Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière

72 reviews over Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière

• 2019
    5C.D.12-09-2019

Niet nog eens.

Een enorm grote camping met verschillende hoogteniveaus.

We kwamen van een andere camping uit de Dordogne aan op deze camping en in eerste instantie was het even schrikken. Groot, enorm groot. We hadden plek op La Fauvette, helemaal achter- beneden op de camping. Met kleine kinderen moesten we overal de auto voor nemen, zwemmen, bakker, alles. 's Avonds vaak lawaai vanaf de rivier. Gemeld op de camping echter er werd niks aan gedaan. Na 3 avonden lawaai gebeld met het nummer op armbandje (zoals gezegd bij de receptie) kreeg je een Fransman eraan die niet eens een beetje zijn best deed om je te verstaan. Je werd gewoon uitgelachen. Nota bene op een noodnummer van de camping.

Sanitair niet fris, het stonk overal naar urine.

Al met al een fijne week gehad maar dat kwam meer omdat de streek geweldig is dan dat de camping zo leuk is. Zeker zijn er leuke dingen zoals springen van de rotsen en het zwembad maar nee..voor ons niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Erik24-08-2019

Echt een geweldige plek

Echt een geweldige vakantie gehad. Ontvangst was uiterst vriendelijke en we kregen een mooie ruime plek toegewezen op 'fauvette', het kampeergedeelte helemaal onderaan bij de rivier. De plekken zijn erg ruim, de sfeer is heel ontspannen en gemiddeld rustig. Het sanitair is schoon en netjes. De rivier (de Seze) loopt direct langs de camping en heeft veel strandjes en mogelijkheden om lekker ze zonnen, te 'schaduwzitten' en te zwemmen. Als je wat meer drukte fijn vindt: mogelijkheden genoeg, als je van rust en stilte houdt: mogelijkheden genoeg! De supermarkt is ruim voorzien en de restaurants bieden goede prijs/kwaliteitsverhoudingen. De zwembaden zijn heel mooi en de sauna heerlijk. Veel mogelijkheden om mee te doen met de activiteiten, wij hebben erg genoten van de naturistische wandeling. Jammer dat de welkomstbijeenkomst alleen in het Frans was en niemand ons in het engels iets kon vertellen. Al met al echt super!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Alex & Kim29-06-2019

Mooie locatie

In Juni hier voor het eerst gestaan met een tent ( zoals kamperen bedoeld is ) in het Fauvette gedeelte. Mooie schaduw rijke plekken. 40 % was nog leeg, dus mooi plekje uitgezocht. De vallei met de Ceze is echt prachtig, alleen daarvoor is het al de moeite om hier te staan. In Juni kamperen is ook een aanrader, nog relatief rustig, maar ook niet te stil. Veel mensen met honden. ( Geen last van gehad) Geen last van herrie gehad of volk in badkleding. Hoogteverschil is er, maar je kan daarvoor gewoon de auto gebruiken. ( Blijft leuk, naakt auto rijden...) Kleine puntjes waar ik over val is de sluitingstijd van het zwembad en de sauna om 20:00 ?? Waarom dat is kon de receptie me niet uitleggen. Horeca is een beetje snackbar achtig. De pizza's worden gemaakt van een kant en klaar bodem ? Wel hier en daar achterstallig onderhoud, wat een wat trosteloze indruk geeft. Al met al zou ik hier zo volgend jaar weer naar toe gaan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

7fri12-09-2017

van alle gemakken voorzien

Leuk binnen en buiten zwembad en overige voorzieningen. Wel veel hellingen om te voet te gaan. Velen nemen daarom de auto, wat overlast geeft

• 9Joost07-08-2017

Erg mooie camping in een schone omgeving

Camping ligt tegen een steile flank waardoor er veel hoogteverschillen zijn. We stonden in het deel direct grenzend aan de rivier de Cèze genoemd Fauvette. We hebben met caravan gereisd en dit was prima bevallen, wel even wennen aan de afdaling van ong. 10-15%. Er is genoeg te doen en kinderen vonden het fantastisch. Van rotsen springen in de rivier was favoriet. Niet teveel bij stilstaan als bezorgde ouder. Elk half uur ging bus naar zwembad en receptie, voor sommigen was dit een uitkomst. Lopen ging ook prima, wel stevige wandeling. Sanitair gebouwen zijn vrij schoon, alhoewel zag ik geen schoonmaakrooster zoals dit bij Valalta en Solaris in Kroatië wel het geval was. Tip: laat caravan eventueel naar boven brengen door personeel van camping. Klim is namelijk best behoorlijk. Volgend jaar wellicht weer... of dan toch Castillon de Provence?

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7FBS25-07-2017

Zeer uitgestrekte camping.

Groot hoogteverschil tussen receptie en onderste plaatsen.Afstand receptie en onderste plaatsen zeker 2 km. Gebruik auto naar receptie en zwembad was bijna noodzaak. Restaurant niet bijster gezellig, dagmenu matig/slecht, kaart redelijk, maar houdt niet over. Personeel in shop heel vriendelijk, aan de receptie tamelijk gereserveerd, maar wel behulpzaam bij zoeken naar tandarts. Mooi zwembad. Relatief weinig schaduwrijke plekken bij zwembad. Eetgelegenheid bij zwembad niet elke dag open. Toiletgelegenheid bij plaats waar wij stonden redelijk gedateerd. WiFi, gratis, wel aanwezig maar werkte niet altijd, alleen in een partytent bij de receptie. Ruime plaatsen.

• 6Eetgelegenheden

• 9Pieter17-07-2017

Prachtige camping (naturistisch) kwaliteit 10

Door het bergachtig gebied moet je goed kunnen lopen. Veel hoogte verschillen. Super zwembad en mooie rivier (de Seze) om te zwemmen en strand om te zonnen!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Familie22-06-2017

Heerlijke dagen gehad

We zijn hier een kleine vier dagen geweest op doorreis naar nog verder zuidelijker. Een prachtige camping aan een rivier in een prachtig bos. Er heerst een heel gezellige en leuke, gemoedelijke sfeer. Meteen bij aankomst voelden wij ons er thuis. Onze dochter van toen 2 en (bijna) 4 hebben er ook een leuke tijd gehad. Wel rekening ermee houden dat deze camping tegen een berg aan ligt, waardoor er flink geklommen moet worden. Met de kinderwagen is dat flink zweten als het al erg warm is. :) Al met al een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Fam-Peters-Elst10-05-2017

Dit is genieten ,zoals een vakantie hoort te zijn!

Wij hebben met ons gezin ,2 meiden 10,8 Heerlijk gezwommen ,zowel in de Ceze als in het zwembad. lekker gewandeld, elke dag vers(stok)brood, meerdere keren gebakken. Mooie grote staanplaats Espace Fauvette geweldig uitzicht aan de Ceze . dit is genieten, de rust, de natuur. Vriendelijk personeel in de Oase bar ze spreken Engels!, en Nederlands bij de Receptie. Kortom een heerlijke vakantie!we hebben al weer geboekt! dus tot snel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 7Pieter12-03-2017

Heel mooi domein

Het is een heel mooi domein, maar je moet sterke kuiten hebben, want het is tegen een bergflank aanlopen. Restaurant is heerlijk en eerlijk in prijs. Winkeltje is zeker voldoende. Met onze peuter hadden we echter niet genoeg aan twee schommels verspreid over heel de camping. Een oversteek naar de overbuur leerde ons dat zij die inspanning wél hadden gedaan. Vriendelijk personeel, en een prachtomgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping Naturistencamping Domaine de la Sablière info