Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) ****

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) ****

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)
Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.)
9,3

276 reviews over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in het Nederlands

Hela Braam, 9-2-2018

Beste Mas Blancers,

Ik wil dolgraag op de hoogte blijven van De Mas blanc perikelen.

Ik heb genoten van mij verblijf bij jullie

Een inspireerde plek van ongekend natuur schoon net zo als zijn bewoners en idem gasten, waar ik me mij van af dag 1 thuis voelde.

Met warmte denk ik terug aan mijn wandelingen door de Cevennen ,ruik de lavendel en proef de vijgen.

Vriendelijke groet Hèla Braam

We zijn er nog blij van

Jenny en Erik van bueren, 18-11-2017

We bezochten in oktober met enkele vrienden de Mas Blanc voor een wandelvakantie. Onze vrienden waren er al eerder geweest en hun mooie verhalen hadden ons verleid dit jaar mee te gaan. Je komt aan en je wordt stil van wat je ziet en zeker ook voelt. Het is een prachtige stek vol verrassingen. Het was stralend weer en we werden buiten in de zon met een drankje verwelkomt. Plezierig en ontspannen sfeertje. De ligging blijft elke dag verbazen. De herfst begon de blaadjes te kleuren en de zon ( elke dag opnieuw) maakte daar een soort natuurlijke lichtshow van. Onze appartementen lagen in het klooster. Kraak helder en met eenvoudige maar comfortabele meubels. Bedden van top kwaliteit en lang genoeg voor onze lange benen.

We konden vanuit het gebouw elke dag een andere wandeling kiezen en hoefden daar dus niet eerst voor in de auto een stuk te rijden. 5 avonden werd er voor ons gekookt. Prijs kwaliteit een dikke10 hoor. Heerlijk licht en gevarieerd De andere dagen kookten we zelf in ons appartement. De keukens zijn eenvoudig, maar het lukte goed

Voor de Mensen van de Mas is geen vraag te veel. Ze staan steeds voor je klaar en zijn super vriendelijk. Tein de Manager, maar zeker ook de creativiteit van Jolanda en Bono hebben we gewaardeerd.

We gaan niet vaak naar dezelfde plek terug, maar hebben gereserveerd voor 2019!

We wensen de lezers van dit bericht een zelfde ervaring

Jenny en Erik

Wij ( mijn schoonzus en ik) zijn de 3de week van oktober op de Mas Blanc geweest tijdens de kook curcus. Wat een prachtige belevenis. Samen met top kok Gerard de mooiste gerechten samen gesteld, bereid en gegeten. Locatie in prachtige gebied. Rond om bos, dus voor de rust zoeker en natuur genieter. Je kunt er prachtig wandelen en binnen 20 minuten zit je in het dichts bijzijnste dorpje Les Brousses met terrasjes, winkeltjes ectr. Ontvangst, appartement en de te bestellen kleine boodschappen, vers brood maken alles tot een zeer aangenaam verblijf. De route voor het laatste stukje is goed te doen als je de route beschrijving bij de hand hebt die wordt verstrekt na de boeking/ betaling. Er is niets wat wij kunnen bedenken dat niet goed zou zijn. Wij komen zeker nog eens terug, bedankt!!

een fantastische plek die wat met je doet..

Anne Sytske, 31-10-2017

Net terug van een fantastische "kookweek" en nu al heimwee. De plek, de appartementen, de ruimte, de mensen die er werken doen wat met je (en voor je). De sfeer is hartelijk en ongedwongen, en het leven is er goed. Fijn om daar even deel van uit te mogen maken.

Stil en Prachtig Gelegen Paradijs

Peter en Hinke, 11-10-2017

Le Mas Blanc is gelegen op een prachtige, stille locatie met adembenemend uitzicht. Dit oude klooster is tegelijk schitterend verbouwd tot modern vakantieadres en heeft toch de ouderwets landelijke sfeer behouden. Het zwembad is gevuld met bronwater (!) en kijkt over de vallei uit. De gastheren hebben ons het prima naar de zin gemaakt. De streek Cevennen is een ruig stuk van Zuid-Frankrijk. We hebben prachtige stadjes bezocht. We kijken terug op een bijzondere vakantie. De stilte was overweldigend. En de sterren waren 's-nachts ontelbaar.

Prachtige plek, fijne mensen en heerlijk gegeten.

Marius en Erna, 5-10-2017

Over een smal weggetje naar boven om daar beloond te worden met schitterend uitzicht over de omgeving. Helaas werkte het weer niet helemaal mee tijdens ons verblijf, maar naast het zwembad is er nog genoeg te doen in de omtrek.

Leuke stadjes als Uzes, Avignon, indrukwekkende grotten en de mooie natuur overal nodigen zeker uit. Je moet wel minimaal een half uur rijden naar de omliggende plaatsen, maar door de prachtige weggetjes is dat geen straf.

Je komt in de Mas echt voor de rust, en het gezamenlijke eten met alle gasten vonden wij echt een aanrader. De kok wist ons 5 dagen in de week telkens weer te verassen.

Enig minpuntje is het gebrek aan een bank of luie stoel in ons appartement, verder was het een prima plek.

Rust, ruimte en natuur

Eric, 1-10-2017

We hebben erg genoten van ons verblijf in Mas Blanc. Een erg stille plek midden in de natuur van de Cevennes. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen in de heuvels en bezoeken aan Zuid Franse stadjes. Zeer gastvrije ontvangst en heel goed eten

WerkelijkeTop Gastvrijheid en Vriendelijkheid

Oane en Atty de Jong, 1-10-2017

Weer veilig thuis willen we de Mas Blanc nog heel hartelijk bedanken voor het gastvrije verblijf.

Helaas was het niet meer gelukt om jullie persoonlijk te bedanken en daarom via dit bericht.

We hebben het heerlijk gehad en zullen met veel plezier terugdenken aan deze fijne vakantie.

In onze kring zullen we zeker jullie prachtige vakantieplek promoten!

We hebben geen verbeterpunten ontdekt :)

Heerlijke plek!

Charles en Steffi, 19-9-2017

Wij vinden de Mas een heerlijke plek en voelen ons na een week als herboren. Elk jaar komen we hier weer terug en zijn er zelfs getrouwd. De locatie op een berg met fantastisch uitzicht is werkelijk prachtig. Kom hier vooral heen als je rust zoekt, lekker wilt bijkomen, lekker en gezellig wilt tafelen met andere gasten. En soms maak je een magische avond mee met Bono en andere gasten bij het haardvuur met mooie muziek. Wil je toch iets doen, dan kun je in de omgeving wandelen, naar Franse markten, de Gorges du Ardeche of pont du Gard of naar leuke steden als Uzes, Avignon en Nimes.

Als enige verbeterpunten zou ik kunnen benoemen dat het zwembad wat warmer zou mogen zijn en een comfortabele zitbank in het appartement zou fijn zijn naast de stoelen voor als het minder mooi weer is. Nu was het ook prima, maar dat zou de ervaring nog fijner maken :-)

Mooie kamers, zalig eten en een gezellige sfeer. Als je van natuur, rust, lezen, zwemmen, eten houdt kom naar de Mas Blanc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Mas Blanc (+app.) scoort een 9.32 uit 10 op basis van 302 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: