Camping Mas de la Cam

Camping Mas de la Cam
8,2

Zoek je naar een leuke bestemming met de kinderen, dan is Camping Mas de la Cam (Frankrijk) een aanrader. Kinderen maken makkelijk vriendjes doordat er veel Nederlanders zijn. De animatie is gezellig maar niet te overdreven aanwezig. Het riviertje vlakbij zorgt voor veel waterpret en in de buurt ligt het klimpark Forest Parc Bagard.

143 reviews over Camping Mas de la Cam in het Nederlands

Goed verzorgde camping in een mooie omgeving

Webwinkelen
5-1-2019

Een mooie, goed verzorgde camping in een prachtige omgeving. De plaatsen aan de rivierkant zijn ruim en bieden een ruim en mooi uitzicht. De plaatsen middenin zijn wat kleiner, maar in het voorseizoen oogt het beslist niet beklemmend of zo. Het sanitair wordt goed en regelmatig schoongehouden. In het voorseizoen wordt enkele keren per week een jeu de boules toernooitje georganiseerd en ook bridge-avonden, waar het allemaal relaxed aan toe gaat. Het merendeel van de campinggasten komt uit Nederland en veel ervan komen regelmatig terug, maar van ons-kent-ons is niets te merken. Zeker een camping om aan te raden en nog eens terug te komen

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldige ervaring!

Evelien
19-9-2018

Mas de la cam is een echte aanrader! We zijn er nu voor de tweede keer geweest en het is nog steeds geweldig! Voir de kinderen (14&16) was er genoeg aansluiting te vinden. Gewoon even ‘s avonds naar voren en daar ontmoeten ze genoeg mensen van hun leeftijd. Sanitair schoon. Eten is goed in verhouding met de prijs/ kwaliteit. De rivier is heel lekker om in te baden. Het zwembad is ook een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Camping met verzorgde uitstraling: Aanrader!

Hilda
12-8-2018

Mooie camping, ziet er verzorgd uit, er zit wel verschil in plekken daarom in een mail goed aangeven of je met grote caravan/tent/vouwwagen komt en je schaduw of wel zon wilt. Wij hadden laat geboekt (mei) en konden met onze grote caravan alleen nog maar op nr 2 staan: een pracht plek met hoofdzakelijk schaduw De plekken bij de rivier en straatje daar achter zijn het mooiste. Het midden gedeelte oogt wel druk als alles vol staat omdat je de auto op je plekje moet stallen: je kunt er ook voor kiezen om deze op het parkeer terrein voor aan de camping te zetten. Zwembad is groot genoeg helemaal niet te vol (ja misschien druk op piek moment rond 15.00) Restaurant heerlijk eten voor betaalbare prijs. Rivier werd in onze periode warm en troebel door de hitte maar onze kids vonden hem fantastisch. Sanitair schoon en warme douches. Geen verlichting bij Panna Kooi dat is ons enige minpunt! Kortom: aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Familie van Aaken
30-7-2018

Super mooie camping! Zwembad is niet heel groot maar bied voldoende mogelijkheid tot verkoeling. De rivier is super, neem een plek aan de rivier en je hebt een mooi uitzicht. Deze plekken zijn ook erg groot en bieden voldoende schaduw. Sanitair schoon en netjes. Restaurant is eenvoudig maar zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Eigenaren super vriendelijk staan altijd voor je klaar. Wij waren ook aanwezig toen onderstaande feestvierders er waren. Deze zijn meerdere malen gewaarschuwd dus volkomen terecht dat ze verwijderd zijn omdat ze niet thuis hoorden op deze prachtige familie camping. Kortom zeer de moeite waard, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Één keer is genoeg

Fam. van der Hoek
24-7-2018

Camping is redelijk hutje mutje en het zwembad kan je beter niet zijn ivm drukte en jonge kinderen. De rivier is wel aan te raden. Plekken zijn veel in de zon. Eigenaar valt niet mee te discussiëren, dus hier kan je het beste zo weinig mogelijk mee te maken hebben. De prijs is te hoog voor wat je ervoor terug krijgt.

Wij waren ook aanwezig terwijl onderstaande ‘feestgangers’ er ook waren. Het viel echter reuze mee en een waarschuwing was meer op zijn plek geweest.

MEER DAN MOOI!

Ellen van de Pas
21-7-2018

Wat een ongelofelijk mooie camping! Prachtige, schaduwrijke plekken en ontzettend aardige eigenaren die hun gasten goed weten te verwennen. Leuke tips gekregen! Overzichtelijke camping, niet te groot. Zeer schoon sanitair! Rivier is echt heerlijk! Kortom, wij gaan volgend jaar zeker weer! Een nacht last gehad van onderstaande bezoekers, deze gasten hoorden thuis op een jongerencamping. Zeer goed door eigenaren gehandeld om verder overlast te voorkomen.

Prachtig gelegen, maar veel te vol Hollanders.

Maartje
17-3-2018

Prachtig gelegen camping, midden in de Cevennes. Heerlijke wandelingen te maken in de omgeving en veel Franse natuur en cultuur te ontdekken. Helaas is de camping veel te druk. Vooral in het midden van de camping zijn de plaatsen erg klein (auto ook op de plek) en zitten mensen boven op elkaar. De plekken aan de buitenkant zijn groter (en ook duurder). Een trekpleister voor Hollanders met veel te veel kinderen. Het leek meer kamperen op een Nederlands schoolplein dan op een camping in de Cevennes (en wij zaten nog aan de buitenkant!). Wij komen hier dus nooit meer terug.

leuke camping

petra
20-2-2018

Leuke vakantie gehad in een mooie streek. We gingen naar deze camping, omdat er jongeren zouden zijn en die waren er ook. Velen kennen elkaar al jaren en dan is het even zoeken naar leeftijdsgenoten die ook voor het eerst waren. Uiteindelijk vonden de kinderen (16 en 14 jaar) toch een leuke groep. Er waren regelmatig fietstochten met de racefiets, maar mijn zoon bleek het leuker te vinden om met een vriend van de camping de bergen in te trekken. De rivier was lekker om in te dobberen en ook het zwembad was heerlijk. Wij hadden een plek aan het speelveld. Dit was overdag heerlijk, want je kon zo altijd een plekje in de schaduw vinden. Tegen de avond vond ik het geluid van heel veel spelende kinderen storend het is dan erg druk daar. Vooral tieners van een jaar of 11/12 zijn nog tot heel laat erg aanwezig. De wat oudere jeugd trekt naar de rivier. Animatie was gezellig maar Niet storend. Ik vond het jammer dat er niet gelijk vanaf de camping wandelpaden zijn. Wat verderop links van de camping ligt de rivier in een kloof. Hier kun je van de rotsen af springen.

Authentiek en verzorgd

Remco
7-2-2018

Authentieke, goed verzorgde Franse camping met als enige verhuurmogelijheid de gites vooraan op de camping. Geen stacaravans of huurtenten dus. Het gevolg hiervan is dat er een publiek komt dat 'kampeerervaring' heeft. Je ziet regelmatig mensen die bezig zijn met hun kampeeruitrusting. Schoon sanitair.

Leuk riviertje bij de camping. Aan het begin van het seizoen wordt er een dam in de rivier gelegd zodat er een zwemmogelijkheid is en lage rotsen om af te springen. Kom je buiten het hoogseizoen, dan is het alleen een kabbelend beekje. Verder een fijn zwembad met een leuke waterspeeltuin ernaast. Vooraan de camping een speeltuin, jeu-de-boulesveld, tennisbaan voetbal/basketbal/hockeyveld en een groot grasveld. Hier verzamelt de jeugd zich in de avond, erg gezellig!

Op de camping een klein winkeltje met iedere morgen vers brood. In St. Jean du Gard een klein supermarktje, voor de grote supermarkten moet je in Anduze zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

prachtig maar te druk

donderwig
30-12-2017

Hele mooie camping; zwembad is heerlijk; ruimte om te voetballen en ook nog een fijne rivier om in te dobberen. Echter bomvol met Hollanders; echt hutje mutje; overal liggen electro kabels; iedereen kent elkaar omdat ze ieder jaar terug komen. Daarom komen wij dus niet terug, jammer want de camping is prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas de la Cam in St. Jean-du-Gard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas de la Cam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.