Camping Les Mimosasstersterstersterster

Tonen op kaart

926 reviews over Camping Les Mimosas

• 2019
    8Colette Brinkman03-09-2019

leuke redelijk kleine camping met super zwembad

Wij verbleven in een touroperator tent met eigen badkamer en stromend water in de tent, een tegelvloer en tegels onder de overkapping. Inclusief dekbedden en kussens. Super! De tenten zijn centraal gesitueerd en liggen op loopafstand van zwembad, restaurant en receptie. Vers brood in de winkel, geen wachtrij. Er wordt van alles georganiseerd. o.a. karaoke, schuimparty, paaldansen, etc. Is pas laat afgelopen, gelukkig hadden wij geen last van de muziek. Mooie toiletgebouwen en een prachtig zwembad met veel glijbanen. Om 12.30 uur gaan veel mensen lunchen dus dan is er nog een bedje te krijgen als je later bent. Vlakbij een groot kermisterrein, karten, een manege en een show met monstertrucks. Leuk winkelstraatjes in Cap D'Age (wel toeristisch) en de haven is ook een bezoek waard. Veel Fransen maar steeds meer Nederlanders. Gratis gebruik van stenen BBQ's en kleine bibliotheek. Nadeel is omrijden naar de camping via een lange slingerweg.

• 8Johan01-09-2019

Leuke gezinscamping

Camping met voldoende waterpret voor de kinderen. Vriendelijk en hulpzaam personeel.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8Margriet21-08-2019

Het was een heerlijke vakantie

Het was een mooie camping met een prachtig zwembad. Er waren weinig Nederlanders op deze camping maar voornamelijk veel Fransen. Dat was ook goed merkbaar bij het personeel. Zij beheersten de Engelse taal beperkt waardoor de communicatie niet echt gemakkelijk verliep. Daarbij waren de shows op de camping ook minder leuk voor de Nederlanders. Veel avonden werd er gesproken en als je de taal dan niet beheerst, heb je er weinig aan. De sanitairruimtes waren prima. De douches goed en warm. Neem wel wat mee voor tegen de muggen. Want die waren er veel meer dan wij hadden verwacht zo dichtbij de zee. Met de auto kon je vrij gemakkelijk naar de zee toe rijden. Het zandstrand was prachtig en zeker niet te druk. Nadeel van de ligging is wel dat je of op d camping moet blijven of echt de auto moet pakken voor boodschappen. In het campingwinkeltje kon je overigens prima verse stokbrood halen, croissantjes en andere producten. Prima prijzen ook.

• 8Michel21-08-2019

Erg mooie en leuke camping. Alles was top. 1 nadeel, alle animatie in Frans.

• 8Erica20-08-2019

Super Camping!!

Super nette en schone camping. Alles werd netjes bijgehouden. Het zwembad is helemaal fantastisch. (vooral met kids met zwemdiploma). En ook voor ouders is het een leuke uitdaging om van alle glijbanen af te gaan. Streng toezicht bij het zwembad qua wat wel en niet mag en qua eten bij zwembad, maar dat vind ik alleen maar goed, zo houd je alles veilig en blijft het zwembad mooi schoon. Erg aardig personeel bij receptie en behulpzaam. Elke avond leuke en spectaculaire animatie. Enige minpuntje dat echt alles in het frans is. Leuke en mooie omgeving, waar veel te zien is en leuke gezellige plaatsjes om wat te eten of te drinken. (Vias, Valras Plage) Kortom, wij hebben genoten. Zeker een aanrader deze camping en zeker de 5 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8remcomee20-08-2019

Mooie camping maar geen 5 sterren waard

Camping heeft maar 1 doorgaande weg waar alle wandelaars, fietsers, auto's overheen rijden. Dit levert soms onveilige situaties op. Het zwembad is geweldig en kraakhelder net als de rest van de camping. Sanitair wordt heel goed verzorgd maar is 's avonds beperkt toegankelijk (groot deel gaat op slot) Animatie is compleet en goed verzorgd en muziek stopt iedere avond klokslag 23:00 uur. Hoofdzakelijk Fransen in de periode dat wij hier waren. Helaas is in de directe omgeving weinig te bezichtigen en moet je geen allergie voor files hebben.

• 10Marco en Iris Titulaer17-08-2019

Geweldige Camping

Wij komen hier al 10 jaar en telkens is het fantastisch. Geweldig vriendelijke staf, mooie staanplaatsen, zeer schoon sanitair. Volgend jaar zijn we er weer!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Dominiek10-08-2019

Top camping voor gezinnen met kinderen

Top camping, echt een aanrader... één minpunt... honden(betalend) mogen hun behoefte niet doen op het terrein. De regel is heel goed maar als er dan toch eens per ongeluk een klein plasje gebeurd word je op een onvriendelijke manier op je plaats gezet.

• 9Eetgelegenheden

• 7Opa ron08-08-2019

Wij in iedergeval niet meer

Prachtig zwembad maar je mag er letelijk niets je mag er niets in doen alleen maar zwemmen Een spec zwembroek een spec bovenstukje moet van spec. Lycra zijn En in dec 2018 geboekt en een plaats in een grind bak en stroom moet van ver komen water op de plaats is er niet geen afvoer En dat noemt zich een vijf sterren camping Ik heb al heel wat meer campings met minder sterren gezien maar die wel beter zijn Maar over zwembad algemeen is prima toiletten zijn maar veel te hoog en ik ben niet klein zo 180 maar kon net bij de vloer als ik zat beetje jammer Alleen de restriksie geld denk ik alleen voor buitenlanders niet voor Fransen denk ik Maar ja wie ben ik Ik zal met mijn fam. Er niet meer naar toe gaan Een opa oma dochter schoonzoon en kleindochter van zeven jaar Er is ook geen animatie in maar een taal en u begrijpt het alleen maar Frans best moeilijk voor een kind van zeven

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Dien28-07-2019

Perfect en zeker voor herhaling vatbaar

Een top camping! Sanitair wordt constant gepoetst en lijkt nog gloednieuw. Wij hadden een mooi kampeerplekje onder de bomen en dus in de schaduw. Animatie en shows waren ook heel leuk. 'S avonds leuke sfeer en meestal wel om 23u gedaan of toch vanaf dan minder luid (of misschien kunnen wij veel verdragen, we zaten dan ook vlak bij het restaurant/podium - plaats 0404). Knaller van een zwembad!!! Strand dicht bij. Wij vinden het niet erg om 45min te rijden voor een uitstap en dan is er veel te bekijken in de omgeving. (Béziers, carcassonne, canal du midi) Maar ook dichterbij leuke zaken te doen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

5 tips over Camping Les Mimosas

• Rick Brondsema , 15-07-2019

De vloer is te heet en je mag geen slippers aan je verbrand je voeten veder is het een geweldig zwembad 😜

• Maurice_timmermans, 03-09-2013

De steile Glijbaan #mijndochtervanvierheefthem25keergedaan

• Fam. Berkvens, 18-07-2013

Supermarkt: Intermarche in Cers 10 min. met de auto Carrefour: Villeneuve les Beziers 12 min. met de auto Hyper U en Lidl, Mc Donalds: Serignan 15 min. met de auto

24 vragen over Camping Les Mimosas

• Regina, 13-12-2019

Zomer 2020

Komende zomer gaan wij met ons gezin, 2 tienerjongens, naar deze camping. We gaan de laatste 2 weken van juli. Is er dan nog meer Nederlandse jeugd? Zou gezellig zijn.....

• Erica, 28-06-2018

boulevard

Is er ook een boulevard in de buurt?? En gaat dan misschien ook een treintje er naar toe. En gaat er ook een treintje naar het strand ??

• Wendy, 13-07-2017

wifi

Ik las dat er tot enkele jaren terug op deze camping 25 euro per week betaald moest worden voor de wifi en dat je dan nog amper bereik hebt. Is dit inmiddels verbeterd? Maakt het uit waar je op de camping staat i.v.m. bereik?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig