Camping Les Méditerranées - Nouvelle Floride

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Marseillan-Plage

7.8Goed

• 8.4Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Méditerranées - Nouvelle Floride voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Les Méditerranées in Marseillan-Plage. Hier drink je een drankje op het terras op de camping. Ook is er een bakkerij en een restaurant. De animatie spreekt hier Nederlands. Verkoeling zoek je in het zwembad of in de zee. Les Méditerranées grenst namelijk direct aan het strand. De camping ligt op 1 uur rijden van Montpellier.

343 reviews over Camping Les Méditerranées - Nouvelle Floride

• 2019
    9Sharon13-08-2019

En weer voor herhaling vatbaar!!! Helemaal perfect

Wij zijn deze zomervakantie voor de 3e keer met ons gezin naar Nouvelle Floride geweest. Maar in mijn jeugd ook al 10 keer. Wij kijken nu al uit naar volgende zomer. Camping niet te groot, netjes bijgehouden, zwembad is overzichtelijk en biedt alles wat je nodig hebt. Strand direct aan de camping, met schoon en helder zeewater. Cap d'agde dichtbij met leuke faciliteiten. Kidsdance s'avonds is erg leuk voor de kids.

Kortom wij komen zeker weten weer, de optie is alweer geplaatst ;-).

• 9Fam. Jansen12-08-2019

Superleuk!

Wij verbleven met ons gezin (kids, 12, 10 en 6)10 dagen op deze camping. Top gehad, komen graag nog eens. Wij hadden een strandplek met onze eigen caravan. Klein maar zo fijn! Uitzicht op zee, heerlijk. Sanitair is prima.Winkeltje, bakkertje, pizza’s, lasagne, paella to go allemaal erg lekker en vers bereid. Zelfs een mosselpannetje to go. Bar aan het strand kan je heerlijk ontbijten en genieten van net opkomende zon. Zee is vrij snel diep maar heerlijk en helder. Wij maken eigenlijk geen gebruik van de kidsclub oid. Daar kan ik niet over oordelen. Er is op de strandplek wel veel geluid van de avondshow. Vinden wij gezellig maar als je er niet van houdt kan je beter ergens anders staan. Plekken op het park zelf zijn erg groot. Wij verbleven op nouvelle Floride. Leuk zwembad ook. En idd aan een drukke winkelstraat erg toeristisch dat wel. Lidl en hyper u op 10 min rijden. Cap d’agde, sete en Aqualand om de hoek en het bezoeken waard!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ferdinand31-07-2019

Da Vinci Lounge mobilhome via een touroperator gehuurd deze staan op een apart gedeelte van de camping Zeer rustig gelegen vergeleken met de hoofd camping. Zeer mooi en netjes onderhouden Jammer dat de avond animatie geheel in het Frans is terwijl de verhouding Frans/Nederland 65/35 is. Winkelje redelijk betaalbaar vergeleken met de Casino buiten de camping. Pizza zijn niet te knagen we hebben bij de het grote restaurant gegeten deze zit schuin aan de overkant van de camping deze is zeer goed en bijkomend voordeel er werkt een Nederlandse ober.

Zwembaden in 1 woord super, alle verwarmd ook al kan het soms erg druk zijn. Strand kan ook druk zijn maar het heerlijke water maakt dit allemaal goed jammer dat we 1 dag regen heb gehad met windkracht 5 van land waardoor het water de laatste 2 dagen van onze vakantie behoorlijk koud was. Extra complimenten voor de 2 Engelse medewerkers van de touroperator. Wat zijn die vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7NhS27-07-2019

Erg leuk voor tieners

Zeer grote camping (eigenlijk 3 campings) die perfect gelegen is aan een mooi strand. Veelal Franse en Nederlandse bezoekers, veel tieners. Voor de hoeveelheid kinderen is het voetbalveldje veel te klein. De jongere kinderen moeten het veld ruimen voor de tieners. Wij zaten op een apart, kleiner gedeelte van de camping. Dat was verder prima, alleen de stacaravan was allesbehalve schoon .Volgens de vertegenwoordigers van TO door de enorme droogte. Nou, die vieze ramen met vetvingers (in het hele huisje) en de vele spinnenwebben en stofdraden komen echt niet door de droogte. Sowieso een magere ontvangst, sleutel overhandigen en fijne vakantie. Stacaravan voor 6 personen is erg krap: je kunt met geen mogelijkheid om het tweepersoonsbed lopen en de kamer met stapelbed is ook erg krap. Toiletruimte krap, maar de douche/badkamer was ruim. Bedden lagen ook prettig.

• 7Staat v/h sanitair

• 5Wessel30-04-2019

Nooit meer.

