We hebben een aantal aanbieders voor Valras-Plage voor je op een rij gezet:

vakanties Valras-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Valras-Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Valras-Plage

Gezellig maar weinig te zien

Kim De Buyser
    29-7-2018

Leuk strand maar vaak veel te druk. Strandwater is gemiddels 23° en je kan vrij ver in zee zonder dat het snel diep wordt. Parkeren kan voor een kleine prijs in de parkeermeter vlak naast het strand.

Verder is er een gezellig winkelstraatje dat uitkomt op een pleintje met verschillende bars en restaurants. Prijzen zijn zeer schappelijk. Er is een kleine haven maar daar valt weinig te beleven. Buiten een kermis op het einde. Wel 2x per week een gezellige en redelijk grote markt.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top verblijf!

Andre F
    20-2-2017

Camping was super! Knetterdruk, maarja dat heb je in het hoogseizoen he. Strand was dichtbij en ondanks de drukte was er altijd plek. Een nadeel was dat we vlakbij een weg stonden waar snachts nog wel eens een auto hard langsrijdt en smorgens vroeg de vuilniswagen voor dag en dauw de containers kwam legen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke rustig, maar toch levendig

Fam. Marijnissen
    19-2-2017

Wij zaten net buiten Valras Plage op de camping La yole. We konden zeer goed met het treintje van de camping naar Valras toe rijden en werden er in het midden van het centrum afgezet. Een gezellige boulevard, mooi zandstrand en heerlijke eettentjes. Er was ook een soort kermis in de avond en wekelijks was er een grote markt welk ook erg leuk was om overheen te struinen. Een heerlijke haven aan het dorp en diversen supermarkten. Net buiten Valras is er weinig te beleven, je moet al best een eindje rijden om activiteiten met de kinderen te ondernemen. We vonden het erg leuk om op het strand te vertoeven, er was een kiesclub overdekt voor de kleintjes, schommels en andere speelatributen op het strand. Ik denk dat de boulevard ongeveer 1,5 km is en niet meer. Het is ook een klein dorpje, maar ik vond het wel super gezellig. Het eten was er ook goed, recht van zee. Ook de prijs kwaliteit was erg goed in het dorp. Parkeren met de auto gaat wat minder en buiten enkele hopjes en etenstentjes is er niet veel meer te doen in Valras Plage. Voor ons als gezin met een klein kind was het perfect. Wil je echt uitgaan..vermoed ik dat dit toch beperkt is naar 1 of 2 clubs. Een echt nachtleven hebben we niet meegemaakt..kleine kindjes gaan op tijd naar bed;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuk toeristisch dorp

Arjan
    28-8-2016

Ze hebben er lekker ijs, je kunt er goed eten en vooral 's avonds is het leuk om naartoe te gaan en rond te lopen. Vanaf de campings is Valras gemakkelijk met het treintje te bereiken, parkeren is namelijk niet altijd even makkelijk.

De stranden zijn mooi breed en goed onderhouden. Wij komen er graag!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Typische badplaats

Yvonne
    14-8-2016

In de zomer een gezellig dorp, waarschijnlijk in de winter uitgestorven... Een typische badplaats dus. De wegen in deze streek zijn heel druk. Het dorpje kent een kleine winkelstraat, verder speelt alles zich af aan de boulevard. In de zomer van 2016 was er een kermis en een circus. Het strand is zeer schoon en het water heel kalm.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Valras-Plage scoort een 5,6 uit 10, op basis van 405 reviews