Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)stersterstersterster

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sérignan-Plage

7.9Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Yelloh Village Le Sérignan Plage is de animatie voor iedereen. Tot aan middernacht worden er shows opgevoerd en de zwembaden met speelpark en waterglijbanen bieden voor elk wat wils. Kies je voor glamping of voor je eigen tent of caravan? De camping ligt direct aan het strand, maar een uitstapje naar Valras-Plage is ook een aanrader.

823 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

• 2019
    10kooij23-09-2019

Beter kan niet.

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die hele slechte recensies schrijven over deze camping omdat ze ontevreden zijn over hun touroperator. Noem dan de naam van deze touroperator zodat anderen deze niet boeken . Of klaag bij de touroperator. De meeste accommodaties zijn prima. De camping zelf is aan de prijs maar geweldig. Zeer goed onderhouden en voor iedereen wat wils. Het ligt direct aan zee, leuke animatie, mooi sanitair, prachtig aangelegd qua bomen en struiken. Ik kan iedereen aanraden naar deze camping te komen. Ze verdienen een goed cijfer want ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Vooral het gratis toegankelijke wellness gedeelte is een aanrader. Daar zijn super grote bubbel en massagebaden. Ook een groot zwembad waar je baantjes kunt trekken. Dit alles in Romeinse stijl . Om het zwembad voldoende ligbedden waar je heerlijk kunt relaxen. Ik zou zeggen: gewoon doen !!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rose15-09-2019

We hebben met onze caravan op far Ouest gestaan. Grote kampeerplekken. Voor we weggingen hebben we veel naar de reviews gekeken op zoover. De camping staat met 7,8 op zoover. Wat ons betreft mag dat zeker hoger. Alles is aanwezig, zeker voor kleine kinderen strand speeltuin zwembad kinderzwembad enz enz. Het eten is ook goed en de rest van het vermaak ook. Sanitair is echt zuiver. Ja de camping is groot en moet je wel eens ver lopen. Dat vonden wij geen probleem. Kortom een geweldige vakantie en de camping zou een hoger punt kunnen krijgen. Zeker wat betreft kamperen. Voor huuraccommodatie kan ik niet zeggen of dat goed is. Denk dat het wel meeweegt in het gemiddelde punt van de camping.

• 10van den Brink27-08-2019

Topper!

Wij zijn hier verbleven met 2 kinderen van 2 en 5 en hebben hier een super vakantie gehad. Service is super en de zwembaden zijn top voor de kids en natuurlijk direct aan het strand. Alles is verder in begrepen en je betaald niet voor overige services of speeltuinen etc. ////

• 9Eetgelegenheden

• 8Renate17-08-2019

Prima verblijf

Wij hadden een exclusive select stacaravan van een touroperator. Caravan was netjes, schoonmaak kon beter. Caravans staan redelijk dicht op elkaar, maar zo staan de meeste. Zwembad was netjes, in het hoogseizoen eigenlijk net te klein en koud water. Het kinderbed is leuk. Entertainment is hoofdzakelijk in het Frans. Shows beginnen s avonds pas om 21.30. Voor kinderen erg laat. Op de camping zijn meerdere winkels; supermarkt, bakker, slager, viswinkel, groente en fruitzaakje en nog wat. Allemaal erg aan de prijs. In Serignan zitten een grote Carrefour en Lidl. In de omgeving is weinig te doen, camping ligt aan een mooi zandstrand.

• 7Vakantieganger11-08-2019

Te massaal

Mega grote drukke camping, voor ons te massaal. Overal drukte en lange rijen: wachten voor het maken van een zwembadpasje, huren van een fiets, bij de bakker (zorg dat je er voor 08.00 uur bent!). De avondshows beginnen om 21.30, voor onze kinderen was dit helaas veel te laat. Om 21.00 uur zit het hele terras al vol met mensen die een plekje willen bemachtigen. Voornamelijk op Fransen gericht, wij waren verbaasd dat er zoveel medewerkers nauwelijks Engels spreken. Naast de drukte overdag, is er in de avond ook veel lawaai. Wij zaten bij het campinggedeelte in een Glamping tent van een touroperator, maar er was altijd harde muziek van de naburige camping of van de camping zelf, regelmatig zelfs tot 23.30, niet echt rustgevend.. De tent is geen aanrader: vochtig en vol schimmel (zwart in de gordijntjes en in de kasten groen uitgeslagen van schimmel,heel vies! Het zwembad is fantastisch, groot, schoon en voor alle leeftijden genoeg te doen.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Fam Niemans08-08-2019

Mooi zwemparadijs en spraypark!

