vakanties Valras-Plage

Reviews over Valras-Plage

Zeer grote camping, mooie zwembaden.

Fam. H.,
    29-11-2018

Wij zijn hier geweest met twee kinderen van 2 en 5 jaar. We verbleven op veld Menthe, in een stacaravan van touroperator. Dit veld ligt erg centraal t.o.v. winkeltjes, speeltuin en zwembaden. Vanaf veld Menthe ben je ook zo bij de uitgang naar het strand (nog een behoorlijk eind lopen overigens, door mul zand). De camping is zeer groot, vanaf een aantal velden is het vrij ver lopen naar de faciliteiten. Wij misten een speeltuintje op het veld zelf (was voor zover wij gezien hebben op geen van de velden), onze kinderen zijn nog te klein om zelfstandig naar de centrale speeltuin van de camping te lopen. Onze stacaravan lag ook nog eens vrij geïsoleerd/ongezellig (geen buren, uitzicht op achterkant volgende caravan), waardoor onze kinderen op het veld zelf niets te doen hadden.

De faciliteiten zijn overigens ruim, prima campingwinkel(tje), fijne bakker, winkeltje voor souvenirs/speelgoed/badkleding, wijnwinkel, etc. De zwembaden: super!

Prima!

Nicolet,
    9-9-2018

Ik moet zeggen, in eerste instantie was ik een beetje huiverig geworden, omdat er ook echt wat mindere recencies genoemd werden op deze site.

Echter, wij waren blij verrast en onze dochtertjes van 2 en 6 ook! Super fijn chalet, prima plek (wijk St Pierre) en gewoon een hele relaxte sfeer. Ik moet hier wel bij zeggen dat wij het echt getroffen hadden met de locatie...er waren mensen die in een "achterbuurtje" zaten tussen de permanente gasten, en dat zag er echt een stuk minder uit.

Anyway, als je een overzichtelijke, niet al te massale of grote camping zoekt waar kinderen nog terug te vinden zijn zonder uren naar ze te hoeven zoeken, dan ben je hier aan het juiste adres.

Zwembaden zijn fijn, er is leuke animatie, en de kinderen hebben er echt geen probleem mee dat het Franstalig is, dat zijn voornamelijk de zeur-ouders. Strand is schoon en plaatsjes Narbonne en Beziers zijn super leuk om heen te gaan! Have fun!

Anoniem,
    7-9-2018

Hele mooie en nette camping direct aan het strand. Wij hadden een chalet gehuurd via touroperator zeer netjes en goed geholpen door mark.

Prima camping in een mooie streek.

Walter Hoffman,
    30-8-2018

Wij zijn hier als gezin met onze twee meiden van 2 en 5 jaar oud geweest.

We hadden een mooie stacaravan in de wijk Saint Pierre. Vanwege het heerlijke weer veel buiten op de veranda gezeten of in het zwembad. Strand in de plaats Valras-Plage is net te ver om te lopen met kleine kinderen, vandaar kwamen de meegenomen fietsen goed uit. Ook prima te doen met de auto. Winkels binnen de straal van 1km.

Leuke dorpen in de buurt bezocht, o.a. Beziers, Narbonne en Serignan.

Voor de kinderen genoeg te doen. Er staan springkussen en er is een kidsclub. Wel is alles in het Frans, dat maakt voor kinderen niets uit, die redden zich wel. Elke avond om 21.00uur een kinderdisco en daarna afwisselende shows voor jong en oud.

Er zijn meerdere nationaliteiten aanwezig op de camping wat het gelukkig geen " hollandse" camping maakt.

Wij gaan niet snel terug naar een accommodatie vanwege de afwisseling maar we raden deze camping zeker aan!

Prima

Tina en Harm,
    30-8-2018

De camping voldoet volledig aan onze verwachting. Beoordeling: Goed. Niet zeer goed. Dit is volgens ons alleen weggelegd voor (veel) kleinere en (vaak veel) duurdere campings die veel meer oog voor detail kunnen hebben. Maar ook geen (on)voldoende. Voor zo een grote camping was de klantvriendelijkheid en de staat en onderhoud van het sanitair zeker goed. De ligging is natuurlijk voor strandmensen zeer goed. Wanneer we weer behoefte hebben aan een strandvakantie dan komen we zeker terug.

Valras-Plage scoort een 5,7 uit 10, op basis van 405 reviews