Camping Les Méditerranées - Charlemagne

Camping Info

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Les Méditerranées - Charlemagne voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping Les Méditerranées - Charlemagne in het Nederlands

• 2018
    9Fam. Lagerwaard22-11-2018

Een échte "niets-moet-alles-mag" vakantie!

Komend seizoen gaan wij voor de 3e achtereenvolgende keer naar deze camping. En dat wil wat zeggen, want wij gaan eigenlijk nóóit op herhaling naar dezelfde camping. Wij vinden de camping erg fijn. Mooie schone nieuwe huurcaravans met airco. De plaatsen zijn niet groot maar wij vinden het groot genoeg. Overdag zijn wij toch voornamelijk aan het strand of bij het zwembad. De camping wordt erg goed onderhouden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk is het een commerciële, drukke camping maar dat was ook wat wij met oog op onze kinderen, 12 & 13, hebben uitgezocht. Die vinden het hier geweldig en kunnen niet wachten totdat we weer gaan.

10Kindvriendelijk
    8Staat v/h sanitair

• 8Anneke04-07-2018

Heerlijke vakantie!

Wat hebben we een fijne vakantie gehad op deze camping!We kwamen van een andere camping af en dan zie je echt de verschillen!Heel verzorgt en netjes onderhouden.Grote schaduwrijke plaatsen.Als er iets stuk is word het gelijk gerepareerd.Super mooi zwembad en als het water te koud is bij deze camping mag je naar het zwembad van de camping recht tegenover waar het zwmbadwater warmer is.Leuke animatie ook op de camping t.o.waar je gebruik van mag maken.Het strand is ook op deze manier snel te bereiken .De winkels zijn om de hoek.Jammer dat het plaatsje zelf zo toeristisch is.

8Hygiëne
    6Ligging

• 9Fam. Debrabandere, poperinge18-01-2018

Super, verzorgde camping en vriendelijk personeel

Wij zijn er geweest in april en het was er zeer rustig. Met uitzondering van de laatste morgen, om 8u begonnen ze met de aanleg van een jeu de Boyles veld naast onze cottage.

Zeer nette camping.

Wel zijn het kleine perceeltjes waar de cottages opstaan. Kan me inbeelden dat het niet zo prettig is in het hoogseizoen qua geluid van buren.

De 2de morgen werden we wakker met mieren overal in de keuken, slaapkamers en badkamer. De receptie verwittigd en 5min later was er al personeel om lokdoosjes en dergelijke te plaatsen.

Onze stacaravan was een cottage superior en was net, was nog gelijk nieuw. Alles was aanwezig. Pluspunt was dat de handdoeken en bedlinnen inbegrepen waren.

Elke morgen lekkere baguette gaan halen net aan overkant van de ingang van camping.

Eten in snackbar is goed. Ook ruime keuze aan eetgelegenheden in winkelstraat net buiten camping richting centrum.

Mooi zwembad niks aan Op te merken.

Ook het weer, begin april was zeer goed. Tussen 16 en 20 graden.

10Prijs/kwaliteit

• 2017
    8Ro.El13-08-2017

Nette camping dicht bij het strand

Deze camping maakt onderdeel uit van een complex dat bestaat uit drie campings. Nouvelle Floride, Beach Plage en Charlemange. (Les Méditerranées) Wij verbleven op Charlemange in een stacaravan geboekt via touroperator. Touroperator zelf is niet aanwezig op deze camping alle verhuur accemodaties zijn eigendom van de camping. Onze stacaravan was in zeer goede staat en keurig schoon bij aankomst. De camping ligt vlak bij Marseillan Plage een kleine 10 minuten wandelen en je staat in het centrum van dit toeristische plaatsje. Niet echt heel bijzonder maar leuk genoeg voor om in de avond een wandeling te maken of een hapje te gaan eten. Op de camping is een bakker en supermarkt aanwezig. Een grote supermarkt ligt op circa 10 minuten rijden. In de zwembaden is een zwembroek verplicht, shorts zijn niet toegestaan. Tevens mag je er niets eten en drinken meenemen, flesje water mag wel. Het zwembad is een prima bad met voldoende bedjes en een binnenbad met verwarmd water. je mag ook gebruik maken van de zwembaden op de andere twee campings. Wij kiezen voor die op Nouvelle fluoride vanwege het verwarmde buitenbad. Met polsbandjes mag je overal zo doorlopen. Er zijn op alle campings op meerdere locaties kleine toegangspoortjes voor voetgangers hier krijg een pincode voor zodat je deze kunt openen, reuze handig. Strand ligt op 5min wandelen. Er is animatie aanwezig in het Frans, Engels en Nederlands. De avond animatie vindt plaats op camping Nouvelle Floride. Zit daar elke avond goed vol.Verder is dit een rustige camping met voldoende mogelijkheden om uitstapjes te maken.

• 8Daniëlle10-08-2017

Fantastisch leuke camping

Wij zijn gisteren thuisgekomen van 10 prachtige dagen op Charlamagne !! Wat een mooie gezellige camping netjes onderhouden en voor groot en klein genoeg te doen, het mooie strand van Marsaillan plage loop je zo van de camping op. Wij hadden een mobile home geboekt via de camping zelf en volgens mij krijg je dan de mooiste plekjes. De hele dag vers brood te kopen aan het begin van de camping en supermarkten en heerlijke eetgelegenheden op de boulevard meteen van de camping af! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!

8Hygiëne
    8Staat v/h sanitair

• 3Rob07-08-2017

Nooit meer

Nauwelijks bedjes bij zwembad; kleine stacaravan. Weinig faciliteiten. Zeer slechte prijs/ kwaliteit.

2Kindvriendelijk
    5Ligging

• Oude reviews

4Bart28-08-2016

Dit is geen 5sterren camping

Voor mensen die op zijn naar kampeer gevoel, zoek aub elders. Op Charlemagne kom je terecht op een commercieel, gemillimeeterde zandgrond waar je in het bord van de buren kijkt, passief kan meeroken of genieten van de ruzies in alle talen om je heen. Als je.niet kan slapen om 23u, word je gegarandeerd geëntertaind door de rijdende discobars vlakbij je staplaats of stacaravan. Deze rijdende decibelkanonnen proberen de hele avond lang - alle dagen - volk (?) te lokken voor nabijgelegen etablissementen. Gelukkig kan je gratis genieten van deze vorm van lawaai zodat je je nooit hoeft te vertonen in hun club, net zoals wij ons nooit meer zullen vertonen in Charlemagne. Pluspunten: voldoende personeel, de niet gespeelde vriendelijkheid van de dame in de bakkerij, netheid sanitair en nabijheid strand.

2Prijs/kwaliteit

Het communicatie team, Charlemagne, community manager, 14-01-2017

Beste Bart,

Alvast bedankt om uw mening te delen over onze camping. Fijn dat u het personeel waardeerde en de netheid van het sanitair. Het spijt ons dat de kampeerplaatsen niet voldeden aan uw verwachtingen. We begrijpen uw standpunt en we hebben de directie op de hoogte gebracht zodat we de klantervaring blijvend kunnen verbeteren. Dit blijft een prioriteit voor de ganse ploeg.

Met vriendelijke groeten,

• 8MDC21-07-2016

Supercamping

Heel verzorgde camping. Nette caravans, zwembad zeer netjes. Wij zijn er begin juli geweest en het was aangenaam qua drukte. Steeds een plaatsje aan het zwembad. Ook een mooi strand. Personeel heel vriendelijk. Een minpuntje voor ons is dat er geen nederlandstalige animatie voorzien was, wat wel beloofd werd door onze reisorganisatie. En voor mensen die graag eens hun mails checken of iets willen opzoeken op internet, er is elke 6 uur 30 minuten gratis wifi op een bepaald punt op de camping. 2 Keer hebben wij gegeten in de restaurantjes op de camping zelf, keuken basic maar lekker, maar er zou wel moeten gewerkt worden aan de netheid van het bestek en de glazen! Telkens een ander glas moeten vragen. Maar voor de rest hadden wij een superleuk verblijf!

10Staat v/h sanitair
    5Eetgelegenheden
    10Ligging

Léa, service communication., community manager, 22-07-2016

Hallo MDC,

Bedankt om u mening te delen over uw vakantie. We zijn verheugd dat u een mooie tijd had op Charlemagne.

We verwelkomen u graag terug,

Met vriendelijke groeten,

• 9Familie Kruize10-07-2016

Voor herhaling vatbaar!

Eind juni 2015 zijn wij hier 1,5e week geweest met onze kinderen (11 maanden en 3,5 jaar) in een stacaravan voor 6 personen. De camping wordt dagelijks netjes bijgehouden, met name het sanitair gebouw en de straatjes krijgen veel aandacht. Het zwembad is geweldig en het strand op loopafstand is super! Kortom; geweldig genoten! Wij komen zeker nog eens terug.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit

Léa, service communication., community manager, 11-07-2016

Dag Nooorii,

Alvast bedankt om uw mening te delen. We zijn erg blij dat u een heerlijke vakantie had op Charlemagne.

We kijken er naar uit u dit jaar terug te zien ! Met vriendelijke groeten,

• 10jan mensen25-06-2016

fantastisch alweer niks op aan te merken

niet zeuren over het internet te duur is nu gaat het gewoon goed

10Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    10Staat v/h sanitair
    10Eetgelegenheden
    9Ligging

Léa, service communication., community manager, 01-07-2016

Dag jan mensen,

Alvast bedankt om uw mening te delen. We zijn blij dat u een goede vakantie had bij ons.

We kijken uit naar uw volgend bezoek !

2 tips over Camping Les Méditerranées - Charlemagne

• Marion, 07-11-2011

In Beziers zijn Neuf ecluse leuk om te bezoeken, 7 sluisen waarbij de boten 30m hoogte moeten overbruggen. Ook leuk voor kinderen. Voor boodschappen is Grande cap in Cap 'd Agde een aanraader een super grote supermarkt wwar ja aales kan kopen.

• Jan en Monika , 27-07-2014

Luister naar wat de klant te vertellen heeft en handel ernaar of zeg dat het gevraagde onmogelijk uit te voeren is.

14 vragen over Camping Les Méditerranées - Charlemagne

• Monique Van de Weerdt, 01-01-2018

Plattegrond

Wij hebben een stacaravan Rossini Lounge geboekt en ik zou graag weten waar deze ongeveer op de camping staan, vooraan, midden of achteraan.

• Fam Kas, 17-07-2014

Jeugd

Wij staan vanaf 9 aug 2014 op deze camping, onze 2 kids 12 en 14 willen graag weten of er nog meer nederlanders op deze camping staan in deze tijd.

Jan en Monika , 27-07-2014

Ik kan u verzekeren dat er veel Nederlanders om die tijd op de camping zullen zijn.

• tomensavannah, 10-02-2015

staanplaats

Wij krijgen staanplaats 87 op charlemange iemand ervaring of dat fijne staanplaats is?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa