Lissac-sur-Couze (Correze)

We hebben een aantal aanbieders voor Lissac-sur-Couze (Correze) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lissac-sur-Couze (Correze)

Erg mooie omgeving

Deetje
    17-3-2011

In de herfstvakantie zijn wij hier geweest. Op het vakantiepark(je) was niet veel te doen, het huisje was mooi en alles aanwezig. Brive ligt op 10 min. rijden en daar hebben wij familie wonen. Brive is een prachtige oude stad. Je zit binnen een half uur rijden in de "rode stad" en in Rocamadour

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

klein vakantiepark met mooie zeer complete huisjes,met een

c koning
    14-7-2007

klein vakantiepark met mooie zeer complete huisjes,met een groot zwembad direct gelegen aan het meer. Mooi schaduwrijk groot strand en base nautique waar je voor een prikje surfplanken en zeilboten kan huren.Hier is en terras waar je o.m ijs kan kopen . Zeer schoon en lekker warm zwemwater. Fantastiche omgeving op de grens van de drukke Dordogne en rustige maar zeer mooie Correze . Een aanrader voor een iedereen behoudens als je veel vertier op het terrein zelf zoekt Er is geen animatie , er zijn twee PP tafels en een sale de fete .Lissac ligt op loopafstand. Naast het terrein ligt een kleine zeer rustige camping le prairie.In de directe omgeving is veel te zien Brive is een mooie ,stad, kastelen . grotten en mooie plaatsjes zijn er binnen een stral van 50 kilometer in overvloed en veel rustiger dan in het hart van de Dordogne. Zeilbootbezitters kunnen hun booje , gratis ,op het strand van de base nautique leggen(100 meter van het huisj)

Gereisd Familie in juli 2006
Lissac-sur-Couze (Correze) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews