Camping Yelloh! Village Aloha

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Sérignan-Plage

7.9Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Aloha voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

Yelloh Village Aloha Camping is een middelgrote camping in Zuid-Frankrijk. Er is een leuk zwembad met glijbanen voor de kinderen en de animatie organiseert van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat activiteiten en shows.. De Sunny snackbar is favoriet bij de Nederlandse gasten. Vanaf de camping loop je zo naar de zee of bezoek Narbonne.

392 reviews over Camping Yelloh! Village Aloha

• 8Gert-Jan09-08-2020

Fantatische ligging, fantastische camping, herrie

Fantastische ligging, direct aan zee. De zee is erg fijn, de bodem loopt maar heel geleidelijk af, er is geen getijde (dus geen stroming langs het strand) en er is bewaking. Fantastisch zwembad. Ik heb gezien dat mensen klagen over het personeel, ik vind zelf een streng regime prettig. Dit geeft meer rust en voorkomt overlast. Ik kan het alleen maar aanmoedigen. Nadeel is wel de herrie van de naast gelegen camping Beauséjour. In juli was het nog beetje te harden (overlast tot middernacht), in augustus werd er nog een schepje bovenop gedaan en was er zelfs nog om 01u30 herrie. Niet fijn! (nb: wij sliepen sowieso met oordopjes maar dan nog dreunde het er doorheen). Toeristische dingen als een bezoekje aan Valras-Plage hebben we niet gedaan ivm Corona (véél te druk).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Ursula08-08-2020

Prima voor eenmalig bezoek

Normaal verblijven wij in Spanje maar ivm COVID-19 zijn de plannen last minute gewijzigd. Zo zijn we op Aloha terecht gekomen. Nette, kleinschalige camping waar met name gezinnen verblijven. Er is voor kinderen voldoende activiteit/animatie/uitgebreid zwembad. Er is een goede supermarkt met uitgebreid assortiment. Wat ons -negatief- verbaasd heeft is de 100% bezettingsgraad in deze tijd. Er zijn geen restricties bij o.a. het zwembad. Het is er zeer druk. Ligbedden zijn verwijderd, maar nu kruipt iedereen met de handdoeken tegen elkaar aan. Vervelend! Kraampjes met verkoopwaar worden in looproutes gezet, wat opstopping geeft en maakt dat afstand houden vaak onmogelijk is. Sanitair is net onderhouden en wordt goed schoongehouden. Douchen is echter gezien de watertemperatuur & waterdruk lastig. Het water is met grote regelmaat koud en de waterdruk is zeer minimaal. Al met al een prima camping, maar mbt COVID-maatregelen onvoldoende.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8H02-08-2020

Mooie Hawaïaanse sfeer

De camping is af en absoluut de mooiste camping die er is. Alles is netjes en mooi! Het is echter wel bomvol en je hebt ‘s avonds lang geluidsoverlast van omringende campings. Op dit moment domineert een groep Nederlanders waarvan de kinderen totaal geen respect hebben voor het personeel..en voor andere kinderen, pesterijen komen veelal voor. Heel jammer. Dit verpest momenteel voor ons echt de sfeer. Ik schaam me zelfs dat dit landgenoten zijn. Maar hier kan de camping helaas niks aan doen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Tom22-07-2020

Geweldige camping

Top camping, schoon, mooi aangekleed, aan zee, en niet te groot,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Carolina15-07-2020

Heel rustig en schoon

Momenteel verblijven wij op deze camping. Vele verblijven zijn leeg. Voelt rustig aan en toiletgebouw zeer schoon!! Zwembad heel rustig. Winkeltje heeft een kleine vleesafdeling met bediening (nieuw) en pannaveld omringt met netten en voorzien van nieuw kunstgras met belijning. Tip: trampoline park in Béziers! Grote en schone hal met vele trampolines, schuimbakken en twee baskets.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    7Jan Henk Veldman25-10-2019

Aloha!

Afgelopen zomer met onze caravan op deze camping gestaan. We stonden op het nieuwe gedeelte van de camping op nog 100 meter van het prachtige zandstrand. Op het nieuwe deel van de camping staan voornamelijk mobile homes en huisjes. Hierdoor krijg je niet echt het campinggevoel. Het klimaat, zwembad en het restaurant zijn voortreffelijk. Leuke uitjes in de buurt zijn Carcassonne, rennes les chateau en cap d'agde.

Helaas veel geluidsoverlast door de omliggende campings.

• 10A.B.11-09-2019

Het ultieme vakantie gevoel!

Geweldige en keurig onderhouden camping! Super zwembad en direct aan een mooi zandstrand. Voldoende leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken. Huuraccommodatie was van alle gemakken voorzien, incl WiFi, BBQ en zelfs fietsen.

Wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

• 7Bas22-08-2019

Fantastische camping, maar veel geluidsoverlast

Een prachtige camping. Huuraccommodaties zijn in de meerderheid. Leuk animatieteam! Op loopafstand van zee en een heerlijk zwembad. Niemand hoeft zich hier te vervelen. Sanitairgebouw is prachtig, ruim en erg schoon. De hele dag door lopen er schoonmakers rond. Campingwinkel is prima en voldoende eetgelegenheden. Omgeving is niet bijzonder. Dagje Carcassonne is een aanrader! Helaas wel erg rumoerig tot erg laat. Pas na 24.00 uur stopt de muziek van de omliggende campings. Dit is erg goed te horen. Ook veel overlast gehad van kinderen die nog tot erg laat (na 24.00 uur) opblijven en veel herrie maken. Hiervoor is geen toezicht op de camping en/of wordt niet opgetreden.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Ollie21-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Prima camping maar niet voor herhaling vatbaar. De camping wordt geleid door een strak regime waardoor het personeel niet afwijkt wat hen wordt opgedragen, kunnen dan moeilijk inleven wat de campinggast wil bijv bij ziekte. Het zwembad is super en het sanitair is goed onderhouden en schoon. Voor een camping als deze is is eigenlijk wel vereist dat er overal goede Wifi is. Voor de oudere jeugd boven de 12 jaar is deze camping geen aanrader, voor hun is er weinig tot niks te doen. Doordat het een kindercamping is, is het een overweging om er een autovrije camping van te maken,nu komen de kinderen soms in gevaarlijke situaties terecht mede doordat de heggen vrij hoog zijn. Deze camping geeft je niet het campinggevoel wat je eigenlijk wel verwacht van een Yelloh Village camping.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Paul19-08-2019

Mooie camping, wel prijzig.

Hele mooie camping, zwembad met leuke glijbanen en de camping ligt ideaal dichtbij de zee. Animatie was dit jaar heel goed voor elkaar, onze zoon heeft genoten.

Camping Yelloh! Village Aloha info

• Aantal glijbanen3

• Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel