Camping Domaine de Mialaret

Camping Domaine de Mialaret

7.4Goed

Frankrijk, Limousin, Neuvic (Correze)

7.4Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Franse Limousin ligt Camping Domaine de Mialaret. Hier verblijf je op een kasteellandgoed in tenten of chalets. Kinderen kunnen knutselen en timmeren in het timmerdorp. Je mag zelfs een kampvuur maken bij je tent. ’s Avonds is het zwembad ook open voor een frisse duik. Het domein ligt op 15 minuten afstand van het grote meer van Neuvic.

226 reviews over Camping Domaine de Mialaret

• 8Van Hoek10-08-2020

Zeker de moeite waard

Superleuke week hier gehad met onze jongens van 6 en 4. Zwembad is heerlijk en helemaal niet koud. Eten bij de brasserie is wel simpel maar prima. Zelfs op vakantie gaat een portie bitterballen er goed in. Eten bij het kasteel is wel prijzig maar daar krijg je ook wel iets voor. Timmerdorp vond onze oudste geweldig en ook de kids club beviel goed. Onze chalet was simpel maar wel van alle gemakken voorzien. In de omgeving genoeg te doen. Zeker de watervallen zijn de moeite waard en het meer van Neuvic. Supermarkt op 5 minuten rijden en een heerlijke bakker in Neuvic. Wel een minpuntje is dat je niet kunt pinnen bij de brasserie, dus neem voldoende cash mee. Al met al een leuke kleine familiecamping met respect voor de natuur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    6Eelco21-11-2019

Dubbel gevoel...

We hebben ons goed vermaakt op de camping en in de omgeving maar er zijn wel wat minpunten te benoemen. Zo zijn er veel plekken erg schuin en zie je caravans op meerdere blokken staan om nog een beetje waterpas te staan. Daarnaast staan er her en der kersenbomen waar enorm veel vliegen op afkomen, niet echt fris. Het zwembad is ruim maar niet verwarmd (lees: koud). Paintball klinkt tof maar daar wordt 15 euro voor gevraagd. Tokkelen over de vijver, kampvuur maken en broodjes roosteren erg leuk. De aanblik van de douche schept verwachtingen (grote douchekop en meerdere extra massage stralen), maar als er lauw/koud water uitkomt schiet het niet op... Omgeving is mooi en het meer van Neuvic is top! Mooie ligweide en extra vertier met aqua-games. Verder in de omgeving: watervallen, historisch treintje (op een klein uurtje rijden), kanovaren (aanrader!).

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 6Mariette05-11-2019

Ok vakantie

Ruim opgezet park. In hoogseizoen nog vrij veel lage plekken. Beetje vreemde aanblik hierdoor. Huisjes te doen maar oudbollig ingericht. Niet alles werkte zoals bv tv. Sanitair op t park niet netjes schoon. Beperkt aanbod snacks ijsjes ivm openingstijden. Camping op sich ok maar weinig te doen in de omgeving. Na vakantie mail terug met vermelding borg 100 procent retour. Niet hele borg retour gestort. Hier begin augustus vragen over gesteld. Wacht nog op antwoord

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 4Henk03-09-2019

Teleurstellend

Helaas was de foristcabin zowel van buiten als van binnen enorm verouderd. Badkamer had een "vochtige vieze geur", matrassen waren oud en het was verre van de beschrijving op de website. Leuk was de omgeving en de animatie. Maar helaas ook tennisveld en tennistafels verouderd. Speeltoestellen waren prima. WiFi had achterin bij de foristcabins geen bereik . Ook andere gasten hadden dezelfde ervaring over de accomodatie.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Mike02-09-2019

De kinderen willen terug

Voor ons was deze kasteelcamping echt een ontdekking: eens geen park van keten, maar een authentiek park waar onze twee kinderen (6 en 9) op een leuke manier werden vermaakt. Ze genoten enorm van het vuurtje stoken, de visvijvers en de circusschool. Wij vermaakten ons uitstekend aan het zwembad of in de riante safaritent. Ook leuk: alle dieren op het domein, waar we regelmatig even bij gingen kijken. De kinderen willen volgend jaar graag weer terug en wij denken er ook serieus over na. Gemakkelijk in het Nederlands communiceren op de camping en met het personeel, maar een echte Franse sfeer in het (prachtige!) kasteeltje. Aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Agnes20-08-2019

Heerlijk tot rust gekomen

Twee weken in een forrest cabin verbleven. Huisje wat gedateerd en kan een likje verf gebruiken maar daar is de prijs ook naar. Kinderen hebben zich goed vermaakt tijdens de verschillende niet alledaagse activiteiten (circusschool/tokkelen/lasergamen)twee leuke speeltuinen. Zwembad groot genoeg maar onverwarmd dus het werd niet lang zwemmen. Broodjes en afhalen op bestelling. Ging prima. Omgeving mooi maar niet heel veel te doen in de directe omgeving. Wel mooie fiets/wandel omgeving. Begreep dat eigenaar wegens omstandigheden niet hele zomer aanwezig was. Geen hinder van ondervonden. Daarbij 3 schoonmakers weggelopen dus dat kan de mindere referenties over het sanitair verklaren.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Rene Hof19-08-2019

Goede locatie voor fietstochten

Met een aantal vrienden zijn we gaan fietsen in Frankrijk. Toevallig bij Mialaret terecht gekomen. Vanaf de camping hebben we verschillende fietstochten ondernomen. ‘S avonds lekker gegeten op het kasteel. Klusjesman heeft nog onderdeel aan frame gelast! Bedankt voor de service, we komen volgend jaar zeker weer voorbij!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7De Crom19-08-2019

Leuk voor kinderen.

Wij verbleven in een forestcabin. Zoals op de site aangegeven is de inrichting basic (daar is de prijs ook naar). Bedden en keukeninrichting waren prima. Tijdens douchen werd wel de hele badkamer nat doordat er geen douchegordijn was. Personeel was behulpzaam bij reparatie kleine mankementen. Kinderen vonden het fantastisch, tokkelen, circusschool, knutselen, timmerdorp, zwemmen (koud water!), vuurtje stoken en veel in de speeltuinen gespeeld. Brasserie was toen wij er waren erg druk, eten was ok, niet bijzonder. Openingstijden niet heel ruim. Zo was de brasserie dicht tussen de middag tot 16 uur.

Minpunt vind ik het ontbreken van een rookmelder in de forestcabin! In de directe omgeving weinig te doen, meer van neuvic is wel echt een aanrader!

• 6Eetgelegenheden

• 10Naomi19-08-2019

Fantastische camping met een prachtige omgeving

Een echte aanrader voor jong en oud. De omgeving is erg mooi en je kunt heerlijk eten in het kasteel. Wij en onze dreumes hebben een geweldige vakantie gehad en komen graag weer terug!!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Fam. Peters19-08-2019

Zoals vakantie hoort te zijn! ♡

Ontspannen sfeer, volop vermaak, schoon sanitair, kampvuurtjes maken (favoriet bij onze tieners) , prachtige omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018