vakanties Sète (Herault)

Reviews over Sète (Herault)

Rustige veilige camping direct aan privéstrand

Adinda,
    29-7-2017

Le castellas is niet meer zoals het was 20 jaar geleden. Camping is echt gericht op gezinnen.mobile homes ingerichte bungalowtenten en staplaatsten.De mobile homes staan tussen de bomen en veel groen.De andere plekken zijn wat kaal en in de zon.De drukke weg tussen de camping en strand is weg en is nu een rustig fietspad. Het strand is breed en privé voor gasten voor de camping. Savonds kampvuur. Beveiliging is goed: poort met code en bewaking. Animatie is in het Frans en elke avond disco met goede muziek. Na 24.00 is het echt rustig op de camping. Zwembad is druk maar door uitbreiding is het te doen. Heel veel ligbedden en schaduwplekken. Pizza's zijn super!! Ook vis en snacks. Dorpjes om de camping zijn gezellig met goede restaurant en pretparken en goede discotheeks. Mobile homes: Geen tv en waterkoker maar wel koffiezetapparaat en magnetron. Eigen parkeerplek. Tv wel te huur en ook wifi. Bbq alleen gas en electrisch. Einkeltjes: bakkerij supermarkt appotheek. Fietsen te huur.

Mooie camping direct aan het strand!

Wiersema,
    29-6-2017

Veel campings pretenderen 'aan het strand' . Deze camping ligt ook echt aan het strand met eigen opgang. Er is ook een fijn zwembad, te bereiken met een treintje, daar de camping erg langgerekt is. Het ligt wel ver van de andere aktiviteiten en bezienswaardigheden af.

Goede ligging maar helaas een slechte ervaring

Peter,
    4-2-2017

De ligging van de camping is fraai. De gehele camping is langgerekt en vrijwel alle plaatsen liggen direct aan het strand. Hierdoor is de afstand van een deel van de camping naar de winkels, activiteiten, zwembad en receptie groot. Dit was voor ons geen bezwaar maar het kan handig zijn om fietsen mee te nemen of ter plaatse te huren. Er zijn 's avonds activiteiten en vooral voor jongeren tot zo'n 16 jaar is het een prima verblijf. Wel zijn er overwegend fransen en weinig andere nationaliteiten. Teleurstellend voor ons was de aankomst, ipv een 3-kamer caravan bleken wij geplaatst te zijn in een 2-kamer caravan. Bij de receptie werd hier geen melding van gedaan en we moesten dit zelf bij aankomst constateren. Terug naar de receptie waar geen alternatieven aangeboden konden worden. Pas na 2 dagen was er een 3-kamer caravan beschikbaar. Dus ook verhuizen, een hoop gedoe en een excuses kon er niet vanaf. Echt meedenken oplossing gericht werken was er niet bij. Jammer en een gemiste kans.

Gerenoveerd hotel(kamers) net buiten Sète

Claudia,
    25-9-2016

De kamers zijn pas vernieuwd. De bedden heerlijk en de badkamer groot. Het is fijn om een koelkastje op de kamer te hebben. Er hangen geen gordijnen en er is (zoals in zuid-europa vaker) fel kamerlicht. Als je geen inkijk wilt, mn 's avonds, moet je het rolluik dichtdoen en dit is jammer met een balkon bij onze kamer.

Het (betaalde) ontbijt is leuk gepresenteerd en goed verzorgd. Het hotel is net buiten Sète-centrum gelegen, maar met fiets of bus ben je er zo. Het leuke is dat je in dit kleine deel van Sète nog steeds keuze van restaurants hebt en vlak bij het strand zit en.. gratis parkeren.

Prima hotel voor 1-2 nachten.

Superligging en mooi aangeplant

Charlottr,
    16-8-2016

Ontvangst verloopt in het hoogseizoen soepel en snel: je hoeft de auto niet uit en krijgt de sleutel aangereikt waarna je meteen kan doorrijden. Klasse! Zwembad sterk verouderd en op z'n Frans: duizend regeltjes voor wat wel en niet mag. Iedereen draagt zwemshorts. Tijdens ons verblijf werden er 100 ligstoelen bijgeplaatst, handdoekje leggen niet nodig (en zwembad opent pas om 10 uur dus verplicht uitslapen :))De animatie is geheel in het Frans en bovendien nergens aangeplakt waar/wanneer/wat was. Ook was dit van knullig niveau: iemand als koe verkleed aan een touw op handen en knieën langs het zwembad trekken vondt het Franse publiek al fantastisch: wij eerder erg genant. Het strand grenst aan de camping en is in 1 woord fantastisch. Niet druk, breed en lang. Service in het restaurant op de camping onder de maat en gerechten ook: niks vers en aan de prijs. Toch is de camping een aanrader: niet (te) veel Nederlanders, schone huisjes en genoeg te doen in de omgeving.

Sète (Herault) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 77 reviews