Camping Yelloh! Village Aloha

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Yelloh Village Aloha Camping is een middelgrote camping in Zuid-Frankrijk. Er is een leuk zwembad met glijbanen voor de kinderen en de animatie organiseert van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat activiteiten en shows.. De Sunny snackbar is favoriet bij de Nederlandse gasten. Vanaf de camping loop je zo naar de zee of bezoek Narbonne.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Aloha voor je op een rij gezet:

386 reviews over Camping Yelloh! Village Aloha

• 10A.B.11-09-2019

Het ultieme vakantie gevoel!

Geweldige en keurig onderhouden camping! Super zwembad en direct aan een mooi zandstrand. Voldoende leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken. Huuraccommodatie was van alle gemakken voorzien, incl WiFi, BBQ en zelfs fietsen.

Wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

• 7Bas22-08-2019

Fantastische camping, maar veel geluidsoverlast

Een prachtige camping. Huuraccommodaties zijn in de meerderheid. Leuk animatieteam! Op loopafstand van zee en een heerlijk zwembad. Niemand hoeft zich hier te vervelen. Sanitairgebouw is prachtig, ruim en erg schoon. De hele dag door lopen er schoonmakers rond. Campingwinkel is prima en voldoende eetgelegenheden. Omgeving is niet bijzonder. Dagje Carcassonne is een aanrader! Helaas wel erg rumoerig tot erg laat. Pas na 24.00 uur stopt de muziek van de omliggende campings. Dit is erg goed te horen. Ook veel overlast gehad van kinderen die nog tot erg laat (na 24.00 uur) opblijven en veel herrie maken. Hiervoor is geen toezicht op de camping en/of wordt niet opgetreden.

• 8Eetgelegenheden

• 6Ollie21-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Prima camping maar niet voor herhaling vatbaar. De camping wordt geleid door een strak regime waardoor het personeel niet afwijkt wat hen wordt opgedragen, kunnen dan moeilijk inleven wat de campinggast wil bijv bij ziekte. Het zwembad is super en het sanitair is goed onderhouden en schoon. Voor een camping als deze is is eigenlijk wel vereist dat er overal goede Wifi is. Voor de oudere jeugd boven de 12 jaar is deze camping geen aanrader, voor hun is er weinig tot niks te doen. Doordat het een kindercamping is, is het een overweging om er een autovrije camping van te maken,nu komen de kinderen soms in gevaarlijke situaties terecht mede doordat de heggen vrij hoog zijn. Deze camping geeft je niet het campinggevoel wat je eigenlijk wel verwacht van een Yelloh Village camping.

• 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Paul19-08-2019

Mooie camping, wel prijzig.

Hele mooie camping, zwembad met leuke glijbanen en de camping ligt ideaal dichtbij de zee. Animatie was dit jaar heel goed voor elkaar, onze zoon heeft genoten.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Carmen18-08-2019

Prachtige camping

Prachtige schone camping! Zwembad is geweldig en het strand gelijk aan de camping. Mooie plekken, wordt goed onderhouden! Speeltuin en animatie ook leuk! Overdag is het er echt geweldig. Alleen de avond animatie mag echt minder hard, wij stonden voor aan de camping. Maar het geluid is zoooo hard! De spiegels in de badkamer van de caravan trilde gewoon. Verder op de camping heb je er minder last van. Sanitair wordt goed schoon gehouden, er zijn een paar oude gebouwen en 1 hele mooie nieuwe. (De rest mag ook wel aangepast worden)

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!! Alleen jammer van het harde geluid !

• 6BW17-08-2019

Ondanks alles mooie vakantie gehad, maar niet weer

Verblijf 3 weken, juli/aug. Niet voor kinderen boven 12 jaar. Niets te doen voor die leeftijdsgroep. Heel veel mobile homes, minder camping(gevoel). Door hoge heggen tot aan straat minder contacten. Zeer nette en schone camping. Toiletten ook schoon. Mooi strand/zee/zwembad. Restaurant niet bijzonder. Winkel half leeg, brood wel goed. Buiten de camping is ook helemaal niets. Geen winkel, geen restaurant e.d. je kunt niet even dorpje in. Personeel zeer vriendelijk, maar niet flexibel en wijken niet van de regels af. Ook bij ziekte niets mogelijk. Mogen of kunnen niets voor je doen. Strak regime.

• 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Holiday28-07-2019

voor herhaling vatbaar!

Supercamping, erg schoon, fijne sfeer, mooi en net zwembad en ook het eten was prima. prijs/kwaliteit ook gewoon netjes. Een camping om zeker nog eens terug te gaan.

• 8Linn26-07-2019

Mooie camping 's avonds te hard en lang animatie

Hele mooie camping. Maar de animatie gaat veeel te hard s avonds tot 23.30...moet je v houden. Persoonlijk vind ik het erg jammer.

• 9Veronique Vrancken07-01-2019

Fantastisch, al 3 jaar op rij genieten!

Zeer prettige camping, verdeeld in twee gebieden. De overkant van de straat is wat rustiger, terwijl rondom het zwembad echt vanalles te doen is. Veel aanbod van activiteiten voor alle leeftijden, thema-avonden, goede restaurants. Een aanrader is Tikibar/restaurant. Zeer vriendelijke gastheer, heerlijk eten en sublieme cocktails!

• 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2018
    10Barbara01-12-2018

Echt een topcamping,schoon,mooi gelegen direct aan zee,niet te massaal,gezellige familiecamping. Vijf jaar op een rij geweest,genoeg te zien in de omgeving: Gorges d’Héric,yellow train,cap d agde,enz. Echt een aanrader,boek via de camping zelf,echt goedkoper en nieuwere sta caravans!

• 9Staat v/h sanitair

37 tips over Camping Yelloh! Village Aloha

• Peter en Wilma, 09-06-2014

Kinderen waterschoenen aan zee. Deze accommodatie is prima behalve de ligging (caravan 2 sl.kmrs nr: 310) Goede check inventaris van de caravan is nodig gebleken Super markten Aldi, Lidl en Super Mache is dicht bij (<6 km) Een prachtige wijnstreek waar voor wijnliefhebbers veel lekkers te halen is. Tweede parasol op het terras van de caravan is wenselijk

• sander.oostenbrug, 16-09-2013

Geroosterde hele kip met frieten van de traiteur op de camping (bijvoorbeeld op de dag van aankomst); dat kost ca. 15 euro, en lekker makkelijk bij de tent. Bij de Mac ben je gauw 30 euro kwijt, en moet je er voor rijden. Op de camping kun je gratis (2013) 'stand-up paddling', met een roeispaan rechtop (of op de knieen) op een soort surfplank de zee op.

• Jeannette, 17-09-2013

Carcasson, op een uur rijden van de camping vandaan. Een echt "ridderkasteel"! De kids vonden het helemaal het einde.

Wij zaten in huisje 141, op de kopse kant van de weg waardoor we een eigen tuintje hadden en dus voldoende zon en schaduw. Ook zaten we hierdoor niet dicht op de buren. Was wel een 6 persoons huisje, maar dat was heerlijk met twee jonge kinderen die hierdoor beide een eigen slaapkamer hadden.

Lily passeur. Pontje die je in 1 min. naar Valras Plage vaart, 1€ pp. Viaduc de Millau

203 vragen over Camping Yelloh! Village Aloha

• Ollie, 04-07-2019

Plek

Hoe groot zijn de sta plekken op veld Ananas? Heb je ook last dat je dichtbij het sanitair staat

• De Vrieze, 31-03-2019

Grond

Wat voor soort haringen gebruiken jullie

• Jolanda , 08-03-2019

Auto

Kun je de auto ook ergens anders parkeren ipv bij de caravan. Zijn de plekken ruim ivm een bijzet tent.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aantal glijbanen3

• Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel