We hebben een aantal aanbieders voor Soubes voor je op een rij gezet:

Reviews over Soubes

Gewoon goed

Marino Furniere,
    28-8-2018

Hoewel het domein niet super groot is : een vakantiewoning met alles erop en eraan . Prachtig prive zwembad, rustige ligging &mooie streek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Even tot rust komen

Anke,
    27-8-2018

Als doorreiscamping naar Spanje hier terecht gekomen en een dag gebleven. Heerlijk klein campinkje,rustig en gemoedelijk, wordt met zorg en aandacht gerund door een Frans echtpaar.

Fijn restaurantje; leuke sfeer met goed eten tegen zeer redelijke prijzen. Schoon sanitair, een klein zwembad met ligbedjes voor de nodige afkoeling en een beek waar de eigenaar een vlonder aangelegd heeft met zitjes. De kinderen kunnen aan een touw slingeren om zich vervolgens in de beek te laten vallen.

Ook voor langer verblijf prima ; mooie heuvelachtige omgeving om te wandelen en fietsen en nog niet overspoeld door hordes Nederlanders, schitterend plekje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke rustige camping

Tonny,
    23-7-2018

Kleine camping, deels met vakantiehuisjes. Veel Franse gasten. Er is een bar/restaurant en zwembad.

Gereisd met partner in juli 2018

Wat een zalige camping

Ard,
    25-3-2018

De korte versie: We zijn hier toevallig terecht gekomen en niet meer weggegaan. De iets langere versie: Mijn vrouw en ik reizen met onze hond met een vouwwagen door Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje. We waren in augustus 2017 op zoek naar een plekje en zijn stom toevallig op deze camping terecht gekomen. We zouden een paar dagen blijven, maar dat werden twee weken. Wij vonden de plekken, de rust, de omgeving, het sanitair, het zwembadje, het strand (nabijheid), het beekje, de eigenaren, het restaurantje, eigenlijk alles(!) helemaal top. In het restaurantje maakte de eigenaar de lekkerste pizza's of andere gerechten. Het strand bevindt zich op een uurtje rijden. Ook tref je binnen dezelfde straal leuke dorpjes, steden en bezienswaardigheden (bv het viaduct van Millau).

Eigenlijk moet deze plek een geheim blijven. Maar ja, ik heb de eigenaren nu eenmaal deze review beloofd....:)

Gereisd met partner in augustus 2017

Een fantatische plek om uit te rusten

Kristof,
    24-7-2017

Een rustige camping. Het is er heerlijk toeven. Overdag voldoende schaduw op warme (hete dagen) en voldoende plek om wat kleur op te doen. Lekker restaurant tijdens de vakantiemaanden. De eigenaren staan steeds ter beschikking om op al je vragen een antwoord te geven of op te zoeken. We verbleven er 14 dagen in een chalet die uitgerust was met alles wat we nodig hadden. De nachten waren heerlijk koel zodat de nachtrust verkwikkend was. De nabijheid van de rivier, waarin geravot kan worden, zal hier zeker toe bijdragen. In de buurt is er heel veel te zien en te doen. Op de camping is er een plek met allerlei toeristische info. Aangezien het op een goede 6 km van een afrit op de A75 ligt, is het ook een goede rustplek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Soubes scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews