Reviews over Ste. Marie-la-Mer

Fantaschis

Francois Demartelaere
    9-8-2018

Resterant in overvloed aan alle prijzen gratis stierengevecht in de arena van het stadje gewoon lekker gezellig leuke terrasjes enz 2 maal lokale markt ook gezellig

Heerlijk relaxed dorpje met mooi strand

Marijke
    3-9-2016

In de omgeving is ontzettend veel te doen alleen moet je altijd wel een stukje rijden, veel cultuur en natuurlijk een uurtje van de pyreneeën en carcassonne, als dat geen cultuur is

gastvrij en gelukkig niet super toeristisch

Berry
    6-8-2015

Het is een stadje wat bij gezinnen in de smaak zal vallen. Er zijn geen disco's maar wel leuke winkeltjes, restaurants, kermisactiviteiten voor de kleinere jeugd. Een mooi bewaakt strand met een goede grote parkeerplaats waardoor je maar 20 meter hoeft te lopen naar dit strand. De zeebodem loopt heel langzaam af. Indien je wilt ben je in 5 á 10 autominuten in drukkere toeristische stadjes.

toeristisch dorp

else van der poel
    7-8-2014

niet veel in het dorp zelf geweest, erg toeristisch.

Heerlijke kleine badplaats met mooi zandstrand

Linda
    5-8-2014

Ste Marie la Mer is een kleine badplaats met een kleine boulevard waar regelmatig markt staat. Er zijn wat kleine restaurantjes waarin je vriendelijk bediend wordt en het eten prima is.

Het zeewater wordt langzaam dieper, waardoor het ook voor kleinere kinderen geschikt is. S'avonds gaan er langs de kleine boulevard een vijftal kermisattracties open wat voor de kinderen plezier geeft.

Ste. Marie-la-Mer scoort een 7,9 uit 10, op basis van 84 reviews