Ste. Marie-la-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Ste. Marie-la-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Ste. Marie-la-Mer

gastvrij en gelukkig niet super toeristisch

Berry,
    6-8-2015

Het is een stadje wat bij gezinnen in de smaak zal vallen. Er zijn geen disco's maar wel leuke winkeltjes, restaurants, kermisactiviteiten voor de kleinere jeugd. Een mooi bewaakt strand met een goede grote parkeerplaats waardoor je maar 20 meter hoeft te lopen naar dit strand. De zeebodem loopt heel langzaam af. Indien je wilt ben je in 5 á 10 autominuten in drukkere toeristische stadjes.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke kleine badplaats met mooi zandstrand

Linda,
    5-8-2014

Ste Marie la Mer is een kleine badplaats met een kleine boulevard waar regelmatig markt staat. Er zijn wat kleine restaurantjes waarin je vriendelijk bediend wordt en het eten prima is.

Het zeewater wordt langzaam dieper, waardoor het ook voor kleinere kinderen geschikt is. S'avonds gaan er langs de kleine boulevard een vijftal kermisattracties open wat voor de kinderen plezier geeft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gemoedelijk, geen massatoerisme...

Linda ,
    1-8-2013

Het dorpje Ste. Marie-la-Mer is geen toeristische trekpleister, hoewel de stranden heerlijk zijn en er ook een kleine boulevard is waar s'avonds een aantal kermisattracties staan. In de omgeving is veel te zien en te beleven. het stadje 'Collioure' is een echte aanrader, net als de vestingstad 'Carcasonne'. Het strand van Canet vonden wij persoonlijk mooier dan het strand van Ste. Marie-la-Mer omdat het zand fijner was en minder snel afliep.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Strandvakantie

Rob,
    21-7-2013

Er zijn verschillende stranden. Op fietsafstand kun je naar een wildstrand of een zeer breed strand dat heel langzaam afloopt in het water. Wij waren meestal op het strand van Ste. Marie la Mer. Grote parkeerplaats en gratis parkeren. Neem duikbrilletjes mee om de vissen te zien en schelpen te zoeken. Cultuur in deze omgeving tref je niet zoveel aan. Barcelona is 2,5 uur rijden. Veel fietspaden in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Leuk dorp, mooie omgeving.

Erik,
    5-8-2012

De hele kuststrook heeft prachtige zandstranden. Het water is zeer helder. In het dorp zit een goede bakkerij en pizzeria. In de dorpen in de omgeving is veel te doen op gebied van watersport, maar ook een groot Aqualandpark en midgetgolf. De Pyreneeën zijn schitterend en een mooie afwisseling van het strand.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Ste. Marie-la-Mer scoort een 7,2 uit 10, op basis van 84 reviews