Tijdelijk €25 aanbetaling

Mas de la Cam

We hebben de beste aanbieders voor Camping Mas de la Cam voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 204 reviews
+73

7.9GoedScore uit 204 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zoek je naar een leuke bestemming met de kinderen, dan is Camping Mas de la Cam (Frankrijk) een aanrader. Kinderen maken makkelijk vriendjes doordat er veel Nederlanders zijn. De animatie is gezellig maar niet te overdreven aanwezig. Het riviertje vlakbij zorgt voor veel waterpret en in de buurt ligt het klimpark Forest Parc Bagard.

204 Reviews over Mas de la Cam

• 7Irene26-10-2022

Gezellige leuke camping, maar niet voor 16+

Ik vind de camping top! Het is klein en overzichtelijk en het zwembad is prima (wel weinig ligruimte i.c.m. het aantal gasten in het hoogseizoen). Het sanitair is, behalve die naast het restaurant, prima schoon en de rivier die langs de camping stroomt levert genoeg vermaak op (als hij niet half droog staat).

De eigenaren zijn alleen vrij streng. Jongeren (16+) die in de avond (vanaf 00:00) voor op het terrein bij elkaar komen worden daar weggejaagd. Het lijkt alsof de eigenaren geen jongeren op de camping willen, hoewel dat onvermijdelijk is. Als er wordt gemorst met drinken op het skate gedeelte wordt de eigenaar boos en je hoeft vanaf 00:00 ook niet te proberen om harder te lachen of te praten.

Het zou zó fijn zijn als de eigenaren nadenken over een plek voor jongeren, waar ze ook na 00:00 terecht kunnen. Zij zijn er immers ook voor rust en plezier.

Kindvriendelijk (kleine kinderen) is het 100%. Genoeg speelruimte etc.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Fenna & Ronald17-08-2022

Fantastisch!

We hebben genoten van ons verblijf op de camping. Fijne, schone douches, schaduwrijke plekken, een prachtige speeltuin voor de kinderen en een heerlijk overzichtelijk (en warm) zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zij hebben ons goed geholpen en een veilig gevoel gegeven toen wij bezorgd waren over de weervoorspellingen. Fijn dat een deel van het personeel ook Nederlands spreekt. De omgeving is schitterend, echt een prachtig stukje Frankrijk. Fijn om uitstapjes te maken of te fietsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Pw06-05-2022

Een woord: vermakelijk!

Was een leuke camping! Leuk zwembad en in de avond was het erg druk vooraan dat is heel leuk voor de kinderen! Goeie douches en soms een beetje vies. Gevaarlijke pumptrack wij zagen veel kinderen daarop vallen. Rivier was niet heel schoon zaten veel algen in.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Richard04-03-2022

Mooie camping nare mensen

Mooie camping tot diep in de nacht herrie. Qua prijs en verhoudingen verwacht je veel meer. Personeel is onhygiënisch en nemen hygiëne richtlijnen niet serieus. Personeel neemt alleen moeite voor vaste gasten. Zij hebben ook altijd een tafeltje bij het restaurant. Riviertje is door de vele dammen behoorlijk vervuild daar alles blijft hangen bij de vele dammen. Mensen met huisdieren worden uitgebuit en zijn daar geen voorzieningen voor. Personeel heeft nogal een hekel aan Nederlandse gasten maar gaan voorbij het feit dat zonder Nederlanders geen omzet te behalen valt. De twee oudjes van de camping zitten schijnbaar nog met gedachten in 1940-1945 met hoe hun omgaan met mensen. 1x nooit meer. Mensen die daar vast komen hebben of geen idee hoe het elders kan of zijn zo klein denkend dat ze niet beter weten.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Théo16-01-2022

Een echte camping zonder verhuur

Een camping met zo grote speeltuin, nog nooit gezien. Pumptracks, sportveld, rivier, zwembad.... en fietsen is alleen fantastisch. 1ste keer voor ons, maar we gaan zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8M v Alebeek27-12-2021

Mooie camping

Mooie niet al te grote camping met alleen Kampeerplaatsen Erg overzichtelijk. Fijn zwembad, rivier was erg groen en niet schoon (wel een fijne ligweide. )Genoeg te doen voor de Kids zoals; voetbalveld, speeltuin erg ruim opgezet. Wij zaten achteraan op de camping een erg donkere plaats. Met veel schaduw. Maar als het warm is wel lekker :). Camping zit overal ver vanaf dat is jammer. Wat langer in de auto voor uitstapjes. In de nabije omgeving niet veel te doen. Toilet gebouwen en douches zijn netjes en schoon. Vriendelijk personeel!

• 6Eetgelegenheden
  • 10Top camping03-09-2021

Fantastische camping!

Schitterende kind vriendelijke camping, die prima wordt onderhouden, goed camping restaurant, netjes onderhouden zwembad, erg leuke speelgelegenheden voor alle leeftijden, twee pumptracks, klimparcours, etc. De Cevennen is een heel mooi fiets gebied waar de camping goed op inspeelt door de begeleide fietstochten in deze schitterende omgeving! Camping leiding en het personeel is altijd vriendelijk! Ga hier zeker weer eens terug !

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Familie Sijben27-08-2021

Mooie goed verzorgde groene camping

Een mooie camping die goed onderhouden is. Het sanitair is erg schoon. De douches zijn warm. In het dorp een prima winkel voor je dagelijkse boodschappen. Binnen 10 km een lidl en Aldi. Er is een leuke speeltuin pingpongtafels en een crossbaan. De rivier is super leuk. Er zijn rotsen even verderop waar je vanaf kunt springen. Het zwembad is mooi om af te koelen. Je mag er alleen geen waterspeelgoed in meenemen. Voor de tieners minder leuk, maar prima voor jongere kinderen. Je kunt prima eten afhalen of in het restaurant eten. Wat ons betreft een geslaagde vakantie, maar met twee pubers en een 9 jarige was het misschien leuker geweest als er een plek zou zijn geweest waar jongeren bijelkaar kunnen komen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Gezin van 424-08-2021

Nederlandse enclave..voor ons nooit meer

Dit is een camping waarbij je met praktisch alleen maar Nederlanders staat.Totaal geen frans vakantiegevoel. Wij kamperen al heel erg veel jaar, maar dit nog niet meegemaakt. het grootste deel van de kampeerders komt hier ieder jaar terug Maar wij vonden het schrikken. Geen privacy tussen de plekken. Gillende kinderen in zeer grote getalen van smorgens vroeg tot s,avonds laat. Iedereen bleef op de camping waardoor het gewoon continu druk bleef. Eigenaar incasseert behoorlijk wat geld want het is een relatief dure camping. Maar bied minimaal ( denk aan regelmatig geen warm water bij douche en afwas, 5 sec water bij druk op de knop bij ieder waterpunt inclusief douche. Nauwelijks verlichting op de camping, geen prullebakken...de rivier was groen en je stonk als je eruit kwam. Het is heel ondiep water ongeveer 1 meter 45, dus niet echt zwemmen. Eigenaren waren vriendelijk.We vonden de fotos misleidend. Zwembad is klein en te druk

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3Justin van Oudenaaren24-08-2021

Nooit meer, ze slaan de plank volledig mis

Camping Mas de la Cam,Wat een grote teleurstelling is dit geworden. Campingeigenaar is alleen goed voor vaste gasten. Campingeigenaar buit hondeneigenaars volledig uit. 6€ per dag maar je mag nergens komen met de hond, ook buiten de camping kan je nergens lopen. Zwembad is levensgevaarlijk voor kleine kinderen, geen hek of apart kinderbad dus kunnen zo het diepe in. Zwembad is ook vies er drijven regelmatig drollen in van kleine kinderen die geen zwemluiers dragen. Vaste gasten streepje voor, zij hebben altijd plaats in het restaurant en kunnen tot tegenstelling van niet vaste gasten altijd eten afhalen. Zelfs vaste gasten hoeven niet te betalen voor hun hond. Zegt genoeg. Personeel onvriendelijk en onhygiënisch, niezen en hoesten in handen en pakken dan het etenswaren vast. Zeker met Corona niet fijn. Internet werkt helemaal niet op de camping en bij de receptie waar het volgens het personeel wel WiFi is werkt je code nooit.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar