Géén boekingskosten

Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSaint Privat de Champclos

We hebben de beste aanbieders voor Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 71 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

74 Reviews over Naturistencamping Domaine de la Sablière

• 9S&R26-08-2021

Geweldig mooi, midden in de natuur.

Heerlijke week gehad. Wij stonden in Fauvette. Letterlijk aan de rivier. Prachtig! Douchegebouw dichtbij, heel netjes en schoon. Met toiletpapier :-). Zwembaden zijn mooi, vanuit Fauvette echter wel echt een serieuze klim. Wij waren zonder kinderen. Met kinderen moet je haast wel de auto nemen. Restaurant Les 3 Arches is voor camping-begrippen prima. Het heerlijke van de camping is de rivier (de Ceze). Prachtig helder water, lekker fris, kleine stroming erin, met een strandjes. Langs de rivier kun je prachtig wandelen en dat kan, als je wil, naakt. Aansluitende campings zijn ook naturistisch. Wij vonden het super om naakt te wandelen door die mooie omgeving. Er was voor ons eigenlijk maar 1 minpuntje: voor een camping die in de eigen reglementen heeft staan, dat het na 22u helemaal stil moet zijn, vonden wij het opvallend dat er meerdere avonden keiharde live-muziek optredens waren. Tot ver na 22u. Maar camping is echt een aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9T.03-08-2020

Genoten

Mooie camping met grote, beschutte plaatsen. De camping is erg groot, maar we stonden aan de rivier en dan valt dit niet op. De rivier is prachtig. Kinderen kunnen aan het zandstrand kastelen bouwen en zwemmen. Verderop zijn wat stroomversnellinkjes om vanaf te glijden of om dammetjes te bouwen. Prachtig helder water. Zwembad is ook top. We gingen wel met de auto naar het zwembad, want het is een flinke klim. Ontvangst was erg vriendelijk. Sanitair superschoon, ideaal in deze tijd.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5C.D.12-09-2019

Niet nog eens.

Een enorm grote camping met verschillende hoogteniveaus.

We kwamen van een andere camping uit de Dordogne aan op deze camping en in eerste instantie was het even schrikken. Groot, enorm groot. We hadden plek op La Fauvette, helemaal achter- beneden op de camping. Met kleine kinderen moesten we overal de auto voor nemen, zwemmen, bakker, alles. 's Avonds vaak lawaai vanaf de rivier. Gemeld op de camping echter er werd niks aan gedaan. Na 3 avonden lawaai gebeld met het nummer op armbandje (zoals gezegd bij de receptie) kreeg je een Fransman eraan die niet eens een beetje zijn best deed om je te verstaan. Je werd gewoon uitgelachen. Nota bene op een noodnummer van de camping.

Sanitair niet fris, het stonk overal naar urine.

Al met al een fijne week gehad maar dat kwam meer omdat de streek geweldig is dan dat de camping zo leuk is. Zeker zijn er leuke dingen zoals springen van de rotsen en het zwembad maar nee..voor ons niet meer.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10BERNARD29-08-2019

plein les yeux plein le coeur

Que du bonheur ... Calme, gentillesse, respect, que des gens agréable qui vous mettent en confiance dès votre arrivée, du vrai naturisme dans un cadre exceptionnel . Vous avez un doute sur la pratique du naturisme ? c'est ici qu'il faut essayer . Le plus difficile c'est d'en repartir .Mais nous n'avons pas dis notre dernier mot ... NOUS REVIENDRONS .

• 9Eetgelegenheden
  • 9Erik24-08-2019

Echt een geweldige plek

Echt een geweldige vakantie gehad. Ontvangst was uiterst vriendelijke en we kregen een mooie ruime plek toegewezen op 'fauvette', het kampeergedeelte helemaal onderaan bij de rivier. De plekken zijn erg ruim, de sfeer is heel ontspannen en gemiddeld rustig. Het sanitair is schoon en netjes. De rivier (de Seze) loopt direct langs de camping en heeft veel strandjes en mogelijkheden om lekker ze zonnen, te 'schaduwzitten' en te zwemmen. Als je wat meer drukte fijn vindt: mogelijkheden genoeg, als je van rust en stilte houdt: mogelijkheden genoeg! De supermarkt is ruim voorzien en de restaurants bieden goede prijs/kwaliteitsverhoudingen. De zwembaden zijn heel mooi en de sauna heerlijk. Veel mogelijkheden om mee te doen met de activiteiten, wij hebben erg genoten van de naturistische wandeling. Jammer dat de welkomstbijeenkomst alleen in het Frans was en niemand ons in het engels iets kon vertellen. Al met al echt super!!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Alex & Kim29-06-2019

Mooie locatie

In Juni hier voor het eerst gestaan met een tent ( zoals kamperen bedoeld is ) in het Fauvette gedeelte. Mooie schaduw rijke plekken. 40 % was nog leeg, dus mooi plekje uitgezocht. De vallei met de Ceze is echt prachtig, alleen daarvoor is het al de moeite om hier te staan. In Juni kamperen is ook een aanrader, nog relatief rustig, maar ook niet te stil. Veel mensen met honden. ( Geen last van gehad) Geen last van herrie gehad of volk in badkleding. Hoogteverschil is er, maar je kan daarvoor gewoon de auto gebruiken. ( Blijft leuk, naakt auto rijden...) Kleine puntjes waar ik over val is de sluitingstijd van het zwembad en de sauna om 20:00 ?? Waarom dat is kon de receptie me niet uitleggen. Horeca is een beetje snackbar achtig. De pizza's worden gemaakt van een kant en klaar bodem ? Wel hier en daar achterstallig onderhoud, wat een wat trosteloze indruk geeft. Al met al zou ik hier zo volgend jaar weer naar toe gaan.

• 5Eetgelegenheden
  • 7fri12-09-2017

van alle gemakken voorzien

Leuk binnen en buiten zwembad en overige voorzieningen. Wel veel hellingen om te voet te gaan. Velen nemen daarom de auto, wat overlast geeft

• 8Eetgelegenheden
  • 9Joost07-08-2017

Erg mooie camping in een schone omgeving

Camping ligt tegen een steile flank waardoor er veel hoogteverschillen zijn. We stonden in het deel direct grenzend aan de rivier de Cèze genoemd Fauvette. We hebben met caravan gereisd en dit was prima bevallen, wel even wennen aan de afdaling van ong. 10-15%. Er is genoeg te doen en kinderen vonden het fantastisch. Van rotsen springen in de rivier was favoriet. Niet teveel bij stilstaan als bezorgde ouder. Elk half uur ging bus naar zwembad en receptie, voor sommigen was dit een uitkomst. Lopen ging ook prima, wel stevige wandeling. Sanitair gebouwen zijn vrij schoon, alhoewel zag ik geen schoonmaakrooster zoals dit bij Valalta en Solaris in Kroatië wel het geval was. Tip: laat caravan eventueel naar boven brengen door personeel van camping. Klim is namelijk best behoorlijk. Volgend jaar wellicht weer... of dan toch Castillon de Provence?

• 7Eetgelegenheden
  • 8Mr et Mme Pierre Beckers29-07-2017

Toujours aussi agréable séjour cette saison

Une remarque cependant a propos des véhicules de campeurs déja installés,qui bloquent l accès aux emplacements souhaités!Il faudrait faire respecter le libre choix des nouveaux arrivants même en juin,les Hollandais sont sympathiques mais un petit peu sans gène en s octroyant des parkings ou bon leur semble. En règle générale nous avons aimé le personnel au restaurant et au magasin,la qualité de la nourriture et la propreté de tout le site sanitaires compris. Nous viendrons en 2018 pour notre troisième séjour,en mai ou en juin.

• 10Eetgelegenheden
  • 7FBS25-07-2017

Zeer uitgestrekte camping.

Groot hoogteverschil tussen receptie en onderste plaatsen.Afstand receptie en onderste plaatsen zeker 2 km. Gebruik auto naar receptie en zwembad was bijna noodzaak. Restaurant niet bijster gezellig, dagmenu matig/slecht, kaart redelijk, maar houdt niet over. Personeel in shop heel vriendelijk, aan de receptie tamelijk gereserveerd, maar wel behulpzaam bij zoeken naar tandarts. Mooi zwembad. Relatief weinig schaduwrijke plekken bij zwembad. Eetgelegenheid bij zwembad niet elke dag open. Toiletgelegenheid bij plaats waar wij stonden redelijk gedateerd. WiFi, gratis, wel aanwezig maar werkte niet altijd, alleen in een partytent bij de receptie. Ruime plaatsen.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar