Tijdelijk €25 aanbetaling

Des Alouettes

We hebben de beste aanbieders voor Camping Des Alouettes voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 126 reviews
+27

8.6FantastischScore uit 126 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over Des Alouettes

• 8Van Brummelen06-08-2022

Prima rustige camping

Leuke kleinschalige en rustige camping. We hadden een ruime plek (200m2) aan de rand bij het bos. Sanitair gebouw is erg netjes. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar voldoet prima en is schoon. Ideaal dat het brood s’ochtends bij de caravan wordt gebracht. Wij vonden de speelmogelijkheden op de camping beperkt (naast een schommel, klimrek, trampoline en voetbalveldje). Ook werden er op de camping geen activiteiten georganiseerd toen wij er waren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Tika06-08-2022

Een pareltjes

Prachtige camping als je houdt van: niet een al te groot zwembad, prachtig en super schoon sanitair, super grote plaatsen, gemoedelijke camping, eenvoudige hap etc etc. Echt een camping om tot rust te komen. Dus alle reviews kloppen. De opgezette tenten zagen er ook heel leuk uit! Goede uitvalsbasis om oradour sur glane te bezoeken. Er ligt ook een meertje in het bos vlakbij. Wij zijn er niet geweest.

Wij hadden wel prachtig weer dus dat maakt alles altijd een beetje beter!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Inge25-07-2022

Prachtig!

Het sanitair gebouw is prachtig, goed onderhouden, zeer schoon, fijne douche. Zelf toiletpapier meenemen. Wij verbleven 1 nachtje op deze camping op doorreis naar de Dordogne. Zwembad is fijn om even in te springen na een lange rit. Mooie camping om langer te verblijven. Tip: neem los/klein geld mee voor ijs, broodjes etc.

• 9Marco & Natalie10-07-2022

Mooie schone (doorreis) camping

Grote kampeerplaatsen ruim 150 m2. Heel schoon sanitair. Vriendelijk ontvangst met goede uitleg over hoe alles werkt. Tevens info over de omgeving. Wij hebben hier 2 dagen gestaan, omdat wij op doorreis waren. Zwembad is wat simpel, maar voor verkoeling prima.

Er is een grote tent bij het zwembad waar je alle dagen iets kunt eten behalve op zaterdag.

Zondags is het in dit gedeelte van Frankrijk uitgestorven.

• 9myriam09-07-2022

mooie rustige camping, hier kom je tot rust

Pluspunten: Energieke vriendelijke campingeigenaar Goed onderhouden camping Zeer ruime plekken Rustige ligging in landelijke omgeving Uitstekend sanitair Mooi zwembad Eigenaar brengt je brood etc op je plek om 8.30u Afhaalmogelijkheden van oa heerlijke pizza’s modern ingerichte receptie met info verstrekking bij aankomst digitaal of met folders uitstekende wifi (betalend)

Minpunten: Omgeving is minder toeristisch, maar voor rust is het heel fijn Streek zelf vonden wij weinig te bieden hebben qua fiets- of wandelmogelijkheden maar Oradour sur Glan op 10km afstand is een aanrader helaas was het restaurant nog in aanbouw en was het nu in een tent ondergebracht.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ilma Kampert06-09-2021

Camping met hart voor kampeerders

Mooie schone camping met grote plaatsen, mooie verhuuraccommodatie en zeer schoon sanitair. Broodservice. Voor in de avond kun je en maaltijd afhalen of nuttigen op het kleine terras. Camping ademt gastvrijheid. Prima uitvalsbasis om oorlogsmonument van Oradour sur Glane te bezoeken. Een aanrader!

• 8DJ Schreurs10-08-2021

Top camping met uitstekende faciliteiten. Kom ook!

In 2020 waren we hier voor de 1e keer en waren onder de indruk van de ruimte, faciliteiten en de omgeving. Wandelen, fietsen, luieren en zwemmen. Dorpje vlakbij en weekmarkten in de omgeving. In de 15 jaar dat wij met de camper rondreizen in Europa is dit toch echt de mooiste. In de heg van onze plaats zat een vinkenpaar te broeden op 3 eitjes, zouden ze al zijn uitgevlogen? We komen zeker terug.

• 9Annemieke10-08-2021

Zeker volgend jaar terug

Het is er fantastisch gezellig en gemoedelijk…. Behulpzame eigenaren en vers brood elke ochtend “thuis” gebracht.Lekker eten te verkrijgen en veel speelplezier voor kinderen onder de 14 jaar. Voor herhaling vatbaar

• 9Wil27-08-2020

Prettig verblijf, perfecte camping voor rustzoeker

Minpunt : geen. Pluspunt : perfect schoon sanitair naar NL-maatstaven. Supergrote en mooie afgebakende kampeerplaatsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jacqueline07-08-2020

Prima camping

Super leuke camping, lekker ruime plaatsen. Goed eten. Tip: neem wc papier mee want dat hangt er niet. Sanitair is echt tip top in orde en erg schoon.

Camping Des Alouettes info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (10)

Betaling

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar