Camping Des Alouettes

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

119 reviews over Camping Des Alouettes

• 9Wil27-08-2020

Prettig verblijf, perfecte camping voor rustzoeker

Minpunt : geen. Pluspunt : perfect schoon sanitair naar NL-maatstaven. Supergrote en mooie afgebakende kampeerplaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Jacqueline07-08-2020

Prima camping

Super leuke camping, lekker ruime plaatsen. Goed eten. Tip: neem wc papier mee want dat hangt er niet. Sanitair is echt tip top in orde en erg schoon.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Ilonka16-07-2020

Prachtige, rustige en schone camping!

We hebben hier twee nachtjes gestaan. Alles is prachtig onderhouden. Hele ruime plekken. Leuk klein zwembadje. Groot speelveld met een paar speeltoestellen. En het sanitair was ontzettend schoon. Ivm Corona werd er ook goed bij stilgestaan. Zodat we overal bij het sanitair een meter van elkaar vandaan kunnen staan. En je kon je handen desinfecteren voordat je het sanitair gebouw betrad. Voor ons, een gezin met 3 kinderen was het heerlijk om even te genieten van de rust maar niet voor twee weken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Jos en Hannie de Croon28-06-2020

Geweldig

We hebben een heerlijk verblijf gehad. 10 jaar terug met onze caravan geweest, nu een chalet gehuurd. Jolanda en Arjan zijn heel gastvrij, maar ook bescheiden. Ze helpen je met alles. Dit was in Corona tijd, dus een andere situatie. Heel rustig. Het ligt erg afgelegen, maar daar houden wij ook van. Je moet 14 km. rijden om in een stad te komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Cobi Meijboom24-08-2019

Wij hebben genoten van de ruime plaatsen, de gastvrijheid van Jolanda en Arjan die een topservice verlenen. Een heerlijk zwembad en een gezellig terras waar je meerdere keren per week van de kookkunst van Arjan kan genieten met een streekbiertje erbij. Prima camping voor een bezoek aan Olandour sur Glane en Limoges. Diverse mooie wandelroutes vanaf de camping verkrijgbaar bij de receptie. Een topcamping! Een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cobi20-08-2019

Heerlijke camping. We komen zeker terug!

Leuk zwembad. Fantastisch schoon toilet gebouw. Er worden tips van de activiteiten in de omgeving elke dag op het bord gehangen. Recreatie plas dichtbij. Ook een visvijver, waar wij de hond hebben laten zwemmen. Onze plek had veel schaduw. Dat is wisselend. Je kan er eten bestellen. Heerlijke kip voor acceptabele prijs. Al met al een fantastische dikke 2 weken vakantie gevierd.

• 9Melanie Blom16-08-2019

Super hebben we het gehad bij jullie. Na 10 jaar weer terug, maar nu met onze 2 kinderen. We kenden t niet meer terug, maar de fijne sfeer is gebleven. Extra complimenten voor het nieuwe, schone toiletgebouw!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Hoen02-08-2019

Hele fijne camping!

Fijne camping met hele aardige eigenaren. Elke dag verse, warme broodjes bij de tent gebracht. Meerder keren per week is er iets te eten op de camping; gegrilde kip, pizza, patat, BBQ enz. Ruime plekken en heel schoon sanitair. Camping is zeker aan te raden! ZooReynou is een hele leuke dierentuin in de buurt om te bezoeken, verder zijn er leuke stadjes, kastelen en grotten. Ook is er een binnenspeeltuin voor een regenachtige dag. Wij hebben het naar ons zin gehad. Vanavond weer terug naar huis helaas. Bedankt Arjan en Jolanda!

• 9Familie Hoen02-08-2019

Hele fijne camping!

-Elke dag verse, warme broodjes bij de tent gebracht door eigenaar Arjan. -Elke woensdag gegrild kippetje van de camping. -Elke zaterdag Hollandse snacks en friet. -Super schoon en net toilet gebouw met badje voor baby's. -Ruime plekken -Vriendelijke eigenaren

• 2018
    9Lena29-12-2018

Heerlijke gemoedelijke camping

Heerlijke kleine gemoedelijke camping, fantastisch schoon sanitair. Grote plaatsen, genoeg te doen voor kinderen (5 en 8) zonder ‘animatie’. Heel behulpzame eigenaren. Elke dag brood bezorgd bij de tent, paar keer per week regelen ze eten op de camping. Wij hadden lekkere pizza’s en fantastische gegrilde kip. Er waren wel weinig plekken met schaduw. Zwembad is klein, maar voldoet prima. Lokale zwemplas op loopafstand. De omgeving is echt Frans en rustig, absoluut niet toeristisch. Aanrader is kanoën en een bezoek aan Limoges. Wij komen hier zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping Des Alouettes info