Reviews over Milhaguet

Heerlijke ruim opgezette camping

Harrie,
    30-10-2018

Heerlijke ruim opgezette camping met veel speel mogelijkheden voor de kinderen. het zwembad is niet groot maar volstaat prima op een warme zomer dag en het sanitair is netjes en schoon. Wij hadden een safari temt gehuurd die was keurig ingericht met alles wat je nodig hebt het verrijdbare keukeneiland maakte het koken een leuke bezigheid met de kids.

Hele mooie, ontspannende plek voor een vakantie

Anouk Wilmering,
    29-10-2018

Super mooi gelegen, kindvriendelijke camping. De tenten staan rondom een open plek in het bos. Rondom de tenten is veel ruimte en door de schaduw van de bomen brand je 's ochtends niet je tent uit. Voor de kinderen is er een leuk zwembad en zijn er een paar speeltoestellen. In de buurt zijn meerdere meertjes met verschillende activiteiten (velorail, bomenklimmen etc.)

Heerlijk relaxte gezinscamping

Nadia van Zoest,
    25-9-2018

We hebben een heerlijke zomervakantie gehad op camping La Nozilliere. De camping is heel ruim opgezet en is erg kindvriendelijk. Onze kinderen hadden al snel aansluiting en waren met elkaar in de weer op het overzichtelijke terrein of in het zwembad. Ze vonden het ponyrijden, dat georganiseerd werd op de camping, heel leuk.

In de omgeving is er veel te doen. Er zijn veel mooie meertjes waar je lekker kunt afkoelen. De Franse marktjes zoals die in Brantome (charmant stadje trouwens) en het klimbos (vonden de kids helemaal geweldig) waren absoluut de moeite waard. Gemakkelijk was ook dat je 's ochtends een verse baguette en croissants kon halen bij de afhaalkeuken van de camping. 's Avonds werd er gekookt, soms table d'hôte dan weer zelfgemaakte pizza's; die waren verrukkelijk!

Lars en Inge zijn heel gastvrij en altijd aanwezig voor een vraag of tip. Ze hebben een prachtige plek waar we zeker nog terug naartoe gaan. Bedankt!

Ontspannen met jonge kinderen? Het is mogelijk! ;)

Mirjam Kroese,
    21-9-2018

We hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad met onze dochters van 1 en 4. Wij verbleven in de gite en dat was geweldig! Compleet huisje! Het fijne vande plek is dat je de gezelligheid van de camping hebt maar ook een heerlijk privé plekje, iets waar wij ook erg opgesteld zijn. Maar super fijn voor de kinderen dat zij zich vrij over de camping kunnen bewegen.

Wij hebben de nodige pech met onze auto gehad. Wij zijn door de eigenaren vd camping zeer goed geholpen. Uiteindelijk hebben wij vervangend vervoer moeten regelen en hun hebben ons een lift naar de garage gegeven. Al met al heeft de pech met onze auto niets afgedaan aan onze prettig vakantie. Echt een aanrader!!

Buitengewoon!

Dhr william,
    16-9-2018

Heerlijke vakantie met prachtig weer. Echt een rust gevende plaats met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Lekkere afkoeling in het frisse zwembad.

Genoten van de table d'hôte en de lekkere pizza's. Mooie en rustique plaats om zeker nog eens terug te keren.

Milhaguet scoort een 6,5 uit 10, op basis van 17 reviews