Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)
9,3

285 reviews over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in het Nederlands

Geweldig

Floor Oudshoorn
17-6-2018

We hebben een hele fijne week gehad met onze dochter van 1 jaar op le Mas Blanc. Relaxte sfeer, fijn appartement, prachtige tuin en lekker eten. We kwamen helemaal ontspannen terug van onze vakantie. We komen zeker terug!

Formidable

Monique
31-5-2018

Elk jaar weer is het een feest de bekende 'koppen' weer te zien, de ambiance doet ons goed. De gesprekken aan de eettafel volgen, Bono die zijn gitaar tevoorschijn haalt, iemand die op de piano speelt. De schitterende omgeving is vanaf elke plek waar je bent een beleving op zich.Het geluid van kikkers in de vijver, van de meest leuke vogeltjes, de 'huis'pad, en niet te vergeten het geluid van de rust. Kom hier gewoon eens rust beleven, het is een verademing.

Alweer een heerlijke week gehad in een mooie omgeving in de natuur met lieve mensen om ons heen.

breathtaking

Erik Schalken
22-5-2018

Le Mas Blanc is een geweldige plek om volledig tot rust te komen. Als kind kwam ik er vroeger al graag, erg kind vriendelijk en altijd leuke maatjes om mee te spelen.

Nu 14 jaar later, inmiddels 26 jaar, gingen we weer eens richting le mas met de familie. Het is niks veranderd; geweldige sfeer, lieve mensen, betrokken personeel, lekker eten, en een geweldig uitzicht. Wat wil men nog meer? Wellicht iets betere WiFi-verbinding voor de next generation.

Een onvergetelijke vakantie!

Manon
21-5-2018

De MasBlanc is een geweldige plaats om je vakantie door te brengen.

Het oude klooster en de omgelegen vakantiehuisjes zorgen voor een authentieke sfeer in het hartje van Frankrijk. We hebben genoten van het uitzicht, de gezelligheid en het heerlijke eten.

Ik heb de luxe dat ik de MasBlanc als kind heb mogen ervaren en nu, naar zoveel jaar, als volwassene nog een keer heb mogen genieten met mijn ouders, broertje, schoonzusje en mijn vriend. We hebben nieuwe herinneringen gemaakt die we niet zullen vergeten. Echt een aanrader voor ieder gezin!

Cest la via op de Mas Blanc

Horry Gouvernante
20-5-2018

Mooie plek in een geweldige omgeving. Je wilt de berg niet af als je eenmaal boven bent. Je wordt van alles voorzien. Verschillende wandelroutes waarbij je, je alleen op de wereld voelt. De kamers zijn van alle comfort voorzien. Verwennerij op culinair gebied.

Uniek in alle opzichten!

Richard en Janneke
20-5-2018

Een fantastische lokatie, zeer goede accomodaties en verzorging tot in de puntjes. Het uitzicht met zoveel kleuren groen is adembenemend. Overal waar je kijkt zie je prachtige ongerepte natuur. Het 12 eeuwse klooster is uniek gerestaureerd en het is super om hier in en rond te mogen “leven”. We waren hier met onze 3 kinderen van 5,9,12. Vanaf aankomst hebben ze zich zeer vermaakt op de berg, rondom het klooster en natuurlijk in het heerlijke zwembad. Het eten s’ avonds was puur genieten. Alle kinderen aan een grote eettafel met een fantastische begeleiding terwijl wij verwend werden met een verrassings-3gangen menu en lokale wijn. De omgeving heeft veel te bieden voor jong en oud. We komen zeker terug op de Mas, wat een unieke plek!

Prachtig gelegen klooster & heerlijk franse keuken

Herbert en Jacqueline
13-5-2018

Bijzonder mooie plek, een sfeervol klooster dat helemaal verbouwd is, midden in de natuur gelegen met fantastische uitzichten, een heerlijke Franse keuken( NL kok), zeer sfeervol geserveerd met alle gasten aan de grote tafel...kinderen hebben hun eigen plek en een heerlijk zwembad! Dit allemaal in een pittoreske omgeving waar je heerlijk kan wandelen en fietsen terwijl Tein en Bono zorgen dat het je aan niets ontbreekt zodat je elke morgen kunt genieten van een heerlijk vers broodje of croissantje op een van de vele terrasjes in het zonnetje!

Dat is leven als een monnik(god) in Frankrijk toch!!!

Mas Blanc in het voorjaar; doen!

Jack Schalken
12-5-2018

Het is hier onwaarschijnlijk mooi, sfeervol en gezellig. Als ‘old school’ Masganger missen we de oude weg naar boven niet 😃

De Mas lag er fris in het mooie voorjaarsgroen bij. De ‘kinderen’ (29 en 26) zijn hier in 1991-1994, 2002-2004 geweest en nu als volwassenen met hun partners (ze schrijven vast hun eigen review)

Het was een heerlijke reunie, nu met Tein en Bono als perfecte gastheren (en Jan en Jolanda op de achtergrond natuurlijk om herinneringen op te halen)

Voor novice Masgangers...denk eraan om eventuele boodschappen te doen voor je ‘naar boven/de berg op komt’, omdat

1. Het een tripje van een half uur is om boodschappen te doen

2. Je niet meer weg wil als je er eenmaal bent 😂

Veel plezier, tot Mas-ziens

Hela Braam
9-2-2018

Beste Mas Blancers,

Ik wil dolgraag op de hoogte blijven van De Mas blanc perikelen.

Ik heb genoten van mij verblijf bij jullie

Een inspireerde plek van ongekend natuur schoon net zo als zijn bewoners en idem gasten, waar ik me mij van af dag 1 thuis voelde.

Met warmte denk ik terug aan mijn wandelingen door de Cevennen ,ruik de lavendel en proef de vijgen.

Vriendelijke groet Hèla Braam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) scoort een 9.32 uit 10 op basis van 311 reviews.