Géén boekingskosten

Camping Les Méditerranées - Charlemagne

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMarseillan-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Méditerranées - Charlemagne voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 93 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

93 Reviews over Les Méditerranées - Charlemagne

• 6Montserrat Van olderen10-08-2021

Massale camping en veel te druk.

Het is 1 van de 3 campings (de kleinste) waar wij stonden. Door late boeking hadden we helaas een kleine plek en stonden we dus hutje mutje. Ook moet de auto op de staanplaats geparkeerd worden dus hou je helemaal geen ruimte over. Veel lawaai op de camping , tot diep in de nacht. Dit was erg storend, mensen houden totaal geen rekening met anderen. Toiletgebouw (oude) continu koud water in de douche. …. Schoonmaken sanitair als je het zo kunt noemen is er de douche slang op zetten dat is het enige wat ik ze heb zien doen! Nooit met chloor en of desinfectie middel.Zwembaden zijn veel te klein voor al de gasten en was regelmatig zo druk …..Als sardientjes in een blik. Bij boeking zagen de zwembaden er mega groot uit helaas is dat in het echt dus niet zo. Verder is de camping wel netjes onderhouden (andere 2 nog beter). Wel pluspunt direct aan Strand ..paar minuten lopen. En aan leuke straat vlak bij Marseillan plage.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Betty14-09-2020

Heerlijke vakantie gehad

Wij hadden een stacaravan gehuurd via Allcamps. Aangekomen op de camping blijkt dat deze caravans op een apart gedeelte van de camping staan, redelijk rustig dus als je aan de goede kant staat. Stonden ook een aantal caravans leeg, waarschijnlijk door corona maar dan heb je wel meer privacy. Caravans staan best dicht op elkaar. Ideaal dat je van alle zwembaden gebruik mag maken en uiteraard het strand op loopafstand. Leuke speeltuin, ook voor onze dochters van 4 en 1,5 jaar. In het dorpje zelf genoeg eettentjes en 'rommel' winkeltjes. We hebben de eerste paar dagen wat overlast gehad van Franse jongeren maar nadat we dit gemeld hebben bij de receptie werd dit opgelost. Camping is zeker een aanrader maar wij vinden de prijs voor de stacaravan die wij hadden wel ruim hoog. Al met al een heerlijke vakantie gehad!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Van Vliet08-09-2020

Tegenvaller

Camping Charlemagne is onderdeel van Les Mediterranees. Op deze camping wordt niets georganiseerd. Alle animatie etc vindt plaats op de andere 2 campings. Er zijn ook geen sportvelden etc alleen een (mooi) zwembad. Kwaliteit restaurant en bar zijn goed alleen zeer druk doordat deze aan de de drukke weg van Marseillan Plage liggen en deze niet alleen toegankelijk zijn voor camping gasten. In de avond een lekker drankje doen in de bar van je eigen camping is hierdoor nagenoeg onmogelijk. Het sanitair is niet schoon, te klein en loopt niet door, met als gevolg wachtrijen. Dure camping met zeer kleine kampeerplekken.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Eekhof14-07-2020

Wij komen terug

Een stacaravan van Homair gehuurd via Allcamps, op het aparte gedeelte van de camping. Via een code kan men dan naar binnen. Het was voor ons de 2e keer op dit gedeelte van deze camping. Helaas kregen wij mobil Nr. 531, aan de wegkant, en aan de overkant een bar La Paillotte, dat hebben wij vernomen, wat een verschrikkelijke plaats, door de herrie van de bezoekers s,avonds en s,nachts, auto stoppen met harde muziek, luid pratende mensen, kotsende mensen, gillende mensen enz enz. en dat zo wat elke nacht. Jammer van onze vakantie, terwijl het overdag een geweldig oord is. Wij komen hier al verschillende jaren, normaal op Beach Garden, maar door de Corona helaas hier iets geboekt, en als men ons een normale plaats had gegeven, want de camping stond meer dan half leeg, hadden wij ook in dit geweldig oord, heerlijk onze nachtrust gehad. Misschien een tip verwijder deze 3a4 mobil home aan de wegkant, maak daar parkeerplaatsen van.

• 8Nicole21-01-2020

Leuke vakantie

Zij hebben een eigen gedeelte van de camping met eigen ingang met toegangscode. Toen wij daar op zondag middag aankwamen was daar niemand. Dat was even allemaal heel onduidelijk. Wij konden het terrein ook niet op omdat we geen toegangscode hadden. Wij hebben een telefoonnummer moeten bellen en toen is het allemaal wel goed gekomen. Maar gaat niet allemaal lekker vlotjes als je naar een lange reis daar aan komt. Wij hebben wel echt een super vakantie gehad. Caravans zijn prima, de barbecue die al voor je klaar staat is super, die heeft veel aangestaan bij ons. Leuke camping, leuke zwembaden, en op loopafstand van de zee. Animatie zorgt voor leuke shows in de avond! Het zijn 3 campings naast elkaar en je mag van alle 3 gebruik maken. Wij zijn dan ook bij alle 3 wezen kijken/zwemmen, erg leuk! In de buurt leuke winkeltjes en een grote kermis. Tip: maak een tocht te paard!

