Sète (Herault)

We hebben een aantal aanbieders voor Sète (Herault) voor je op een rij gezet:

vakanties Sète (Herault)

We hebben een aantal aanbieders voor Sète (Herault) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sète (Herault)

ik kom hier graag terug

jac janssen
    22-8-2012

dat onze vreind de hond welkom is ,en dat je tot i juni gebruik mag maken van strand met de hond is ook een fijn gevoel ,ontlasting opruimen spreek van zelf, ook al doen anderen dat niet voorbeeld doet volgen!

Gereisd met partner in mei 2012

Volgend jaar ergens anders

Karlo
    25-7-2012

In de omgeving is weinig te doen. Je moet met de auto naar de stad, want 10 km lopen in 30 graden met 2 kleine kinderen is niet te doen, daarbij komt dat er geen wandelpad te vinden is. Het enige "loopje" dat je hebt is langs het strand. Weinig tot geen winkels in de buurt. Het eerst volgende, leuke, winkelcentrum is te vinden in lattes, op 50 km.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

séte is echt de moeite waart om je vakantie door te brengen

leen van den bossche
    12-10-2007

séte is echt de moeite waart om je vakantie door te brengen. de omgeving is prachtig , het eten is super lekker, het is er reuze gezellig , het was er zeer warm weer met zomerse temperaturen. mijn man en ik gingen iedere dag naar de hallen om kaas , vis en andere lekkernijen te kopen en we hebben ook veeel en lang gewandeld naar " le corniche " , "het meer van thau" ... séte is wel nogal vuil maar dat heeft ook zijn charmes ... maar voor de rest weten we nu dat we volgend jaar zeker teruggaan . een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2007
Sète (Herault) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 77 reviews