Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Aloha

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSérignan-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Aloha voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 403 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 403 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh Village Aloha Camping is een middelgrote camping in Zuid-Frankrijk. Er is een leuk zwembad met glijbanen voor de kinderen en de animatie organiseert van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat activiteiten en shows.. De Sunny snackbar is favoriet bij de Nederlandse gasten. Vanaf de camping loop je zo naar de zee of bezoek Narbonne.

403 Reviews over Yelloh! Village Aloha

• 7D&M03-09-2022

Niet de camping voor ons

Leuke camping maar niet voor ons. Het ziet er op de foto’s allemaal veel groter uit. Wij vonden het nogal allemaal op elkaar gepropt vooral het zwembad. Het lagune bad zat overvol. S avonds bij de entertainment zit je in rijtjes op stoelen langs elkaar erg ongezellig. Er stonden wel tafeltjes met stoelen achter maar voor een grote camping te weinig. Ook de gamehal stelt niks voor en meerdere apparaten waren kapot. Ook vonden wij het niet schoon op de camping. Vooral het voetenbadje vooraan en het kagunabad waren niet schoon. Wij hadden 2 nachten geboekt bij eurocamp om te kijken of we de camping iets voor 2023 vonden. Maar we gaan daar zeker niet terug. Voor ons verblijf daar hebben we op Le brasilia gezeten voor 10 dagen en in vergelijking met Le brasilia kan aloha daar echt niet aan tippen ! Alleen de grote glijbanen vonden de kids erg leuk die zijn er op Le brasilia weer niet.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Nicol01-09-2022

Super camping!

Super fijne camping. Wij waren met 2 gezinnen met kids tussen de 2 en 12 jaar. We verbleven in het Mo-Ho gedeelte. Deze zijn heerlijk. Ruim, mooi gelegen en van alle gemakken voorzien. En erg schoon! Je loopt zo het langzaam aflopende strand op, je kunt lekker tapas eten op het strsnd daar. Lekker speelterrein/springkussen erbij voor de kids. Het zwembad op de camping is heerlijk. Kids vermaakte zich prima. Animatie doet erg hun best, leuk team, genoeg te doen. In de omgeving (binnen uurtje rijden) genoeg mooie plekken om te bezoeken. Dit jaar een kloof gelopen, Gorges d'heric. Vorig jaar al bij pont Diablo geweest, ook heel leuk en mooi. (Tip, ga daar kanoën tussen de rotsen) Beiden met de kinderen. Pezenas is een leuk dorpje om te bezoeken. Valras plage leuke kermis in de avond. Wij hebben genoten!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Rene17-08-2022

Top camping en top locatie, ideaal voor gezinnen met kinderen tot en met 16 jaar, animatie zeer goed en professionele vriendelijke medewerkers, net als in Nederland merk je ook daar personeels te korten maar iedereen doet zijn uiterstebest om je een top vakantie te geven en dat is zeker geslaagd. Er zijn altijd wel kleine verbeterpunten maar dat is toch altijd zo? Wij kijken als gezin terug op een heerlijke Vakantie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8An04-08-2022

Wat een mooie camping

Wat een mooie camping. Netjes, mooie plaatsen, direct aan het strand en heel mooi zwembad met leuke glijbanen. Een pluspunt vonden wij de heerlijk verwarmde baden. Leuke animatie! Minpunt: Niet alle sanitair gebouwen worden goed schoongemaakt. De nieuwere gebouwen werden geregeld schoongemaakt maar de oudere niet. Ze stonken en waren vaak niet schoon.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Familie04-08-2022

Fantastisch👌

Wij zijn hier in juli geweest,en wat hebben wij een top vakantie gehad, echt een leuke camping,we dachten eerst zou het zwembad gedeelte niet te klein wezen ,maar dat viel echt reuze mee,konden altijd wel een plek vinden om te zitten,kinderen hebben wij alleen maar zien genieten! Het ziet er echt mooi uit,en helemaal top dat je aan het strand zit! We hebben boven in het restaurant gegeten en dat was ook heerlijk 👌 Animatie was ook goed,soms een beetje jammer dat het in het frans is,terwijl er ook nederlanders bij het animatieteam zitten. Wij zouden zo weer terug gaan☀️

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ronald01-08-2022

Fantastisch!

De camping is fantastisch! De zee aan de camping is geweldig, de zwembaden zijn prima. In enkele zwembaden was het soms te druk en was het water te warm. De kinderen hadden hier geen last van. Verder is alles top! Geweldig voor jonge gezinnen (kinderen jonger dan 16).

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Van dijk30-07-2022

Leuke maar best drukke camping

Op zich een goede camping. Maar voor ons toch wel te druk. Veel te kleine kinderen die met elektrische stepjes over de camping scheuren. Bij het zwembad is het vaak zoeken naar wat ruimte. Het strand is dan de uitkomst. Na het uitchecken mochten we niet nog even ontbijten bij het restaurant. Ik denk niet dat wij hier nog een keer heen gaan

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7D. Thomas24-07-2022

Grote camping aan zee, voor ieder wat wils.

Voor de 4de maal verbleven op Aloha. Prachtige ligging direct aan zee met een geweldig zwembadcomplex. Iedereen komt aan zijn trekken. De staanplaatsen zijn ruim genoeg. Het sanitair echter was vooral 's morgens gewoon vuil. Dikwijls het personeel zien lanterfanten ipv te kuisen. Dat was vroeger niet zo. De snackbar is niet geweldig en het restaurant serveert 's middags haast niets van de grote kaart 's avonds, iets wat je pas verneemt als je er zit. De avondanimatie stond soms ook wel erg luid, wat niet nodig is. Personeel (receptie) erg vriendelijk. Sérignan op marktdagen supergezellig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Saskia07-07-2022

Zeer goede camping

Jaren geleden met gezin geweest, toen niet zo'n goede ervaring gehad doordat we last hadden van een vervelende groep jongeren. Dit keer was het heel anders. De camping is nagenoeg perfect. Direct aan het strand, goed en schoon sanitair, een zwembad, horeca, supermarkt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Fam Merk21-06-2022

Super fijne camping

Super fijne camping voor onze kids. De camping is niet super groot en goed te overzien. Onze kids (4 en 7) liepen heerlijk samen over de camping. Zwembad is heerlijk, zee is super. Het sanitair is super schoon. Tot 23.00 uur continue schoonmakers. Aankomende zomer gaan we weer.

Zeekr een aanrader

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar