Camping Les Mimosas

8,1

68 reviews over Camping Les Mimosas in het Nederlands

Jessy
20-8-2018

Top camping niks mis mee zwembad is helemaal super de kinderen waren zeer tevreden en dat is het belangrijkste nadeel was dat de camping niet op loop afstand van zee licht.

Mike

Franck

Lara

Jacques

Davy-peggy

Top camping!

Sigrid
8-8-2018

Les Mimosas is een echte top camping. Het zwembadcomplex met zijn spectaculaire glijbanen zijn de max! Hier kan iedereen zich uitleven. Op de camping is veel oudere jeugd. Er zijn inderdaad veel Franstaligen op de camping, maar voor ons geen probleem. Op de camping is ook een goede security aanwezig - in de avond komen zij ook controle doen bij de toiletblokken. Deze laatste gaan achteraan op de camping om 23 uur dicht voor het douche- en afwasgedeelte. Warm water is er op de piekmomenten maar net genoeg. Op andere momenten absoluut geen probleem. In de omgeving ook veel leuke dorpjes en markten. De zee is inderdaad heel dichtbij (veel parkeerplaatsen) en eventueel te bereiken met busje vanaf de camping. Wij vinden Lac du Salagou een echte aanrader! Prachtig meer om ook de hond te laten genieten.

Zeer leuke en gezellige camping waar veel te doen us, wel soms nig erg laat (na 00:00uur is er nog veel leven op de camping) Jammer dat de Franse vakantiegangers een streepje voor hebben en de niet Franse niet altijd als soortgelijke klant worden gezien. De netheid van toiletgebouwen, zwembad en overige gebouwen is zeer goed.

Zeer leuke camping met prachtig zwembad

Stijn
6-8-2018

Zeer leuke camping met prachtig zwembad. Komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mimosas in Portiragnes-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mimosas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.