• 9Fam. Lagerwaard22-11-2018

Een échte "niets-moet-alles-mag" vakantie!

Komend seizoen gaan wij voor de 3e achtereenvolgende keer naar deze camping. En dat wil wat zeggen, want wij gaan eigenlijk nóóit op herhaling naar dezelfde camping. Wij vinden de camping erg fijn. Mooie schone nieuwe huurcaravans met airco. De plaatsen zijn niet groot maar wij vinden het groot genoeg. Overdag zijn wij toch voornamelijk aan het strand of bij het zwembad. De camping wordt erg goed onderhouden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk is het een commerciële, drukke camping maar dat was ook wat wij met oog op onze kinderen, 12 & 13, hebben uitgezocht. Die vinden het hier geweldig en kunnen niet wachten totdat we weer gaan.

• 8Anneke04-07-2018

Heerlijke vakantie!

Wat hebben we een fijne vakantie gehad op deze camping!We kwamen van een andere camping af en dan zie je echt de verschillen!Heel verzorgt en netjes onderhouden.Grote schaduwrijke plaatsen.Als er iets stuk is word het gelijk gerepareerd.Super mooi zwembad en als het water te koud is bij deze camping mag je naar het zwembad van de camping recht tegenover waar het zwmbadwater warmer is.Leuke animatie ook op de camping t.o.waar je gebruik van mag maken.Het strand is ook op deze manier snel te bereiken .De winkels zijn om de hoek.Jammer dat het plaatsje zelf zo toeristisch is.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Debrabandere, poperinge18-01-2018

Super, verzorgde camping en vriendelijk personeel

Wij zijn er geweest in april en het was er zeer rustig. Met uitzondering van de laatste morgen, om 8u begonnen ze met de aanleg van een jeu de Boyles veld naast onze cottage.

Zeer nette camping.

Wel zijn het kleine perceeltjes waar de cottages opstaan. Kan me inbeelden dat het niet zo prettig is in het hoogseizoen qua geluid van buren.

De 2de morgen werden we wakker met mieren overal in de keuken, slaapkamers en badkamer. De receptie verwittigd en 5min later was er al personeel om lokdoosjes en dergelijke te plaatsen.

Onze stacaravan was een cottage superior en was net, was nog gelijk nieuw. Alles was aanwezig. Pluspunt was dat de handdoeken en bedlinnen inbegrepen waren.

Elke morgen lekkere baguette gaan halen net aan overkant van de ingang van camping.

Eten in snackbar is goed. Ook ruime keuze aan eetgelegenheden in winkelstraat net buiten camping richting centrum.

Mooi zwembad niks aan Op te merken.

Ook het weer, begin april was zeer goed. Tussen 16 en 20 graden.

• 8Ro.El13-08-2017

Nette camping dicht bij het strand

Deze camping maakt onderdeel uit van een complex dat bestaat uit drie campings. Nouvelle Floride, Beach Plage en Charlemange. (Les Méditerranées) Wij verbleven op Charlemange in een stacaravan geboekt via touroperator. Touroperator zelf is niet aanwezig op deze camping alle verhuur accemodaties zijn eigendom van de camping. Onze stacaravan was in zeer goede staat en keurig schoon bij aankomst. De camping ligt vlak bij Marseillan Plage een kleine 10 minuten wandelen en je staat in het centrum van dit toeristische plaatsje. Niet echt heel bijzonder maar leuk genoeg voor om in de avond een wandeling te maken of een hapje te gaan eten. Op de camping is een bakker en supermarkt aanwezig. Een grote supermarkt ligt op circa 10 minuten rijden. In de zwembaden is een zwembroek verplicht, shorts zijn niet toegestaan. Tevens mag je er niets eten en drinken meenemen, flesje water mag wel. Het zwembad is een prima bad met voldoende bedjes en een binnenbad met verwarmd water. je mag ook gebruik maken van de zwembaden op de andere twee campings. Wij kiezen voor die op Nouvelle fluoride vanwege het verwarmde buitenbad. Met polsbandjes mag je overal zo doorlopen. Er zijn op alle campings op meerdere locaties kleine toegangspoortjes voor voetgangers hier krijg een pincode voor zodat je deze kunt openen, reuze handig. Strand ligt op 5min wandelen. Er is animatie aanwezig in het Frans, Engels en Nederlands. De avond animatie vindt plaats op camping Nouvelle Floride. Zit daar elke avond goed vol.Verder is dit een rustige camping met voldoende mogelijkheden om uitstapjes te maken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Daniëlle10-08-2017

Fantastisch leuke camping

Wij zijn gisteren thuisgekomen van 10 prachtige dagen op Charlamagne !! Wat een mooie gezellige camping netjes onderhouden en voor groot en klein genoeg te doen, het mooie strand van Marsaillan plage loop je zo van de camping op. Wij hadden een mobile home geboekt via de camping zelf en volgens mij krijg je dan de mooiste plekjes. De hele dag vers brood te kopen aan het begin van de camping en supermarkten en heerlijke eetgelegenheden op de boulevard meteen van de camping af! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!

Camping Les Méditerranées - Charlemagne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar