Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

711 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Cindy
17-6-2018

Top camping schoon / groot/ goede bakker/winkel/slager/ verse paella zeker proberen/ goede animatie/ goed zwembad voor de kleinste. Voor de grotere verwacht ik toch wel een keer een opknapper, maar verder net zwembad/ook snel bij Lidl en Carrefour/ lopend naar het strand/gaan nu voor derde keer/ gewoon omdat het een top camping is. Staan op phare quest/. Waait veel maar hoort erbij ...tot over 5 weken!!!!

Niet via deze touroperator maar via andere.

Herman
20-5-2018

Caravan gehuurd via touroperator. Caravan zijn oud, slecht onderhouden en nauwelijks schoon gemaakt. De vertegenwoordiger op de camping gaat hier dan ook nog met je in discussie wat schoon is , touroperator kwam ongevraagd onze caravan binnen terwijl het gordijn gesloten was om wat te vragen maar een goede morgen kon er niet af , eigenlijk was deze man zeer onbeschoft

Camping is 100% in orde en er valt veel te beleven voor jong en oud. Er is een warme bakker en een casinowinkel aanwezig voor de dagelijkse boodschappen

Alles is goed georganiseerd door en op de camping om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden.

Een nadeel, vlak bij de camping is een manege en een klein moeras waardoor je wel wat last hebt van muggen en paardenvliegen. Dus insmeren tegen insecten is hier wel een must.

Hopelijk snel weer

Wendy
19-5-2018

Heerlijke camping voor gezinnen met kleine kinderen. Die van ons 5 en 3 hebben wrderom genoten. Was onze 3e x hier. Maar 1e x hoogseizoen. Drukte viel me enorm mee ondanks dat het een enorme camping is.

Zwembad is voor kids een waar paradijs. Veel glijbaantjes voor 1-6 jaar in ondiep water. Grote bad had glijbaan voor oudere kids. Netjes afgesloten meet hekkes zodat kleine kids er niet zomaar in kunnen.

Camping ligt aan het zandstrand. Dus iedere dag kiezen zwembad of strand.

Voor de wellness liefhebbers zit er ook nog een adult only bad. Met bubbels en ligbedden.

Verder animatie gericht op verschillende leeftijden.

Wij gaan zeker nog eens terug. Enige minpunt is de prijs. Wij hebben geen eigen kampeermiddel en dus afhankelijk van huuraccomodatie. Deze kosten al gauw 2000 euro pw in het hoogseizoen

Wij stonden op camping gedeelte phare ouest plek T28, heerlijke grote plek zonder manoeuvreren de caravan zo op zijn plek. Goed vlak dus stonden binnen 5 minuten waterpas. Waterpunt per vier plekken. Sanitair wordt goed schoongehouden, helaas zijn het de kampeerders zelf die het niet netjes houden.

Fijn dan je heerlijk aan het strand ligt, wij als ouders op het strand, onze zoon gaat zijn eigen gang naar zwembad enzo. Toch ben je dichtbij voor als er iets aan de hand zou zijn.

Soms jammer dat bij verkeerde wind je last hebt van animatie van naastgelegen camping, maar dit is in drie weken slechts een enkele keer voorgekomen.

Winkel, bakker, slager, visboer en groenteman op camping zeer fijn. En prijzen niet veel duurder dan in de supermarkt. Wij deden hier eigenlijk de dagelijkse boodschappen. Uit de winkel zo de bbq op, lekker vers. Ook de paella van de visboer is een aanrader.

In de omgeving hoop leuks te zien.

(0) zeer grote camping, ruim opgezet,

(+) fraai strand,

(0) verouderd sanitair en enkele nieuwe sanitair gebouwen. l

(+) leuke kinderspeeltuin en water park.

(-) personeel niet geïnteresseerd in haar gasten.

(-) rommelige uitstraling. faciliteiten verspreid over camping. niet logisch

(-) Extreem veel muggen, hierdoor vakantieplezier weg

Perfect en zeker voor Tesla-rijders!

Stickybit
18-4-2018

Relaxte camping met erg mooie stacaravans. Wij hadden de Cabane Canardiere, die staan erg mooi en autovrij. Een klein dorpje op zich, alles dusdanig geplaatst dat je altijd vrij zit.

Geen standaard plaatsingen van caravans op een rijtje, alles schots en scheef en dus leuk.

Loopafstand van het strand.

Fietsen en wifi gratis bij deze Cabanes. Verwarmd zwembad (geen overbodige luxe zo vroeg in het seizoen).

Elke week een circus voor het terrein, dus leuk vermaak voor de kinderen.

En last but not least! Meerdere Tesla laders op de camping. Aangezien wij ook een Tesla rijden, was dit 1 van de grote pluspunten wat ook de doorslag heeft gegeven voor het boeken. Netjes werd elke auto gewisseld zodra deze vol was, precies zoals het hoort!

Verrukkelijk

B
9-3-2018

Schone huisjes en omgeving, lag iets te ver van dorp vandaan om te lopen, goede animatie en heerlijke spa. Prima restaurants

Tof verblijf accomodatie supper wel weinig ruimte

An van liedekerke
        4-3-2018

Heel goed gelegen de restaurants op de camping goed

Voor herhaling vatbaar! y

Andy
        3-2-2018

Superleuke camping. Elke ochtend verse broodjes van de bakker. Mooi strand bij de camping. Genoeg te doen voor de kids. Leuk zwembad en fietsen te huur. Zeker een aanrader.

Frederique
        13-1-2018

Alles was leuk. Mooie omgeving voor fietsers, wandelaars. Dichtbij het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) scoort een 8.15 uit 10 op basis van 790 reviews.