Heel onaangenaam behandeld door receptie. Kleine plek waar onze caravan niet op past en dus uitstak, met alle gevolgen van dien: andere caravans konden er moeilijk langs. Bizar aangezien we dit van te voren en bij aankomst hebben gemeld. Heel veel ellende van gehad en geen hulp vanuit de receptie zelf. Daarentegen wel heel agressieve man Vd ‘beveiliging’ die mijn kinderen zelfs aan het huilen maakte door schreeuwend en dreigend de voortent in te lopen. Sta je dan met je goede gedrag en keurige gezin. Gelukkig kregen we veel bijval van andere camping gasten die ons een hart onder de riem staken. Maar we zijn evengoed een paar dagen eerder weggegaan. De lol was er af! Veel lawaai snachts door groepen jongeren. Erg vriendelijk personeel bij de bakkerij & restaurants! Mooi aan strand gelegen, dat is echt een pluspunt. Wel echt vies sanitair. Maar nee wij zullen hier nooit meer naar toe gaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8milene huissen24-02-2019

geweldig

het was heel leuk vooral de kinderen hebben er heel er van genoten

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Rik21-08-2018

Niet voor jonge kids

Wij zijn hier (op dit moment nog) voor de derde keer en voor het eerst sinds het geen Yelloh Village meer is. Voor gezin met jonge kids is het niet echt meer geschikt.

Pluspunten: Goed onderhouden, nette mobil home met airco, vriendelijk personeel, fijn strand

Minpunten: Geluidsoverlast van franse jeugd met draagbare speakers tot na middernacht over de camping, kindersisco voor de allerkleinsten begint pas om 21:00 en is vooral een opsomming van in 6 talen vertellen welk liedje er komt, ca 4 liedjes in totaal. Handdoekje leggen bij zwembad, megadruk. Je kunt over de hoofden naar de overkant lopen.

Laatste keer geweest.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Dmtm18-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar (mits goede plaats)

Zeer goed verzorgde camping direct aan zee. Camping staat hutje mutje maar wel met afscheiding / beplanting. Zeer vriendelijk personeel (winkels, bar, animatie, restaurant, receptie, hoveniers). Heerlijk en luxe terras waar elke avond animatie is voor elke leeftijd met een fantastische akoestiek. Bar is om 0800u open om een heerlijke café met croissant te eten met uitzicht op zee. Alles is op loopafstand omdat het een relatief kleine camping is echter zeer mooi aangelegd. Plaatsen aan zee zijn minder luxe dan de prijs doet vermoeden. Men staat erg krap en zonder schaduw voor een meerprijs aan zee achter een hoge witte hek. Zwembad is heerlijk verwarmd en heeft enkele glijbanen. Bedjes zijn zo hard als beton maar dat mocht de pret niet drukken. Als je pech hebt wordt je tegen de wc/douches geplaatst die wel voor een groot gedeelte afgesloten worden vanaf 2300u. Echt wel 5*waardig voor een heerlijke zomervakantie. Echte aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam. M.14-08-2018

Een 10 voor de camping maar een 1 voor de caravan!

Dit is een camping om naar terug te gaan. Directe ligging aan het strand waar je tot ver de zee in kunt lopen. Het is erg leuk om toegang te hebben tot alle zwembaden. Deze zijn erg leuk voor de kinderen (voldoende glijbanen). Op korte loopafstand een lange straat met veel winkeltjes en restaurants (waaronder een Nederlandse snackbar!). Wij verbleven op het aparte gedeelte van de camping en op zich is dat niet vervelend (een speeltuintje voor de kinderen had wel leuk geweest, dat is daar niet). Maar alles is op korte loopafstand. De grootste tegenvaller is de caravan van de touroperator: deze is in zeer verouderde staat en kent vele minpunten en gebreken. Er werd gelukkig goed naar onze opmerkingen en klachten geluisterd maar niet alles kon worden opgelost. Het is wel een beetje een tegenvaller dat dit soort caravans nog verhuurd worden. Tenslotte complimenten voor de (Nederlandstalige) Kidsclub die maken er elke dag een feestje van!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Harm04-08-2018

Prima camping.

Prima camping met veel voorzieningen zoals een supermarktje, bakkerij, restaurant, een goed zwembad en directe toegang tot het strand. Het sanitair is netjes en schoon. De camping ligt aan een weg met allerlei horeca en winkels en er is regelmatig een markt in het plaatsje. S'avonds is er van alles te doen op het grote terras, maar om 12 uur gaat het geluid uit en daarna is het stil. De camping ligt ten opzichte van bezienswaardigheden zoals Beziers en de Camargue. Wellicht komen we nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Les Méditerranées - Nouvelle Floride info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• KeukenKeuken