Camping Des Alouettes

109 reviews over Camping Des Alouettes in het Nederlands

Echt een aanrader!

Martin & Annie
1-9-2018

Mooie camping, rustig gelegen, uitstekende sanitaire voorzieningen, heerlijk zwembad en vriendelijke eigenaren. Hebben van 25 augustus tot 2 september 2018 op deze camping gekampeerd. Bezoek zeker de stad Limoges en neem daar het toeristen treintje, echt de moeite waard. Fiets en wandelmogelijkheden, leuke weekmarkten en brocante markten in de omgeving. Boerenmarkt in het dorp zeker bezoeken, is een echte aanrader, je koopt er je ingrediënten, laat ze klaarmaken en schuift aan tafel bij de plaatselijke bevolking en geniet van je maaltijd. Is echt een happening! Patat met, pizza of wat dan ook, het is makkelijk en lekker, genieten maar, met of zonder kinderen het is een echt leuke camping. Waarom wij vertrekken? Frankrijk is groot en er is nog meer te zien en te genieten.

Mooie kleine camping

Onno
13-8-2018

+ erg goede service eigenaren

+ grote plekken

+ super sanitair

+ brood wordt op de plek gebracht

- voor ons te klein en te weinig reuring

- klein zwembad

Zeer fijne camping

Sakkers
11-8-2018

Een van de betere campings in Frankrijk.

zeer behulpzame eigenaren, hele grote plaatsen, super sanitair, lekker zwembad.

Brood wordt s'ochtends bezorgd in je voortent.

Oradour-sur-glane is een aanrader maar ga vroeg op de dag, voordat de meute selfie en herrie toeristen de boel overneemt.

Zeer goed

hanny
11-8-2018

Wat een heerlijke camping. In het voorjaar, op heen- en terugreis naar het zuiden hier in totaal een paar weekjes gestaan. We waren dat in eerste instantie niet van plan maar hadden moeite om de camping vaarwel te zeggen. Prettig, rustig, zeer gastvrij en behulpzaam. Sanitair zeer schoon. Zeer grote staanplaatsen. We komen hier zeker terug.

Genoten van deze camping en prachtige omgeving!

Ed van Drumpt
10-8-2018

Fijne camping om wat langer te staan. Mooie plaatsen en ligging. Prettige Nederlandse eigenaren, uitstekend sanitair. Twee maal per week kan men aanschuiven bij een gezamenlijke maaltijd, lekker gegeten! Heerlijk gefietst in de omgeving, onze electr. fietsen kwamen hierbij goed van pas. Sommige plaatsen lopen wat af en vraagt het plaatsen van de caravan wat meer tijd.

Goede camping

Marcel Diseraad
6-8-2018

Nette camping met zeer strak en schoon sanitair. Hele grote plaatsen (10x15mtr) dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt.

Zeer goed en modern sanitair. Leuk zwembad voor de kinderen. En had ik al gezegd dat er zeer goed sanitair is? 😁

Er is 1 x in de week friet verkrijgbaar, er komt een pizzabakker op de camping, de eigenaar maakt zelf 1x per week overheerlijke gegrilde kip. Brood kun je bestellen bij de receptie/bar.

Enige nadelen waren: geen of weinig schaduw op de kampeerplek er waren behoorlijk luidruchtige Engelsen, Fransen en Duitsers op de camping (tot 01.00 uur geschreeuw) gelukkig duurde dat maar 1 of twee dagen. WiFi is aanwezig maar kost €1,- per dag en het werkt voor geen meter. Je wordt er continu afgegooid en dan zit je weer op 3G, ondanks de tip van de eigenaar om mobiele data uit te schakelen. Erg zonde van het geld dus. Verder niks dan lof over deze camping.

Qua omgeving is er veel te zien en beleven.

Heerlijke plek

Marietje 13
26-7-2018

Fijne camping in het binnenland, in de buurt van Limoges. Wel veel Nederlandse gasten ( eigenaren zijn ook Nederlands ). Leuke gastvrije ontvangst door een enthousiaste stagiaire. We konden zelf een plekje uitzoeken ( voorseizoen ). Hele grote plekken. Prachtig en schoon toiletgebouw. Op een avond aangeschoven voor een gezellige table d'hote. Limoges is ook een bezoek waard, maar de voornaamste reden waarvoor deze plek hebben uitgezocht is een bezoek aan Oradour - sur - Glane. Het was een zeer indrukwekkend bezoek

Fijne kleine camping met grote plaatsen

Sonja
19-7-2018

Fijne kleine rustige camping met grote plaatsen!

Mooie huurtent van alle gemakken voorzien.

Heerlijke kip op woensdag en frietjes met Hollandse snack op zaterdag 😊

Super gastvrij ontvangen en elke dag verse broodjes bij de tent afgeleverd.

Heerlijk weekje op Des Alouettes.

Ben Siebers
1-5-2018

Wij zijn er even een weekje tussenuit, op camping Des Alouettes.

Het is niet de 1e keer dat we hier komen maar nu voor het eerst niet met onze vouwwagen maar een stacaravan gehuurd. Alles perfect voor elkaar, niets ontbreekt er. En Arjan en Jolanda, de eigenaren, ach ja, dat is alsof je oude vrienden weer ziet. Gezellig.

En de camping ziet er zoals we gewend zijn fantastisch uit, zelfs zo vroeg in het seizoen. We hebben het weer erg goed naar ons zin hier, en blijven het een absolute aanrader vinden.

Peaceful

Hans Beimer
1-11-2017

Camping maakt een relaxte indruk door opzet. Ruime percelen (was aanvankelijk verwarrend dat een bepaald deel er ook nog bij hoorde ), uitnodigend sanitair en last but not least, een gastheer die dienstverlening in de genen heeft. Is inmiddels opgenomen in eigen campinggids van favorieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Alouettes in Cognac-la-Forêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Alouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.