Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)
9,3

• Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader!

Fam. Kater
11-7-2018

Een prachtige plek met veel natuur en een stralende omgeving!

Wij zijn hier afgelopen mei geweest met onze dochter van 1 jaar.

Wij kregen een gastvrij ontvangst en hebben ons tijdens ons gehele verblijf enorm welkom gevoeld.

Ons dochtertje kon alle kanten op en niets was teveel gevraagd.

Het verblijf ligt op een mooie locatie waar je elke dag van een mooi uitzicht kunt genieten.

De verblijven zijn authentiek en zeer goed onderhouden.

Kortom: een prachtige plek met vriendelijke mensen, een fijn verblijf en niet te vergeten heerlijk eten!

Absolute aanrader voor Frankrijk-liefhebbers!

Hanneke Reinstra
7-7-2018

Hier zullen wij zeker nog eens terugkomen! In het zuiden van Frankrijk op de overgang van de Cevennen en de Provence, hoog op een berg, ligt dit verbouwde klooster. Wanneer je bovenaan de berg komt aanrijden wordt je gelijk gepakt door de Franse sfeer. Je parkeert onder de moerbei bomen, hoort de krekels op de achtergrond, je haalt je verse stokbrood ’s ochtends op van de binnenplaats en er wordt ’s avonds een 3-gangen diner geserveerd met lokale en biologische producten. De kamers zijn koel en sfeervol, het zwembad is chloorvrij en verwarmd en de verveine thee is een heerlijke afsluiter van de dag. Je kunt een prachtige wandeling maken over het landgoed en salamanders en wilde orchideeën zien! Tijdens de schoolvakanties is dit echt een gezinsbestemming en zijn er veel kinderen. Een uitstapje naar de stad Arles is een aanrader. Als je goed kijkt begrijp je waarom Vincent van Gogh hier heeft gewoond.

Een stukje paradijs in de cevennen.

Hannie Winia
5-7-2018

Wat een heerlijke plek op aarde. Rust, stilte en erg vriendelijke gastheren en gastvrouw. Geweldig eten door de kok en de 2 dagen dat we zelf moesten koken kon in ons appartement op een elektrisch kookplaat. Prachtige tuin met schitterende bloemen en planten. Vijgebomen en moerbeibomen waar weer jam van wordt gemaakt. Het geluid van de stilte in combinatie met de vele vogels . Schitterende vergezichten en een heerlijk zwembad gevuld met bronwater verwarmd door zonnecollectoren. Bono die prachtig op zijn gitaar hartverwarmend speelt. Tein een geweldige gastheer. Minpunten? Neehoor.

Ultiem genieten

Francine en Joppe Nijman
1-7-2018

Wat hebben we weer enorm genoten van de Mas en haar prachtige omgeving, onbetaalbare zonsopkomst, gastvrije personeel, culinaire hoogstandjes en de rust. In september 2016 zijn we op een onvergetelijke manier getrouwd op de Mas. Mede dankzij alle liefde die zit in en rond de Mas konden wij onze liefde met onze vrienden en familie vieren op manier die nergens anders mogelijk was!

Dit jaar waren we voor twee weken terug met onze zoon van 8 maanden. Met zn drieën zijn we helemaal tot rust gekomen en al aan het bedenken wanneer we weer terug gaan.

Relax to the max!

Jeroen & Alette Brinkers
23-6-2018

Na 23 jaar was ik weer terug op de Mas!

Het doel van onze vakantie was: onthaasten. En daar is de Mas dé plek voor! Genietend van een fantastisch uitzicht, in een oase van rust, hebben we onze dagen lezend en relaxend doorgebracht. Weg van de hectiek van de alledaagse wereld en vertoevend in een omgeving waarin je volledig in de watten gelegd wordt. De diners zijn voortreffelijk, er is een dagelijkse levering van verse croissantjes en baguettes en je bent verder van alle gemakken voorzien.

De Mas biedt je dé gelegenheid om weer helemaal tot jezelf te komen! We hebben onze boeking voor volgend jaar al gefikst ;-)!

Adembenemend mooi!

Hein & Tineke
20-6-2018

Het is in alle opzichten uitstekend! Wat eeen rust en schoonheid. Gastvrijheid en heerlijk dineren. Je vergeet de tijd.

Geweldig

Floor Oudshoorn
17-6-2018

We hebben een hele fijne week gehad met onze dochter van 1 jaar op le Mas Blanc. Relaxte sfeer, fijn appartement, prachtige tuin en lekker eten. We kwamen helemaal ontspannen terug van onze vakantie. We komen zeker terug!

Formidable

Monique
31-5-2018

Elk jaar weer is het een feest de bekende 'koppen' weer te zien, de ambiance doet ons goed. De gesprekken aan de eettafel volgen, Bono die zijn gitaar tevoorschijn haalt, iemand die op de piano speelt. De schitterende omgeving is vanaf elke plek waar je bent een beleving op zich.Het geluid van kikkers in de vijver, van de meest leuke vogeltjes, de 'huis'pad, en niet te vergeten het geluid van de rust. Kom hier gewoon eens rust beleven, het is een verademing.

Alweer een heerlijke week gehad in een mooie omgeving in de natuur met lieve mensen om ons heen.

breathtaking

Erik Schalken
22-5-2018

Le Mas Blanc is een geweldige plek om volledig tot rust te komen. Als kind kwam ik er vroeger al graag, erg kind vriendelijk en altijd leuke maatjes om mee te spelen.

Nu 14 jaar later, inmiddels 26 jaar, gingen we weer eens richting le mas met de familie. Het is niks veranderd; geweldige sfeer, lieve mensen, betrokken personeel, lekker eten, en een geweldig uitzicht. Wat wil men nog meer? Wellicht iets betere WiFi-verbinding voor de next generation.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) scoort een 9.34 uit 10 op basis van 317 reviews.