Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
8,5

In de Franse Limousin ligt Camping Domaine de Mialaret. Hier verblijf je op een kasteellandgoed in tenten of chalets. Kinderen kunnen knutselen en timmeren in het timmerdorp. Je mag zelfs een kampvuur maken bij je tent. ’s Avonds is het zwembad ook open voor een frisse duik. Het domein ligt op 15 minuten afstand van het grote meer van Neuvic.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Mialaret voor je op een rij gezet:

Contact

191 reviews over Camping Domaine de Mialaret in het Nederlands

Gezin, 3 kinderen 5-11jaar

Amina Akharroub
1-11-2018

In juli 2018 hebben we op Mialaret een onvergetelijke fijne tijd gehad, een prachtige natuur, een verzorgd domein en een supervriendelijk team met hetzelfde doel voor ogen. Ons een fijn gevoel geven! Variatie aan animatie voor 5-11jarigen was ruim voldoende... zodat mijn man en ik ook 2 uurtjes per dag rustig van de rust op het domein konden genieten. Zennnnn

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vakantiegevoel van begin tot eind!

Walter
20-8-2018

Mooie grote plekken met vrije keus waar je gaat staan. Picknick tafel bij iedere plek. Leuke camping voor jong en oud. Mooie omgeving, je krijgt tips dmv informatieboekje van de camping.

Aaltje
18-8-2018

Ruim landgoed met bos, weiland een kasteel en veel privacy. Ontspannen sfeer en er kan veel. Veel interessante mensen. Geen pretparkactiviteiten maar een zeer divers aanbod op creatief en sportief gebied: linoleumsnedes maken, timmerdorp, sport, paardrijden, circusschool. Geen opgefokt of gedwongen gedoe. Geen strakke regels. Vuurtje maken mag. Je kunt lekker aanrommelen. Maar ook kwaliteit en superaardige begeleiders. Een verademing dat dit nog bestaat. Ben helemaal bijgekomen.

Sfeervol, ongedwongen, kneuterig en ook chique

ER72
10-8-2018

Zeer sfeervolle, warme, gezellige plek. De chalets zijn schoon, fijne bedden, sfeervol, maar ook kneuterig met hier en daar n mankement. Bij iedere plek een fijne picknicktafel en een stookplaats. Geweldig dat dat gewoon mocht ondanks de droogte. Het zwembad had geen vaste tijden dus s'avonds mocht er ook gezwommen worden. Engeltjes bakken was fantastisch leuk voor de jongere kinderen en het jongerenveld helemaal leuk voor de oudere kinderen. Personeel werkte kei hard om alles goed te laten verlopen. Eege, de eigenaar was de grote vriendelijke reus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Ontevreden: Geen comfort is geen glamping.

BMD
5-8-2018

Wij waren niet tevreden omdat de safaritent op alle fronten niet af was (vloer ongelijk, te kleine koelkast die herrie maakt, te weinig stroompunten, te weinig lichtpunten en onlogisch geschakeld, fel licht in slaapvertrekken, geen legkasten (wat moet ik met een hangkast op een camping?!), geen comfort van kussens in de stoelen, etc.), 1 centrale wc-rol voor alle toiletten, douches met een zwak straaltje of kapotte slang, afwasplaatsen zonder stop of omgeven door brandnetels, te weinig bediening in restaurant (BBQ-avond begon 1,5 uur te laat begon en was chaos), harde houten ligbedden bij het zwembad, lawaai van pubers die telkens laat uit het bos kwamen.

Ik heb mijn beklag gedaan bij de receptioniste met het aanbod om aan de eigenaar uit te leggen waarom we een dag eerder vertrokken, maar ik heb hem niet gezien of gehoord. Zeer teleurstellend en uiterst klantonvriendelijk. Wij komen zeker niet terug. Genoeg alternatieven.

Superfijne camping!

Anita
23-7-2018

Wat een leuke en mooie camping. Kindvriendelijk, relaxed, zo jammer dat we maar 3 nachten konden blijven, maar we hadden al elders iets gereserveerd. Zoon wilde niet weg van zijn vriendjes en moest zijn hut bij het timmerdorp achter laten. En waar kun je nog op je eigen plaats een kampvuurtje maken? Komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar.

Annelies Wassink
20-7-2018

Le Mialaret, een fantastische kasteelcamping bij Neuvic in Frankrijk. We wilden hier enkele dagen blijven, maar het zijn 2 weken geworden. Grote staanplaatsen, luxe sanitair. Als je daar onder de douche staat voel je je prinsheerlijk. Geen wonder met uitzicht op zo'n mooi kasteel. De kinderen gingen naar de kidsclub, naar het mooie zwembad of speelden ouderwets in het bos. Kortom, ze hebben zich (wij ook uiteraard) uitstekend vermaakt. Bedankt kasteelheer en team voor deze heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Stijl en zorg voor de gasten !

Erik
13-7-2018

Ik begin met het zwembad. Op een terras iets lager dan het kasteel, 15 x 35 m, een setting "the Great Gastby" waardig ! Dineren in stijl in het kasteel. Erg goed en gunstig geprijst. In het hoogseizoen, dan ook leuke animatie, ook nog een bistro lager op het terrein bij de staanplaatsen. Ziet er erg gezellig en verzorgd uit. Grote plaatsen die niet allemaal even waterpas zijn. Diverse sanitaire gebouwen met thermostaatkranen en stortdouches. Niet eerder gezien op een camping. Diverse safari huurtenten, maar de "gewone" plekken zijn ver in de meerderheid. Alleen maar positive zaken te melden over de eigenaren en het personeel. In de buurt genoeg te zien en te doen b.v. Chateau de Val in Bort-les-Orgues, Gorges du Dordogne, een groot meer met strand en golf bij Neuvic op vijf minuten per auto (+ supermarkt). Egletons en Tulle zijn leuk. Ussel op 18km (grote supermarkt en markt, verder mmmm). Relaxen doe je op Domaine de Mialaret !

Gereisd Met partner in juni 2018

fantastische camping , voor ieder wat wils.

jacco op den Kelder
10-12-2017

Een super leuke camping voor een actieve vakantie.

Onze kinderen hebben zich geen minuut verveeld, zwemmen, hutten bouwen, vuurtje stoken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Camping met kampeergevoel

Vos-Vreugd
23-8-2017

Zeer ruime plekken, kampvuur bij de tent, picknicktafel op iedere plaats, mooi kasteeltje, schoon zwembad en overal konijnen. Veel gezinnen met jongere kinderen. Onze puberdochters hebben zich gelukkig ook erg kunnen vermaken met leeftijdgenoten op het jongerenveld, ze kwamen daar iedere avond bij elkaar. Heerlijke douches en eigenlijk best schone toiletten. Water in de douche liep niet altijd weg, dat was jammer. In de Brasserie kun je eten, maar niet aan te bevelen: 2x koude pizza (maar wel goed gebakken..?), 3x dikke aangebrande pindasaus in een kuipje, zwart gefrituurde kippenvleugels, etc. Wel lekkere frietjes trouwens. Wij waren voor het eerst in deze omgeving van Frankrijk en zijn daar niet enthousiast van geworden. Onze dochters willen graag terug en voor de camping zouden wij ook best terug willen komen, het was er heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Mialaret in Neuvic (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Mialaret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.