Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

724 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

heerlijke vakantie gehad !

grietje Oude Oude luttikhuis -ten hoor
22-9-2018

dit jaar via touroperator geboekt , we waren benieuwd omdat we ook wel negatieve reacties hadden gelezen. maar het was helemaal TOP! we kwamen ochtends 10.30 aan. we werden super ontvangen en mochten gelijk onze stacarvan in. helmaal top!

de camping zelf was geweldig voor de kids het zwembad was helemaal hot bij ze . ( 2 kinderen van 2 en ruim 3 ) het speelpark was maar 30cm ongeveer overal en om het diepe bad ston een hek dat voor kinderen zonder zwemdiploma niet te openen was. ouders gaven hier ook acht op .

de grote glijbanen die er nieuw bij zijn gekomen op andere kant ook top en onder begeleiding mogen jonge kinderen daar ook vanaf.

-badmeesters merk je niet op maar ze zien alles.

- kinderanimatie geen gebruik van gmaakt

- speelhal voor 0-4 leuk

enig minpunt

-alles op camping ontzettend duur . goedkoopste ijsje 2 euro

- in de omgeving zelf weinig te doen.

tips

neem fietsen mee

valras plage leuk

lidl op 10 min rijden

Fantastisch! Topcamping!

Ilona
18-9-2018

Fantastische camping! Wij hadden een staanplaats Phare Quest. Sanitair super schoon, volgens mij net nieuw. Zwembaden voor ieder wat wils, nieuwe glijbanen top!

Animatie s'avonds was erg professioneel, ging wel door tot 23.00 - 23.30 maar daarna snel genoeg stil. Strand erg fijn en niet druk, kunt ver het water inlopen dus ideaal voor kleine kids. Ene dag was zeewater koud, andere dag niet, dit lag aan de stroming.

In beide restaurants heerlijk gegeten.

Tip is wel om bolderkar mee te nemen, scheelt hoop sjouwwerk naar strand. Afstanden zijn redelijk te doen op camping, fiets of step is geen overbodige luxe.

Winkels zijn ook fijn. Totaal geen last gehad van muggen of wespen. S'avonds koelt het lekker af, geen vestje of lange broek nodig gehad. Staat wel een windje maar dat is met 38 graden geen overbodige luxe maar juist heerlijk! In omgeving weinig te doen maar dat wisten we.

Kortom, wij gaan volgend jaar zeker terug!!

Super camping

Alexandra
11-9-2018

Jeugdsentiment voor ons en ik denk voor heel veel mensen.

We stonden op het nieuwe gedeelte van de camping, hier is nog weinig begroeiing. Toen wij er waren stond er een harde wind, ik denk dat je er op de andere gedeeltes minder last van hebt.

Sanitair was dus ook vrij nieuw en netjes. Douches zijn ruim genoeg, toiletten ook netjes.

Zwembad is groot met een heel leuk speelgedeelte voor de kleinere kindjes. Onze kleine man kregen we met moeite mee. Ook heb je nog het Balneo, hier geen kinderen toegestaan, dus lekker relaxed en alle ruimte om banen te trekken.

Verder op heel veel plekken speeltuintjes, echt top.

Restaurantje op de camping was heel goed, variatie en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn tip is wel om fietsen mee te nemen. Zeker als je op het nieuwe gedeelte staat. Deze kun je ook huren, maar dat is niet goedkoop.

Goed gehad.

Tom Duijtshoff
4-9-2018

Een mooie camping . Van alle gemakken voorzien , echter vonden wij het wel een camping voor gezinnen met jonge kinderen voor onze zoon van 14 was er behalve het zwembad weinig te doen s'avonds.

Tent geboekt via touroperator, de reisleiding daar verzorgt door Cees en Jolanda was echt goed.

De tent zelf kan wel wat verzorging gebruiken met name buiten de tent veel spinnen webben ook binnen aan het plafond .

De zee was inderdaad aan de koude kant, maar wel op loop afstand . En het zwembad was super vooral met de nieuwe glijbanen .

Fantastische familiecamping!

Patricia
25-8-2018

Deze camping mist alleen een goede DJ, en een iets warmere zee ;)

Verder echt een topcamping! Animatieteam is geweldig, broodjes zijn geweldig, shows zijn heel leuk. (afgelopen week wel iets minder, dj was slecht, 1 show compleet in frans, daar kunnen we niks mee.) Zwembad superfijn!, nieuwe glijbanen helemaal geweldig!

Supermarkt is belachelijk duur, beter even naar de carrefour/lidle in Serignan.

Theoretisch gezien hoef je de camping niet af.. alles is er, en top.

We hadden voor de 2e keer rechtstreeks bij de camping geboekt. Heerlijke ruime caravan, fijne douche (wel heel erg krap). Dit jaar veel last van muggen gehad. We zijn helemaal lek geprikt.

We hebben een super vakantie gehad!

We houden van deze camping!

Geweldige camping.volgend jaar weer

Rob v.d veer Schoonhoven
13-8-2018

Prachtige schone goed verzorgde camping.Zeer grote campingplaatsen.Enige minpunt entertainment s'avonds erg luid.

Goed!!

Marlou
4-8-2018

Wij waren voor de tweede keer op deze camping met eigen caravan. De staanplaatsten zijn ruim me genoeg privacy en ook wat schaduw.

De afstanden zijn extreem groot naar zwembad, zee, winkeltje. Een fiets is geen overbodige luxe.

Alles wordt super goed bijgehouden, paden/begroeiing/zwembad/sanitair, helaas zijn het de bezoekers die er soms echt een potje van maken. Vraag me dan altijd af, hoe deze mensen thuis met hun sanitair omgaan....

Strand is heerlijk. Kortom zeker een aanrader, rekening houdend met de afstanden!

Geweldige camping voor jonge gezinnen

RvdN
31-7-2018

Het is een geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen (4 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt en dat was het jaar ervoor (2017) ook al het geval. Leuk zwembad en als je de camping af loopt, sta je op het strand. Dat vonden wij ideaal. Wij hadden een stacaravan voor 6 personen en waren met z'n 4en. Zo konden de kids bij elkaar slapen en als dat niet ging doordat het "te gezellig" was, konden we ze nog apart leggen. Camping is niet zo kolossaal als het naastgelegen Serignan Plage.

Helaas toch wel wat minpuntjes over deze camping:

1) WIFI is al 2 jaar drama. Valt regelmatig weg en kost toch nog € 20,00 per week

2) je moet om 10:00u je caravan uit zijn en om 12:00u het park verlaten hebben. Wij hadden op de dag van vertrek nog willen zwemmen ivm zwarte zaterdag . Zelfs auto mocht niet op de parking blijven staan dus ook geen strand die dag.

3) eten niet toegestaan op zwembad

Geweldige vakantie gehad!

Dings
27-7-2018

Het is een hele grote camping. Een fiets of bolderkar is geen overbodige luxe omdat de afstanden van het zwembad, winkeltjes, podium enz groot zijn. Zwembad is mooi en de nieuwe glijbanen zijn geweldig, het is zeker een groot pluspunt voor de oudere kinderen. De kinderen moeten minimaal 120 cm groot zijn. Hier wordt goed op gecontroleerd. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden. De shows zijn wel laat, ze beginnen pas om 21:30uur. De mensen van de touroperator zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden een Aspen stacaravan, deze liggen ver van het zwembad maar hebben wel veel privacy. We hebben ook stacaravans gezien van andere organisaties en die stonden vlak bij elkaar. Broodjes bij de bakker zijn heerlijk. Ook hebben we bij beide restaurants gegeten; was lekker en betaalbaar. Strand is mooi en schoon. Omgeving viel ons wat tegen omdat je ver moet rijden om een leuk dorp of stade te bezoeken.

Boek Premium!! Alles was super!!

Juliette
23-7-2018

Geweest met gezin (kids 2 en 4). Boek zeker Premium!! Echt! Wij zaten in cabin jardin premium en dit is super. Bij boeken via de campingsite gevraagd om een cabin met privacy en niet aan looppad (zodat niet iedereen op je kijkt die voorbij loopt) Genoeg beschutting van de bomen. Geen last van de zand ondergrond. Was wel bang voor veel zand binnen maar was echt niet. De tip: neem zelf zit stoelen mee!! Echt doen. Anders zit je savonds aan de picknick tafel of op een ligbed zonder kussens. Je kan de stoelen van binnen pakken maar dat zijn stalen stoeltjes. Zit echt niet lekker. Wij waren heel blij met onze cheape campingstoelen van de action. Huur een BBQ via de receptie bij een mannetje. 50euro pw. Kan je ook voor mailen voordat je gaat. Camping is groot maar echt niks van gemerkt. Jardin zit dicht bij strand, centrum en zwembad. Fietsen zaten er ook bij. WiFi ook en blijf je langer dan een week komen ze je handdoeken verschonen. Top!! De animatie gaat idd door tot 23.30 maar dat hoort erbij en is echt niet erg. Vanwege de recensies was ik bang voor veel harde wind op het strand. Ook niet het geval. Prima lekker windje. Ook geen strandschoentjes nodig gehad voor de kids. Super zwembad voor de kids! Hele goede anti slip zwembadvloer. Ook geen schoenen voor nodig gehad. Altijd plaats. Nieuwe glijbanen voor de oudere kids ook echt super tof!! Grote hoge snelle glijbanen. Cool. Zwembad voor de oudere is omringt met hekje. Heel fijn!! Iedereen let er ook op dat het deurtje dicht is. (Kids kunnen niet bij het slot) De “negatievere”verhalen komen denk ik meer vanwege de gekozen staanplek. (?) Premium is super. Echt glamping. En we zijn wel wat gewend en ook niet de ‘makkelijkste’ maar dit was top!!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.