Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

949 Reviews over Les Mimosas

• 8Dirk de Vries28-12-2022

Mooiste zwembad ever! Goed afhaalrestaurant.

We wilden een keer naar de zee. Alleen (ik had het kunnen weten van vroeger) hier heeft de zee bijna geen golven hè. Niet getreurd. Zwembad als back-up. En dit was een Waterparadijs. Glijbanen, Golfbad. Gratis water bij de bar dmv 'wisselbeker'. Controle op handdoekleggers. TOP! Entertainment vooral in het Frans. Reserveer je tafeltje voor eten zit je vooraan. Ook voor pubers (13-17) kun je hier goed terecht. Wel een kliek Franse jeugd. Maar NL trekt naar elkaar. Zoek je fijne plek met schaduw maar ook zon? Plek 02-11. Staanplaatsen 'rechts' op plattegrond veel alleen zon. Direct naast Canal du Midi veel muggen kwamen we achter tijdens potje Jeus de boules :-). Overigens is er het bouledrome. Elke avond ballen gooien. Net een dorpsplein. Leuk. Afhaalrestaurant veel keus en goed eten. Alleen bestel je 3 burgers en Pizza met 3 kazen kregen we 3 cheeseburgers ipv pizza. Kids vonden het al duur :-) Samengevat. Camping is een echte aanrader

• 8D08-09-2022

Leuke camping met van alles wat

Grote camping. Met diversiteit in de staanplaatsen. Wij hadden een fijne schaduw plek voor op de camping. Vlak bij zwembad en restaurant. Klein nadeel dat de veel verkeer in ons pad was. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toiletten grotendeels goed schoon, wel erg hoog en zonder toiletbril Overal toiletpapier en desinfectans. Groot zwemparadijs. Wel wel erg variabele watertemperatuur. Eerste week lekker warm Tweede week erg koud. Restaurant met veel keuze. Jammer dat niet alle bediening bijvoorbeeld Engels kan. Animatie ook grotendeels frans. Heel klein beetje engels. Wel een ruim aanbod van activiteiten. Supermarkt zou wat groter/ meer aanbod mogen hebben. Maar het broodnodige kan je er halen. Rond om te camping niets...strand op 5 min met de auto. Matige ligging Diverse plaatsen ook te bezoeken met auto I.vm afstand

• 8NL gezin28-08-2022

Mooie camping, fantastisch zwembad

Nette, rustige camping met fijne sfeer. Prachtig zwembad. Jammer dat de camping net te ver van strand en andere voorzieningen ligt. Anders zou het voor ons de perfecte camping zijn

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Stefan Mureau26-08-2022

Prachtige camping

Prachtig gebied. Je kan er veel doen. Camping is geweldig en zwembad zeer goed onderhouden. Plekken zijn redelijk groot en sanitair was ook prima alleen waren de wc’s heel hoog en hadden geen wc-brillen.

Personeel was ook altijd vriendelijk en als er iemand geen Engels sprak werd er gelijk iemand bij gehaald om dit op te lossen.

Wat ons wel tegen viel was dat als er iets gebeurde was het altijd de schuld van de Nederlander. Animatie was alleen in het Frans. Geen Engels of Nederlands. Voor een 5 sterren camping zou je dit wel verwachten.

Les Mimosas is echt wel een aanrader voor Nederlanders die niet het gevoel willen hebben dat half Nederland daar zit.

Zouden we nog een keer gaan? Ja absoluut. Ik hoop dan wel dat ze iets van Engelse of Nederlandse animatie hebben. Want karaoke in het Frans was toch niet zo fijn om te horen. Leek net een kat die aan t janken was. Haha

• 10Eetgelegenheden
  • 9Mark25-08-2022

Heerlijk

Fijne camping. Zeker de sterren waard. Alles netjes en goed onderhouden. Zwembad is leuk en eten prima. Voordeel is dat paar x per muziekje draait, niet op je bed dan wordt de handdoek weggehaald. Top. Geldautomaat op de camping. Het strand is 15min lopen maar er is een pendeldienst. Mooie en wel drukke regio.

Minpunt: niet pinnen <20 euro

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam Mureau25-08-2022

Geweldige mooie en leuke camping.

Hele mooie en niet te grote camping. Wij waren met de vouwwagen en hadden een comfort plek zonder eigen sanitair. Plaats was niet heel erg groot, paste maar net met 1 bijzettentje. Sanitair wordt goed schoon gehouden. jammer dat met name jongeren in de avond veel besmeuren. Zwembad echt werkelijk TOP! heel schoon, goede badmeesters en glijbanen zijn geweldig. Genoeg ligbedjes en tegen het handdoek leggen word opgetreden door op willekeurige momenten een liedje aan te zetten waarop je naar je handdoek moet gaan. als er lege bedjes met handdoeken zijn worden deze handdoeken weggehaald en kan je hem ophalen bij de badmeester. in de omgeving genoeg te doen bv Narbonne, Beziers, Pezenas en een echte aanrader wel wat verder weg cascade de la vis (watervallen). Strand niet op loopafstand maar 5 min met de auto. 1 groot nadeel alles is in het Frans. om 5 sterren te zijn mag er best een engels of Nederlands talig iemand in het animatie team.

• 9Eetgelegenheden
  • 8HB21-08-2022

Heerlijk verblijf

Zomervakantie met gezin (tieners), uitstekend bevallen. Mooie camping, goed onderhouden, veel animatie, schitterend zwembad. Gebruik gemaakt van mobil home (VIP Tropical), van alle gemakken voorzien, schoon en super gebruiksvriendelijk. Ontvangst bij receptie was top, evenals de hulpvaardigheid van de receptie, echt super. Wifi is matig en ook overdag is de 4G/5G ontvangst op de camping niet best (enige minpuntje). Veel vertier in de omgeving (wel per auto) .....

• 6Eetgelegenheden
  • 7René18-08-2022

Mooi maar niet voor ons

Personeel spreekt helaas alleen Frans (muv de receptie) gemis vooral bij de animatie. Ligging van de camping was voor ons echt slecht; geen mooie omgeving of mooie plekken om een dagtrip te maken

• 7Nicole14-08-2022

Mooie camping maar niks voor ons

Camping was mooi en zwembad fantastisch maar personeel spreekt alleen Frans en in de omgeving is amper iets te beleven. Fietsen is geen optie in deze regio en lopend kom je nergens, dus je moet overal met de auto naar toe.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Alwiene Bultman10-08-2022

Geweldig mooie camping

Vooral het zwembad was erg mooi. Krijgt van ons een dikke 10. Ook altijd wel een bedje te krijgen, hier gaan ze goed mee om. Verder was de camping keurig netjes onderhouden, kampeer plekken zijn wat aan de kleine kant, maar we hebben het prima naar onze zin gehad. Wel jammer dat er niks op loopafstand zit. Geen gezellig stadje waar je zo even heen loopt bijvoorbeeld. Maar op de camping is genoeg te doen, veel gezelligheid

Camping Les Mimosas info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar