Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière

Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Naturistencamping Domaine de la Sablière voor je op een rij gezet:

ANWB camping

53 reviews over Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière in het Nederlands

Mooie locatie

Alex & Kim
29-6-2019

In Juni hier voor het eerst gestaan met een tent ( zoals kamperen bedoeld is ) in het Fauvette gedeelte. Mooie schaduw rijke plekken. 40 % was nog leeg, dus mooi plekje uitgezocht. De vallei met de Ceze is echt prachtig, alleen daarvoor is het al de moeite om hier te staan. In Juni kamperen is ook een aanrader, nog relatief rustig, maar ook niet te stil. Veel mensen met honden. ( Geen last van gehad) Geen last van herrie gehad of volk in badkleding. Hoogteverschil is er, maar je kan daarvoor gewoon de auto gebruiken. ( Blijft leuk, naakt auto rijden...) Kleine puntjes waar ik over val is de sluitingstijd van het zwembad en de sauna om 20:00 ?? Waarom dat is kon de receptie me niet uitleggen. Horeca is een beetje snackbar achtig. De pizza's worden gemaakt van een kant en klaar bodem ? Wel hier en daar achterstallig onderhoud, wat een wat trosteloze indruk geeft. Al met al zou ik hier zo volgend jaar weer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in juni 2019

van alle gemakken voorzien

fri
12-9-2017

Leuk binnen en buiten zwembad en overige voorzieningen. Wel veel hellingen om te voet te gaan. Velen nemen daarom de auto, wat overlast geeft

Gereisd Met partner in juni 2017

Erg mooie camping in een schone omgeving

Joost
7-8-2017

Camping ligt tegen een steile flank waardoor er veel hoogteverschillen zijn. We stonden in het deel direct grenzend aan de rivier de Cèze genoemd Fauvette. We hebben met caravan gereisd en dit was prima bevallen, wel even wennen aan de afdaling van ong. 10-15%. Er is genoeg te doen en kinderen vonden het fantastisch. Van rotsen springen in de rivier was favoriet. Niet teveel bij stilstaan als bezorgde ouder. Elk half uur ging bus naar zwembad en receptie, voor sommigen was dit een uitkomst. Lopen ging ook prima, wel stevige wandeling. Sanitair gebouwen zijn vrij schoon, alhoewel zag ik geen schoonmaakrooster zoals dit bij Valalta en Solaris in Kroatië wel het geval was. Tip: laat caravan eventueel naar boven brengen door personeel van camping. Klim is namelijk best behoorlijk. Volgend jaar wellicht weer... of dan toch Castillon de Provence?

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Zeer uitgestrekte camping.

FBS
25-7-2017

Groot hoogteverschil tussen receptie en onderste plaatsen.Afstand receptie en onderste plaatsen zeker 2 km. Gebruik auto naar receptie en zwembad was bijna noodzaak. Restaurant niet bijster gezellig, dagmenu matig/slecht, kaart redelijk, maar houdt niet over. Personeel in shop heel vriendelijk, aan de receptie tamelijk gereserveerd, maar wel behulpzaam bij zoeken naar tandarts. Mooi zwembad. Relatief weinig schaduwrijke plekken bij zwembad. Eetgelegenheid bij zwembad niet elke dag open. Toiletgelegenheid bij plaats waar wij stonden redelijk gedateerd. WiFi, gratis, wel aanwezig maar werkte niet altijd, alleen in een partytent bij de receptie. Ruime plaatsen.

Prachtige camping (naturistisch) kwaliteit 10

Pieter
17-7-2017

Door het bergachtig gebied moet je goed kunnen lopen. Veel hoogte verschillen. Super zwembad en mooie rivier (de Seze) om te zwemmen en strand om te zonnen!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke dagen gehad

Familie
22-6-2017

We zijn hier een kleine vier dagen geweest op doorreis naar nog verder zuidelijker. Een prachtige camping aan een rivier in een prachtig bos. Er heerst een heel gezellige en leuke, gemoedelijke sfeer. Meteen bij aankomst voelden wij ons er thuis. Onze dochter van toen 2 en (bijna) 4 hebben er ook een leuke tijd gehad. Wel rekening ermee houden dat deze camping tegen een berg aan ligt, waardoor er flink geklommen moet worden. Met de kinderwagen is dat flink zweten als het al erg warm is. :) Al met al een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is genieten ,zoals een vakantie hoort te zijn!

Fam-Peters-Elst
10-5-2017

Wij hebben met ons gezin ,2 meiden 10,8 Heerlijk gezwommen ,zowel in de Ceze als in het zwembad. lekker gewandeld, elke dag vers(stok)brood, meerdere keren gebakken. Mooie grote staanplaats Espace Fauvette geweldig uitzicht aan de Ceze . dit is genieten, de rust, de natuur. Vriendelijk personeel in de Oase bar ze spreken Engels!, en Nederlands bij de Receptie. Kortom een heerlijke vakantie!we hebben al weer geboekt! dus tot snel.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Heel mooi domein

Pieter
12-3-2017

Het is een heel mooi domein, maar je moet sterke kuiten hebben, want het is tegen een bergflank aanlopen. Restaurant is heerlijk en eerlijk in prijs. Winkeltje is zeker voldoende. Met onze peuter hadden we echter niet genoeg aan twee schommels verspreid over heel de camping. Een oversteek naar de overbuur leerde ons dat zij die inspanning wél hadden gedaan. Vriendelijk personeel, en een prachtomgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Genoten

Fam Peters
6-9-2016

We hebben met ons gezin , 2 twee dochters (10, 8 ) genoten. Heerlijk gezwommen ,zowel in de Cezé als in het zwembad. we hebben lekker gewandeld,er is de hele dag vers (stok)brood, is het op, word het weer gebakken ! Mooie grote staanplaats ( Espace Fauvette) met een mooi uitzicht aan de Cezé het is hier gewoon genieten, de van de rust die er is ,één met de natuur. *vriendelijk personeel in de Oase bar TOP.( spreken Engels )(Nederlands op Receptie) *Vrijdag's een gezellige markt in Barjac met vers fruit en groenten en nog veel meer leuke kraampjes *speciaal voor de Kids 4-12 zijn er gratis ( juli/augustus ) Activiteiten vanaf 15.00- 18.00. sport,spel,film,de creatieve activiteiten worden georganiseerd en afgestemd op hun wensen. Met dezelfde dagindeling als de volwassenen. *Voor de tieners zijn er ook speciale avonden, voor hun ook sport, en ontmoetingsplaatsen, behoren tot de mogelijkheden. Alleen of in groepen, alles is mogelijk op la Sablière, net zoals zij het willen. *Workshops voor volwassenen, pottenbakken jam of koekjes bakken dat kan allemaal.met de zelfde dagindeling als de jeugd. *geen min punten , we komen hier zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Afgelegen camping met mooi zwembad

Angelique
26-6-2016

Ruime campeer plaatsen in het bos. Prachtig zwembad met gezellige bar. Restaurant, de pizza was lekker, dagmenu geen idee (alleen in het Frans geschreven.) Mooi zwembad met heerlijke stoelen. Fietsen meenemen voor op de camping ( ook E-bike) heeft geen zin, te veel hoogte verschil!! Heerlijk afkoelen in de Ceze... ( lekker met je ligbed dobberen) Maar zo jammer dat er op de hele camping geen enkele doorgang is gemaakt om er te komen.... Gratis WiFi bij de receptie, maar doet het niet altijd Wij hebben er 3 weken heerlijk genoten

Gereisd Met partner in juni 2016

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière in Saint Privat de Champclos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière