Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 821 reviews
+101

8.3FantastischScore uit 821 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

821 Reviews over Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

• 9JPW15-08-2022

Fantastisch verblijf

Mooie grote camping. Wel even opletten waar je een plek boekt. Wij waren met caravan, maar in onze zone heb je niet direct stroom op de plek, maar met een langere kabel lukt het wel. Ook geen water op de plek, maar op 25 meter wel. Sanitair prima en wordt goed schoon gehouden. Prachtig zwembad en uitgebreide faciliteiten op de camping. Incl een mini casino, waardoor je in principe de camping niet meer af hoeft. Wij zaten op 50 meter van t strand en 100 meter van het zwembad en het centrum van de camping, dus perfect. Nog nooit een camping gehad met inboard een viswinkel, slager, kapper, supermarkt, bakker enz. Nu een weekje op proef geweest, volgend jaar 2 weken!

• 9Ingrid13-07-2022

Mooie grote camping.

Een mooie grote camping en van alle gemakken voorzien, leuke winkeltjes en kraampjes. Mooi zwembad maar wel druk in het hoogseizoen. Her strand daarintegen rustig en heerlijk vertoeven. Wij zaten op het camping gedeelte en het sanitair is mooi en schoon!! Het enige minpuntje is de late overlast ( tot 12.00) van de nabij gelegen campings.

• 8Luuk de Vries06-06-2022

Uitstekend

In een ver verleden zijn we met ons gezin wel eens met de caravan op campings aan dezelfde kust geweest wat elke keer weer een teleurstelling was. Dus de verwachtingen waren niet heel hoog toen we hier arriveerden, maar het was in één woord geweldig. Mooie plaats met eigen electra- en watervoorziening, uitstekende sanitair (net nieuw volgens mij), dichtbij het strand. Als 60+-ers kunnen we nu lekker in het voorjaar en dat betekent dat je dus geen hinder ondervindt van veel drukte en lawaai. Ik denk dat we hier nog zeker terug zullen komen, maar niet in het hoogseizoen.

• 7Martijn24-08-2021

Leuke camping met lange wachttijden

Camping (phare ouest) is mooi. Kwaliteit van zwembad en sanitair is prima. De wachttijden bij de bar en ijsjesbar (s’avonds) zijn wel erg lang. Frans was ook behoorlijk overheersend waarbij NL soms echt weggekeken en niet geholpen werden.Mooie camping voor een keer. Wij kijken verder naar iets minder massaals, waar de faciliteiten beter afgestemd zijn op het aantal bezoekers.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Maris24-08-2021

Fantastische camping

Het is een Geweldige camping. Het zwembad is voor jong en oud leuk! Je loopt makkelijk naar het strand. De camping heeft leuke winkeltjes en kraampjes waardoor je een mini dorp hebt. Gezellig, meer heb je niet nodig!Leuk animatieprogramma, enige minpunt, er spreekt niemand nederlands. Er waren een hoop Nederlandse en Belgische toeristen, er wordt wel reclame mee gemaakt dat het er is maar in de praktijk niet. Jammer voor de jongste kinderen tijdens de kidsclub.

• 9Sandy24-08-2021

Een camping waar je alles hebt namelijk aan het strand en met een mooi zwembad. Je hoeft de camping niet af want er is een supermarkt bakker slager viswinkel etc. De animatie is ook erg goed. Vooral de shows 's avonds waren geweldig. Camping is heel goed verzorgd en schoon. Ook de service is super. De technische dienst heeft ons 2 keer geholpen met ons fietsenrek lassen en onze banden van de vouwwagen oppompen. Klasse! Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Saskia09-08-2021

Absoluut fantastisch!!

Alles prima geregeld, heerlijk huisje op schaduwrijke plek, met fietsen, wat handig is ivm grote van de camping. Kids club met Nederlandse begeleiding dus dochter ging graag, maakte veel vriendjes en vriendinnetjes en zo konden wij paar uurtjes genieten in de kidsloze balneo. Geweldig zwembad, gave glijbanen en prima toezicht. Duidelijk aanwezig en oplettend, maar niet hinderlijk corrigerend. Er mochten zelfs zwemshorts gedragen worden. Alles top en snel geregeld. Van alle gemakken voorzien. Wij hebben 3 weken GENOTEN!! Aanrader!!

• 5Dorjanovic26-07-2021

Geweldige camping met een kanttekening.

Na een geweldig verblijf in 2020 weer een week geboekt op deze camping in 2021. We vonden het vorig jaar zo goed dat we dit jaar wat dieper in de buidel getast hebben en een premium stacaravan namen, vlak bij het strand. En dat was een grote fout. Onze premium stacaravan (2400 euro voor 8 nachten en volgens de site op een rustige plek) was nog geen 30 meter vanaf de plaza waar een tiener disco is waar elke nacht tot 01:30 snoeiharde muziek gedraaid wordt. We bouncede bijna het bed uit en als je wekker (kind van 3) sochtend om 0700 weer gaat wordt je daar niet vrolijk van. Op andere plekken op de camping heb je daar geen of vrijwel geen last van. Onbegrijpelijk dat ze zulke dure caravans blootstellen aan dit kabaal tot diep in de nacht. We hebben een andere caravan gekregen aan de andere kant van de plaza waar je de disco nauwelijks hoort. Fantasticshe camping maar je moet goed opletten welke stacaravan je kiest.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Karlijnebout06-09-2020

geweldig!

Prachtige zwembaden met zeer grote ligweide en voldoende ligbedden voor iedereen (camping was volgeboekt). Veel schaduwrijke plekken. Prachtig peuterbad, zwembad veilig afgesloten voor de kleintjes, gave glijbanen voor de grote kinderen. Goede service en toezicht bij het zwembad. Wij hebben genoten.

• 9Vera01-08-2020

Top camping

Echt een hele leuke camping! Wij waren met ROAN en zaten in een lodge tent met eigen sanitair. Om ons heel allemaal campeerplekken. Er zijn veel Nederlanders, Fransen, Belgen en Duitsers. Super tof zwembad met een apart (ondiep) speelgedeelte voor de kleine kids. En de grote glijbanen zitten ook apart. Genoeg te doen om een dag(deel) te zwemmen. De prijzen van eten en drinken aan het zwembad en in het “centrum” liggen wat hoger. Maar in de buurt (10 min met de auto) is een Carrefour en Lidl om zelf boodschappen te doen. Je kan ook eten afhalen (friet en vlees en lekkere pizza’s). Lekker bakkertje aanwezig om in de ochtend vers brood te halen. Verder ligt het aan het (rustige) strand. Tip: neem een parasol mee, want die zijn niet te huur en er is geen schaduw op het strand. Verder veel speeltuintjes en leuks te doen voor de kids (zoals mini disco, trampolines, draaimolen).

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar