen die doorgevoerd gaan worden. Ik hoop echter wel dat hij sanitair hoog op zijn prioriteiten lijstje heeft staan. Zwembad is simpel maar netjes. Ook hier zijn de toiletten wel wat ondermaats. Wij zijn benieuwd wat er komende jaren gaat veranderen. Animatie team is goed alles in Nederlands en eventueel Frans. Eten was niet denderend maar ook hier had hij last van wat tegen slagen wat hoort bij een camping over nemen en veranderingen door brengen. Super vriendelijke eigenaar die denkt in oplossingen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Kolenbrander17-01-2023

er is heel hard gewerkt chapeau

vriendelijke personeel en een mooie opgeruimde camping en in tegenstelling tot 2020 en 2021 een hele vooruitgang

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 1Bart en Patrick27-11-2022

Hun website klopt niet met de werkelijkheid.

Wij komen hier niet meer terug. Hun website klopt niet met de werkelijkheid. Alle mooie praatjes als “niet mijn schuld, werken er hard aan” is in contrast met om 23:00 in Mercedes/Ford Mustang over camping rijden. Dus deze camping beveel ik mijn vrienden niet aan.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Saskla13-09-2022

Genoten!

Prachtige camping op een mooie locatie. Ontzettend gastvrij personeel, je mocht je eigen plek uitzoeken en die van ons was fantastisch. Kinderen hebben genoten van de animatie (in het Nederlands) en wij van de rust. Na een week zouden wij doorreizen naar een andere camping maar kwamen helaas met autopech weer terug op de camping. Er werd onmiddellijk voor 5 dagen overnachtingen voor ons geregeld en de eigenaren hebben ons naar de stad gereden om boodschappen te doen en later onze auto op te halen (wij hadden door omstandigheden geen vervangend vervoer) en een taxi was lastig. Dit hebben wij als geweldig ervaren, want dit hadden ze niet hoeven doen.

Enige aandachtspunt is het sanitair. Het was altijd schoon en netjes, maar inderdaad geen wc papier, veel verstoppingen en enorm verouderd.

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Bianca, Sander en Tom30-08-2022

Genoten van de gastvrijheid en mooie omgeving.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Bij aankomst kregen we een persoonlijke rondleiding, medewerkers van de brasserie en animatie waren sympathiek en gaven een echt vakantiegevoel.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Toon25-08-2022

Massa is kassa

Wij waren na aankomst bedroefd toen we zagen wat er op de website voor beeld geschetst werd niks van klopten.Onze zoon had er juist op verheugd. De camping ligt op een mooie locatie al moet je voor veel activiteiten langer dan een 1/2 uur in de auto zitten. De camping is redelijk. Het is jammer dat de camping in de reacties hier een ander beeld probeer te schetsen. De toilet/douches verkeren in een slechte staat loshangende regendouchen verstopte wc voor twee weken.De 2de wk moesten we opeens eigen wc rollen gebruiken, nou de wc-rollen werden echt niet gejat vanuit een grote afgesloten wc-rol houder🤭Afgesloten watertrappunten. Slechte staat kindertoestellen.Zwembad onhygiënisch door het slecht schoonmaken onveilig qua los liggende tegels en kapotte ligbedden chloor voorraad konden de kinderen bijkomen achter de open bar🫣nee voor ons niet meer. Verbaasd lees ik alle zeer positieve reacties, maar gelukkig heeft een ieder daar recht op!

• 2Eetgelegenheden
  • 10Cornelia24-08-2022

Super leuke vakantie gehad, erg aardig personeel, leuke activiteiten die werden aanbevolen door het super lieve personeel vd receptie, Inderdaad er waren activiteiten aan bevolen die er niet waren, maar er was heel veel wat niet op de site stond en super leuk waren. Wij hebben enorm van de dingen genoten die er waren en hebben erg geluk gehad met het weer. Ik beveel deze camping echt aan. Super mooi zwembad en een kasteel, wat natuurlijk ook de charme heeft. Wij komen zeker terug . Bedankt voor de super fijne tijd Patrick en equipe 😀

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Pascal van der Burgt24-08-2022

Geweldig

De kinderen hebben een geweldige vakantie gehad. Dagelijks Nederlandse animatie, veel kinderen om mee te spelen en een lekker zwembad en meer in de buurt. De camping is ruim opgezet, genoeg schaduw, maar ook al was het 32 graden in de avond koelde het snel af waardoor je goed kon slapen. Het was op tijd stil en aan het einde van de dag werd er een rondje gemaakt om dit te controleren. Er was een brasserie met ok eten en het kasteel restaurant ging net open met wat luxer eten. Er is een kasteel met waterpark (stormbaan) in de buurt en veel te zien. Prachtige natuur en uitzicht, grotten, kastelen en schattige dorpjes. Het is een nieuwe eigenaar die het verbeteren van de camping serieus neemt als ik de plannen hoor die hij heeft met de camping. Nu kleine schoonheidsfoutjes zoals dat de zeep in het toilet gebouw wel eens leeg was, dat de picknick tafel bij de plek door ons zelf gepakt moest worden en er geen koelkast was bij aankomst.(op)

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Toon23-08-2022

Massa is kassa

Wat Willem schrijft in zijn review kunnen wij geheel beamen! Het zwembad was ook in slechte staat en onhygiënisch. Kunnen nog wel even doorgaan jammer genoeg.Het rijden van de eigenaar in hun ronkende bolides hielp ook niet mee om het positiever te gaan bekijken zeker als ze ook nog eens om 00:00 de camping over gaan! als je zoveel slechte dingen zie en hoor om je heen. Vele mensen gingen ook eerder weg. Zo ook wij,de camping was ook aardig leeg getrokken halverwege augustus.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Esther21-08-2022

Aanrader .

Hou je van rust? En wandelen ? Dan kan je hier goed
    je hoofd leeg maken. Dan is dit zeker een aanrader! Het domaine ligt in de bossen en je kunt er prachtig wandelen. Aan het zwembad liggen met uitzicht op het kasteel is gewoon een foto maken waard. Je zou jezelf bijna een prinses gaan voelen. Vriendelijk personeel & lekker gegeten . Ontbijten vanuit het kasteel met uitzicht op de bergen met een opkomende zon dat is gewoon echt genieten! Met een woord genoten. Ik ga hier zeker naar terug .

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Camping Domaine de Mialaret info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (60)

Soort hotel

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar