Reviews over Ste. Marie-la-Mer

Het was een topvakantie, mooie, schone camping!

Kim,
    1-9-2018

Het is een leuke, nette camping, niet heel groot, maar daardoor juist heel knus. De stacaravan Premium van reisorganisatie zijn echt top, hebben ook mooie plekken op de camping. Het zwembad is geweldig voor de kids en ook erg schoon allemaal, alleen mannen, let wel op dat je een strakke zwembroek bij je hebt, want daar wordt streng op gelet;-) De omgeving is perfect, genoeg winkels e.d. in de buurt, strand van Canet is perfect en max 10 min rijden! Dagje Spanje is ook goed te doen. Verder kun je serieus echt heerlijk eten bij het restaurant op de camping zelf, de mensen daar zijn ook echt erg vriendelijk en de prijzen zijn ook prima te doen, ook voldoende keus voor de kids, voor €7,50 heb je een kindermenu (drinken, eten en een ijsje). Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat alles erg gericht is op de Fransen zelf. Dus verwacht geen animatie of show in het Engels of welke andere taal dan ook. Wij vonden dat niet zo erg.

Franse top camping op top locatie.

A.W. Rowaan,
    24-8-2018

Bloemrijke top camping direct aan mooie strand, met mooi nieuw zwembad, goed restaurant en winkel.

1 van de 4 toiletgebouwen is gerenoveerd en ziet er goed uit. De overige 3 zijn schoon maar erg gedateerd en worden hopelijk snel gerenoveerd om het helemaal af te maken.

Vanaf de camping loop je zo het dorp in voor een restaurant, de markt of een winkel.

Het schone strand is direct vanaf de camping bereikbaar. Toezicht door strandwacht.

Prima nieuw zwembad met voldoende ligbedden. Toezicht door badmeester/-juf.

Goed restaurant met dito afhaal. Bar bij restaurant direct naast het zwembad.

Winkel met voldoende assortiment. Dagelijks animatie, wel in het Frans. Bij de receptie wordt wel Engels gesproken.

Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam.

Zowel op het strand als in het zwembad voorzieningen om mensen met een handicap in en uit de zee of in het zwembad te helpen.

Mooie omgeving vooral gebied westelijk van Perpignan.

Aanrader

De Ovinkjes,
    21-8-2018

Wat een fijne camping. Mooi zwembad, leuke glijbanen, prachtig strand, mooie omgeving. Wij zijn 3 weken op deze camping geweest met zoon 13 jr en dochter 9, alleen maar genoten. Mooi weer (af en toe harde (warme) wind en onweer), heerlijke rustige plek voor de tent. Dicht bij het nieuwe toiletgebouw. Lekker eten bij het restaurant en afhaalkeuze, vriendelijk personeel. (wel slecht Engels en Duits, gelukkig hadden wij verder niet veel nodig dus hadden we er geen last van maar als je "iets" zou hebben lijkt het me niet fijn) veel animatie maar ook alleen in het Frans. Klein stukje lopen en je zit op het strand, dat is ook schoon, mooie golven, serieuze reddingsbrigade. Wat ons al wel eerder is opgevallen: de Fransen zijn best druk en aanwezig, dat is nu eenmaal zo. Dit jaar veel muggen, dikke bulten. Douche na drukte wel wat lauw net zoals het afwaswater. Al met al...Geweldig...tot volgend jaar.

Pascal,
    19-8-2018

Prachtig zwembad wel een Frans gerichte camping

Fam. Steenweg,
    19-8-2018

Deze zomer een leuke vakantie gehad op deze 90% Franse camping. Super zwembad en strand van Canet heel mooi en lang aflopend! Bij aankomst bleek er net extreem regen te zijn gevallen, de eigenaren waren heel behulpzaam en kwamen meteen een lading zand neer leggen. De plaats was helaas niet heel ruim, dit hadden we met boeken in december wel gevraagd gezien de grote van onze tent. De auto moest op de parkeerplaats, anders was er geen zitplaats, minpuntje (parkeerplaats op camping). De plaatsten worden netjes aangeveegd voor je arriveert, receptiepersoneel spreekt goed Engels en behulpzaam. Wat wij jammer vonden was dat het sanitair gebouw net te ver lag, en afwas plekken op camping geen warm water meer hebben. Wij vonden dat alles een beurt extra kon gebruiken op de dag, dit gebouw (bij centraal punt camping) word te intensief gebruikt en vaak niet schoon. Veel animatie, in Frans, leuke shows bij het prima restaurant.

Ste. Marie-la-Mer scoort een 7,2 uit 10, op basis van 84 reviews