Chambonchard

Reviews over Chambonchard

Fabtastisch, echt vakantie!

Jaap van der Most,
    22-5-2018

Op aanraden van vrienden hier een huurcaravan geboekt voor 2 personen. Doel was om even alles achter ons te laten en ons nergens zorgen om te hoeven maken. Welnu, dat is uitstekend gelukt! De mini-camping is prachtig gelegen met uitzicht over een dal met aan weerszijden heuvels. De caravan is van alle gemakken voorzien en alle ongemakken van een camping (water tank vullen en chemisch toilet legen) werden ons uit handen genomen door László en Léontine (de eigenaren). Ontbijt was inbegrepen en iedere avond hebben we genoten van de table d'hôte. László is een uitstekende kok en hij kookt op hoog niveau. Trouwens, Léontine laat zich ook niet onbetuigd op culinair gebied. Er wordt veel gebruikt gemaakt van groenten en kruiden uit eigen tuin. Ronduit voortreffelijk en een wijntje was er ook bij inbegrepen. Verwacht geen luxe zoals een zwembad, recreatieruimte of speeltuin. Maar wat je wel kan verwachten is rust, natuurschoon en gastvrijheid!

Gereisd met partner in mei 2018