Camping Les Tropiques

• Kinderopvang
Meer campinginfo

247 reviews over Camping Les Tropiques

• 5Koerts30-08-2019

Camping oogt leuker/mooier op de fotos

Wij hadden een caravan nr7 via touroperator. Prima, netjes, schoon alles was er. oven magnetron airco en bbq. De camping oogt beter op de fotos. Het zwembad is klein, al helemaal voor het aantal mensen wat er kan verblijven. Denk net een 100 bedjes oud en doorgezakt, weinig schaduwplekken rond het zwembad. Strand is een goede 20 min lopen. Alles is Frans het animatie team, personeel, winkel, restaurants alleen maar frans. Wij waren met 2 nederlandse gezinnen op de camping tussen heel veel fransen, beetje jammer. Lidl, aldi en carrefour 4 min rij afstand. Weinig tot geen leuke restaurantjes in de buurt. van 21:00 tot 00:30 elke avond luide muziek vanuit het theater, iets waar je van moet houden. Wij waren hier met 2 kids van 3 en 4 en komen niet nog een keer terug. Wij betaalde 200€ via aanbieding voor 1 week voor dat geld was het net okey ;)

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6Vincent12-08-2019

Geen Yelloh Club en 4* waardig

Geboekt in de veronderstelling dat Yelloh een goed aanbod had, deze valt er ver buiten! Geen 4* waardig en met name vanwege het onprofessionele personeel bij de receptie en in de winkel. In de winkel wordt je gewoon structureel met te weinig geld terug betaalt, als je dan niet oplet...

• 7Staat v/h sanitair

• 5Wilbert06-08-2019

Slechte plaats

Slechte plaats dichtbij de ingang. Stonden op om te 2. Veel lawaai. Ook in ochtend. Met schoonmask diensten. Niet fijn als je in de avond pas na 12 uut in slaap kunt vallen en dat de leveringen en schoonmaakdiensten weer vroeg beginnen. Voor mij geen rust en vakantie gevoel. Verder weinig afwas mogelijkheden. Was maar 1 bak in het voorste gebouw. En koud water. Ook regelnatig tijdens het douchen.Wc konden schoner. Zwembad en controlle, prima.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7cammerman22-07-2019

middelmatige camping

Camping Les Tropiques was ok, we zijn al op betere plaatsen geweest. Onze accomodatie was in orde, ook een heel goed onthaal door de medewerkers van reisorganisatie.Spijtig dat de animatie heel beperkt is en vooral gericht op de fransen .Wie met kinderen gaat en frans niet verstaan is dit een probleem.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Klaas16-07-2019

Neutraal

Camping zit in opbouw fase, nieuw sanitair is bijna klaar. Vriendelijke medewerkers. Medewerkers aan receptie kunnen alleen minder met je mee denken. Water aansluiting op de plek is een slang uit de grond. Er is veel vertier op de camping ook tot 12.00 in de avond. Je hoort ook de muziek van de naast gelegen camping. Je moet er van houden. Winkeltje is in orde. Zwembad prima.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Harmen10-07-2019

Prima camping als tussenstop

Van deze camping gebruik gemaakt als tussenstop naar Spanje.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    3Fam De Waard30-08-2018

drama

te weinig personeel om deze te camping te runnen. bij aankomst had ik al m'n twijfels over de jeugd tenten bij de ingang... jeugd uit Marseille. De plekken zijn mooi. Maar het sanitair is om te janken. ik heb nog foto's. deze heb ik laten zien bij de receptie, van de douches die als wc zijn gebruikt en we kregen direct ons geld terug en mochten vertrekken de volgende dag. Boek hier niet. De "jeugd" (16jaar) heeft hier vrij spel. Ook nog met Nederlanders op deze camping gesproken en zij zeiden eigenlijk hetzelfde. Drama. Ik heb nog gevraagd of ze mijn € 48,- toeristenbelasting ook nog wilde terug betalen, maar daar krijg ik geen antwoord meer op.

• 1Staat v/h sanitair

• 7familie26-08-2018

Prima Franse camping!

Prima Franse camping, leuke marktjes tegenover de camping. Tourist info met gratis WiFi aan de overkant van de camping. Het strand is op loopafstand, nieuw aangelegd looppad met eetgelegenheden onderweg. Animatie is in het Frans. Lynda van touroperator was gastvrij en hulpvaardig, prima. Stacaravan Waikiki was prima, voldeed aan alles wat touroperator had aangegeven. Leuk detail, wij dachten linnengoed te huren, bleek dat wij dit hadden gekocht voor een schappelijke prijs! Tennisbaan prima, fitness voldeed, maar kan gemoderniseerd worden en ingang los van het zwembad zou makkelijker zijn. Geen geluidsoverlast gehad. Genoeg te beleven in de omgeving en supermarkten dichtbij (Lidl, Aldi en Intermarche)

• 5Leila20-08-2018

• 2Staat v/h sanitair

• 6GanW10-08-2018

Mooi, maar hectisch en mist ‘gezelligheid’.

Het is op het oog een mooie camping, maar wel vrij hectisch en soms zelfs hysterisch. Zwembad is ok, maar te klein voor de vele gasten. Alles is in het Frans, logisch maar voor NL kids toch jammer. Onze kinderen konden maar moeilijk vriendjes maken. Het strand ligt zeker op meer dan 400m van de camping! Best een eindje lopen. Strand is wel mooi en je kunt kiezen tussen rust of veel badgasten. Personeel is vriendelijk. Onze touroperator (VO) heeft NIETS van zich laten horen, zoek het zogezegd maar uit. De naastgelegen campings lieten vooral s’avonds ook graag van zich horen... Tussen 23:00 - 07:00 kun je niet de slagbomen door, dus als je de camping s’nachts wil verlaten, dan moet je je auto buiten de camping zetten. De omgeving is wel ok. S’Avonds vaak marktjes en een kleine kermis. In een straal van 50km kun je leuke dingen doen. Dit is geen camping als je van een gemoedelijke sfeer houdt en die zijn er zeker wel in dat gebied.

• 6Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Les Tropiques

• m.p.g.jacobs, 30-05-2011

Ga niet naar het strand van Toreilles plage, loopt snel steil af. Strand van Canet plage is leuker, vanaf de camping naar rechts en na 2e rotonde 3e afslag en dan de borden volgen.

Saint Cyprien is een leuk badplaatsje

• kouwtje, 11-12-2011

De weg (vanaf de hoofdingang) naar het strand is beter begaanbaar dan het weggetje vanaf de camping. Brood is goed maar in het kleine winkelcentrum beter.

0 vragen over Camping Les Tropiques

• SchaduwplaatsenAanwezig