Mooie camping met geweldig zwemparadijs.

Pluspunten : - zwemparadijs - mooie staanplaatsen - miniclub (4/9 jaar) - geweldige professionele shows in de avond. - Aan het strand - baby/peuter ruimte met badjes. Minpunten: - kidsclub (10/13 jaar) enkel in Frans en beetje Engels. - omgeving is niet zo mooi. Carcassonne is wel de moeite waard. - naburige camping heeft niet de beste dj 😬 - Voor trampolines, carrousel moet je betalen. - uit eten is prijzig en bijv pizza’s smaken nergens naar. - Medewerkers racen in de karretjes langs. Wij zitten aan de doorgaande weg kinderen moeten uitkijken.

Al met al is dit hele mooie camping. Maar voor ons te groot. We vinden onpersoonlijk, contact met andere kinderen onderling is er minder. Wij missen mooie plaatsen om naartoe te gaan, zoals je bijv in Toscane wel hebt.

Ps: ik zag reacties over de hygiëne toiletgebouw. De mensen maken het zelf goor. En niet alleen de kids

• 5Eetgelegenheden

• 7N.03-08-2019

Erg massaal

• Ligging aan het strand
    • Uitdagend zwembad
    • Erg massaal.
    • Zwembad te klein bij deze hoeveelheid mensen.
    • Schoonmaak de touroperator caravan was onder de maat.
    • Voor natuurbezienswaardigheden moet je lang in de auto zitten.

• 7Ton02-08-2019

Groot, Franse sfeer ontbreekt, goede faciliteiten

Groot onpersoonlijk vakantiedorp. Je moet de hele dag uitkijken om niet omver te worden gefietst. De echte Franse campingsfeer is hier totaal niet aanwezig. Wel goede faciliteiten, mooie zwembaden, glijbanen en waterspeeltoestellen, mooie winkeltjes, goede horeca en goede animatie.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Laurens01-08-2019

Verbeterpunt bakker

Vandaag was niet leuk stonden 3 rijen dik voor bakker voor brood minimaal 100 wachtende voor u.

Dit brood is al 3 maal duurder als in supermarkten.

Dit moet beter kunnen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Astrid29-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Grote camping, die desondanks niet massaal aanvoelde. Bij het zwembad is een apart gedeelte met toffe glijbanen. Wij hadden een glampingtent gehuurd, deze stonden bij het tent/kampeergedeelte en dit gedeelte ligt een flinke wandeling af van alle faciliteiten, wij hebben alles makkelijk met de voet kunnen doen. De camping is, als de avond valt, gehuld in duisternis. Wat ons betreft mocht er veel meer verlichting komen, wij hebben met onze telefoons moeten bijschijnen om te zien waar we liepen als we van het centrale plein terug naar de tent liepen.

• 9Staat v/h sanitair

D-reizen

72 tips over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

• aalders, 08-05-2012

Loop via strand of neem de fiets via strandweg richting Valras en neem hier de Lily Passeur (bootje) naar Valras.

• Ellen, 16-06-2014

Lekker eten aan de boulevard van Valras Plage, het dorp er naast.

• danny_23, 25-05-2014

In de buurt zijn verschillende winkels, Lidl, Aldi, Super U, voor alle dagelijkse boodschappen. De pizzeria op het park is heerlijk, wel soms lang wachten! En voor de rest is er genoeg te zien en te ondernemen, markten, kastelen, winkelen, enz...

245 vragen over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

• Bas, 26-08-2019

Zwemshort

Heeft iemand enig idee of zwemshorts zijn toegestaan in het zwembad? Mvg bas

Kelly, 29-08-2019

Hoi Bas. In het zwembad zijn enkel de strakke zwembroeken toegestaan.

• Sara, 18-05-2019

Plaatsnummers

Hoi, is een iemand die een plattegrond met plaatsnummers? Online enkel zonder nummers te vinden en eentje met nummers, maar onleesbaar wannee je inzoemt.

Vriendelijke bedankt!!

Desi Niemans, 30-06-2019

Ik heb een plattegrond met nummers gevonden maar kan geen foto plakken helaas

Moet je me anders ff pb sturen via fb (naam staat erbij)

Hanny, 04-08-2019

Beste Desi,

Zou je deze kaart ook naar mij kunnen mailen? Alvast hartelijk dank. [email protected]

• Bertje, 01-09-2018

Overlast animatie/disco??

Hoi Wij (gezin met jonge kinderen) overwegen om een stacaravan mango te huren. Deze schijnen dicht bij het zwembad te liggen. Is er overlast s avonds van de disco of de animatie. Na 23:00 alles stil???

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster