Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) voor je op een rij gezet:

Suncamp Holidays

798 reviews over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping.volgend jaar weer

Rob v.d veer Schoonhoven
13-8-2018

Prachtige schone goed verzorgde camping.Zeer grote campingplaatsen.Enige minpunt entertainment s'avonds erg luid.

Goed!!

Marlou
4-8-2018

Wij waren voor de tweede keer op deze camping met eigen caravan. De staanplaatsten zijn ruim me genoeg privacy en ook wat schaduw.

De afstanden zijn extreem groot naar zwembad, zee, winkeltje. Een fiets is geen overbodige luxe.

Alles wordt super goed bijgehouden, paden/begroeiing/zwembad/sanitair, helaas zijn het de bezoekers die er soms echt een potje van maken. Vraag me dan altijd af, hoe deze mensen thuis met hun sanitair omgaan....

Strand is heerlijk. Kortom zeker een aanrader, rekening houdend met de afstanden!

Geweldige camping voor jonge gezinnen

RvdN
31-7-2018

Het is een geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen (4 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt en dat was het jaar ervoor (2017) ook al het geval. Leuk zwembad en als je de camping af loopt, sta je op het strand. Dat vonden wij ideaal. Wij hadden een stacaravan voor 6 personen en waren met z'n 4en. Zo konden de kids bij elkaar slapen en als dat niet ging doordat het "te gezellig" was, konden we ze nog apart leggen. Camping is niet zo kolossaal als het naastgelegen Serignan Plage.

Helaas toch wel wat minpuntjes over deze camping:

1) WIFI is al 2 jaar drama. Valt regelmatig weg en kost toch nog € 20,00 per week

2) je moet om 10:00u je caravan uit zijn en om 12:00u het park verlaten hebben. Wij hadden op de dag van vertrek nog willen zwemmen ivm zwarte zaterdag . Zelfs auto mocht niet op de parking blijven staan dus ook geen strand die dag.

3) eten niet toegestaan op zwembad

Geweldige vakantie gehad!

Dings
27-7-2018

Het is een hele grote camping. Een fiets of bolderkar is geen overbodige luxe omdat de afstanden van het zwembad, winkeltjes, podium enz groot zijn. Zwembad is mooi en de nieuwe glijbanen zijn geweldig, het is zeker een groot pluspunt voor de oudere kinderen. De kinderen moeten minimaal 120 cm groot zijn. Hier wordt goed op gecontroleerd. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden. De shows zijn wel laat, ze beginnen pas om 21:30uur. De mensen van de touroperator zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden een Aspen stacaravan, deze liggen ver van het zwembad maar hebben wel veel privacy. We hebben ook stacaravans gezien van andere organisaties en die stonden vlak bij elkaar. Broodjes bij de bakker zijn heerlijk. Ook hebben we bij beide restaurants gegeten; was lekker en betaalbaar. Strand is mooi en schoon. Omgeving viel ons wat tegen omdat je ver moet rijden om een leuk dorp of stade te bezoeken.

Boek Premium!! Alles was super!!

Juliette
23-7-2018

Geweest met gezin (kids 2 en 4). Boek zeker Premium!! Echt! Wij zaten in cabin jardin premium en dit is super. Bij boeken via de campingsite gevraagd om een cabin met privacy en niet aan looppad (zodat niet iedereen op je kijkt die voorbij loopt) Genoeg beschutting van de bomen. Geen last van de zand ondergrond. Was wel bang voor veel zand binnen maar was echt niet. De tip: neem zelf zit stoelen mee!! Echt doen. Anders zit je savonds aan de picknick tafel of op een ligbed zonder kussens. Je kan de stoelen van binnen pakken maar dat zijn stalen stoeltjes. Zit echt niet lekker. Wij waren heel blij met onze cheape campingstoelen van de action. Huur een BBQ via de receptie bij een mannetje. 50euro pw. Kan je ook voor mailen voordat je gaat. Camping is groot maar echt niks van gemerkt. Jardin zit dicht bij strand, centrum en zwembad. Fietsen zaten er ook bij. WiFi ook en blijf je langer dan een week komen ze je handdoeken verschonen. Top!! De animatie gaat idd door tot 23.30 maar dat hoort erbij en is echt niet erg. Vanwege de recensies was ik bang voor veel harde wind op het strand. Ook niet het geval. Prima lekker windje. Ook geen strandschoentjes nodig gehad voor de kids. Super zwembad voor de kids! Hele goede anti slip zwembadvloer. Ook geen schoenen voor nodig gehad. Altijd plaats. Nieuwe glijbanen voor de oudere kids ook echt super tof!! Grote hoge snelle glijbanen. Cool. Zwembad voor de oudere is omringt met hekje. Heel fijn!! Iedereen let er ook op dat het deurtje dicht is. (Kids kunnen niet bij het slot) De “negatievere”verhalen komen denk ik meer vanwege de gekozen staanplek. (?) Premium is super. Echt glamping. En we zijn wel wat gewend en ook niet de ‘makkelijkste’ maar dit was top!!

Nooit meer

Sab
14-7-2018

Herrie herrie herrie slapen paar uur per nacht. Zwembad schoon en leuk strand is ook prima. Mensen van touroperator niet behulpzaam. Herrie duurt tot half 2 snachts, overlast van jeugd op hangplekken wegsturen helpt niet.

Geweldig!

Ilse
5-7-2018

Vorige week terug gekomen van geweldige vakantie op deze camping. Zeer ruime plaatsen, geweldig zwembad metname voor jonge kinderen. Veel ligbedden en daarom altijd plek. Lekkere bakker en veel te doen op de camping. Sanitair gebouw erg mooi en schoon. Zee op loopafstand, prachtig strand, zeer warm.

Enige kleine nadeel in de omgeving weinig te doen. Kortom wij hebben genoten en zeker een camping om weer eens na toe te gaan.

Super camping!

Fan. Jacobs
22-6-2018

Ruim opgezette camping. Wij hebben een stacaravan (6 personen) gehuurd, de nieuwste van touroperator. Mooie en nette stacaravan maar voor 6 personen wel wat krap. Wij waren met 2 volwassene en 1 kind en dat was zeker prima.

Op de camping is er genoeg te beleven. Een waar paradijs voor de kleintjes (tot +/- 7 jaar). Heel veel kleine glijbaantjes en spetter plezier.

Er zijn meer dan genoeg ligbedden dus je hoeft niet te haasten voor een bedje.

Het sanitair bij op de camping word perfect schoon gehouden.

Het strand is op loopafstand. Mooi strand. Zorg wel voor waterschoenen want het eerste gedeelte van de zee ligt vol met grote schelpen.

Op de camping zelf veel faciliteiten zoals een bakker, supermarkt, slager en visboer.

Animatie hebben wij niet veel gebruik van gemaakt omdat voor kinderen van 4+ was.

Er is ook een trampoline en draaimolen tegen betaling aanwezig.

De medewerkers en reisleiding zijn allemaal vriendelijk.

Cindy
17-6-2018

Top camping schoon / groot/ goede bakker/winkel/slager/ verse paella zeker proberen/ goede animatie/ goed zwembad voor de kleinste. Voor de grotere verwacht ik toch wel een keer een opknapper, maar verder net zwembad/ook snel bij Lidl en Carrefour/ lopend naar het strand/gaan nu voor derde keer/ gewoon omdat het een top camping is. Staan op phare quest/. Waait veel maar hoort erbij ...tot over 5 weken!!!!

Niet via deze touroperator maar via andere.

Herman
20-5-2018

Caravan gehuurd via touroperator. Caravan zijn oud, slecht onderhouden en nauwelijks schoon gemaakt. De vertegenwoordiger op de camping gaat hier dan ook nog met je in discussie wat schoon is , touroperator kwam ongevraagd onze caravan binnen terwijl het gordijn gesloten was om wat te vragen maar een goede morgen kon er niet af , eigenlijk was deze man zeer onbeschoft

Camping is 100% in orde en er valt veel te beleven voor jong en oud. Er is een warme bakker en een casinowinkel aanwezig voor de dagelijkse boodschappen

Alles is goed georganiseerd door en op de camping om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden.

Een nadeel, vlak bij de camping is een manege en een klein moeras waardoor je wel wat last hebt van muggen en paardenvliegen. Dus insmeren tegen insecten is hier wel een must.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) in Sérignan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage (Glamping) scoort een 8.14 uit 10 op basis van 798 reviews.