Camping Des Alouettesstersterster

Tonen op kaart

115 reviews over Camping Des Alouettes

• 2019
    10Cobi Meijboom24-08-2019

Wij hebben genoten van de ruime plaatsen, de gastvrijheid van Jolanda en Arjan die een topservice verlenen. Een heerlijk zwembad en een gezellig terras waar je meerdere keren per week van de kookkunst van Arjan kan genieten met een streekbiertje erbij. Prima camping voor een bezoek aan Olandour sur Glane en Limoges. Diverse mooie wandelroutes vanaf de camping verkrijgbaar bij de receptie. Een topcamping! Een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cobi20-08-2019

Heerlijke camping. We komen zeker terug!

Leuk zwembad. Fantastisch schoon toilet gebouw. Er worden tips van de activiteiten in de omgeving elke dag op het bord gehangen. Recreatie plas dichtbij. Ook een visvijver, waar wij de hond hebben laten zwemmen. Onze plek had veel schaduw. Dat is wisselend. Je kan er eten bestellen. Heerlijke kip voor acceptabele prijs. Al met al een fantastische dikke 2 weken vakantie gevierd.

• 9Melanie Blom16-08-2019

Super hebben we het gehad bij jullie. Na 10 jaar weer terug, maar nu met onze 2 kinderen. We kenden t niet meer terug, maar de fijne sfeer is gebleven. Extra complimenten voor het nieuwe, schone toiletgebouw!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Hoen02-08-2019

Hele fijne camping!

Fijne camping met hele aardige eigenaren. Elke dag verse, warme broodjes bij de tent gebracht. Meerder keren per week is er iets te eten op de camping; gegrilde kip, pizza, patat, BBQ enz. Ruime plekken en heel schoon sanitair. Camping is zeker aan te raden! ZooReynou is een hele leuke dierentuin in de buurt om te bezoeken, verder zijn er leuke stadjes, kastelen en grotten. Ook is er een binnenspeeltuin voor een regenachtige dag. Wij hebben het naar ons zin gehad. Vanavond weer terug naar huis helaas. Bedankt Arjan en Jolanda!

• 9Familie Hoen02-08-2019

Hele fijne camping!

-Elke dag verse, warme broodjes bij de tent gebracht door eigenaar Arjan. -Elke woensdag gegrild kippetje van de camping. -Elke zaterdag Hollandse snacks en friet. -Super schoon en net toilet gebouw met badje voor baby's. -Ruime plekken -Vriendelijke eigenaren

• 2018
    9Lena29-12-2018

Heerlijke gemoedelijke camping

Heerlijke kleine gemoedelijke camping, fantastisch schoon sanitair. Grote plaatsen, genoeg te doen voor kinderen (5 en 8) zonder ‘animatie’. Heel behulpzame eigenaren. Elke dag brood bezorgd bij de tent, paar keer per week regelen ze eten op de camping. Wij hadden lekkere pizza’s en fantastische gegrilde kip. Er waren wel weinig plekken met schaduw. Zwembad is klein, maar voldoet prima. Lokale zwemplas op loopafstand. De omgeving is echt Frans en rustig, absoluut niet toeristisch. Aanrader is kanoën en een bezoek aan Limoges. Wij komen hier zeker weer.

• 9Martin & Annie01-09-2018

Echt een aanrader!

Mooie camping, rustig gelegen, uitstekende sanitaire voorzieningen, heerlijk zwembad en vriendelijke eigenaren. Hebben van 25 augustus tot 2 september 2018 op deze camping gekampeerd. Bezoek zeker de stad Limoges en neem daar het toeristen treintje, echt de moeite waard. Fiets en wandelmogelijkheden, leuke weekmarkten en brocante markten in de omgeving. Boerenmarkt in het dorp zeker bezoeken, is een echte aanrader, je koopt er je ingrediënten, laat ze klaarmaken en schuift aan tafel bij de plaatselijke bevolking en geniet van je maaltijd. Is echt een happening! Patat met, pizza of wat dan ook, het is makkelijk en lekker, genieten maar, met of zonder kinderen het is een echt leuke camping. Waarom wij vertrekken? Frankrijk is groot en er is nog meer te zien en te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Onno13-08-2018

Mooie kleine camping

• erg goede service eigenaren
    • grote plekken
    • super sanitair
    • brood wordt op de plek gebracht

• voor ons te klein en te weinig reuring
    • klein zwembad

• 9Sakkers11-08-2018

Zeer fijne camping

Een van de betere campings in Frankrijk. zeer behulpzame eigenaren, hele grote plaatsen, super sanitair, lekker zwembad. Brood wordt s'ochtends bezorgd in je voortent. Oradour-sur-glane is een aanrader maar ga vroeg op de dag, voordat de meute selfie en herrie toeristen de boel overneemt.

• 9Staat v/h sanitair

• 9hanny11-08-2018

Zeer goed

Wat een heerlijke camping. In het voorjaar, op heen- en terugreis naar het zuiden hier in totaal een paar weekjes gestaan. We waren dat in eerste instantie niet van plan maar hadden moeite om de camping vaarwel te zeggen. Prettig, rustig, zeer gastvrij en behulpzaam. Sanitair zeer schoon. Zeer grote staanplaatsen. We komen hier zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

13 tips over Camping Des Alouettes

• Marleen, 19-01-2019

Kajakken op de Haute Vienne. Zo geregeld via de eigenaar. Bezoekje aan Rochechouart en Limoges

• gerard en truus, 22-03-2012

bekijk het filmpje van de camping

• Mark, 14-10-2013

De kip op de woensdag is een aanrader!! De stad Limoges is zeker een bezoekje waard. Oradour-sur-Glane is een dorp wat verwoest is in de 2e wereldoorlog en nu te bezoeken als monument Ook leuk zijn de lokale markten . Voor info kun je daarvoor terecht bij de eigenaren Arjan en Jolanda

3 vragen over Camping Des Alouettes

• Charissa, 07-10-2019

Genoeg te doen (voor kleine kinderen)?

Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van ouders met jonge kids of er voor kids van 4 & 7 jaar voldoende te doen is op deze camping? Ik zoek geen volledige animatieprogramma's maar wat speelmogelijkheden op de camping en in de omgeving? We willen wel 2 weken er staan of is dit te lang?

• A Van Til, 06-10-2019

Bezetting September

Zijn er in September ook nog gasten of is het dan een aflopende zaak ?

• A.v.Schaik., 19-10-2017

Staplaats 2018

Bent u het hele jaar open en moet je voor half april reserveren ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig