Molières-sur-Cèze

We hebben een aantal aanbieders voor Molières-sur-Cèze voor je op een rij gezet:

Reviews over Molières-sur-Cèze

Meer dan de moeite waard

Ellen Benders
    24-8-2017

Het dorpje molieres zelf biedt niet zo veel. De directe omgeving des te meer. Prachtige middeleeuwse dorpjes en een aantal riviertjes. Maar ook het strand en cultuur steden als Avignon en Nimes zijn niet ver. Heel erg vriendelijke mensen. Ik was verdwaald (eigen schuld) bij een wandeling en werd door de eerste de beste voorbijganger terug gebracht naar de Mas Blanc. Wandelen is trouwens ideaal hier. Direct van uit je vakantie verblijf stap je de natuur in.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vooral de omgeving is prachtig

barbara van Agtmaal
    9-8-2015

Het dorpje zelf is een oud mijnwerkers plaatsje en biedt niet veel vertier. De dorpjes er omheen zoveel te meer. Prachtige oude dorpskernen, marktjes en musea. Strand ook goed te doen op een dag op en neer

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Zo klein dat je er overheen kijkt!

Ingrid
    21-8-2014

De naam van het dorp is groter dan het dorp zelf. Er valt - eerlijk waar - niets te beleven, maar ... de ruimere omgeving is erg mooi en rustig, en wil je mensen zien, dan kan je naar Saint-Ambroix. Eerder een regio voor natuurliefhebbers, niet voor cultuurfanaten. Wil je cultuur, dan ben je op de auto aangewezen

Gereisd Met vrienden in juni 2014

typisch klein Frans dorpje

Marianne Takens
    5-8-2012

Moliere sur Ceze is een klein dorpje onderaan de berg. In Saint Ambroix, iets verderop, is er wekelijks markt, op 14 juli groot feest en er zijn een paar goede supermarkten. Avignon en Nimes zijn de grotere steden op een uurtje rijden. Niet te vergeten: er zijn tal van leuke brocantes in de buurt!

Gereisd Met partner in juli 2012
Molières-sur-Cèze scoort een 8,6 uit 10, op basis van 48 reviews