We hebben een aantal aanbieders voor Quillan voor je op een rij gezet:

Reviews over Quillan

Mooi dorp

Liesbeth
    26-8-2013

Van Quillan zelf hebben we dit jaar weinig gezien, aangezien onze kids graag aan het zwembad vertoefden. Buiten de Carrefour en Lidl zijn we nergens geweest. Wel hebben we een toertje door de Pyreneeën gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hilde
    29-11-2011

Zijn dit jaar eerste keer naar quillan geweest en eigenlijk ook naar frankrijk. wij zijn al jaren oostenrijk gewoon. maar het viel héél goed mee en hebben besloten volgende jaar terug te gaan in september. wij hebben al meer dan een maand geleden geboekt voor 14 dagen en hopen dat het terug meevalt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi landelijk

tejo
    6-1-2011

van alles te doen: wandelen, raften, zomerfestivals, martkt woensdah en zaterdag, markten in de buurt: esperaza en Limoux:sfeervol. Park Espinet is mooi en rustiek met binnenbad. Voor alle jaargetijden. BInnnen een haf uur in de sneeuw in Camarque

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Fantastische plek

c ten hagen
    26-8-2010

Deze mooie plaats hebben wij bezocht half augustus 2010 ... het voelt als thuiskomen. Heerlijk relaxte sfeer, leuke markten, super omgeving voor de sportieve mens onder ons (raften, VTT = mountainbiken, zwemmen ed.). Lekker eten in de vele restaurants, 's-avonds een borreltje in Le Palace ... Echt vakantiegevoel. Vlakbij leuke plaatsen om te bezoeken als Limoux, Carcassonne, stranden aan de Middellandse Zee als Gruissan, Canet Plage, Narbonne, een bezoek aan Andorra (2 uurtjes rijden), Barcelona (2 uurtjes rijden) ... Wat wil je nog meer. Wij komen er terug zeker weten. Dus wie weet ... tot ziens in Quillan. Wij hebben Quillan bezocht met onze kinderen van 8 en 12 jaar oud en hebben een huis gehuurd. Zeker aan te bevelen gezien de gunstige prijzen aldaar.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Een plaats om naar terug te verlangen

g.vonk
    12-12-2009

Quillan is een schat van een stad. Het heeft een aantal geweldige restaurants, een leuke markt op Woensdag, inclusief een rijdende schoenmaker en natuurlijk L'Espinet, een uitstekend bungalowpark, waar het heerlijk is om te verblijven.

Gereisd Met partner in december 2009
Quillan scoort een 7,6 uit 10, op basis van 31 reviews